بازدید 12060
۶
در پاسخ به سوال تابناک مطرح شد؛

مذاکره سخنگوی وزارت خارجه با سنگال برای بازی دوستانه تیم ملی

در نشستی که حضور داشتم با رئیس فدراسیون فوتبال سنگال چند دقیقه‌ای گفتگو داشتیم. امیدوارم فدراسیون فوتبال پیشنهاد ما را بررسی کند و ما بتوانیم بازی‌های تدارکی خوبی را داشته باشیم با توجه به اینکه سنگال همگروه ما نشده
کد خبر: ۱۱۱۲۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷ 04 April 2022

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پاسخ به سوال تابناک درباره کمک دستگاه دیپلماسی به آماده سازی ایران در راه جام جهانی فوتبال توضیحاتی ارایه کرد و گفت: با رئیس فدراسیون فوتبال سنگال برای بازی تدارکی با تیم ملی ایران صحبت کردم.

به گزارش تابناک ورزشی، «سعید خطیب زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه روز دوشنبه ۱۵ فروردین ماه در اولین نشست خبری هفتگی خود در سال ۱۴۰۱ با خبرنگاران، به سوالات آنان پاسخ داد.

وی در پاسخ به سوال تابناک مبنی بر اینکه آیا همکاری و هماهنگی با فدراسیون فوتبال برای برگزاری دیدار‌های دوستانه با کیفیت برای تیم ملی کشورمان انجام شده است یا خیر، اظهار داشت: از قبل با دولت قطر گفتگو‌های داشتیم. مناطق آزاد ما و کیش و قشم تدارکاتی را دیدند که میزبان برخی از هوادارن فوتبال باشند و امکانات خود را در اختیار بازی‌ها قرار دهند.

وی افزود: در معاونت دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه کارگروهی برای بازی‌های جام جهانی قطر و حمایت از تیم ملی تشکیل شده است. اخیرا در نشستی که حضور داشتم با رئیس فدراسیون فوتبال سنگال چند دقیقه‌ای گفتگو داشتیم. امیدوارم فدراسیون فوتبال پیشنهاد ما را بررسی کند و ما بتوانیم بازی‌های تدارکی خوبی را داشته باشیم با توجه به اینکه سنگال همگروه ما نشده، می‌تواند حریف تدارکی خوبی برای تیم ملی کشورمان باشد.

مذاکره سخنگوی وزارت خارجه با سنگال برای بازی دوستانه تیم ملی!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶
جقدر هم بازی سنگال به آمریکا انگلیس شبیهه! بابا برید با ایرلند و استرالیا و یکی از دو تیم اسکاتلند و ولز(هر کدومکه بالا نیامدند) یا سوئد و دانمارک بازی کنید. مگه حریف آفریقایی داریم.
مگه تیم ما به تیم آفریقایی همگروه شده که وزارت خارجه بدون درک از موضوع دنبال حریف آفریقایی میگرده؟بهترین حریف تدارکاتی باید از آمریکای شمالی و مرکزی و اروپا انتخاب بشه.
روسیه وونزوئلا وبلاروس تیمهای خوبی هست.ضمنا با شما هممرامند
با این طرز فکر تو رینگ نرفته زمین خوردید
بازی با کانادا و ایرلندجنوبی یا شمالی ، مشابه بازی با امریکا و انگلیس است نه سنگال
البته اگر بازیها بیشتر باشه . توان و قدرت تیمی تیم ملی بیشتر میشه
سنگال ؟!!!!!!!
بازی با تیم انگلیس و آمریکا و سبک انگلیسی تیم سوم چه ربطی به سنگال داره؟چه بهره ای برای تیم داره ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم