بازدید 6030
آخرین تحولات سی و هفتمین روز جنگ اوکراین

تشدید جنگ در جنوب اوکراین و منطقه دونباس

به گفته ولودیمیر زلنسکی نیرو‌های روسیه در نزدیک دو شهر ماریوپول و خارکیف تجمع کرده اند تا حملات خود را به این دو شهر تشدید کنند.
کد خبر: ۱۱۱۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵ 01 April 2022
به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، «ولودیمیر زلنسکی» درباره تازه‌ترین تحولات جنگ روسیه علیه کشورش گفت: اوضاع جنوب اوکراین و منطقه دونباس همچنان بسیار دشوار است. نیرو‌های روسیه در نزدیک دو شهر ماریوپول و خارکیف تجمع کرده اند تا حملات خود را به این دو شهر تشدید کنند و ما به دفاع از خاک خود ادامه می‌دهیم.

رئیس جمهور اوکراین افزود: من از پارلمان‌های برخی کشور‌های دوست و متحد خواسته ام تحریم‌ها علیه روسیه را تشدید کنند و حمایت آن‌ها از ما واضح است. من در گفتگو با رئیس شورای اروپا درباره حمایت اقتصادی از اوکراین و عضویت در اتحادیه اروپا گفتگو کردم. من همچنین در تماس تلفنی با رئیس جمهور ترکیه درباره نتایج مذاکرات با روسیه و ضمانت‌هایی که قرار است به ما ارائه داده شود، رایزنی کردم.



۳:۵۷ تشدید تحریم‌های روسیه از سوی آمریکا
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، مدیر ارتباطات کاخ سفید در نشست خبری در واشنگتن گفت: به زودی ۱۲۰ نهاد روسی و بلاروسی به فهرست تحریم‌ها افزوده خواهند شد.



۵:۴۰ آلمان و اتریش خواستار تسریع الحاق کشور‌های بالکان غربی در اتحادیه اروپا شدند
به گزارش برگزاری رویترز، «اولاف شولتس»، صدراعظم آلمان در کنفرانس خبری مشترکش با «کارل نِهامِر»، همتای اتریشی اش گفت: درخواست می‌کنیم که ترتیبی اتخاذ شود که مناطقی را در همسایگی امان تقویت و حمایت کنیم. مایلم به عنوان آخرین نکته در اینجا در مورد چشم انداز روشن اتحادیه اروپا برای کشور‌های منطقه بالکان غربی صحبت کنم. این به ویژه مهم است که ما با آلبانی و مقدونیه شمالی، حتی الامکان، زود، مذاکرات الحاق را از سربگیریم.

کارل نِهامِر، صدراعظم اتریش هم طی سخنانی گفت: بالکان غربی، مدتهاست یک فضای ژئواستراتژیکی برای اتریش دارد. ما از یک تاریخ و سنت طولانی با کشور‌های عضو منطقه بالکان برخورداریم. همان طور که گفته شد نیز این فضا (ی همکاری) باید تقویت بشود. ما نه تنها به سخنرانی درباره چشم انداز اروپا نیاز داریم بلکه باید اکنون به آن عمل کنیم. به همین منظور، نیازمند همراهی هستیم؛ همراهی ما به عنوان کشور‌های عضو اتحادیه اروپا برای (حمایت از) کشور‌های عضو منطقه بالکان.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی