بازدید 66139
دو هزار و نهصد و شصتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

انتقاد برخی چهره‌های سیاسی از سخنان امیرعبداللهیان در مورد سپاه / مواضع احمدی نژاد خطرناک‌تر است یا مواضع لاریجانی؟ / حسین مرعشی: کرباسچی از عارف خوشش نمی‌آمد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: سفر رئیس پارلمان عراق به تهران به تعویق افتاد / رابرت مالی: سپاه پاسداران تحریم خواهد ماند / اصرار رئیس سازمان محیط زیست بر "شکارفروشی" / طالبان گشت و گذار همزمان مردان و زنان در پارک های کابل را ممنوع کرد / امیرعبداللهیان: آنچه درمورد سپاه گفتم رویکرد فرماندهان عالی است … را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۱۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳ 27 March 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

امیرعبداللهیان: آنچه درمورد سپاه گفتم، رویکرد فرماندهان عالی است

حسین امیر عبداللهیان در یک پست اینستاگرامی نوشت: «برداشت دور از ذهن و بعیدی که برخی عزیزان از صحبت های دیروز کرده اند، نادرست است و موضوع اصلا عبور و یا مصالحه بر سر خطوط قرمز نیست. توصیه ام مرور دوباره مصاحبه دیروز است.» روشن است که از این واضح تر نمی شد در خصوص جایگاه محوری سپاه پاسداران سرافراز صحبت کرد. سپاه پاسداران همواره حافظ كشور و ملت بوده و هست و آنچه گفته شد رویکرد فرماندهان عالی است که حتی لحظه ای تامین و حفاظت از منافع ملت به شرط دستیابی به یک توافق خوب، قوی و پایدار عقب نیفتد. در عین حال همانطور که به دقت در مصاحبه توضیح داده شد، چنین توافقی فقط با رعایت کامل خطوط قرمز و بدیهیات چنین توافقی میتواند حاصل شود و لذا برداشت دور از ذهن و بعیدی که برخی از عزیزان از صحبت های دیروز کرده اند، نادرست است و موضوع اصلا عبور و یا مصالحه بر سر خطوط قرمز نیست. توصیه ام مرور دوباره مصاحبه دیروز است. این جمله را هرگز فراموش نمی کنیم که امام راحل عظیم الشان (ره) فرمودند: ای کاش من هم یک پاسدار بودم.

حزب الله: هر کس پیشنهاد ایران در زمینه برق را نپذیرد، مسئول مستقیم مشکلات لبنانی‌هاست

هاشم صفی‌الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله افزود، زمانی که پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران برای تامین برق لبنان با امکانات عالی مطرح می‌شود؛ آن هم بدون اینکه ایران در ازای این پیشنهاد چیزی بخواهد و تنها به دنبال کمک به لبنان است، برخی از مقامات لبنانی چنین پیشنهادی را بر خلاف منافع ملت و کشور خود رد می‌کنند. آنها قبول می‌کنند که در سایه تاریکی و شکست و ضعف بمانند. این افراد از از آمریکا می‌ترسند و بنابراین هرکسی که پیشنهاد ایران برای تامین برق لبنان و کمک به این کشور برای تامین مواد غذایی را رد کند مسئول مستقیم مصیبت‌هایی است که لبنانی‌ها به آن دچار می‌شوند.

طالبان گشت و گذار همزمان مردان و زنان در پارک های کابل را ممنوع کرد

بی بی سی: وزارت امر معروف طالبان اعلام کرده که زنان و مردان اجازه گشت و گذار یکجا در پارک‌های کابل را ندارند و روزهای تفریحی مردان و زنان را مشخص کرد. این وزارت گفته که روزهای یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه زنان و روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و شنبه مردان می‌توانند به پارک‌های تفریحی بروند.

توصیه ححت‌الاسلام رفیعی برای اینفلوئنسرهای با پنج میلیون فالوئر

حجت الاسلام رفیعی در برنامه «سمت خدا» خطاب به هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های مطرح و مشهور گفت: به همه هنرمندان و بازیگران کشور احترام می‌گذارم اما یک خواهش از آنها دارم. آقایان و خانم‌‌‌های هنرمند و عزیزانی که تئاتر و فیلم بازی می‌کنید، هزاران نفر و گاهی میلیون‌ها نفر شما را دنبال می‌کنند. خدا شاهد است اگر شما بتوانید با کارهای مثبت، مذهبی یا حتی یک نصیحت و توصیه روی جوان‌ها اثر بگذارید، از چه اجر و نمره‌ای برخوردار هستید. وی ادامه داد: کسی که 5 میلیون در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی طرفدار دارد، می‌تواند سفارش به احترام والدین یا تصویری از مسجدی که خودش در آن حضور پیدا کرده است را منتشر کند و اثرگذار باشد. برعکس آن هم همین‌طور است، وقتی فیلمی از جایی که نباید باشد یا ظاهری که نباید باشد منتشر کند، اثر منفی دارد. به خدا حیف است که شما عزیزان تنها برای چهره و لباس الگو شوید. شما جایگاه بسیار بزرگی دارید، خداوند در روز قیامت چه اجری به شما می‌دهد زمانی که میلیون‌ها جوان که طرفدار شما هستند، تصویر شما را ببینند که در مسجد جمکران هستید. واقعاً غصه می‌خورم از اینکه برخی از این دوستان صرفاً تبدیل شده‌اند به الگویی برای چهره و مد لباس.

عسکرپور: برخی رفتارهای ساترا خفقان‌آور است

محمدمهدی عسکرپور، دبیر انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیوی آنلاین:خود سازمان صداوسیما تولیدکننده است و رقیب پلتفرم‌هاست.در این شکل هیچ بعید نیست شما برای ساخت برنامه‌ای مراجعه کنید، به شما بگویند نه و خودشان آن برنامه را بنا به مصلحت بسازند. مشابه این اتفاق دقیقا برای یکی از پلتفرم‌ها افتاده است.مدیران مربوطه وقتی می‌خواهند پشت میکروفن صحبت کنند می‌گویند در عرض ۱۵ روز جواب می‌دهند، اما در عمل ۸ ماه طرح می‌ماند، کی باید پاسخ دهد؟ شما اعتراض دارید؟ می‌خواهید شکایت کنید؟ به چه کسی باید شکایت کنید؟ همه این‌ها خفقان ایجاد می‌کند.بنابراین، این نوع رفتار ارباب- رعیتی، اول این که بی‌پاسخ نمی‌ماند و دو این که ادامه‌دار نمی‌تواند باشد. بنابراین در جمع‌بندی می‌توان چنین گفت که اگر می‌خواهید ساترا را بشناسید باید ابتدا صداوسیما را بشناسید./خبرآنلاین

سردار علایی: زمان حذف دلالان از سیاست خارجی ایران بویژه روسها فرارسیده

مساله‌ای هسته‌ای، یک موضوع مابین ایران و امریکاست. باید روس ها و دیگر واسطه ها را از مذاکرات برجامی کنار بگذاریم. همه واسطه سود خود را می‌جویند مگر ما ناتوان هستیم که خود با آمریکا مستقیم مذاکره نکنیم.آمریکایی‌ها را بعد از خروج ترامپ از برجام به اندازه کافی تنبیه کردیم. از طرفی آنها در پی کاهش حضور در خاورمیانه و تمرکز بر تهدید چین و روسیه هستند لذا در پی حل مشکلاتشان با ایرانند. روسها در طول تاریخ نخواسته‌اند ایران پیشرفت کند، خیانت روسها به ایران یک واقعیت تاریخی است لذا تمایل ندارند مسائل ایران و آمریکا حل شود.

افزایش مسافر و مشکل کمبود آب در جزیره هرمز

همزمان با آغاز تعطیلات، مصرف آب در جزیره هرمز روند صعودی داشته و بر اساس آمارهای دریافتی مصرف آب در این جزیره طی روزهای اخیر افزایش سه برابری داشته است.توجه به ورود جمعیت زیاد گردشگر به جزیره ۶ هزار نفری هرمز و افزایش ٣ برابری روزانه جمعیت شناور آن، گزارش‌هایی مبنی بر کمبود آب برای مصارف روزانه در جزیره هرمز منتشر شد./فارس

طالبان، تفریح مردم را هم زمان بندی کرد!

‏وزارت امر به معروف و نهی از منکر طالبان ورود همزمان زنان و مردان را به پارک‌های تفریحی ممنوع اعلام و برای تفریح مردان و زنان زمان‌بندی کرد.طبق تقسیم طالبان، مردان یک روز بیشتر از زنان حق تفریح دارند و زنان در پارک‌های تفریحی باید «حجاب شرعی» را رعایت کنند.

یک بیماری خطرناک به جان حیات وحش ایران افتاده

رضا فرجی رئیس دفتر حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست:طاعون عامل بیش از ۶۵ درصد از تلفات در پارک‌های ملی و مناطق حفاظت‌شده است.طاعون نشخوارکنندگان کوچک یا ppr یک بیماری مشترک بین دام و حیوانات اهلی است، سازمان دام پزشکی به عنوان متولی اصلی و سازمان محیط زیست تلاش‌های زیادی را برای درمان طاعون انجام داده اند./باشگاه خبرنگاران

حسین مرعشی: کرباسچی از عارف خوشش نمی آمد

مجلس دهم مجلس خوبی بود اما توسط جبهه اصلاحات در نزد افکار عمومی تضعیف شد.کرباسچی از عارف خوشش نمی آمد به دنبال تضعیفش در مجلس بود،در نظر نگرفتند که آقای عارف سقف پرش ما در مجلس دهم بود، شما به عنوان یک جبهه سیاسی نباید سقف پرشتان را تضعیف کنید./آگاهی نو

انتصاب حجت‌الاسلام قاضی‌عسکر به تولیت آستان حضرت عبدالعظیم و متعلقات وبقاع وابسته

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام قاضی‌عسکر را به تولیت آستان مطهر حضرت عبدالعظیم و همه متعلقات و بقاع وابسته به آن بقعه مبارک منصوب کردند.

اصرار رئیس سازمان محیط زیست بر "شکارفروشی"

خبرگزاری تسنيم نوشت: با وجود فتوای رهبر انقلاب مبنی بر "حرام بودن شکار و شکارفروشی، اخیراً رئیس سازمان محیط زیست، شکارفروشی را یک روش مدیریتی برای تعدیل جمعیت حیات وحش دانسته است!

اتحادیه اروپا: روی 95 درصد از نکات توافق حاصل شده است

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که به توافق هسته‌ای با ایران نزدیک شده و روی 95 درصد از نکات توافق حاصل شده است.«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که موضوع پیوستن اوکراین به اتحادیه اروپا زمان بر خواهد بود.
وی که با اسکای‌نیوز مصاحبه می‌کرد افزود: «تلاش خواهیم کرد که وابستگی اروپا به انرژی روسیه را کاهش دهیم نه اینکه آن را تحریم کنیم».بورل با اشاره به این که در تلاش برای تنوع منابع دستیابی به گاز برای اروپا هستیم، گفت: «اروپا طی دو سال به گاز روسیه بی نیاز خواهد شد».مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اضافه کرد: «پس از یک ماه از جنگ، روسیه اهدافش در اوکراین را محقق نکرده است. تلاش خواهیم کرد تا ارتش ویژه اتحادیه اروپا را با هدف مقابله با چالش‌های مشترک ایجاد کنیم».بورل با اشاره به این که اروپا شاهد موج بی سابقه آوارگان به دلیل جنگ اوکراین بوده، گفت: «تمامی کشورهای اروپایی بار پناهندگان اوکراینی را به دوش خواهند کشید.»

مواضع احمدی نژاد خطرناک تر است یا مواضع لاریجانی؟

منصور حقیقت پور در گفت و گو با ویژه نامه نوروزی شرق گفت: مواضع احمدی‌نژاد که اینها از او دفاع کردند، امروز چگونه است؟ مواضع احمدی‌نژاد خطرناک‌تر است یا مواضع دکتر لاریجانی که هم‌اکنون مشاور مقام معظم رهبری است؟ اگر قرار باشد پرونده همین کسانی که چنین حرف‌هایی را می‌زنند باز کنیم، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

واکنش معاون رئیسی به احضار سفیر روسیه توسط مکرون بخاطر نشر کاریکاتوری درباره اروپا

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: در جنگ ⁧اوکراین⁩ سیاست‌های دوگانه غرب یک به یک علنی می‌شود.سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: در جنگ ⁧اوکراین⁩ سیاست‌های دوگانه غرب یک به یک علنی می‌شود.وی تاکید کرد: سران غرب از مجله شارلی ابدو که به پیامبر اکرم و در واقع به کل مسلمانان توهین کرد به اسم آزادی بیان حمایت کردند و حالا⁧ مکرون⁩ به سبب نشر کاریکاتوری درباره اروپا، سفیر⁧ روسیه⁩ را احضار کرده‌ که چرا این طنز سانسور نشده است؟!

رابرت مالی: سپاه پاسداران تحریم خواهد ماند

نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحریم خواهد ماند زیرا این مساله‌ای متفاوت از توافق هسته‌ای است، گفت: تصمیمی برای خروج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لیست سازمان‌های تروریستی آمریکا گرفته نشده است.«رابرت مالی» نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران روز یکشنبه گفت، ساکن فعلی کاخ سفید نمی‌تواند درباره تصمیمات دولت بعدی آمریکا در قبال توافق هسته‌ای با ایران تضمینی ارائه کند.مالی حین سخنرانی در نشست دوحه مدعی شد: «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحریم خواهد ماند زیرا این مسئله‌ای متفاوت از توافق هسته‌ای است».او در ادامه با اشاره به اینکه تصمیمی برای خروج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لیست سازمان‌های تروریستی آمریکا گرفته نشده است گفت: «توافق هسته‌ای مسائلی نظیر سیاست‌های منطقه‌ای ایران را در بر نمی‌گیرد.»

جابه‌جایی وزیر کشور تکذیب شد

یک منبع آگاه گمانه‌زنی‌ها پیرامون تغییر وزیر کشور و انتصاب وحیدی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی را تکذیب کرد.یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس، درباره برخی گمانه‌زنی‌ها و شایعات پیرامون احتمال تغییر وزیر کشور و انتصاب احمد وحیدی به دبیری شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: برنامه‌ای برای رفتن آقای وحیدی به شورای عالی امنیت ملی وجود ندارد و برخی گمانه‌زنی‌های مجازی اخیر مورد تایید نیست.وی تأکید کرد: انتظار می‌رود با توجه به اینکه وزارت کشور دارای ماموریت‌های حساس و گسترده‌ای هست، این فضاسازی‌های بی‌دلیل که موجب خدشه به عملکرد این وزارتخانه می‌شود، طرح نشود و برخی افراد از دامن زدن به شایعات و برخی فضاسازی‌های بی‌مورد خودداری کنند.

انتقاد برخی چهره‌‌های سیاسی از سخنان امیرعبداللهیان در مورد سپاه

سخنان وزیر امور خارجه درباره شرط خروج سپاه از لیست ادعایى تروریسم آمریکا واکنش‌هاى زیادى را در پى داشت و برخی از انتقادات به ویژه از سوی چهره‌های اصولگرا را به سوی امیرعبداللهیان روانه کرد.

واکنش چهره‌های سیاسی به اظهارات حسین امیرعبداللهیان به شرح زیر است:

حسین شریعتمداری: آقای امیر عبداللهیان از شما بعید است!
حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در واکنش به اظهارات اخیر امیر عبداللهیان به فارس گفت: آقای امیر عبداللهیان، وزیر محترم امور خارجه کشورمان در مصاحبه با شبکه خبر صدا و سیما، سخنانی بیان داشته اند که از شخصیتی در جایگاه وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بسیار عجیب و غیره منتظره بوده و هست و بعید نیست به این تلقی دامن بزند که جناب ایشان از اشراف کافی و لازم بر موضوعات جاری در حوزه مسئولیت خویش برخوردار نیستند!
وی با اشاره به سخنان امیر عبداللهیان افزود: اکنون این سئوال از آقای امیر عبداللهیان در میان است که اگر آنگونه که به درستی اعلام کرده اید « بایستی جایگاه سپاه و نقش سپاه و شان قانونی سپاه به عنوان مهمترین بخش امنیتی و دفاعی کشور ما مورد توجه قرار بگیرد » چگونه می توان امنیت کشور و مردم این مرز و بوم را با آمریکای جنایتکار تاخت زد؟!
شریعتمداری تصریح کرد: ممکن است بفرمایید هرگز چنین نظری نداشته اید! در این صورت، طرح آن به چه معناست و با کدام انگیزه صورت گرفته است؟! تا آنجا که بلافاصله بعد از مصاحبه جنابعالی خبرگزاری های خارجی از تصمیم ایران برای موافقت با باقی ماندن سپاه در لیست گروه های تروریستی خبر دادند! و از جمله ایندیپندنت با این تیتر به استقبال از مصاحبه شما رفت « اشاره امیر عبداللهیان به احتمال کوتاه آمدن ایران از شرط خروج سپاه از لیست گروه های تروریستی»!
وی خطاب به وزیر خارجه گفت: اشاره فرموده اید که فرماندهان عالی رتبه سپاه اعلام کرده اند « اگر به نقطه ای رسیدید که موضوع سپاه مطرح بود، موضوع سپاه نباید مانعی برای شما باشد» ! و از آن با عنوان « اوج از خود گذشتگی و ایثار سپاه یاد کرده اید» ! که باید گفت: اولاً انتساب این سخن به فرماندهان سپاه با هیچ یک از ویژگی های بارها شناخته شده فرماندهان سپاه همخوانی ندارد! و به یقین برداشت خطائی داشته اید! و ثانیاً فرماندهان سپاه به خوبی می دانند که سپاه پاسداران به عنوان امانت الهی و ملی در اختیار آنان است و اظهارات جنابعالی اتهام به برجسته ترین مدافعان اسلام و ایران است. ثالثاً؛ از خود گذشتگی فرماندهان سپاه در مقاومت جانانه آنها در برابر دشمنان و دفاع ایثارگرانه از جان و مال و ناموس و خاک پاک ایران است.
شریعتمداری تاکید کرد: اشتباه دیگر حضرتعالی آن است که « تسلیم » را به خطا « ایثار » نامیده اید و بدتر این که این تسلیم را به فرماندهان سپاه نسبت داده اید.
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: انتظار آن است که فرماندهی محترم سپاه با اعلام نظر سریع و صریح خود، اظهارات وزیر محترم امور خارجه را اصلاح کنند.

ثابتى: بازگشت به برجام سودى ندارد.
امیرحسین ثابتى مجرى برنامه جهان آرا هم در توییتى نوشت: امیرعبداللهیان گفته: “روزی که توافق در وین اعلام شود، توافق فراتر از برجام نخواهد بود.”
او افزود: بازگشت به برجام سودی برای اقتصاد ایران ندارد چون طبق برجام ساختار تحریمهای اصلی حفظ میشود، به لحاظ سیاسی نیز اثری ندارد جز مدعی کردن مثلث “اصلاحطلبان_روحانی_ لاریجانی” در داخل کشور.

عبدى: این استدلال خطرناک است
عباس عبدى، روزنامه نگار اصلاح طلب هم در توییتى نوشت: مگر سرنوشت نهادهای کشور بویژه نهادهای نظامی در اختیار مقامات آن نهاد است، که اجازه بدهند تحریم شوند یا نشوند؟ این استدلال‌ها خطرناک است.

نادرى: سپاه حافظ جان ایرانیان است
احمد نادرى، نماینده مجلس به تعریف از سپاه اکتفا کرد و در توییتى نوشت: سپاه ⁩ یعنی حافظ جان، مال و ناموس مردم و حافظ تمامیت و استقلال کشور عزیزمان. خون سرخ حاج قاسم ها و تهرانی مقدم ها، گواه این مدعاست.

جبرائیلى: سیاست ورزى وابسته به اندیشه ورزى است
سید یاسر جبرائیلى، روزنامه نگار اصولگرا در این باره فایل ویدیویى سخنان امیرعبداللهیان را منتشر کرد و نوشت: سطح سیاست‌ورزی و سیاستمداری، تا حدود زیادی وابسته به ارتفاع اندیشه‌ورزی و سخنوری است. تا زمانی که عیار فکر و بیان افراد در نتیجه کنش و واکنش در عرصه عمومی مشخص نشده باشد، انتصاب آنها به مناصب سیاسی خطاست.

قالیباف: بساط حقوق‌های چند ماه یک بار جمع خواهد شد

رئیس مجلس اعلام کرد با مصوبه مجلس در بودجه ۱۴۰۱ حقوق همه کارکنان دولت با هر نوع قراردادی، ماهانه پرداخت خواهد شد.محمدباقر قالیباف در توییتر نوشت: با تصویب مجلس در فرایند بررسی بودجه ۱۴۰۱ کلیه پرداخت های مشابه حقوق و دستمزد مانند حق التدریس، حق الزحمه، ساعتی، حق نظارت و غیره باید به صورت ماهانه پرداخت شود و بساط حقوق های چند ماه یک بار که فشارهای غیر قابل تحمل معیشتی بر گروه هایی از مردم وارد می کرد، به طور کامل جمع خواهد شد.

سفر رئیس پارلمان عراق به تهران به تعویق افتاد

منابع خبری شامگاه شنبه از معوق شدن سفر رئیس پارلمان عراق به تهران که قرار بود یکشنبه انجام شود خبر دادند.دفتر «محمد الحلبوسی» رئیس پارلمان عراق اعلام کرد سفر او به تهران که قرار بود یکشنبه انجام شود به تعویق افتاده است.به گزارش موازین نیوز در بیانیه دفتر رئیس پارلمان عراق آمده است: الحلبوسی قصد دارد سفر خود به جمهوری اسلامی ایران را که به دعوت محمد باقر قالیباف همتای ایرانی او انجام شده بود به تعویق بیندازد.در این بیانیه آمده است: تعویق سفر به دلیل یکسری مسائل قانونی و پارلمانی مربوط به دو طرف رخ داد.دفتر الحلبوسی روز گذشته (جمعه) گزارش داده بود که قرار است رئیس پارلمان عراق در صدر یک هیأت پارلمانی، یکشنبه به تهران سفر کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۵۸
انتشار یافته: ۱۶
یه خروار حرف دریغ از سر سوزن عمل
همین الان خیلی مناطق کشور اصلا برق ندارند و از یک ماه دیگه خاموشی ها از نو اغاز می شود و بزرگان می خواهند با امکانات عالی برای لبنانی ها مفت و مجانی تاسیسات تولید برق ایجاد کنند و لابد سوخت ان را هم رایگان بدهند.
امیدر عبدالهیان راست گفته
آقای مرعشی یا امثال مرعشی نمی دونم کی می خواهید بفهمید که شما همان قدر بر جامعه موثر هستید که حاج حسن شریعتمداری موثر هست ، پس لطفا بروید در کرمان و به باغات پسته خود آب بدهید !!!!
پول هایی که به جای آبادانی ایران در عراق سوریه یمن لبنان و غیره خرج می شود چرا؟ واقعا چرا ؟ آیا پاسخگویی هست ؟ چرا چرا چرا ؟؟؟؟؟
حسنی برمدارشریعت!!! تو خوبی!!!!
صحبت های سردار علایی بدرستی از نقش مخرب روسیه در ایران و سنگ اندازی آنها برای دستیابی به توا فق میان ایران و آمریکا حائز اهمیت است. اگر شعار اصلی انقلاب را مد نظر بگیریم - مفقوم استقللال -- چیزی نیست جز قرار دادن منافع ملی بالاتر از هر چیز. جالب توجه اینکه خود روسیه در جنگ با اوکراین بجای مذاکره با زلنسکی خواهان مذاکره مستقیم با آمریکاست. حالا ما خود با دست خود یک دسته واسطه که ذی نفع مجادله دائمی ایران و آمریکا هستند را می خواهیم وارد کار کنیم که حتی یک کدام در زمان ترامپ که یکطرفه زیر برجام زد نیامدند در دفاع از ایران و محکومیت ترامپ قدمی پیش ببرند.
آزمون بزرگی در رابطه با استقلال واقعی پیش روست که امیدواریم دولت مردان در تاریخ رو سفید از آب در آیند.
جناب وزیر این حرف ها الان نباید گفته می شد بلکه چند سال بعد گفته می شد که دیگر حرفی از توافق یا عدم توافق نبود
غرب وحشی خوب خودشان را رسوا کردن که چقدار نژاد پرست هستند
مگر نمیگفتید "تحریم اثری نداره"!؟
مگر نمیگفتید "تحریم ها نعمتهای الهی هست"؟!
خوب برای برداشته شدن و حذف چیزی که اثری نداره و نعمت الهی است چرا دارید تقلا میکنید؟!
آدم برای از بین رفتن نعمت خواهش و مذاکره و دعا نمیکنه...!
شاید تحریم وقتی که برای مردم هست فقط نعمته... اونم نعمتی برای شما
اسلام واقعی یعنی همین
آفرین
هیچ کس از ژن برتر خوشش نمیاد،وضمنا فعلل نظرات احمدینژاد به ملت نزدیکتر است
هرگونه بتن ریزی و پلمپ فرا قانون آژانس هسته ای خیانت هست
ایران هم غرق در تفکرات غربی افتاده و دارد زندگی ها را نابود می کنند ولی طالبان دست رو جای خوبی گذاشته برای جلوگیری از این نفوذ نحس غربی
عبور همزمان مردان و زنان در پارک های ایران هم باید ممنوع شود 99 درصد مفاسد اخلاقی نتیجه حضور زنها و مردان یک فضا است
من نمیدونم واقعا منظور وزیر محترم خارجه چی بوده. انشالله توضیح کافی بدن. منظور آقای شریعتمداری هم همینه که آقای وزیر خارجه که فردی متهد و مومن و انقلابی هستن باید روشن کنن منظورشون رو و خب اینجور بهتره.. من فقط یک چیز رو میدونم. آقای وزیر محترم. به طور کامل و جامع مطیع امر رهبری باشین و از نصیحت‌های افراد دلسوز مکدر نشین. درسته که مردم و شاید حتی مسوولین دیگه بطور کامل از مسائل کاملا جزئی لی مهم آگاهی کامل نداریم ول شما باید با توجه به کلیه مسائل و شرایط منویات رهبری رو اجرا کنین در جهت منافع ملت ولی حق داریم که سوال بپرسیم و نگران باشیم و نصحیت کنیم. یک اصل رو که امام و رهبری گفتن همیشه در نظر داشته باشین و به خدا توکل کنین و اقدام کنین انشالله پیروز و سربلند میشین و اون اصل ابدی اینه..مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر رژیم صهیونیستی. .ش این فقط یک شعار نیست. حتی هدف هم نیست. این اصل اجرایی و راهگشا و قطب نمای کارهاتون بشه. بقول امروزی، جی پی آر اس شماست. با این جمله ها بظاهر شعار برین جلو و وظیفه اسلامی و ملی شرعی و قانونی انجام میشه.یکبار دیگه در آخر مینویسم.مرگ بر آمریکا.مرگ بر انگلیس.مرگ بر رژیم صهیونیستی.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل