بازدید 74900
دو هزار و نهصد و شصت و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»

واکنش بازیگر سینما به افشاگری درباره آزار جنسی در سینما / منصوری: اصلاح قانون اساسی نباید شکل تابو به خود بگیرد / میرسلیم: واردات خودرو به مصلحت ما نیست!

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: واکنش یک اصلاح طلب به اظهارات اخیر بدخواهان و معاندان نظام / علی مطهری: ایران باید بر خروج سپاه از فهرست تروریسم آمریکا اصرار بورزد / اتحادیه اروپا: متن نهایی توافق وین آماده و روی میز است / نماینده مجلس: ارز ترجیحی برای هیچ کالایی حذف نشده است … را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۱۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶ 28 March 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

واردات خودرو رأی موافق نمی‌آورد، چون به مصلحت ما نیست!

میرسلیم، نماینده مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت: ساختار‌های خودروسازی ما ایراد دارد. دو خودروسازی عظیم ایران خودرو و سایپا که حدود ۵۰۰ هزار تن در آن کار می‌کنند، مدیرانشان را دولت تعیین می‌کند؛ در حالی که هیچ حقی ندارد این کار را انجام دهد. دولت تنها ۵ درصد در ایران‌خودرو و ۱۶ درصد در سایپا سهام دارد.موضوع واردات خودرو در مجمع تشخیص رأی نمی‌آورد، چون واقعاً مصلحت ما نیست. ما باید بکوشیم که کیفیت‌ها را افزایش دهیم./باشگاه خبرنگاران

نماینده مجلس: ارز ترجیحی برای هیچ کالایی حذف نشده است

مجتبی توانگر، نماینده مجلس نوشت:براساس مصوبه مجلس ارز ترجیحی برای هیچ‌ کالایی حذف نشده است.دولت اجازه حذف ‎ارز ۴۲۰۰ دارو بدون جبران هزینه‌ها را ندارد.در پی ادعای سایت دولت مبنی بر الزام مجلس به حذف ارز ترجیحی تاکید می‌شود که براساس مصوبه مجلس؛اولا ارز ترجیحی حذف نشده است.ثانیا تا زمانی که زیرساخت لازم برای جبران افزایش هزینه‌های احتمالی ناشی از تغییر سیاست ارز ترجیحی فراهم نباشد، دولت نمی‌تواند دارو را از سبد ارز ترجیحی حذف کند.

واکنش بازیگر سینما به افشاگری درباره آزار جنسی در سینما / اگر ما زن‌ها در سینما دهان باز کنیم...

در واکنش به افشاگری‌های سمیه میرشمسی، سینماگر زن در پشت صحنه یک فیلم، مروارید کاشیان بازیگر سینما در استوری صفحه اینستاگرامش در انتقاد به موجی از انتقادات و حملات نسبت به افشاگری میرشمسی نوشت: اگر همه ما زن‌ها در سینما دهان باز کنیم نصف این شهر روی هواست. پس لطفا شلوغ نکنید و ببندید تا فعلا ما هم دهانمان بسته است به هزار دلیل.در روزهای اخیر، انتشار یک پست در فضای مجازی خبرساز شده است. یکی از دستیاران کارگردان خانم سینمای ایران، با ذکر نام یک بازیگر شناخته شده‌ی امروز این سینما، و با اسم و رسم مشخص خودش، روایتی از "آزار" دیدن توسط او را منتشر کرده است. او نام کارگردانِ پروژه‌ای را هم که اتفاق مورد اشاره، پشت صحنه‌ی آن رخ داده؛ منتشر کرد. درباره‌ی این شخص ادعاهای دیگری هم مطرح شده که البته برخلاف این نمونه، روایت‌گران، نام و نشان مشخصی ندارند. این بازیگر هنوز واکنشی به‌ این ادعاها نشان نداده است.

رئیس جمهور: می‌توان کاری کرد تا در سال جدید فقر مطلق وجود نداشته باشد

رئیسی در جلسه کارگروه رفع فقر مطلق:وجود فقر مطلق بر اساس معنای عرفی آن موجب رنجش خاطر و ایجاد مسئولیت سنگین برای دولتمردان است.با توجه به ظرفیت‌های موجود کشور می‌توان با بسیج امکانات و برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگ اقداماتی انجام داد که در سال جاری در کشور فقر مطلق وجود نداشته باشد./باشگاه خبرنگاران

کمال خرازی: سپاه نیروی نظامی ملی ماست و تحریم آن به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران گفت: باید نام سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی حذف شود. سپاه، ارتش ملی است و نمی‌توان هیچ ارتش ملی را گروه تروریستی محسوب کرد.بطور قطع این مسئله پذیرفتنی نیست و این مساله برای ایرانی‎ها خیلی مهم است.

اتحادیه اروپا: متن نهایی توافق وین آماده و روی میز است

سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تاکید بر ضرورت جمع‌بندی مذاکرات وین گفت که متن نهایی توافق اساسا آماده و روی میز است.نبیلا مسرلی این مطلب را روز دوشنبه در نشست خبری از بروکسل بیان کرد و افزود که گفت‌وگوها همچنان جریان دارد و به مرحله نهایی نزدیک شده است.وی افزود: ما در تلاش هستیم تا هرچه سریع‌تر به مذاکرات وین بازگردیم و توافق را به نتیجه برسانیم. این مقام اروپایی یادآور شد که مذاکرات از ۲۰ اسفند وارد یک دوره تنفس شده تا «هیات‌ها برای تصمیم‌های نهایی و خیلی سخت سیاسی به پایتخت‌ها برگردند.»وی افزود که اتحادیه اروپا به عنوان هماهنگ کننده برجام با تمام طرف‌ها و آمریکا در تماس است تا توافق نهایی محقق شود.قریب به اتفاق کشورهای مشارکت کننده در گفت‌ وگوها، خواهان جمع‌بندی سریع‌تر مذاکرات هستند اما دست‌یابی به توافق نهایی در انتظار تصمیمات سیاسی ایالات متحده آمریکا در خصوص چند موضوع باقی‌مانده مهم و کلیدی است.

وزیر خارجه فرانسه: اطمینان دارم توافق با ایران نزدیک است

وزیر خارجه فرانسه گفت که اطمینان دارد توافق بین ایران و قدرت‌های جهانی نزدیک است، هرچند هنوز مواردی وجود دارد که باید حل و فصل شود.«ژان ایو لودریان» وزیر امور خارجه فرانسه امروز (دوشنبه) در یک کنفرانس خبری در دوحه قطر گفت که «توافق هسته‌ای» بین ایران و قدرت‌های جهانی نزدیک است؛ هرچند هنوز چند مورد باید مورد حل و فصل شود.اظهارنظر لودریان درباره نزدیک بودن توافق در حالی است که دیروز (یکشنبه) «رابرت مالی» نماینده آمریکا در امور ایران و رئیس هیأت مذاکره‌کننده این کشور در وین، در نشست دوحه با بیان این که «با وجود حصول توافق درباره برنامه هسته‌ای ایران، تحریم‌های زیادی پابرجا خواهد ماند»، گفت «مطمئن نیستم که به حصول توافق نزدیک باشیم». «علی باقری» مذاکره‌کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات وین، دیروز در تهران در دیدار «انریکه مورا» معاون مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ ‌کننده مذاکرات وین، با اشاره به جدیت و عزم جمهوری اسلامی ایران برای نهایی کردن توافق در وین، تأکید کرد: در صورتی که طرف آمریکایی از واقع‌گرایی برخوردار باشد، می‌توان به توافق دست یافت.

علی مطهری: ایران باید بر خروج سپاه از فهرست تروریسم آمریکا اصرار بورزد

علی مطهری نوشت: با توجه به ورود گسترده سپاه به حوزه اقتصاد، وجود نام آن در این فهرست مانع لغو بسیاری از تحریم‌ها پس‌ از احیای ‎برجام خواهد بود.علی مطهری، نماینده ادوار مجلس، در حساب توییتر خود نوشت: «ایران برای ‎توافق وین باید بر خروج ‎سپاه از فهرست ‎تروریسم ‎آمریکا اصرار بورزد، زیرا با توجه به ورود گسترده سپاه به حوزه اقتصاد، وجود نام آن در این فهرست، مانع لغو بسیاری از تحریم‌ها پس‌ از احیای ‎برجام خواهد بود.»

منصوری: اصلاح قانون اساسی نباید شکل تابو به خود بگیرد

دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران با بیان اینکه نباید موضوع اصلاح قانون اساسی و یا بازنگری در آن شکل تابو به خود بگیرد، گفت: ضمن اینکه برخی بندهای همین قانون اساسی هم به خصوص فصل سوم آن و بخش‌های مهمی که به حقوق ملت اختصاص دارد، معطل مانده و اجرا نشده است! چرا اجرا نشده؟ به نظرم دلیل اصلی آن تعارضی است که بین اصول این فصل از قانون اساسی و بخش‌های دیگر آن وجود دارد و هر چه گذشت این تعارض بیشتر خود را نشان داد. از جمله شما می‌بینید مثلا همین رفراندم قرار بود از طریق رجوع به رای ملت موارد اختلافی و غیرقابل حل بین حاکمیت و مردم را حل کند، اما در پیچ و خمی قرار دارد که پس از چهار دهه صحبت کردن از آن هم تبدیل به تابو شده است.

وی با اشاره به اینکه اصلاح قانون و یا بازنگری در برخی از اصول که به تعارض‌ها و شکاف‌های امروز بین حاکمیت و مردم دامن زده، ضروری است، تاکید کرد: ابتدا باید به این سوال پاسخ داد که چرا بسیاری از اصول فصل سوم قانون اساسی اجرا نشده است و در یک دوره‌ای مهندس موسوی شعار اجرای بدون تنازل قانون را مطرح کرد. این تعارض‌ها از کجا سرچشمه می‌گیرد؟ تا چه حد متاثر از ساختار حقوقی کشور و تا چه حد به ساختار حقیقی بوجود آمده طی این چهار دهه ارتباط دارد و بعد ببینیم با بازنگری در چه بخش‌ها و اصولی این تعارضات و شکاف‌ها قابل حل است؟ منصوری افزود: اما در یک بیان کلی هر قانونی اگر متناسب به شرایط و اقتضائات زمان اصلاح و به روزرسانی نشود، ضمانت اجرای خود را هم از دست خواهد داد. اما اینکه چگونه و از چه مسیری باید این بازنگری و اصلاح صورت گیرد، بحث مهمی است که نیاز به گفت‌وگوهای بیشتر دارد.

راهکارهای یک اصلاح‌طلب برای افزایش اعتماد مردم: واقعیت‌ها را بگوییم

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اگر واقعیت‌ها را به مردم بگوییم، شفاف‌سازی کنیم، شورای نگهبان دلایل رد صلاحیت افراد را بگوید و رسانه‌ها نترس باشند اعتماد عمومی مردم آرام آرام بازخواهد گشت.محمدرضا خباز فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با ایلنا، در پاسخ به این که راهکار افزایش اعتماد و مشارکت مردم در امور کشور چیست و چه نهادهایی باید این راهکارها را اجرایی کنند، گفت: باید بگوییم، تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران کشور باید برای بازگرداندن اعتماد از دست رفته چند راهکار را عملیاتی کنند. اول اینکه باید ایرادات کاری که در گذشته انجام دادند را بپذیرند. یعنی تا زمانی که ما نپذیریم، اشتباه کردیم و از مردم عذرخواهی نکنیم، زمینه اعتماد فراهم نمی‌شود. وی افزود:‌ به عنوان مثال در همین برجام، کسانی که امروز حامیان برجام شدند، تا ۷ ماه گذشته مخالف درجه یک آن بودند. بنابراین این موضوع مردم را قانع نمی‌کند که قصد آقایان حل مشکل برجام است. مگر آنکه به مردم بگویند ما در گذشته تصوری داشتیم که از گود خارج بودیم حالا که وارد گود شدیم، می‌بینیم اصلاح مشکلات اقتصادی کشور بدون رفع تحریم ممکن نیست. بنابراین مردم، اگر در گذشته برجام را آتش زدیم و آن را جسد متعفن می‌دانستیم که باید دفن شود، آن حرف‌ها از سر ناآگاهی بود و حالا فهمیدیم می‌شود از برجام برای استفاده در مجامع بین‌المللی و استفاده از ظرفیت قانونی استفاده کرد و تحریم را از بین برد و به کشور صدمه وارد نکرد.

تکذیب شایعات درباره آیت‌الله مکارم؛ حال ایشان خوب است

مسئول دفتر حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: اخباری که در فضای مجازی از بستری شدن آیت الله مکارم شیرازی در بیمارستان منتشر شده، صحت ندارد.دولتمند مسئول دفتر آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در گفت و گو با خبرگزاری حوزه، اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر نامساعد بودن حال این مرجع تقلید را تکذیب کرد و گفت: خبر مراجعه و بستری شدن حضرت آیت الله مکارم شیرازی در بیمارستان صحت ندارد و حال ایشان خوب است.

واکنش یک اصلاح‌‌طلب به اظهارات اخیر بدخواهان و معاندان نظام

نماینده اصلاح‌طلب‌مجلس دهم با اشاره به فضاسازی معاندان علیه بیانات رهبر انقلاب و شعار سال گفت: رمز موفقیت عمل به سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب است و حرکت در این مسیر ما را‌‌‌‌‌‌‌‌ به استقلال اقتصادی و مصونیت در برابر تحریم‌ها می‌رساند.محمدعلی وکیلی نماینده اصلاح طلب مجلس دهم در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اظهارات اخیر بدخواهان و معاندان نظام درباره بیانات رهبر انقلاب و شعار سال گفت: اظهارات معاندان نظام درباره نظام و رهبر معظم انقلاب هیچ گاه از سر خیرخواهی و وطن‌پرستی و دلبستگی آنها نسبت به منافع ملی نیست.وی ادامه داد: این اشخاص و افراد سخنگوی رژیم صهیونیستی، آل سعود و دیگر دشمنان نظام هستند و جیره خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ هم از آنها می‌گیرند.نماینده اصلاح طلب مجلس دهم اظهار داشت: این افراد اگر سیاست‌های نظام را‌‌‌‌‌‌‌‌ تحسین کنند، باید تعجب کرد و رفتار فعلی آنها که سیاست‌های نظام را‌‌‌‌‌‌‌‌ زیر سؤال می‌برند تعجب‌آور نیست.وکیلی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سال‌های گذشته شعار سال را‌‌‌‌‌‌‌‌ همواره حول محور تولید در نظر گرفتند و رمز موفقیت ما نیز عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید است و حرکت در این مسیر ما را‌‌‌‌‌‌‌‌ به استقلال اقتصادی و مصونیت در برابر تحریم‌ها می‌رساند.وی افزود: اگر ما بخواهیم به مقابله با تحریم‌های دشمن بپردازیم راه حل آن عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در کشور است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۹
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۴۰
اقای میرسلیم سالی 30000کشته دارین ازمردم میگیرین باخودروهای لگنتون چقدرباید این مردم بمیرن ای کاش مسیولین بی سواد هم پراید سوار میشدن
واردات خودرو به مصلحت شما نیست .ولی به مصلحت مردم هست
آقای میرسلیم! هرچی دوست داری بگو!!! دیگه هیچ ربطی به مجمع نداره! مجلس تصویب کرده شورای نگهبان هم تایید کرده از خرداد آزاد میشه!
نتیجه اختلاط بدون محدودیت همین است هر کس مخالف هست یا خود اینکاره هست ویا سرشو زیر برف می کند
قطعا به مصلحت آقای میرسلیم نیست
ولی
به مصلحت ملت ایران است
سانسورچیت با پراید رفته شمال تو چادر کمپ زده ؟؟؟؟
جناب میرسلیم، واردات خودرو درسته که به ضرر شماست ولی خیلی خیلی به نفع مردمه
کاسب تحریم میرسلیم
مصلحت آقای میرسلیم برای مردم نیست . مصلحت مردم یعنی کشک
هیچ وقت واردات خودرو در مجلس رای نمی آورد.افرادی مثل میرسلیم هیچ وقت نمیگذارند واردات خودرو رای بیاورد. چون منافع ایشان به خطر می افتد.وی چندین پست در ایران خودرو دارد.خوانندگان محترم در مورد میر سلیم و ایران خودرو در اینترنت تحقیق کنید تا متوجه عمق فاجعه بشین.
داداش آقای میرسلیم در بازار کدوم خودرو فعالیت داره؟
حضور شما و افرادی مثل شما هم به خیر و صلاح کشور نیست ولی باید تحمل کنیم جناب میرسلیم
:))))))))))))
بله واردات خودرو به مصلحت شما آقایون مافیای خودرو نیست

مردم هم که طبق معمول مهم نیستند

نه جانشان با این ارابه های مرگ مهم است و نه سرمایه و جیبشان
نماینده عزیز اصلاحطلب انقلابی در مجلس شما هم واقعیت ها را بگید.
اصولگرا که واقعیت ها را نمی گوید.
شما ولی بگید که چرا با وجود همچین دشمنی به نام روسیه شما هسته ای و موشکی رو می خواستید بدید به آمریکا.چرا بودجه دفاعی را کاهش میدادید.مگر روسیه دشمن ما نیست.اصولگرا چیزی نمیگه،شما از ۸سالت بگو نزار از زبان دشمن بشنویم
جناب میرسلیم الان 43 ساله است که کیفیت خودور تولید داخل افزایش پیدا نکرده این افزایش کیفیتی که مد نظر حضرتعالی است زمانش میشه مشخص کنید.
شما درست می گوید مصلحت نیست که واردات خودرو آزاد بشه البته نه مصلحت مردم بلکه مصلحت مافیای داخلی خودور شما خودتان و خانواده ماشین داخلی دارید یا خارجی مگر شما پیرو آن امام همام نیستید که فرمودند آن برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند.
«الملک یبقی مع الکفر و لایبقی مع الظلم» (حکومت با کفر باقی می‌ماند ولی با ظلم هرگز)
رئیس جمهور: می‌توان کاری کرد تا در سال جدید فقر مطلق وجود نداشته باشد!!!!
تا همینجاشم که ریشه کن کرده اید ممنونیم به راستی!!
مگه به همین قانون اساسی عمل میکنید که میخواهید تغییرش بدهید

قانون اساسی گفته تحصیل رایگان برای همه ولی کو کجا؟

سر قضیه بنزین سال98 هم دیدید چطور برخلاف قانون اساسی سه نفر دور هم نشستند و مجلس را دور زدند
واقعا یکی نیست به این اقای میرسلیم بگه : اصلا میشه بگی کی هستی که برای مردم تو تصمیم می گیری !؟ چه کسی به تو این اختیار را داده که وقتی مردم می خواهند واردات خودرو آزاد شود تو بگویی این به مصلحت نیست !؟ حتما به مصلحت جیب شما نیست ،وگرنه مردم تصمیم گرفتند و خودشان مصلحت خودشان را از تو بهتر می فهمند . لطفا حرف نزن .
هرجای دنیا اقلیت بر سر کار باشند اکثریت فقیر می شوند
واردات خودرو تأثیر بسزایی در کیفیت و قیمت خودروهای داخلی می گذارد و طریقه نجاتیست برای وضغ آشفته بازار و تکامل خودروهای داخلی.
حالا اقای میرسلیم هم اقتصاد دادن شده است مهم نیست پست و مقامت در ایران چیست درباره همه چیز و همه وکار یا فتوا و نظر می دهند ته کار هم می بینید این افراد سواد انچنانی هم ندارند؟..
جناب آقای میرسلیم شما که پیر صنعت خودروسازی هستی تا به الان تونستی کیفیت را نه تنها بالا ببینی بلکه هر روز بدتر از دیروز چرا به مصلحت شما نیست که مردم ماشین ایمن سوار شوند چرا در همین ۷ روز عید ۶۰۰ نفر کشته تصادفات داشتیم کی باید جوابگو باشه
دقیقا واردات خودرو به مصلحت شما نیست آقای میرسلیم. مصلحت شما و دوستانتون در این است که از مردم بدبخت به بهانه حمایت از تولید ملی، سواری بگیرید. امثال شماها عامل بدبختی و مشکلات مردن هستند و آرزو داریم روزی برسد که در هوایی تنفس کنیم که نفس شما و امثال شما آن را آلوده نکند.
آقای میرسلیم به مصلحت ما نیست یا مصلحت شوما
آقای میرسلیم این "ما" کیست؟ مردم ناراضیند، پس ما مردم نیست، پس کیست؟!
البته به نفع آقای میر سلیم نیست ولی به نفع ملت هست آقا به نفع ملت فکر کن نه مافیا خودرو
لطفا شرکت های وابسته به قطعات خودرو سازی جناب میرسلیم را چاپ کنید.
با دو میلیارد دلاری که قراره صرف واردات خودرو در سال بشه ، میشه یه شرکت خودروسازی جدید تو ایران تاسیس کرد بشرطی که اون شرکت جدید هم وارد تیم مافیایی تولید خودرو در ایران نشه
واردات کننده های خودرو هم دوباره پول خریداران رو می گیرن و اونا رو ثبت نام می کنند و موقع تحویل بدقولی خواهند کرد ، دقیقا مثل تولید کننده های خودرو
آنطوریکه مشخص است آقای میر سلیم و هم فکران ایشان اشرافی به مصلحت مملکت ندارند و مصلحت خودرو نساز های داخلی کلاش برای آنها مصلحت است نه مصلحت عموم مردم کشور
واردات خودرو به نفع اقای میرسلیم نیست
وقتی اقتصاد خصوصی سازی واقعی نشود باید پای عواقبش هم نشست.
به مصلحت امثال میرسلیم که اصلا نیست ولی به صلاح مردم هست
آقای میرسلیم چه خوبه بازنشسته بشید و استراحت را بر سیاست مداری رجحان دهید!
مشخص شد جناب میرسلیم از سهامدارن مخفی هست ، بله به مصلحتشان نیست چون سود جیبشان کم خواهد شد
اقای رییسی نه شما و نه تیمتان اینکاره نیستید چون تاکنون هر چه که گفتید و هر دستوری که دادید نتیجه عکس داده.
شعار شعار شعار شعار
شعار شعار شعار شعار
شعار شعار شعار شعار
عمل عمل عمل عمل عمل
کی کی کی کی کی کی
آقای میرسلیم اگر این خودرو سان درست کار میکردند این وضع نبود پس کی باید اصلاح شوند اصلا اصلاح پذیر هستند . لطفا کمتر اظهار نظر کن
واردات خودرو به نفع شما نیست چون ماشین های بنجل و بدرد نخور را به قیمت بنز می فروشید چه سودی بهتر از این
واردات خودرو به نفع ملت است ولی به ضرر مافیای خودرو .پس نماینده ها پولی که برای ورود به مجلس خرج کرده اند از کجا دربیارن؟؟؟؟
آقای میرسلیم خودت سوار چه خودرویی میشوی چرا این مردم باید درآمد ریالی داشته باشند ولی خودرویی با قیمت بازار جهانی تهیه کنند قیمت دنا پلاس اتوماتیک در بازار بالای ۲۰ هزار دلار میباشد در صورتیکه در بازار جهانی با ۲۰ هزار دلار می‌توان خودروهایی به مراتب با کیفیت تر و زیباتر را تهیه کرد و شما نمایندگان همیشه این مافیای خودرو را با همین حرف های مسخره پشتیبانی کرده‌اید علت پشتیبانی بدون منطق شما از خودرو سازان چیست و تا کی باید این مردم تاوان زیاده خواهی خودرو سازان و بی مدیریتی شما را بدهند
مصلحت ما ، کدوم ما؟
" واردات خودرو رأی موافق نمی‌آورد، چون به مصلحت ما نیست! " آقای میر سلیم که احتمالاً خودتان هم عضوی از مافیای خودرو هستید باید بدانید ( همانطور که در تاریخ خودرو سازی ایران هم دیده ایم) که بدون رقابت نه کیفیت افزایش پیدا می کند و نه قیمت کاهش، پس واردات خودرو ( بدون انحصار واردات ) دقیقاً به مصلحت مردم و صنعت خودرو سازی ایران است.
میر سلیم لطفا:
1- به صورت شفاف بگوید خودش و خانواده اش چه ماشینی سوار میشوند؟ حتما بگویند چون ضرر دو رو بیشتر از منفعتش هست.
2- دست از سر ملت بر دارد و باپول خرج کردن خودش را بر مردم تحمیل نکند.
3- آقای میر سلیم امثال مثل شما باعث دلزدگی مردم از اصولگرا ها میشود.
آقای میر سلیم نفستان از جای گرم بیرون می اید یا دستی بر سود این این مافیا دارید یا اطلاع ندارید در هر صورت جایگاهی برای دفاع از این صنعت با وضعیت فعلی باقی نماینده آیا تا بحال داغ عزیزی را در تصادف داشته اید در تمام دنیا خودرو با کیفیت به اندازه کافی تولید می شود بعد از تولید داخلی حمایت می شود خودروسازها حتی در قرعی کشی هم مافیا تشکیل دادهاند علی رفن بی کیفیتی و قیمت بالا شما و تمامئ خانوده اتان 50 بار ثبت نام کن اگر برنده شدی آن وقت از تولید داخل حمایت کن
خدایا به تو پناه میبریم از شر شهوترانی در همه کارها!!!
اقای میر سلیم انگار شما هم می خواهید جای نعمت زاده را بگیرید چرا مصلحت نیست همیشه باید تابوت های شما را سوار شویم. 500هزار کارگر را بهانه نکنید از هر خودرو وارداتی 2درصد بگیرید حقوق 500هزار کارگر می توانید بدهید بدون انکه کار کنند. اگر مرد میدانید کیفیت خودروها را درست کنید دست از باند بازی بردارید بگذارید چند صباحی مردم نفس بکشند بس است.
بله اقای میرسلیم بهترین خودرو با همه امکانات سالها در اختیارت بوده نباید هم به مصلحت شپا باشه

کار ۵۰۰هزار نفر مهم تره یا جون ۶۰میلیون ادم ؟

خود کرده را تدبیر نیست ما با دستهای خودمون شمارو راهی مجلس میکنیم که قانونی. وضع کنید که هروز مارو بدبختر کنه و چاپلوسی مقامات براتون مهمتره
اونای که باورود خودرومخالفند باید بگند اطرافیانشون چه ماشینهای دارند
بنده حاکم شرع یا قاضی نیستم ولی یک عضو هیات منصفه برخاسته از طیف مردم حتما می توانم باشم. به نظر بنده هر کسی با هر دین و مسلکی و در هر مقام و موقعیتی با هر شدتی که در مسیر بهبود امنیت و کیفیت خودروهای داخلی سنگ اندازی می کند یا در انجام این بهبودها کوتاهی می کند؛ قانونا، شرعا و اخلاقا مستحق مجازات است و در تمام صدمات وارده به جان و مال مردم که می شود با بهبود این تولیدات تقلیل داد شریک و مسئول هست.
جناب میرسلیم حتما درست میگن.واردات خودرو به نفع ایشان و دوستان نیست.چون مافیای خودرو کارشان را خوب بلدند.
آقای رئیس جمهور همین الان که من می نویسم، 9 روز از سال 365.25 روزی، یعنی 2.5% سال گذشت و جنابعالی اگر صلاح می دانید و خدای نکرده دخالت در ریاست خود نمی دانید، به معاونان معزز خود امر کنید که همین امروز گزارش دهند که در این 9 روز در راستای شعاری که در این ستون خبری برای حذف فقر مطلق در یک سال از زبان جنابعالی نوشته شده است، چه اقدام مؤثری کرده اند. جان هرکسی که دوست دارید و به هر دین و مرام و مسلک و ... که معتقد هستید شعار ندهید، عمل کنید بعد بگویید که انجام دادید.
آقای منصوری بزرگوار، این مجلس توان تغییر ساعت را نداشت، آنگاه شما انتظار دارید قانون اساسی را اصلاح کند؟ ما از بس که مجلس تخصص ندارد و دچار باندبازی هست، جرات ارسال اصلاح یک قانون کوتاه فنی را به مجلس نداریم، آنوقت شما آیا فکر می کنید اصلاح قانون اساسی در این مجلس به نفع مردم کلید خواهد خورد؟ مطمئن باشد این نماینده ها اگر بخواهند دست به قانون اساسی بزنند آنرا بیشتر بر علیه مردم تنظیم خواهند کرد.
واردات خودرو رأی موافق نمی‌آورد، چون به مصلحت ما نیست!
اقای میر سلیم شما نماینده مردم هستید یا نماینده دولت و یا نماینده مافیای مبارزه با ورود خودرو شما بعنوان نماینده مردم باید تلاش کنید که واردات خودرو رای بیاورد شما باید منافع مردم را در نظر بگیرید نه منافع عده ای خاصی اگر خودرو وارد نشود امکان ندارد خودرو سازان داخلی رقابقت کنند و امکان ندارد کیفیت خودردو های داخلی بهتر شود و امکان ندارد قیمت خودرو تعدیل شود و بلاخره امکان ندارد خودرو در کشور سرو سامان بگیرد خودروی که همه وجه فروش خودرو را یک ماه پیش میگیرد و با پول مردم خودرو می سازد و به مردم تحویل میدهد امکان ندارد وقت خود را را برای رقابت و افزایش کیفیت و رفع نواقص خودرو کند
آقای محمدعلی وکیلی، فرافکنی بس است از اظهارات شما استفراغمان آمد.
میر سلیم : موضوع واردات خودرو در مجمع تشخیص رأی نمی‌آورد، چون واقعاً مصلحت ما نیست!
علتش این است که مصلحت شما با مصلحت مردم در تعارض است!!!
کل خودروسازی های دنیا 500000 نفر ندارد!!! که دو خودروساز ما اینقدر نفر استخدام کرده است!!!
آقای میرسلیم
تعداد جانباختگان و جانبازان تصادفات ناشی از نقص خودرو
چند برابر جنگ تحمیلی است.
بیش از چند دهه است که شنا تباش می کنید تا کیفیت افزایش پیدا کند.
اتفاقا یکی از پیش شرطهای افزایش کیفیت احساس رقابت است نه انحصاری بودن.
هیچ دلیلی برای واردات خودرو وجود ندارد چونکه ما خودمان و فرزندانمان ماشینهای اخرین مدل دنیا را زیر پا داریم و از فروش این فرغونها بزور به مردم نادان سودهای فراوان میبریم پس دلیلی ندارد مگر ابله میباشیم....
این فسادی که در سینما از آن گفته می شود فقط مربوط به سینما نیست در کل کشور و در تمام دستگاههای دولتی و خصوصی بشدت وجود دارد که متاسفانه اراده ای برای بر خورد با آن نیست بهترین راه اقدام خود بانوان برای احقاق حقشان است
دقیقا درست میگویید آقای میرسلیم . واردات خودرو به سلاح شما نیست . چون که رانت خواران فاسد دیگر نمیتوانید آشغال های ساخت داخل رو به چند برابر قیمت واقعی به مردم مملکت قالب کنید. این دو خودروسازی بزرگ هم که میفرمایید خودر ساز نیستند مونتاژ کار خودرو های تاریخ مصرف گذشته با قطعات بیکیفیت چینی هستن. خودروسازی که
سهمش در تولید ناخالص ملی 4 درصد و خسارتش مالیش به مملکت و مردم معادل 8 درصد تولید ناخالص ملی هست به نظر شما به صلاح مملکت هست که اصلا وجود داشنه باشن؟ تمام کشورهای پیشرفته در زمینه خودرو با محدود نکردن واردات و ایجاد رقابت سالم و واقعی تونستن پیشرفت کنن و همچنان که بهترین خودروهای دنیا را تولید میکنن واردات خودرو به کشورشون با کمترین هزینه و تعرفه در حال انجامه .
همین جناب مهندس میرسلیم که مدعی ست که واردات خودرو بنفع ما نیست !!!!!

تقریبا ۳۷ سال پیش با گرفتن ماموریت خاص و بودجه و دفتر و دستک مورد نیاز !!!!!

قرار شد تا ترتیب ساخت یک موتور ۶ سیلندر دیزلی ملی را برای کشور و مردم بدهد !!!

لطفا از او بپرسید : چکار کرد و چقدر موفق شد ؟؟؟؟؟

البته منظور واژه ما ، در بیان ایشان ، قطعا و حتما مردم و کشور نباید باشند و والله العلم
دولت و مجلس برای حمایت از خودروساز داخلی، مردم را مجبور می کند خودرو را به چندبرابر ارزش جهانی بخرند. مگر کشاورز گندم کار تولید کننده نیست؟ چرا دولت گندم را به چندبرابر ارزش جهانی از کشاورز نمی خرد؟ چرا کشاورز باید برخی هزینه هایش (خرید خودرو) که از قضا بسود دولت است را چندبرابر بپردازد اما درآمدش کمتر از ارزش جهانی (قیمت خرید تضمینی گندم) است!؟
اقای میرسلیم معلومه که به صلاح شما نیست چون اونوقت دست واسطه و ثروت باداورده کوتاه میشه و مجبورید برای رقابت کیفیت و ببرید بالا و مجبورید بجای اعلان جنگ به دنیا ازدر دوستی دربیایید که در مرام شما نیست
ژاپن با هفت برابر تعداد خودرو یک هفتم ما تلفات جاده ایی داره چون هم رقابت سلم با خودروسازان مطرح جهان هم کیفیت رو میبره بالا هم دلالی رو از بین برده هم حق انتخاب رو به مشتری ژاپنی داده
واردات خودرو به مصلحت شما نیست 80 میلیون ابرانی رو فدای 500 هرار نفر میکنیدآقای میر سلیم امسال عید چقدر به خاطر بی کیفیتی و غیر استاندارد بودن خودروها در جاده ها کشته دادیم. 43 ساله ما هنوز نمی تونیم خودرو با کیفیت تولید کنیم به مصلحت شما نیست چرا........
این آقای میرسلیم احتمالا با مافیای خودرو درارتباط هست واگرنه هیچ دلیل مخالفتی وجود ندارد
آقای میرسلیم شما دنبال مصلحت جیب خودتو و رفیقاتی نه مردم
بزرگ کردن افراد بی ظرفیت و تازه به دوران رسیده یعنی همین،هر کس در اندازه خودش،ذوق زدگی در برابر دیگران نشان جهل است.
اقای میر سلیم واردات خودرو تورا خدا به نفع شما نیست یا مردم
پیامدهای قانون حجاب اجباری و مشروعیت بخشی به تفکر زن کالاي جنسی بیش نیست. اگر همه ما زن‌ها در سینما دهان باز کنیم نصف این شهر روی هواست.
مگه فقر مطلق تا اخر سال 1400 به کل ریشه کن نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگر فقر مطلق تا پایان سال گذشته یعنی 1400 ریشه کن نشد؟
آقای میرسلیم بدون شک شما در کشتار مردم در جاده ها با سازندگان ارابه های مرگ شریک هستی!!!! روز موعود و تظلم خواهی مردم مظلوم دیر نیست.
جناب میرسلیم
طبق آمار روزانه 40 فوت ناشی از سوانح رانندگی داریم، با لحاظ فصول مختلف و میزان مسافرتها و فوتیهای جاده های غیر رسمی و خارج صحنه تصادف سالانه قریب 20 هزار فوتی، اگر مسوبین درجه یک هر نفر را 10 فرد حساب کنیم یعنی بدبخت شدن 200هزار نفر در سال، اگر فقط یک درصد اینها بعلت بی کیفیتی خودروهای داخلی باشد( که میتوانست با جایگزینی خودروهای با کیفیت خارجی اتفاق نیفتد) یعنی ساقط شدن سالانه حداقل 2000 نفر از زندگی معمولی!!!
آیا فردای قیامت پاسخگو هستید!؟؟؟
جناب میرسلیم
طبق آمار روزانه 40 فوت ناشی از سوانح رانندگی داریم، با لحاظ فصول مختلف و میزان مسافرتها و فوتیهای جاده های غیر رسمی و خارج صحنه تصادف سالانه قریب 20 هزار فوتی، اگر مسوبین درجه یک هر نفر را 10 فرد حساب کنیم یعنی بدبخت شدن 200هزار نفر در سال، اگر فقط یک درصد اینها بعلت بی کیفیتی خودروهای داخلی باشد( که میتوانست با جایگزینی خودروهای با کیفیت خارجی اتفاق نیفتد) یعنی ساقط شدن سالانه حداقل 2000 نفر از زندگی معمولی!!!
آیا فردای قیامت پاسخگو هستید!؟؟؟
آقای میر سلیم
تمام ملت میدونن که واردات خودروهای با کیفیت به نفع شما و دارو دسته تان نیست ولی برای مردم از نظر جانی و مالی مفید هست
اقای مطهری! منظورتون اینه که اقتصاد ما دست سپاه هست؟؟؟
بازيگر يا كارگرداني كه به دستيار دوم چشم دارد و دست درازي ميكند ! خدا ميداند كه با هنرجو و فالوئر و طرفدار و ...چه ميكند!
آقای میرسلیم واردات خودرو به مصلحت کی نیست ؟؟ این "ما" یی که می گید کیا هستن ؟؟ روشن کنید برای مردم ....
واردات خودرو به نفع میرسلیم و باند مافیا نیست قطعا.ما که میگه منظورش ما ملت نیست
فرزندانتان و نوه هایتان چه ماشینهای سوار می شوند
جناب میرسلیم درست میگن واردات به صلاحشون نیست چون رانت دوستان محتکرشون تو ایران‌خودرو و سایپا بهم میخوره
نیروی نظامی ما؟
40 سال است هی میگید کمیت و کفیت بالا برود سال به سال آشغال تر می شود نمی دانم دم از مسلمانی زدن و تولید اشغال و مردم آزار چه نشبتی دارد با این توصیف مسلمانی در ایران مساوی است با آزار و اذیت مردم چون هرچه دولت مردان گفند به ضرر مردم بوده و هست
آقای میرسلیم نظر مردم راجع به حضرتعالی در انتخابات مشخص بود
مجلسی که نماینده‌ش مصلحت مردم رو بذاره کنار، بچسبه به مصلحت خودش، از این بهتر نمی‌شه.
آقای میرسلیم! کلا وجود شما در راس امور به مصلحت کشور نیست!!
دقیقا به نفع شما و به ضرر مردم هست
بعله جناب میر سلیم

باین ساختار مجمع قرار نیست گره ای از کار مردم و اقتصاد کشور باز شود
چه کسی است که نداند که تنها رقابت است که باعث پیشرفت می شود و ما فقط انحصار را قبول داریم بخاطر منافع باند های خاص
البته به مصلحت شما نیست چون سهم دارید توی خودروسازها و سهیم هستید در تلفات جانی مردم. چهل سال منتظر بهبود کیفیت هستیم . میشه بفرمایی تا کی باید این انتظار طول بکشد؟ مردم حسرت به دل موندند به خاطر یه خودرو معمولی خارجی.
باز این جناب میر سلیم در افشانی کردن؛ ما ماشین خارجی میخوایم، شما نمی خوای سوار نشو؛ آدم شک می کنه که چقده از خودرو سازهای داخلی می گیره که اینجوری حرف میزنه؟!!!
در دولت انقلابی نباید به مفسدانی همچون آن بازیگر بی شخصیت میدان داد. جناب وزیر ارشاد شجاع تر باش. شما وزیر ارشاد دولت انقلابی هستید و نباید تحت تاثیر سلبریتی های معلوم الحال قرار بگیرید
اگر سپاه نیروی ملی است، چرا در نام و آرم آن هیچ نشانی از ایران وجود ندارد؟
میر سلیم: واردات خودرو رأی موافق نمی‌آورد، چون به مصلحت ما نیست!
همین افکار پوسیده امثال تو است که ایران را سیاه به سر و بد بخت کرده
( اگر ما زن‌ها در سینما دهان باز کنیم)
گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر آنچه هست گیرند
میرسلیم:موضوع واردات خودرو در مجمع تشخیص رأی نمی‌آورد، چون واقعاً مصلحت ما نیست.

این "ما" بطور مشخص یعنی کیا؟
اقای رییس جمهور سال نومبارک مطلبی که میفرمایید در اسفند ماه ظرف چندهفته فقر مطلق ریشه. کن میشود انجام نشد امسال هم میفرمایید فقر مطلق در سال جاری باید ریشه کن شود اولا هیچوقت مطلق پاک نمیشود شما اگر توانایی داشته باشی بخشی درامد کشور صرف سرمایه گذاری شود وبمیزان اشتغالزایی فقر کمتر میشود ولی هیچگاه صفر نمیشود شما ودولت محترم کمک کنید نرخ بیکاری تک رقمی شود واجد شرایط جایزه نوبل اقتصادی میشوی امید دارم چنین شود
من خیلی وقت هست دور سینما و هنر پیشه های آن را خط کشیده ام و میدانم چه لجنزاریست و اگر کسی در ان افتاد دیگر کارش با خداست میدانم چه گرگ صفت هایی با افکار کفتار صفتانه در این سینما وجود دارد چه زن چه مرد البته افرادی بسیار پاک دست و پا نیت هم وجود دارد اما تعدادشان اندک است با پوزش از ایشان
منظور آقای میرسلیم از واردات خودرو به نفع مانیست چیست؟ چرامنفعت مردم را یه عده خاصی تعریف می کنند. البته که منافع سنگین درآمدهای نجومی خودروسازان(بخوانید مونتاژکاران) ایرانی برای عده ای، اجازه رقابت با خود وهای خارجی رانمی دهد. امکان رقابت ندارند.
اقای میرسلیم درست می فرمایند رفع انحصار خصوصا در حوزه واردات کالاها اصلا به نفع حزب ایشان (حاجی بازاری های موتلفه ) که 40 ساله اقتصاد مملکت رو در انحصار دارند نیست !!
میرسلیم یک ذینفع دانه درشت در در صنعت واردات قطعات بی کیفیت درجه 4 چینی و استفاده از آنها در ارابه های مرگ تولید داخل است و کاملا واضح است که به واردات خودرو خارجی واکنش منفی نشان دهد.
چقدر چندش آور است که رسانه های ایرانی حتی از درج خبر این که روسیه خواستار جلوگیری از لغو تحریم های نفتی ایران بوده هم خودداری می کنند. یعنی تا این حد خودتون را به روسیه فروخته اید. لااقل به کشوری می فروختید که ارج و قربی در جهان داشته باشد نه پوتین
آزار جنسی در ایران زیاد است
بدبختی ما از وجود آدم هایی مثل شماست آقای میر سلیم .۴۳ سال زمان کمی نیست اگر قرار بود کاری بکنید تا الان کرده بودید.شما را با چه خودرویی یا چند خودرو خریده اند که این جوری قضاوت می کنید؟!!
یکی نیست به این آقای میرسلیم بگه شما چکاره حسن این ملتی که در باره همه چیز باید نظر بدی؟! مرد حسابی خودت چه ماشینی سوار میشی؟ یک افسر باشرف راهور ناجا اومده حرف کارشناسی میزنه اونوقت امثال این میرسلیم میان ور میزنن. آقا نزدیک به نیم قرن همه امکانات مملکت دستتون بوده، نتیجش همینه که میبینیم. بسه دیگه.
اسم بازیگر فاسد را بگید
در اینکه فساد اخلاقی در سینمای ما موج می زند هیچ شکی وجود ندارد!
منظور از ما دقیقا کیست؟ خودت و خانواده و هم حزبی هات؟؟؟مردم عادی هم جز این دایره ی بست ی جنابعالی هست؟
مکارم چند سال میخوادعمرکنه .چه خاصیتی دارن برای دین و دنیای مردم.
میرسلام داداش به خودرو کار نداشته باش فهمیدیم که از این داستان سود می بری
این کارگردان مفسد را باید ممنوع اکار کرده و عدالت در باره اش اجرا شود.
صحبت آقای میرسلیم نشان میده که چقدر بین مصلحت آقایان با توده مردم نه تنها فاصله بلکه تعارض وجود داره.
جناب میرسلیم به نظرم به مصلحت که فرمودین فقط مصلحت خودتون و اعوان و انصار تون منظورتان هست.
اقای میر سلیم کشته شدن مردم با خودروهای آشغال و از رده خارج به مصلحت شماست؟
یتیم شدن بچه های مردم چی؟
بیوه شده زنهای جوان ی؟
معلول و نقص عضو شدن مردم چی؟
کشته شدن جوون ها چی؟
از هم پاشیدن خانواده ها
میر سلیم خان به نفع شما یا به نفع مردم نیست

ااااااااااااهان
جناب آقای میر سلیم واحد شمارش انسانها نفر است نه تن
آقای میرسلیم ، اقتصاد دادن است؟ کارشناس است؟ ایشان که میگویند به صلاح نیست بیایند ادله خود و مشاورانشان را هم بگویند ، تا مردم بفهمند که چه افرادی در اقتصاد و رشد کشور تاثیر میگذارند
مردم حق دارند بدانند که با چه استدلالی باید تاوان سیاستهای بسیار غلط و تکراری را بپردازند ، ایشان باید توضیح دهد چگونه به این نتیجه رسیده تا شائبه اتصال ایشان با مافیای خودرو در اذهان شکل نگیرد
یه روزی میرسه مردم این دو تا کارخانه را به همرا میر با هم آتش می زنن
آقای رئیسی تا حالا فقط شعار و وعده داده و گرانی ها ساعتی شده
آفرین به افراد شجاعی همچون میرسلیم که علی رغم جوسازی و هوچیگری حرف حق میزنند
واردات خودرو به نفع ما نیست( به‌ نفع او نیست)
لطفا سرتان را از زیر برف بیرون بیاورید،نتیجه اختلاط بی ضابطه زن ومرد همین است
جناب میرسلیم صلاح شما در چیست ؟! یک نگاه به جانهایی که طی سالها فدای این خودروهای بی کیفیت و حقیقتا ارابه مرگ شده اند بیندازید واقعا خون این مردم را به گردن می گیرید ؟!آیا روز قیامت پاسخی برای توجیه تصمیمات نا بخردانه خود دارید ؟! آیا اصولا ترسی از خدا دارید ؟!!!
واردات خودرو رای نمی آورد چون نون یه عده خاص تخته می شود و همینطور که آقای میرسلیم فرمودند به مصلحت ما نیست، حالا مردم باید این ما را معنی و تعریف کنن!!ما یعنی مردم یا ما یعنی خواص و رانت خوارها
جناب سید محرومان، مثل اینکه قرار بود فقر را در سال کذشته ریشه کن کنی، همه اعتماد ها را با این نحوه اداره مملکت از بین بردی، محرومان محروم تر و اغنیا اهنیا تر شده اند،
میرسلیم طوری صحبت می کند که انگار می خواهیم ۵۰ درصد قیمت خودرو خارجی را با یارانه تحویل مردم بدهیم
انگار متوجه نیست که از چپ و راست به خودرو ساز کمک می شود و خودرو با قیمت چند برابری وارد کشور می شود ولی خودروساز قبول تعهد نمی کند
اگر هم قرار است به خودوساز کمک شود باید حمایت منطقی و اصولی شود نه اینکه طوری به او کمک شود که مردم زجر بکشند و خودروساز به جای بهتر شدن بدتر شود
باید به جای ماهی دادن ماهیگیری یاد داد
کشور در زمینه جاده و در زمینه خودرو و تعمیرات خدرو در بدترین شرایط قرار دارد و متاسفانه کسی نیست که به این موضوعات مهم که با جان مردم سر کار دارد توجه کند
وارد اتوبانها و آزاد راه های کشور می شوید نه خط کشی درستی شده و نه به تعمیرات و کیفیت آسفالت ها توجه می شود و یکی از عامل های اصلی مرگ ومیر جاده ای بعد از بی کیفیتی خودرو داخلی است ضمن اینکه باعث تحمیل اضافه به مردم هم می شود
واقعاْ این مالیات و طرح ترافیک و هزینه های معاینهفنی و عوارض جاده ای به جیب چه کسانی می رود که در مسیر درست آن هزینه نمی شود؟
آقای میر سلیم خودرو سازها محصولات بی کیفیتشان را چند برابر قیمت جهانی به مردم قالب می کنند بعد هم صورتهای مالیشان همه اش ضرر است اگر با واردات خودرو موافقت نشود یعنی با این وضع موافقید . مگر میشود هم محصولات را بی کیفیت ساخت هم چند برابر قیمت به صورت انحصاری فروخت و هم اینکه صورتهای مالی ضرر نشان بدهد یک جای کار میلنگد و با این نوع مدیریت نه تنها خودروسازی بلکه هیچ چیزی تغییر نمی کند بلکه بدتر میشود .به نظر من مدیران خودروسازها باید برکنار و محاکمه شوند و واردات خودرو آزاد شود البته در جریان باشید که لوازم خانگی هم داره به سرنوشت خودرو سازها مبتلا میشه
میرسلیم به طور حتم یکی از مافیای خودرو هست چون چنان شور خودروی داخلی و عدم ورود خودرو رو می زنه که مادر شور کودکش رو بزنه
من فقط می خوام بدونم خودروی فرزندان آقای میرسلیم چیه
چون به طور حتم ایشان برای حفظ ظاهر پژو پارس سوار می شه
آقای میرسلیم. درست است که واردات خودرو به نفع اقتصاد کشور نیست اما چهل سال است که مردم تحت ظلم خودروسازی ایران قرار گرفته اند و پولی که برای خودروهای غیر استاندارد می دهند و هزینه هایی که سال های بعد از خرید می پردازند حداقل دو برابر هزینه هایی است که مردم دیگر کشورهای برای خودرو می پردازند؟ تشخیص مصلحت نظام آیا به فکر مصلحت مردم نیز هست یا خیر؟
آقای میرسلیم انشاالله دور بعد شما رای نمیآورید، یکی از کسانی که صنعت خودرو را به این روز انداخته و باعث مرگ ومیر مردم و دود شدن اموال مردم است شخص شما هستید میلیون ها دلار در تحقیقات موتور صرف کردید تا دوباره چرخ را اختراع کنید دست از این افکار انحصارطلبانه و کمونیستی بردارید همه راهها را به مردم نبندید واردات خودرو هم به مصلحت نظام و هم به مصلحت مردم و به ضرر انحصارطلبان و سودجویان است
این اتفاقات برای تمام سلبریتی زن در دنیا اتفاق افتاده و خواهد افتاد و چند سال پیش تهیه کننده امریکایی هاروی واینستین که از چندین هنرپیشه زن سو استفاده جنسی کرده بود و در حرفه هنرپیشگی و موزیک مملو از این اتفاقات ناگوار است و در ایران هم همینطور
ما در عنوان و آرم و عملکرد چیز ملی نمی بینمیم
عجب شیر تو شیریه . وزیر میگه ارز ترجیحی حذف شده نماینده مجلس میگه نشده . کی راست میگه ؟
اقای میر سلم چون امروز ۸ نفر در تصادف دو خودرو مورد ساخت خودروسازان داخلی در دم جان باختند از بستگان شما نبودند و در اتش زنده زنده سوختند به مصلحت نیست که خودرو وارد شود
آقای مهندس میر سلیم ، ظرف ۴۳ سال گذشته نتوانستید در صنعت خودرو سازی با صرف میلیاردها دلار و هزاران میلیارد تومان از پول مردم و بودجه دولتی

و هلاکت هر ساله بیش از ۲۰ هزار نفر که یکی از دلایل ان ، قطعا کیفیت بسیار بد و غیر استاندارد خودروها بوده است

حال چرا باید ، به حرف و نطر شما میتوانیم اعتماد کنیم و امید داسته باشیم ؟

ما از یک مونتاژ کار خوب در سال ۵۷ که تنها ۱۷ سال از شروع
خودرو سازی در کشور گذشته بود

به یک مونتاژ کار بسیار بد و غیر استاندارد خودروها تبدیل شده ایم و قطعات منفصله بنجل چینی و هندی را به بدترین شکل با تکنولوزی های قدیمی و بد قیافه و با استفاده از انحصار دولتی به مردم با قیمت بالا تحمیل میکنیم
آقای میرسلیم تصادف زنجیره ای پنجاه خودرو و باز نشدن ایر بگ هاشون به مصلحت ماست؟
سلبریتی ساخته خودمااست ماهستیم که یکی رابت میکنیم وشروع به ستایش اغراق آمیزش و وای بوقتی که طرف ظرفیت
نداشته باشدآنوقت است که باورش میشودتافته ای جدابافته است وهرکاری دلش میخواهداگربااخلاق وفرهنگ جامعه هم ناهماهنگ باشدانجام میدهد اکثربه اصطلاح سلبریتی ها افرادی معمولی بابهره هوشی درسطح متوسط جامعه هستند که توسط گروه هاوافرادی به شهرت میرسندواگرامکاناتی که برای
شهرتشان فراهم شده ازآنهاگرفته شودمثل ببرکاغذی تا میشوند نمونه آنهاخوانندگان به اصطلاح لس آنجلسی ویاهنرپیشگان درتبعید خودساخته هستندکه اگرامکان عرصه هنربرای دارندگان آن وبرای همه آزادبوداستعدادهای هنری بسیار بیشتری درافراد عادی وغیرسلبریتی امکان ظهورداشت درهرحال این فرهنگ بت سازی توسط عده ای خاص وستایش بت خودساخته درموردبه اصطلاح سلبریتی ها اصل کلی است که نتیجتاًگاهاًباعث پررو
شدن وغروربیجای بعضی ازآنهامیشود
"واردات خودرو رأی موافق نمی‌آورد، چون به مصلحت ما نیست!"
منظورتون از ما امثال خودتونه یا مردم؟؟
میرسلیم برو خانه بنشین
دیدگاه شما با مردم و تابناک متفاوت است
ببین نظرات مردم را منتشر کرده
هر سال هزاران نفر بدلیل کیفیت پایین خودرو و دیگر دلایل کشته می شوند و شما مسولین شریک در قتل آنها هستید
آقای میر سلیم با شما و امثال شما هستم
تابناک سانسور نکن
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر