بازدید 52807
دو هزار و نهصد و پنجاه و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

تمجید رهبر انقلاب از فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» / وقتی ترکمنستان به رئیسی لقب خاکسار می‌دهد / ناگفته‌های مرعشی از پشت پرده انتخابات ٩۶ / حجاریان: اگر ما حذف شویم، ناامنی و هرج و مرج بیشتر می‌شود

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: نظر یک اصولگرا درباره تشکیل دولت سایه توسط اصلاح طلبان / انتقادی که کوشکی به عملکرد مجلس دارد / واکنش ابطحی به انتقاد‌ها از عکس غیرمعمم عیددیدنی با رئیس دولت اصلاحات / مقامات ارشد سپاه به ‏امیرعبداللهیان درباره توافق چه گفتند؟ / برداشتن یک مجسمه در گرگان به خاطر نوع پوشش تایید شد … را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۱۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷ 26 March 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

عضو کمیسیون مشترک: نگرش‌های تندروانه در طرح صیانت وجود دارد

معصومه پاشایی، عضو کمیسیون صنایع در ادامه عنوان کرد: از روز اول بنده مخالف بررسی این طرح براساس اصل ۸۵ قانون اساسی بودم و تمایل داشتم که در صحن بررسی شود، چون معتقدم همه نمایندگان باید در بررسی آن مشارکت داشته باشند. البته بنده با توجه به اینکه عضو شورای اجرایی فناوری اطلاعات هستم، به نمایندگی از کمیسیون صنایع عضو کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت هم هستم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بنده با محدودیت، ممنوعیت و هرگونه انحصار در این حوزه مخالفم، ما باید بسترهای موردنظر را ایجاد کنیم و به مردم حق بدهیم که خودشان انتخاب کنند که در کدام فضا باشند. پاشایی بهرام در رابطه با درخواست‌ها برای بازگشت این طرح به مجلس، گفت: من صد در صد موافق بازگشت طرح به صحن هستم. علت آن هم این است که به هرحال برخی اوقات بعضی نگرش‌های تندروانه وجود دارد و این طرح اگر به صحن برگردد فکر می‌کنم تعدیل می‌شود و نتیجه‌ای به نفع مردم رقم خواهد داشت.

وی در پاسخ به اینکه آیا طرح نهایی که در جلسه کمیسیون به رأی گذاشته شد را در زمان رأی‌گیری خوانده بود، گفت: نه، همان روز به من گفتند که طرح آماده است و همان روز دادند و ما گفتیم که الان نمی‌شود درگیر بودجه هستیم. علت اینکه در آن روز رأی ندادم هم این بود که خیلی عجله‌ای بود. حتی در آیین نامه مجلس هم این موضوع وجود دارد که وقتی بودجه مطرح است موضوع دیگری مطرح نباشد اما چون در آنجا اشاره مستقیم نشده به کمیسیون و واژه مجلس به معنی صحن برداشت شد و استنباط این شد که می توان این کمیسیون را تشکیل داد.

چمران، رئیس شورای شهر تهران در آی‌سی‌یو بستری شد

عضو شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت درمانی و بستری مهدی چمران توضیح داد.احمد صادقی  با اشاره به اینکه مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران همچنان در بیمارستان بستری است و فرایند درمانی خود را طی می‌کند، اظهار کرد: آقای چمران به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری و پس از چند روز از زمان بستری شدنش در بخش به آی‌سی‌یو انتقال داده شد. وی با اشاره به اینکه رئیس شورای شهر تهران همچنان در آی‌سی‌یو، تحت مراقب‌ و فرایند درمانی قرار دارد، گفت: در ارتباط با انتقال چمران به بخش بنا بر نظر پزشکان باید منتظر ماند تا شرایط بهتر شود.صادقی در پایان اظهار امیداواری کرد با عنایت خداوند و دعای مردم، رئیس شورای شهر تهران هر چه سریعتر سلامتی خود را به دست بیاورد.

برداشتن یک مجسمه در گرگان به خاطر نوع پوشش تایید شد

شورای شهر گرگان در مورد جمع‌آوری یک مجسمه توضیحاتی داد و گفت: پس از افزایش گلایه رسانه‌ها و شهروندان در مورد نحوه طراحی المان مفهومی "تنها با هم"، این مجسمه برای انجام برخی اصلاحات جمع‌آوری و به زودی با اعمال تغییرات باز دیگر نصب خواهد شد. صفرعلی پایین‌محلی اظهار داشت: در احترام به نظر شهروندان و رسانه‌های گرگان، این اثر که به زبانی استعاره، نشان‌دهنده انسانی مسخ‌شده در قابی کوچکتر به نام رسانه است اصلاح خواهد شد. وی بیان کرد: این اثر نشان می‌دهد که روابط خانوادگی، نوع پوشش و حضور در اجتماع تحت تاثیر رسانه به سمت و سوی خلاف اخلاقیات جامعه گرایش پیدا می‌کند.وی افزود: در تمامی ادوار، آثار هنری فارغ از مباحث زیبایی شناسانه، نگاهی انتقادی و گفتمانی داشته اند و به این معنا، اثری که در بستر فرهنگ یک جامعه شکل می‌گیرد، به‌ جز ساختار فرمی بصری باید رویکردی مفهوم‌انگارانه و آشنا زداگونه داشته باشند. رییس شورای شهر گرگان ادامه داد: این اثر جایگاه فضای مجازی در زندگی روزمره را به چالش کشیده و انتخاب شخصیت ها از قشر جوان جامعه بوده که در معرض بیشترین هجوم تاثیرات مخرب فضای مجازی قرار دارند.

پیشنهاد عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال: علی دایی سرمربی تیم ملی شود

احمدرضا براتی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در توییتر خود غیر مستقیم اسکوچیچ را گزینه مناسبی برای تیم ملی ندانست و از طرفی دیگر علی دایی را برای هدایت تیم ایران پیشنهاد داد. او در این خصوص نوشت: علی دایی سرمایه ملی و شخصیت بین المللی ارزشمندی است که استحقاق هدایت تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در قطر را دارد. فرصت زیادی نداریم.

نورپردازی برج آزادی با پرچم یمن و تصویری از رهبران انصارالله

نور پردازی برج آزادی تهران با پرچم یمن و تصویری از رهبران انصارالله یمن به مناسبت ورود این کشور به هشتمین سال استواری در برابر ائتلاف سعودی انجام شد.

نظر وزیر ارشاد درباره هنرمندان ممنوع‌الفعالیت

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:ما هنرمندان بسیاری داشتیم که قبل از انقلاب کار می‌کردند و بعد از انقلاب به صف انقلابیون پیوستند. در بسیاری از نقش‌ها در فیلم‌ها و سریال‌ها هم بازی کرده‌اند. چه فرقی می‌کند هنرمندان خارج از کشور هم مانند همین هنرمندان اگر مشکل خاصی نداشته باشند، می‌توانند در ایران نیز فعالیت کنند./مصاحبه تلویزیونی

ناگفته های مرعشی از پشت پرده انتخابات ٩۶

حسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی:در جریان انتخابات سال ٩۶ من به آقای هاشمی گفتم به دو دلیل موافق نیستم آقای روحانی برای دور دوم کاندیدا شود و ما حمایت کنیم، ایشان گفتند من این ایده را نمی‌پسندم، با آقای روحانی صحبتهایم را کرده ام و شما هم از ایشان حمایت کنید، ولی آقای جهانگیری هم کاندیدا بشود، زیرا احتمال اینکه اینها رئیس جمهور مستقر را هم ردصلاحیت کنند وجود دارد و حتما آقای جهانگیری کاندیدا شود و گفتند که من این موضوع را به آقای روحانی هم گفته ام. من، آقایان حسین کمالی و موسوی لاری به نمایندگی از آقای خاتمی رفتیم و به طور قاطع به آقای روحانی گفتیم که آقای جهانگیری باید ثبت نام کنند و شما هم به ایشان بگویید که ثبت نام کنند. تمام خبرهایی که داشتیم دال بر این بود که احتمال رد صلاحیت آقای روحانی بالاست.آقای سلیمانی بر کاندیداتوری آقای جهانگیری هم اصرار داشت، منتها از یک جایی اختلاف سلیقه پیش آمد. وقتی جهانگیری آمد اتفاقی افتاد که خیلی به ضرر ایشان تمام شد و آن هم این بود که مرحوم حاج قاسم به من هم می‌گفت و به آقای جهانگیری هم گفت که تو دیگر انصراف نده، عین پاسخ آقای جهانگیری این بود که: «من در حق رئیسم نامردی نمی‌کنم، امکان ندارد، حتی اگر به من تکلیف هم بکنند من نمی‌کنم.»آقای جهانگیری وقتی حرف آقای سلیمانی را برای باقی ماندن در صحنه رد کرد، در واقع حرف آقای سلیمانی را رد نکرد، بلکه حرف یک مجموعه را رد کرد و این شد نقطه‌ای که آقای جهانگیری از چشم افتاد./آگاهی نو

تنها ۱۲ درصد از خودروهای کشور ایمن است

سردار سید کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا:۳۵ درصد از وسایل نقلیه در کشور فرسوده است. میزان فرسودگی در بین ناوگان حمل و نقل عمومی ۸۰ درصد است. ما در کشور خودروی چینی داریم. اگر خودروی داخلی داشتیم نباید قیمت خودرو با دلار بالا و پایین می‌شد، کمترین قیمت ماشین ما سه هزار و ۵۰۰ یورو فاصله ارزی دارد و این خودروها بسیار بی کیفیت است؛ برخی از محصولات ۱۰۰ درصد چینی است و در کشور تنها شماره گذاری می‌شوند.هر روز خودروهایی را داریم که دچار حریق می‌شوند و این نیز بیانگر بی کیفیت بودن خودروها و نداشتن استحکام آنهاست. تنها ۱۲ درصد از خودروها در کشور ایمن است که آن هم خودروهای خارجی است./مهر

تمجید رهبر انقلاب از فیلم سینمایی «موقعیت مهدی»

رئیس رسانه ملی در یادداشتی از تمجید رهبر معظم انقلاب اسلامی از فیلم سینمایی موقعیت مهدی خبر داد.به گزارش صداوسیما، پیمان جبلی در این یادداشت با اشاره به اینکه حضرت آیت الله خامنه‌ای عصر دیروز جمعه به تماشای این فیلم نشستند؛ بخشی از نظرات ایشان را در این باره منتشر کرد.

معظم له پس از مشاهده فیلم نکاتی را به این شرح بیان فرمودند:

«فیلم موقعیت مهدی، عالی بود. پر از نکته‌های دقیق و روایت درست...

شخصیت شهیدان باکری خصوصا محور فیلم که آقا مهدی است را به درستی و با ظرافت، تصویر و روایت کرده است.

زاویه روایت فیلم هم ابتکاری بود خاصه با محوریت خانه و خانواده.

برخی قسمتها، مثل "مواجهه آقا مهدی با خانواده بعد از شهادت آقا حمید و برنگشتن پیکر برادر شهیدش" و قسمت "من مهدی باکری نیستم" یا "روایت شهادت خود آقا مهدی باکری" و... پر از نکته است. از این نکات قابل تامل در فیلم فراوان است، شاید بیست نکته‌ی اینگونه وجود دارد.

این فیلم از اون فیلم هایی است که آدم دوست داره تا تموم شد بازم دوباره اونو ببینه.

از تمام عوامل دست اندرکار ساخت این اثر بسیار خوب، کارگردان و تهیه کننده فیلم، تشکر و قدردانی باید کرد...»

فیلم سینمایی موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی فر و تهیه کنندگی حبیب والی نژاد تولید مرکز سیمافیلم رسانه ملی است. این فیلم با ۱۴ نامزدی سیمرغ در چهلمین جشنواره فیلم فجر که بالاترین حدنصاب در تاریخ این جشنواره است، ۵ سیمرغ از جمله سیمرغ بهترین فیلم جشنواره را از آن خود کرد.

مقامات ارشد سپاه به ‏امیرعبداللهیان درباره توافق چه گفتند؟

وزیر امور خارجه گفت: مقامات ارشد سپاه همواره به ما یادآوری می‌کنند در راستای منافع ملی کشور، هرچه لازم است انجام بدهید و موضوع سپاه پاسداران را در اولویت خود قرار ندهید و این ازخودگذشتگی سپاه پاسداران است؛ اما بالاخره سپاه از مجموعه‌های اصلی کشور است و زمانی که می‌گوییم که سپاه یعنی حاج قاسم سلیمانی و علی‌رغم اجازه مقامات سپاه، اما این موضوع از موضوعات اصلی ماست.

تئوریسین اصلاحات: اگر ما حذف شویم، ناامنی و هرج و مرج بیشتر می‌شود

تئوریسین اصلاح طلبان گفت: این خطر وجود دارد که اگر ما مضمحل شویم، دو طیف نیرو در برابر مردم صف می‌کشند؛ نیرو‌های انقلابی از یک سو و برانداز‌ها از سوی دیگر، آن وقت چه می‌شود؟ ناامنی و ناپایداری. حتی کار به فرای بحث‌های سیاسی می‌کشد و ممکن است درگیری‌های دیگر رخ دهد. ممکن است ادبیات و رویکرد‌های تماما جدالی مسلط شود و حالا اخبار و باقالی بار کن! حداقل ما بودیم و نقش میانه‌ای برقرار می‌کردیم؛ اما وقتی اصلاح‌طلبان نباشند، تنش به شدت بالا می‌رود. این موضوع قطعی است؛ اما دو سوی طیف متوجه کارکرد نیروی میانه نیستند و نمی‌دانند زمانی که این نیرو از بین برود، سطح اصطکاک به چه میزان بالا می‌رود و چه آسیب‌های بازگشت‌ناپذیری دارد.

چهره اصلاح‌طلب: تا تحریم باشد سرمایه‌گذاری خارجی در کشور انجام نخواهد شد

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اگر جذب سرمایه داخلی و خارجی و همچنین امنیت در محیط کار، بین کارفرما و کارگر و بازار مصرفی ایجاد شود، تولید دانش بنیان که نیاز به دانش روز دارد اتفاق خواهد افتاد.

علی محمد نمازی، فعال سیاسی عضو حزب کارگزاران سازندگی، در گفت‌وگو با ایلنا، در پاسخ به این که چرا رهبری شعار «تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» را برای سال جدید انتخاب کردند، گفت: اکثر شعار سال‌هایی که رهبری تا به امروز تعیین کردند، در زمینه اقتصادی، عمران، آبادانی، توسعه و پیشرفت کشور و تلاش برای افزایش وفاق در میان ملت بود. با توجه به اینکه رهبری در شعار سال‌های پیش هم از تولید استفاده کردند، بار دیگر امسال نیز از شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرینی استفاده کرده است.

وی افزود: برای اینکه در کشور تولید ایجاد و رشد کند، مقدمات زیادی نیاز دارد. از جمله مهم‌ترین نیازها، سرمایه‌گذاری است. تا سرمایه در کار نباشد، کاری صورت نمی‌گیرد. تا کاری انجام نشود، تولید اتفاق نخواهد افتاد. بنابراین سرمایه‌گذاری را باید به عنوان اولین قدم برای تولید در نظر گرفت. سرمایه‌گذاری نیز به دو بخش خارجی و داخلی تقسیم می‌شود. سرمایه‌گذاری خارجی توسط شرکت‌ها و دولت‌های دیگر می‌تواند رخ دهد. سرمایه‌گذاری داخلی هم به دو بخش دولتی و غیر دولتی تقسیم می‌شود که در بخش غیردولتی دو بخش تعاونی و خصوصی از هم دیگر جدا می‌شوند.

طعنه دهباشی به کیهان

دهباشی ، فعال رسانه ای ضمن یادآوری مقاومت سرسختانه مردم شهر ماریوپل به تمسخر قبلی مقاومت اوکراینی ها در کیهان طغنه زد.

حسین دهباشی در توئیتی نوشت: «‌ماریوپل -بدونِ دارو، آب، برق، گاز، گرما و غذا- هفته‌هاست که سرسختانه دفاع می‌کند. شهر به تلی از خاکستر تبدیل شده، اجساد را نمی‌شود دفن کرد ولی هنوز سقوط نکرده!

یادی کنیم از روزی‌نامه‌ی رذیله و خبیثه‌ای که نوشته بود: «مردم اوکراین مقاومت را بلد نیستند حتی به‌اندازه مترسک!»»

روزنامه کیهان قبلا نوشته بود: وقتی به کشوری حمله نظامی می‌شود، اگر مردمان آن کشور به‌اندازه یک مترسک هم اَدای مقاومت را در بیاورند، می‌توانند دشمن را شکست دهند. وقتی کشوری ظرف تنها ۴۸ ساعت شهرهایش را از دست می‌دهد و «صف فرار از کشور» طولانی‌تر از «صف شرکت در جبهه‌های جنگ» می‌شود یعنی، مردمان آن کشور مقاومت را بلد نیستند حتی به‌اندازه آن مترسک!

واکنش ابطحی به انتقادها از عکس غیرمعمم عیددیدنی با رئیس دولت اصلاحات

سیدمحمدعلی ابطحی به انتقادها از انتشار عکس سیدمحمد خاتمی و خودش در عیددیدنی پاسخ داد و در صفحه تلگرامی خود نوشت: عکس غیرمعمم عیددیدنی من با آقای خاتمی همزمان شد با فوت چند تن از روحانیون. ملت خوش‌طنز از یک سو، مخالفان مختلف از سوی دیگر این ماجرا را سوژه طنز وجد کردند. انصافا هم ظرفیت طنزشدن داشت.بامزه بود.

گفتند به محض اینکه دیدیم عزراییل در خانه روحانیون آمده، از ترس عبا و عمامه را درآوردیم. مخالفان سنتی سایبری هم فرصت را غنیمت شمردند که بله، کم کم اینها ریش هم می‌تراشند وکراوات هم می‌زنند.

‎ولی من رفته بودم خانه آقای خاتمی. توقع این نیست که آقای خاتمی توی هال خونه‌اش آن هم در یک دیدار خانوادگی، عبا و عمامه بپوشد.نه تنها رئیس که خیلی از علمای طراز اول حداقل موقع خواب لباس آخوندی تنشان نمی‌کنند.والا به مولا.

‎خلاصه که سوژه جذابی بود و حسابی خندیدم.

‎حالا جهت شوخی، اگه کسی با عزراییل آشنایی دارد، می شود خبر بدهد اگر خطر رفع شده بروم لباس آخوندی‌ام را بپوشم. یا جهت احتیاط باید هنوز دست نگه دارم؟

‎بازهم سال نو و قشنگی داشته باشید.

وقتی ترکمنستان به رئیسی لقب خاکسار می دهد

 ابوترابی گفت: در متن دعوتنامه ترکمنستان کلماتی را با رغبت نوشته بودند، ترکمن‌ها کلمه‌ای دارند به نام «خاکسار» یعنی کسی که قهرمان و پهلوان و مردمی است.
ابوالفضل ابوترابی، در رابطه با مهم‌ترین اتفاق سیاسی سال ۱۴۰۰ گفت: سال ۱۴۰۰ باید به دو قسمت تقسیم شود، یک قسمت آن دوره روحانی است که من اتفاق خاصی نمی‌بینم و تکرار همان ۷ سال و نیم قبل بود. قسمت دیگر سال اما تحولی است که با آمدن دولت جدید انجام شد. البته تحولات فوق العاده و عالی بود. یعنی در شش ماهه دوم سال که دولت مردمی رئیسی آمد، ما شاهد تحول و تغییر در سیاست‌های خارجی کشور شدیم. به طور مثال ما سال‌ها منتظر بودیم که عضو سازمان همکاری‌های شانگ های شویم، که از لحاظ امنیتی و اقتصادی اهمیت فوق العاده‌ای برای ما داشت. قبل از این ما را به این سازمان راه نمی‌دادند. اما با آمدن رئیسی به این اجلاس دعوت شدیم.

وی ادامه داد: در متن دعوتنامه ترکمنستان کلماتی را با رغبت نوشته بودند، ترکمن‌ها کلمه‌ای دارند به نام «خاکسار» یعنی کسی که قهرمان و پهلوان و مردمی است. در دعوتنامه رئیسی کلمه خاکسار را آورده‌ بودند. یعنی از دید ما شما یک قهرمان و پهلوان دوست داشتنی مثل شهید سلیمانی هستید. این‌ موضوع برای من بسیار جالب بود، با پیوستن به شانگ‌های ما اولین گام در سیاست خارجی را محکم برداشتیم. با ترکمنستان که سال‌ها سر گاز مشکل داشتیم، این مشکل حل و در تاریخ۱۰/۱۰/ ۱۴۰۰ در اوج سرما که اگر ترکمنستان به ما گاز نمی‌داد، دچار مشکل می‌شدیم اما انجام شد.

انتقادی که کوشکی به عملکرد مجلس دارد

محمد صادق کوشکی معتقد است که اصلی‌ترین ایراد وارد به مجلس یازدهم ضعف در بعد نظارتی است. ضمن اینکه معتقد است در مواردی مثل ساماندهی فضای مجازی باید سریعتر و بهتر عمل می‌کردند.

محمدصادق کوشکی، گفت: «نگاه به عملکرد مجلس یک سال گذشته نشان می‌دهد که عمدتا به مسائلی پرداخته شد نه که برای جامعه دغدغه و نیاز بوده است. شخصا موردی را به خاطر ندارم که مجلس به یک مساله غیرضروری یا حاشیه‌ای پرداخته باشد. هر چه بوده مسائل مهم و الزامات جامعه بوده است».

کوشکی در پاسخ به اینکه آیا طرح صیانت و حواشی آن را نیز در حوزه مسائل ضروری جامعه می‌بینید؟ «به نظر من انتظار می‌رفت که در بحث فضای مجازی مجلس خیلی جدی‌تر ورود کند چون بحث منافع و امنیت ملی کشور مطرح است. در وضعیت فعلی فضای مجازی ما فضایی است که رهبر انقلاب آن را ولنگار توصیف می‌کند و واقعیت هم همین است. کمتر کشوری در دنیا این طور است که فضای مجازی آن مثل فضای مجازی ما بی‌قانون باشد. بر این اساس باید مجلس خیلی جدی‌تر و سریعتر عمل می‌کرد.»

وی در پاسخ به اینکه منظور از عملکرد سریعتر تصویب طرح صیانت به شکلی که آن کمیسیون 18 نفره در نظر داشت، است یا نیاز به بررسی‌های بیشتری وجود دارد، گفت: «نه، مساله این است که تا امروز باید یک قانون جدی و محکم که در شان منافع و امنیت ملی باشد، تصویب شده باشد. دو سال از عمر مجلس گذشته و ما هنوز در این حوزه ضعف جدی داریم.»

نظر یک اصولگرا درباره تشکیل دولت سایه توسط اصلاح طلبان

کنعانی مقدم گفت: دولت در سایه را کسی تشکیل می دهد که به مردم اعلام کند برنامه ای برای مشکلات کشور در دست دارد ؛ با تجربه ای که اصلاح طلبان در حمایت از دولت آقای روحانی داشتند و عملکرد آقای روحانی در مدتی که مسئولیت داشته بعید به نظر می رسد که بتواند دولت در سایه موفق بشود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۶۵
انتشار یافته: ۴۵
تماشای فیلم خارج از اکران،
برای خواص درست نیست انها هم باید به سینما بروند و از قاب پرده سینما فیلم را مشاهده کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
من این فیلم رو تا نصفه اش دیدم و پاشدم سینما رو ترک کردم
دولت تدکمنستان‌ اشتباه‌ کرده‌ !
رئیسی‌‌خاکسار‌نیست‌ ولی‌ با این گرانی و تنگناههای‌ غیرقابل‌ تحمل‌ این ماها هستیم که خاکساریم‌ نه رئیسی‌ البته رئیسی‌که تا حال موجزات زیادی از خود بروز‌داده‌ !!! جداااا
لذا‌ میتوانیم ایشون را عامل خاکسپاری بدانیم
کنعانی مقدم اصولگرا در انتقاد به دولت سایه اصلاحطلبان : " دولت در سایه را کسی تشکیل می دهد که به مردم اعلام کند برنامه ای برای مشکلات کشور در دست دارد..."


قربان دولت در سایه قبلی شما که برنامه اش برای رفع مشکلات کشور تهاتر پوست بز وشتر بود(برنامه جلیلی)!!!

قدر ندانستیم که!!!!
نورپردازی برج ازادی با پرچم و افراد یمنی.اما برای نوروز اگر برج ازادی رو نورپردازی میکردین انگار از گوشت تنتون میخواستین مایه بذارین!!!
منفورتر از حجاریان داریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من نه اصلاحطلبم نه اصولگرا
ولی حجاریان را بهتر از هر کس دیگه ای می شناسم
دهباشی خان اوکراینی ها را امریکا یا باد کرده یا مجبور بیخودی تحلیل نکن
اصلاحاتی ها ؛ پیاده نظام داخلی دشمن و عامل اغتشاش !!
حکایت امثال خاتمی و روحانی و ناطق نوری و نوچه هایی چون ابطحی و... حکایت همان عافیت طلبان زمان صدر اسلام است که بعد از رحلت پیامبر(ص) بار خود را بستند و در کنج عافیت خود خوش بودند و علی(ع) را تنها گذاشتند.
بادرود واحترام
مجسمه هم اگر در راستا نباشد باید حذف شود ، ازمقابل اداره کل آموزش وپرورش استان رد میشدم دیدم چهار تا مجسمه نصب کرده اند گفتم حتما از مشاهیر یا بنیانگذاران آموزش وپرورش مثل حسن رشدیه و.... هستند نزدیکتر که رفتم دیدم مجسمه چهارتا ........یست را زده اند .
دهباشی صحبت نکنه سنگینتره!
برداشتن یک مجسمه در گرگان به خاطر نوع پوشش تایید شد

به به دین ناب محمدی چه میکنههههههههههههههه
با این سخنان ابوترابی خاطرات نمکی زنده شد
قهرمان و پهلوان مردمی ......
فقط سید محرومان لا غیر
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
سید مرحومان درسته
"علی دایی سرمایه ملی و شخصیت بین المللی ارزشمندی است که استحقاق هدایت تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در قطر را دارد". باز هم حرفهای پشمکی. چون شخصیت بین المللی است و سرمایه ملی هست باید سرمربی تیم ملی بشه. کفاشیان هم چهره بین المللی است اونو سرمربی تیم ملی کنید. آخه دایی با چه رزومه ای باید سرمربی تیم ملی بشه. اگرم میخواید عوض کنید لااقل یه مربی رزوه دار بذارید
حسین شریعتمدای و روزینامه کیهان واقعاً جایی برای دفاع نگذاشته اند. چرا این جماعت این همه طرفدار روسیه کمونیست است؟ واقعاً چرا؟!!!!!!!!!مرگ بر روسیه . مرگ بر پوتین متجاوز
روزنامه کیهان ادب بلد نیست حتی به اندازه مترسک!
درود به حسین آقا دهباشی خوب جایی زدی.اما در حیرتم چرا تابناک به این راحتی اجازه داده برضدکیهان مطلب بنویسه.دو حالت وجود داره یا سهمش رو نداده علیرغم همه خوش خدمتی های روزانه اش به کیهان ویا مثل فیلم های آب دوغ خیاری صدا و سیما یک شبه متحول شده البته یه حالت دیگه هم وجود داره اون سانسورچی متعهد که چند قیچی تو جیبش هست و خیلی باسواد و ارزشی هست شاید مرخصی بوده باشه.
جناب وزیر ارشاد، خسته نباشید ، هنرمندان قبل انقلاب دیگه نزدیک نود سال شونه، حالا می تونند فعالیت هنری شون رو صدالبته با ده ها شرط و شروط و حاضر نشدن تو جمع بیش از چهارنفر و پارتی و عروسی و خندیدن با صدای بلند و ……از سر بگیرن؟؟؟؟
این بنده خداها رو باید با ویلچر رو صحنه ببرن
دروغگو دشمن خداست
از کودکی به ما آموختند و بعضی از مسئولین هنوز....
نور پردازی برج آزادی تهران با پرچم روسیه و تصویری از پوتین به مناسبت ورود این کشور به جنگ با اکراین و اشغال آن در برابر ائتلاف ناتو انجام خواهد شد.
خاکسار!!! از مردم از وصف رئیسی بپرسید نه از ترکمنستان،انوقت خواهند گفت رئیسی کیست و سابق درخشانش در کجا و چطوری هست!!
دهباشی جوری تعریف کرده انگار همین الان خودش از ماریوپل برگشته.
مارکو چه آوردی از اوکراین
فیلم های گرفته ام از شهری که تلی از خاکستر بود جهت ساخت مستند تبلیغاتی زلنسکی
حمایت از روحانی میانه رو نسبتا متمایل به راست از روی ناچاری لشتباهی بود که در گذشته هم در حمایت از کاندیداتوری احمدی نژاد کردند
آقای ابوترابی، چشمات رو بازکن. فرابند ورود به پیمان شانگهای چند سال طول می کشه و ربطی به آقای رییسی نداره.مغلطه نکن آقا.
یاد و خاطره‌ی شهیدان بزرگوار به خصوص شهید مهدی باکری گرامی باد
آقای ابوترابی رویاها و آرزوهای خودش رو در قالب تحلیل آورده، جناب مردم خودمون باید به کسی لقب پهلوان و قهرمان بدهند نه کشورهای بیگانه
یعنی مردم سلحشور و با تقوا و ایمان با یک ساق پای گچی هم تحریک شدند؟
ایکاش آقای حجازی فر در مورد مشکلات مردم فیلم ساخته بود.
اخه این چه روزنامه ایست که یکی می گوید رذیله خبیثه و یکی می گوید دریده اغلب مردم هم این صفات را قبول دارند ولی همچنان آویزان بودجه کشور است به همان راههایی که می دانند
چه ذلیل و زبون است فرهنگی که بخاطر یک قسمت کوچک از ساق پا مجسمه ائی به خطر میفته و برای جلوگیری از تخریب فرهنگ آن مجسمه سریعا برای اصلاحات برداشته میشود ولی تورم و قیمتهای افسار گسیخته اقلام ضروری و معیشت و اختلاس و فامیل بازی و بیکاری تا آن حد پر مخاطره نیست که مثل مجسمه سریعا مورد رسیدگی قرار گیرند و فقط در حد شعار بماند.
واقعا نماینده های مجلس نمیفهمند که وقتی سالها در سازمان همکاریهای شانگهای ایران راه نمیدادند و با آمدن دولت جدید بدون مذاکره راه میدهند یا نتیجه تلاش دولتهای قبل است و یا کاسه ای زیر نیمکاسه است ؟؟
"کمتر کشوری در دنیا این طور است که فضای مجازی آن مثل فضای مجازی ما بی‌قانون باشد"
یعنی تو امریکا و اروپا هم فیلترینگ داریم و مثلا اگه کسی تو اینستاگرام ویدیو بذاره فردا میگیرنش و بهش تذکر میدن که چرا حجاب نداشتی؟!! آره خیلی قانون دارن اونا!!!
کلا چندین سال سازمان شانگهای منتظر بود که آقای رئیسی بیاد. همیشه می گفتن این رئیسی پس کی میاد؟!

ثبت کارهایی که پایانش ربطی به دولتها نداره نشاندهنده کم آوردن است.
کیهان و دوستان کم تعداد و پر قدرتش بدانند

که اکثریت مردم در تمام جهان ، همیشه بهترین تشخیص ها و

نسخه شفا و نجات را برای کشور و مردم پیچیده اند .

و بالاخره روزی خواهد رسید که نظر و خواست اکثریت مردم

حاکم گردد و انروز دیر و دور نیست ، انشاالله
هاشمی بزرگترین خیانتش راباقالب کردن روحانی انجام داد
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
وقتی در مورد احمدی نژاد نظر داد یعنی از خیلیا با بصیرت تر بود
ترکمنستانی ها یک چیزی به احترام گفتند. شما خیلی جدی نگیر. ما یک رفیقی داریم که شش کلاس بیشتر سواد ندارد اما بچه ها صدایش می کنند دکتر که یک وقت احساس کمبود نکند. از این مثال ها زیاد است.
حجاریان باید بفهمد که خیلی وقت است که او و همفکرانش حذف شده اند و آن موقعی که از قطار انقلاب پیدا شدن و در مقابل انقلاب قرار گرفتند
با سلام و احترام
جناب آقای مرعشی ، توجه فرمایند که آیت اله هاشمی در سال 1395 فوت نمودند و بنظر میرسد که در تایید کاندیداتوری دکتر روحانی برای انتخابات 96 نقشی نداشته باشند.
شما اصلاح طلبان را همان جبهه ای که زلنسکی را تنها گذاشت حذف کرد
جناب ابوترابی وقتی یک نفر از مناسبات بین المللی بی اطلاع باشه میگه مارو به سازمان شانگهای راه نمیدادن اما با آمدن رئیسی دعوت شدیم و عضویت ایران رو به برنده شدن رئیسی در 6 ماه دوم سال ربط بده، شما با این همه سواد در سیاست بین الملل چرا رئیس سازمان ملل نشدی؟؟؟ جناب عضویت در گروه شانگهای یه پروسه طولانی مدته که هنوز به سرانجام نرسیده، با دعوت از یک رئیس جمهور هم مشکل حل نمیشه، تا تحریم ها هستن گروه شانگهای برای ما تره هم خورد نمیکنه، تازه FAtfرو هم داریم
واقعاً جالب است. این اصولگراها چقدر نان قرض هم می دهند. ابوترابی از رئیسی تعریف می کند، رئیسی از جنتی تعریف می کند و......... سوال آیا این جماعت می دانند که واقعاً بیشتر مردم ایران از چه کسی تعریف و تمجید می کنند؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست