بازدید 33556
دو هزار و نهصد و شصت و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

آشنا: کاش دیروز یکی هم یه سر می‌رفت ‎بازدید‌ سرزده از پشت در ورزشگاه! / تیم فوتبال اصلاح‌طلبان از نگاه ابطحی / ازدواج ۱۳۱ هزار کودک در ۵ سال گذشته! / ۳۰۰ شهر در وضعیت تنش آبی

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: خبرِ سخنگوی دولت درباره بودجه ۱۴۰۱ / فرماندار مشهد برای حوادث ورزشگاه امام رضا (ع) عذرخواهی کرد / وزیر دولت اصلاحات: مشکل رئیسی ضعف کابینه نیست، نبود برنامه است / آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال کرد / سایت افشاکننده جشنواره تحت تعقیب قضایی است را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۱۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸ 30 March 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

۳۰۰ شهر در وضعیت تنش آبی

حدود ۳۰۰ شهر از جمله برخی شهر‌های بزرگ و مراکز استان‌ها در وضع تنش آبی قرار دارد که رفع این مشکل در صدر طرح‌های زیربنایی قرار گرفته است و دولت از آن حمایت کامل می‌کند. علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو با بیان اینکه "برای کاهش مشکل تنش آبی طرح‌های جدیدی را از جمله خطوط انتقال آب، ساخت تصفیه خانه‌ها و استفاده از منابع آب جدید آغاز کرده ایم تا این معضل را در کمترین زمان به حداقل ممکن آن برسانیم"، گفت: حدود ۳۰۰ شهر از جمله برخی شهر‌های بزرگ و مراکز استان‌ها در وضع تنش آبی قرار دارد که رفع این مشکل در صدر طرح‌های زیربنایی قرار گرفته است و دولت از آن حمایت کامل می‌کند. وی افزود: در تامین اعتبار طرح‌های جدید نگرانی نداریم و در بودجه ۱۴۰۱ تدابیر مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است.

توضیح وزیر آموزش و پرورش در مورد احتمال طولانی‌تر شدن سال تحصیلی
 
نوری وزیر آموزش و پرورش: در صورت تصویب شورای عالی آموزش و پرورش دانش‌آموزان همه مقاطع تحصیلی به غیر از پایه دوازدهم یک ماه بیشتر سر کلاس‌های درس حاضر می‌شوند تا افت تحصیلی این دو سال جبران شود.

واکنش مذاکره کننده روسیه به اظهارات مسئول سیاست خارجی اروپا: شما اصلا در مذاکرات نبودی!

میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در مذاکرات وین به اظهارات جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مبنی بر اینکه روسیه برای مذاکرات و رفع تحریم های ایران مانع تراشی کرده واکنش نشان داد.اولیانوف گفت: «ناشایست بود؛ بورل حتی یک روز هم در مذاکرات حضور نداشته؛ مجبور نیست وضعیت واقعی را درک کند.»

ازدواج ۱۳۱ هزار کودک در ۵ سال گذشته!

داده‌های مرکز آمار ایران نشان می‌دهند که ۱۳۱ هزار کودک کمتر از ۱۵ سال، در پنج سال گذشته در ایران ازدواج کرده‌اند.بر اساس داده‌های مرکز آمار ایران، ۳۳۳۷۱ نفر از دختران کمتر از ۱۵ سال در سال ۹۶ ازدواج کردند. همچنین ۳۰۵۳۲ نفر، ۲۸۴۱۲ نفر، ۳۱۵۱۸ نفر، ۷۵۲۹ نفر از دختران کمتر از ۱۵ سال به ترتیب در سال ۹۷، ۹۸، ۹۹ و ۱۴۰۰ ازدواج کردند.پیشتر نیز ایسنا در گزارشی در مورد ازدواج کودکان نوشت: مطابق با آمار اولیه شمار موالید سال ۱۴۰۰ (بر حسب سن مادر در زمان تولد) که سازمان ثبت احوال کشور منتشر کرد، در شش ماه و ۱۶ روز نخست سال ۱۴۰۰، تعداد ۷۹۱ کودک از مادران ۱۰ تا ۱۴ ساله متولد شدند./تجارت‌ نيوز

سایت افشاکننده جشنواره تحت تعقیب قضایی است

دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر:به مدیر سایت سینما تیکت هم گفتم که این کار شما ضربه بزرگی به جشنواره و سازمان سینمایی وارد کرد.در حال حاضر حراست سازمان سینمایی این موضوع را به پلیس امنیت و مرجع قضایی ارجاع داده و در حال پیگیری و رسیدگی است.گزارش‌ها نشان می‌داد که در مسیر ثبت آرای سیمرغ مردمی تخلف جدی صورت گرفته است. گزارش‌های یکی دو سینما نشان می‌داد بلیت‌های پرینت شده با تعداد تماشاگران مطابقت ندارد.بررسی‌های میدانی همکاران ما در یک سالن سینما نشان می‌داد که نتایج غیرقابل اعتماد است./تسنیم

اعتراض اعضای هیات دولت به ممانعت از ورود بانوان به استادیوم

سخنگوی دولت از بررسی موضوع جلوگیری از ورود بانوان به استادیوم در جریان بازی ایران و لبنان در جلسه هیات دولت خبر داد.علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «‏امروز در جلسه هیات دولت، حاشیه‌های تلخ مسابقه تیم ملی فوتبال کشورمان با لبنان، مورد اعتراض اعضای دولت قرار گرفت.با دستور رئیس‌جمهور، وزیر کشور مسئول پیگیری و ارائه گزارش شد.»

تیم فوتبال اصلاح‌طلبان از نگاه ابطحی

یک روحانی اصلاح‌طلب می‌گوید: بزرگترین نگرانی قرن جدید از نگاه من جوانانی هستند که شاید سرخورده شوند.در سال پایانی قرن گذشته، بهترین و بدترین اتفاق سیاسی چه بود؟ کدام سیاستمدار رفوزه شد و کدام سیاستمدار موفق عمل کرد؟ سوالاتی که محمدعلی ابطحی عضو مجمع روحانیون مبارز به آن پاسخ داده است.ابطحی البته تیم فوتبال سیاسیون را هم چینش و سیدمحمد خاتمی را سرمربی کرده است. او که می گوید خودش نقش مدافع را بازی خواهد کرد یک پست فوتبالی هم به عارف داد.آنچه در ادامه در مقابل شما قرار می‌گیرد، گفت‌وگوی کوتاه نوروزی با حجت الاسلام محمدعلی ابطحی عضو شاخص مجمع روحانیون مبارز است؛

آقای ابطحی! در سالی که گذشت؛ کدام یک از سیاستمداران داخلی را از بقیه موفق‌تر دیدید؟
به نظر من آقای محسنی اژه‌ای سال موفقی داشتند.

کدام یک از سیاستمداران ایرانی عملکرد بدی داشت و به نوعی در امر سیاست‌ورزی «رفوزه» شد؟
علی باقری کنی! (مذاکره‌کننده ارشد ایران در وین)

جنجالی‌ترین فعال سیاسی در سال قبل چه کسی بود؟

آقای علی لاریجانی!

فکر می‌کنید اتفاق خوبی در سال ۱۴۰۰ رخ داد که در خاطر شما باقی مانده باشد؟
بله! ناهار دادن(خنده)
فکر می‌کنید بدترین رخداد سیاسی در سالی که گذشت چه بود؟
پیگیری طرح صیانت از سوی مجلس!

* مهمترین نگرانی شما برای ایران در «قرن جدید» چیست؟
سرخورده شدن جوانان وطنم

«کم کم اینها ریش هم می‌تراشند و کراوات هم می‌زنند» / پاسخ ابطحی به انتقادهای تند از انتشار عکس خاتمی با لباس شخصی + عکس جدید
آقای ابطحی! تصور کنید یک «تیم فوتبال پنج نفره» متشکل از سیاسیون در قید حیات و حتی درگذشتگان قرار است تشکیل شود. آیا تمایل دارید خود شما نیز در این تیم حضور داشته باشید؟
بله؛ حتما!

به نظر شما کدام یک از سیاستمداران ایرانی باید «سرمربی» این تیم باشد؟
آقای سیدمحمد خاتمی!

تمایل دارید چه کسی «دروازه‌بان» باشد؟
محمدرضا خاتمی!

چه کسی می‌توانست در پست «مدافع» این تیم ایفای نقش کند؟
خودم!

لطفا دو بازیکن برای پست میانی (هافبک) معرفی کنید؟
آقایان محمدرضا عارف و احمد مسجد جامعی!

و به عنوان سوال آخر؛ «مهاجم» این تیم فوتبال پنج نفره چه کسی باید باشد؟
مصطفی تاجزاده!

وزیر کشور: با خاطیان ورزشگاه مشهد برخورد جدی می شود

وزیر کشور گفت: با کسانی که در بازی تیم ملی فوتبال ایران با لبنان مرتکب تخلف شدند با جدیت برخورد می شود.احمد وحیدی تاکید کرد: حواشی پیش آمده در مسابقه فوتبال ایران و لبنان که روز سه‌شنبه در مشهد رخ داد، با جدیت بررسی و با کسانی که در این زمینه مرتکب تخلف شده‌اند و همچنین با کسانی که شیرینی این پیروزی و رفتن ایران به جام جهانی را به کام مردم ایران تلخ کردند، برخورد جدی خواهد شد.

آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد

وزارت خزانه داری آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه چند نهاد و یک فرد ایران اعمال کرد.بر اساس بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا، «محمد علی حسینی» به دلیل ارتباط با سازمان جهاد خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تحریم‌های آمریکا قرار گرفت.همچنین شرکت «جستار صنعت دلیجان»، «شرکت صنعتی عمرانی پارس بنای صدر»، شرکت «سایه بان سپهر دلیجان» و شرکت «سینا کامپوزیت دلیجان» به لیست تحریم‌های وزارت خزانه داری آمریکا افزوده شدند. وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شده که این شرکت‌ها را به دلیل ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحریم کرده است.این تحریم‌ها در حالی اعمال می‌شود که مذاکرات میان ایران و طرف‌های باقی مانده در توافق برجام برای احیای توافق هسته‌ای در جریان است و یکی از عوامل حصول توافق، اصرار واشنگتن برای عدم حذف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لیست تحریم‌های آمریکاست.

واکنش آشنا به اتفاقات مشهد: ‏کاش دیروز یکی هم یه سر می‌رفت ‎بازدید‌ سرزده از پشت در ورزشگاه

مشاور رییس جمهور سابق به اتفاقات دیروز مشهد واکنشن نشان داد.حسام الدین آشنا، مشاور رییس جمهور سابق در توییتی نوشت: ‌کاش دیروز یکی هم یه سر می‌رفت ‎بازدید‌ سرزده از پشت در ورزشگاه! روز گذشته و در جریان مسابقه ایران و لبنان در انتخابی جام جهانی، حدود دو هزار نفر از بانوان تماشاگر، با وجود تهیه بلیت و پرداخت پول، امکان ورود به ورزشگاه امام رضای مشهد را پیدا نکردند و از ورود آنها جلوگیری شد.

واکنش رئیس مجلس به رفتار نامناسب با بانوان در حاشیه بازی تیم ملی

رئیس مجلس به حواشی بازی تیم ملی با لبنان واکنش نشان داد. قالیباف در رشته توئیتی نوشت:رفتار غیرمنطقی و دور از شأن در مواجهه با بانوان محترم که ناشی از کاستی های مدیریتی بود، عموم مردم را متاسف و متاثر کرده است.کمیسیون امور داخلی مامور شده است تا با قید فوریت و با احضار مسئولان خاطی، به این سوء مدیریت رسیدگی و زمینه استیفای حقوق بانوان محترم را فراهم کند.

وزیر دولت اصلاحات: مشکل رئیسی ضعف کابینه نیست، نبود برنامه است

علی صوفی درباره تغییرات احتمالی دولت سیزدهم گفت: آقای رئیسی برنامه ای نداد که براساس آن بخواهد ساختار دولت یا ترکیب کابینه را تغییر دهد. آقای رئیسی آمد تا جایگاه ریاست جمهوری را اشغال کند، نه آنکه کار خاصی انجام دهد. در واقع هدف اصلی یکدستی حاکمیت بود، به همین دلیل، امروز همه امور به روزمرگی میگذرد. وی افزود: آقای رئیسی در ابتدا برای انتخاب اعضای کابینه یکسری نظراتی داد بعد از آن دیدگاه ها عقب نشینی کرد و تسلیم سهم‌خواهی شد. او سهم قلمبه ای را به مجلس، آقای قالیباف و جبهه پایداری داد. به علاوه آنکه بخش عمده ای از کابینه و مسئولان ارشد دولت را مدیران و وزرای دولت آقای احمدی نژاد تشکیل می دهند.

فرماندار مشهد برای حوادث ورزشگاه امام رضا(ع) عذرخواهی کرد

محسن داوری فرماندار مشهد روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اینجانب به عنوان سکاندار این کلانشهر بر خود لازم می‌دانم، از اینکه بسیاری از افرادی که به ورزشگاه امام رضا(ع) آمدند و نتوانستند از نزدیک فوتبال ایران و لبنان را تماشا کنند، عذرخواهی ‌کنم، گفت: با استقبال کم‌نظیر مردم مشهد از مسابقه فوتبال ایران و لبنان خوشبختانه دیروز ۲۳ هزار نفر توانستند بازی را در ورزشگاه ببینند ولی متأسفانه جمعیت قابل توجهی از این مشتاقان به دلیل ازدحام و مشکلات پیش آمده نتوانستند در ورزشگاه حضور پیدا کنند.وی گفت: استقبال گسترده مردم برای دیدن این دیدار سبب هجوم و ازدحام جمعیت شده و اتفاقاتی بواسطه این موضوع رخ داد که در حال بررسی است.

خبرِ سخنگوی دولت درباره بودجه ۱۴۰۰

سخنگوی دولت با اشاره به ابلاغ بودجه سال جاری از سوی رئیس جمهور تاکید کرد: تدوین پیشنهاد ۴۵ آیین‌نامه و بخش‌نامه اجرایی لازم برای تسریع در وصول نتایج و آثار مثبت بودجه از فردا آغاز خواهد شد.علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در توئیتی تاکید کرد: امروز ‎قانون بودجه ابلاغ شد و بلافاصله در دستور کار قرار گرفت. تدوین پیشنهاد ۴۵ آیین‌نامه و بخش‌نامه اجرایی لازم برای تسریع در وصول نتایج و آثار مثبت بودجه از فردا آغاز خواهد شد.وی افزود: از ۳۹ آیین نامه بودجه ۱۴۰۰ ، تنها ۱۷ مورد در نیمه اول سال (پیش از استقرار دولت جدید) تصویب شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۹
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۶۴
همینی که هست هرکی ناراحته جمع کنه بره والسلام ...
دولت جوان انقلابی میدانی جهادی مقاومتی یه سری میرفت پشت ورزشگاه بازی ایران و لبنان توی مشهد
چه جالبه (آقای رییسی اومد تا پست ریاست جمهوری را اشغال کند) و کرد!! اما بعد(فهیچاً هیچاً)
آن شخصی که بانوان را به ورزشگاه در مشهد راه نداد همه می‌شناسیم. مجلس و دولت هم نمی‌توانند پی‌گیری کنند و بیش از همین اظهار نظرهای رئیس مجلس و اعضاء دولت هیچ خبری نخواهد شد و نتیجه‌ای هم نخواهیم دید. حالا ببینید.
رفتن زنان به ورزشگاه برای دیدن فوتبال مردان عین تبعیضه و بنابراین خلاف فمیسنیم چون مردها که نمیتونن برن فوتبال زنان رو ببینن! جالبه که تبعیض هرچقدر به ضرر مردان باشه کسی صداش در نمیاد! مثل سربازی، مهریه، نفقه و ...! اما اگر به ضرر زنان باشه صدای همه درمیاد!
یعنی حتی در مواجهه با تبعی
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
ساندیست را بخور!
اخه ناهار نمی دادن وگرنه سرزده می رفتن.
بچه ها یه ماه بیشتر میرن کلاس تا افت دو سال رو جبران کنند ؟؟؟؟؟؟؟؟تورو به خدابگید این یارو از کجااومده .....
فوتبال رو بهانه کردید که قوانین اصیل و انسان ساز اسلامی رو ندیده بگیرید؟؟ باعث افتخار ایران و ایرانی هست که کشور ما ، تنها کشور جهان می باشد که هم حجاب اجباری دارد و هم ورود خانمها به ورزشگاه ممنوعه.
لطفا آب تو آسیاب دشمن نریزید، و دشمن شاد کن نشوید.
خوبه که حوادث در شهر رئیس جمهور و پایتخت جدید کشور مان بود و گرنه شهرهای دیگر بود بکل از طرف خاطیان تکذیب و از،طرف مسئولان نادیده گرفته می شد
آشنا برای اینکه نشون بده در فضای سیاسی نمرده هر از گاهی یک پارازیت میندازه
بابا زنده!!!!!
بازدید سرزده با دوربیت برای نمایش است
مطمئنا اولین کار منطقی شما استعفا و پذیرش آن توسط مافوق هست متتها چون تشنه خدمت هستید این کار رو انجام نخواهید داد!
الان که مساله ورود بانوان اینجوری شد باز هم کی بود کی بود من نبودم راه افتاد!!!
آقایان معترض، این از بی عرضگی همه شماهاست گه یک مساله به این سادگی سالهاست که بلا تکلیف و لاینحل مانده است
اینا زیاد مهم نیست مهم اینکه ما برق لبنان وگندم آنجا را فراهم کنیم
همه چیز از قبل طراحی شده بود
تیم قدر ایتالیا حذف شود بعد تیم ایران به جام جهانی برود؟! این عدالت است؟!

اگر تیم ایران حذف شود دیگر آقایان این فتواها را برای عدم حضور زنان نمیدهند
آقای وزیر آموزش و پرورش، لطفا از 15 اردیبهشت تا هر زمان که میخواهید مدارس رو ادامه بدید لطفا کولر اتاقتون را خاموش کنید، یه آمار بگیرید چند درصد مدارس وسایل سرمایشی دارند؟ حتی بادبزنم تو کلاسا نیست
رئیس جمهور‌ امروزی‌ و کارا‌ باید فردی‌ تحصیلکرده‌ در حد دکتری‌ از دانشگاههای معتبر‌ باشد و از نخبه های دانشگاهی باشد و در پستهای‌ اجرایی‌ دارای تجربیات‌کافی‌ اندوخته باشد‌ و کلا صاحب تئوری مدیریت‌ یک کشور باشد‌ تا بتواند‌ چهارچوبهای‌ اداره‌ مملکت‌ را‌ پی ریزی کند‌ و بر اساس انها‌ برنامه ریزی نماید و با توجه‌به شناختی که از جامعه علمی و اجرایی کشور دارد افراد شایسته را برای تصدی وزارتخانه ها انتخاب کند‌ و با ترسیم‌ شیوه مدیریتی خویش‌ از وزرا نحوه اجرا را بخواهد‌ و بر کارشان نظارت کند‌ تا اهداف مدیریتی‌ او محقق گردد‌ .
آقای رئیسی بنده خدا همون کرسی‌ قضاوت‌ مفیدترشون‌ بود‌ !!! نباید‌ این پست را قبول میکرد‌ !!!
آقای آشنا کاش به جای نشستن روی اون صندلی هیئت دولت که در حد زخم بستر ادامه داشت ، یک بازدیدی از وضعیت قیمت ها در مسکن و دلار و خودرو و مرغ و گوشت و.... و سامان دهی ولو کوچک در آن بازارها انجام می دادید .
خودشان اجازه ورود به بانوان رو نمی دهند بعد دستور برخورد با خاطرات رو می دهند. واقعا آدم خنده اش می گیره
بحث ورود زنان به ورزشگاهها و حکم حجاب فقط حربه ایست برای رسیدن آقایان اصلاح طلب به قدرت و نگه داشتن آن وگرنه اینها هم دلشون برای این چیزها نسوخته
جناب پروفسور نوری، دو سال عقب ماندگی در کلاس درس رو با یک ماه که نه با یک سال هم نمی شود جبران کرد. چرا یک راه داره اینکه فعالیت های آموزشی رو بریزید داخل سرم و تزریق کنید به دانش آموزان شاید لفافه کرد. خدایا خودت ما رو نجات بده
اصلاً چه معنی داره فوتبال باشه که حالا تماشاگر مرد بخواد بیاد یا خانم؟ مگه ۱۴۰۰ سال قبل فوتبال بود؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
داستان مشهد، داستان کی بود کی بوده
شرط میبندم که مسببین حوادث مشهد حداکثر سعی خودشون رو کردن که باعث تعلیق فوتبال ایران شوند تا تیم سوم جدول بجای ما مستقیم به جام جهانی برود و بابت اینکارشان هم پول فراوانی گرفتند.
دوستان اصلاح طلب مهارت خاصی در تبدیل برخی مسائل فرعی به اولویت ، برای انحراف از مسائل اصلی را دارند
چه خیمه شب بازی راه انداختن! انگار اون سرباز وظیفه از خودش اختیار داره که نذاره زنان برن ورزشگاه!!
این دستور از بالا اومده و نیروی انتظامی مجری بوده!! پس همه اونایی که فاز ندونستن گرفتن در جریان کامل بودن!!
ولی انشالله که فیفا فوتبال ایران رو با همین بازی تعلیق و یه کشور دیگه رو به جام جهانی بفرسته تا درس عبرتی بشه برای همه مسئولین ایران!!!
با اینکه تیم ملیو دوست دارم ولی اینقدر دوست دارم یک بار درست حسابی فوتبال و تعلیق کنن ،بفهمن بعد از گندکاری هی تاسف نخورن و دنبال مقصر نگردن...
با این کارهایی که می کنید با زنان و بچه ها بابت دیدن یک ورزش شرم بر مسٸولین امر امیدوارم بزودی شماهارا پایین بکشند.دیر یا زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد....؟
وزیر آ.پ می گوید با طولانی کردن یک ماهه تحصیلی می توان افت 2 ساله را جبران کند!!
یکی از یکی بهتر و عاقل تر.
بنظر رییس بزرگ به اینها ناهار نداده است!
:)
چرا این جمعیت قابل توجه برای ورود آقایان مشکل‌ساز نشد و فقط بانوان نتوانستند وارد شوند؟؟
اسپری فلفل زدن توی صورت زنان محجبه مشهدی! درد و بلای چارپایان بخوره توی سر اوون دو پای بی مغز!!
یکی تو دهن این دولت بزنه که در مورد حضور زنان تو ورزشگاه نظر میده
روحانی افتضاح تر از رییسی، رییسی افتضاح تر از روحانی
به امید تعلیق شدن این فوتبال برای همیشه
تا بساط پولشویی و شرط بندی این چهارتا آقازاده هم برای همیشه بسته شود

آه مظلوم بالاخره در مرصاد یقه ستمگران را میگیرد
همه پیگیر و عذرخواهی میکنند پس کی دستور داده عجب شیر تو شیریه
اظهارات آقای آشنا آدم را به یاد ماهیگیران آبهای گل آلود می اندازد
فیفا هنوز تر خواب بیدار نشده ؟
آقای داوری فرماندار مشهد!!!!! شما باید رسما از بانوانی که در حیطه ی فرمانروایی جنابعالی به آنها اهانت شده عذر خواهی کنید !! ولی متاسفانه بسیار زیرکانه و سطحی با یک عذر خواهی کلی سعی در فرار از آن دارید !!! جناب داوری شما رسما مسئول برخورد زننده با بانوان نجیب و صبور و محترم مشهد هستید وباید پاسخگو باشید !!!
باید فرماندار مشهد عزل شود !
تابناک دیگه شده سخنگوی اصلاح طلبان... ابطحی همون ابطحی معروف نیست که تابناک فراموشش کرد...
جناب وزیر کشور اگر واقعا می خواهید با خاطیان حمله به بانوان مشهدی برخورد کنید اول از همه فرماندار مشهد را عزل کنید وبعد استاندار را توبیخ کنید .
واکنش آشنا به اتفاقات مشهد: ‏کاش دیروز یکی هم یه سر می‌رفت ‎بازدید‌ سرزده از پشت در ورزشگاه
باشه آقای آشنا ما اصلا میگیریم بابای اونا رو در میاریم شما بگو از هشت سالی که مردمو سرکار گذاشتید و مملکت رو فروختید چه خبر؟ چه دستاوردی برا ممکلت داشتید توی اون هشت سالی که ورزشگاه دستتون بود؟ اقتصاد رو بهتر کردید؟ بیکاری رو حل کردید؟ حتی همون ورزشگاهی که میگی رو هم عرضه نداشتید برا خانم ها باز کنید خخخ الان شدی مطالبه گر و فعال مدنی؟ یاللعجب
حدود ۳۰۰ شهر از جمله برخی از شهر‌های بزرگ و مراکز???????????????????????????????????????????
تشكيل وزارت آب و انجام كارهاي كارشناسي..
نه فقط حرف و كاغذ بازي..
تنها راه نجات ايران عزيز است از بي تدبيري
اقایان نمی توانن یک ورزشگاه و ورود بانوان مدیریت کنن ادعاشون هم گوش فلک کر کرده .
چطوره میریت کل جهان بدیم دست شماو و افکار وعقاید شما اجرا شه
چی میشه اون روز
اتفاقات مشهد برای جامعه ای که بر اساس قانون اداره نمی شود معمول است.
خاکبر سر غربزده تون کنند// اگر دلتون به حال ازدواج کودکان میسوزه آمار انحرافات جنسی کودکان زیر 15 را بگید که با این شعارهای غربزده شما نمیتونند ازدواج کنند!
کودک همسری پدیده است که به سنت وعقاید بستگی ندارد فقط وفقط به وضعیت اقتصادی وابسته است هرچه قدر فقر زیاد باشد کودک همسری هم رواج دارد
همه دولتی ها موضوع برخورد با زنان در مشهد را محکوم کردند...کی بود؟ کی بود؟ من نبودم!!
موضوع ورزشگاه مشهد فرصتی برای آزمودن حاکمیت برای برخورد با مسببان این حادثه.
اظهار نظر جناب اشنا کاملا درست و صحیح ست
نباید بخاطر ترس از محرومیت و عربده جویی فیفا تن به برقرار شدن منکرات و ترویج فحشا در کشور بدهیم. فوتبال محروم بشود مهم تر است یا به باد رفتن ارزش هایی که بخاطرش خونها ریخته شده است
با سلام واحترام
با توجه به اینکه فرماندارمشهد اشاره ای به ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه واستفاده از اسپری فلفل نکرده و از بانوان عذرخواهی نکرده، حداقل باید بهمراه وزیرکشور استعفا دهد.
آقای فرماندار مشهد! تو حتی جرات نکردی حتی یکبار کلمه بانوان یا خانم‌ها را در مصاحبه ات بیاوری، اول عذرخواهی را یاد بگیر و بعد استعفا را…
کشور: با خاطیان ورزشگاه مشهد برخورد جدی می شود

آقای وزیر ! یه جوک تازه بگو دیگه کسی به این شوخی نمی خنده قدیمی شده
آقایان مسئولین چنان در خصوص اتفاقات ورزشگاه مشهد حرف میزنند و همدیگر را محکوم میکنند که گویا اصلا در جریان اتفاقاتی که قابل پیش بینی بود که در مشهد بیفتند نبودند. بس کنید این بازی ها را
((واکنش آشنا به اتفاقات مشهد: ‏کاش دیروز یکی هم یه سر می‌رفت ‎بازدید‌ سرزده از پشت در ورزشگاه))
سوال هم می ÷رسید ناهار خوردید؟ملت هم می خندیدند و قضیه حل میشد.
آقای داوری ، عذر خواهی کافی نیست ، استعفا ضررویست
آقای آشنا بازدید سرزده با چند دوربین برای تبلیغاته نه حل مشکل
حسام
حسام

باز هم مزخرف گفتی ها
دولت مرکزی که زورش نمیرسه یک‌ تعهد بین المللی را در داخل کشورش اجرا کنه! چطوری میخواهد در مقابل تهدیدهای خارجی از کشور دفاع کنه؟! مملکت مگه صاحب نداره؟!؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل