بازدید 74255
دو هزار و نهصد و پنجاه و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

سردار طلایی: سربازی برای زنان واجب است / امام جمعه شیراز: باید ورزش رزمی را در کشور رواج داد؛ باعث بازدارندگی در مقابل دشمن می‌شود/آقای رئیسی! برای آبروی خودتان هم که شده برکنارشان کنید!

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه موقت اصفهان: پوشش‌های نامناسب افراد در شهر، در زمره استفاده‌های نامطلوب در ایام نوروز به شمار می‌آید/رئیس سازمان صداوسیما: روزانه، ده‌ها هزار حمله به ما می‌شود/عضو کمیسیون کشاورزی: ذخایر استراتژیک کشور درحال تمام شدن است/ احمد خاتمی: با وجود ذخایر نفت و گاز و نیروی جوان جایی برای یاس وجود ندارد/توئیت ضدآلبرایت عطاالله مهاجرانی … را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۱۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳ 25 March 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

سردار طلایی: سربازی برای زنان واجب است
سردار طلایی: ما می‌توانیم نیاز‌های یگان‌های مختلفمان را در شاخه‌های گوناگون مشخص و رشته‌های مختلف را که در این بخش‌ها موضوعیت دارند با سربازگیری از دانشگاه‌ها وارد یگان‌ها کنیم. مگر بخش خودرویی ما نیاز به تامین و بازسازی ندارد؟! متخصصین مکانیک را می‌توان سرباز گرفت و تسهیلاتی به آنها داد. مگر یگان‌های ما کار‌های مختلف عمرانی ندارند؟! یکی از موضوعیت‌های سربازی این است که فرد با دوره‌ای آموزشی خود را آماده دفاع از کیان کشور کند. این بر همه لازم و واجب است و از نگاه من این امر برای بانوان هم لازم و واجب است تا در موقع لزوم، بنا به شرایطی که دارند از کشور خود دفاع کنند. بر هر شهروندی واجب است که از وطن خود دفاع کند؛ ضمن اینکه در دوره‌ای نیز باید برای پیشرفت کشورش کار کند. می‌توان این دو را در کنار هم داشت و هم به جهت آموزشی و هم به جهت نظامی طوری برنامه‌ریزی کرد که یک سرباز با ورود به سربازی و اتمام آن به شکل یک متخصص زبده و کار آزموده و آماده کار از این دوره بیرون ببرد.

توئیت ضدآلبرایت عطاالله مهاجرانی
سید عطا الله مهاجرانی ضمن اشاره به تمجیدها از مادلین آلبرایت پس از انتشار خبر درگذشت او، وزیرخارجه پیشین آمریکا را به کاشتن «بذر جنگ و بحران و ویرانی» متهم کرد و نوشت: این روزها درباره هوشمندی خانم آلبرایت به مناسبت مرگ او بسیار سخن گفته می شود؛ از جمله مقاله او در آستانه حمله روسیه به اوکراین. اما به این نکته اشاره نمی‌کنند که نظریه گسترش ناتو در قلمروکشورهای عضو سابق ورشو، از او بود. او بذر جنگ و بحران و ویرانی را وقتی وزیر خارجه بود، کاشت.

امام جمعه موقت اصفهان: پوشش های نامناسب افراد در شهر، در زمره استفاده های نامطلوب در ایام نوروز به شمار می آید
حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر اصفهان افزود: نوروز از اعیادی است که مورد تایید ائمه اطهار(ع) به ویژه امام صادق (ع) بود. وی ادامه داد: از استفاده های نامطلوب در ایام نوروز پوشش های نامناسب افراد در شهر است و از محاسن نوروز نیز می‌توان به نظافت و خانه تکانی و صله رحم اشاره کرد. وی درباره نامگذاری سال ۱۴۰۱ به سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" اظهار داشت: این یعنی با دانش، امور کشاورزی و پزشکی و سایر نیازها را اصلاح و بهبود ببخشیم. حجت الاسلام میردامادی عنوان کرد: دانشمندان ما باید حمایت و تشویق شوند و به جای شعار و تابلونویسی در ارگان‌ها، دانشگاه‌ها را باید متحول کرد تا دانشمندان مجبور به خروج از کشور نشوند.

امام جمعه شیراز: باید ورزش رزمی را در کشور رواج داد؛ این باعث بازدارندگی در مقابل دشمن می شود
آیت‌الله لطف‌الله دژکام، ظهر امروز در خطبه‌های نخستین نماز جمعه با بیان اینکه راهی جز تقوا به سمت سعادتمندی وجود ندارد، اظهار داشت: تاریخ بشر را از ابتدا تا آخر مطالعه کنید، هیچ کس جز از مسیر تقوا به سعادتمندی نرسیده است. وی با بیان اینکه تقوا برای همه لازم است اما در سن جوانی عظمت بیشتری دارد، گفت: در آغاز سال که متصل به ماه رمضان است جوانان برای کسب عزت و عظمت به سمت تقوا بروند بنابراین تقوا درس اصلی برای سال 1401 باشد. امام جمعه شیراز با تاکید بر طی مسیر معنویت به یکی از گام‌های این مسیر که ورزش است، اشاره کرد و افزود: در ورزش همگانی هدف اصلی و مهم سلامت بدن همه مردم است پس باید ورزش‌های همگانی را در جامعه رواج داد. آیت‌الله دژکام با بیان این که باید سبک زندگی اسلامی را رواج داد که ورزش در این سبک اصلی مهم است، ادامه داد: علاوه بر ورزش همگانی توجه به ورزش رزمی است که این نوع ورزش آماده نگه داشتن توانایی و توانمندی بدنی است که در قرآن نیز به آن اشاره شده است. وی با بیان اینکه باید به ورزش‌های رزمی برای حفظ آمادگی دفاعی رواج داد، تصریح کرد: رواج ورزش‌های رزمی خود به خود بازدارندگی ایجاد می‌کند تا دشمن به خود جرات ندهد به کشور نگاه چپ بیندازد.

رئیس سازمان صداوسیما: روزانه، ده‌ها هزار حمله به ما می‌شود
پیمان جبلی، رییس سازمان صداوسیما درباره سابقه روی‌ دادن این اتفاق در تمام کشورهای دنیا گفت: «زمانی بود که برودکست ما از طریق نوار بود و کاغذ. نوار می‌بردیم در استودیو پلی می‌کردیم، از روی کاغذ هم گوینده می‌خواند. الان دیگر تیپلس و پیپرلس یعنی نه نواری وجود دارد و نه کاغذی. نوار از طریق فایل منتقل می‌شود؛ از این نقطه به آن نقطه و متن هم باز به شکل فایل از این نقطه به آن نقطه منتقل می‌شود. یعنی ما الان فایل‌محور شده‌ایم. برودکست هستیم ولی برودکست ما به شدت فایل‌محور و بر مبنای برودبند است. خب این خیلی آسیب را زیاد می‌کند. یعنی وقتی که تبدیل می‌شویم به مجموعه‌ای که از طریق سیستم‌های اینترانتی و اینترنتی باید پخش و تولید کنیم، امکان نفوذ و هک در ما خیلی زیاد می‌شود، کما این که در کشورهای پیشرفته دنیا هم بارها این‌ها مورد هجوم قرار گرفته‌اند و رخنه‌های امنیتی در آن‌ها به وجود آمده در مورد سرایت‌ها که الی‌ماشاء‌الله، روزی نیست که ده‌ها بلکه صدها و هزاران سایت مورد حمله قرار نگیرد. همه‌شان هم ممکن است انگیزه سیاسی نداشته باشند، خیلی‌ها انگیزه سوءاستفاده دارند، باج‌گیری یا چیزهای دیگر که در دنیا دارد اتفاق می‌افتد.»

عضو کمیسیون کشاورزی: ذخایر استراتژیک کشور درحال تمام شدن است
جلال محمودزاده در خصوص وضعیت کالاهای اساسی در سال ۱۴۰۱، گفت: در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ وضعیت از نظر تامین نهاده‌ها خوب نبود؛ بحث حذف ارز ترجیحی مطرح شد و علیرغم این که ارز ترجیحی هنوز حذف نشده بود ولی اثرات روانی این موضوع بر قیمت نهاده های دامی و کالاهای اساسی اثر گذاشت و در نهایت باعث شد که نهاده‌های دامی و کالاهای اساسی گران‌تر به دست مردم برسد. او در ادامه افزود: تامین ذرت، سویا و نهاده‌های دامی هم روسیه و اوکراین بودند که با توجه به وقوع جنگ بین دو کشور، نتوانستند نیازمان را تامین کنند و کالاها و ذخایر استراتژیکمان به اندازه‌ای نبود که جوابگوی نیاز کشور باشد و در نهایت با کمبودهایی در سطح کشور در سال ۱۴۰۰ روبرو بودیم؛ با وجود همه این مشکلات، دولت برای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی هم خیز برداشته و چون ذخایر استراتژیکمان درحال تمام شدن است و نمی‌توانیم جایگزین کنیم. مطمئنا در ۱۴۰۱ با توجه به ضعف‌هایی که در مدیریت بازار وجود دارد با کمبود شدید نهاده‌ها و کالای اساسی و افزایش قیمت کالاهایی مثل روغن، شکر و برنج روبه رو خواهیم شد.

احمد خاتمی: با وجود ذخایر نفت و گاز و نیروی جوان جایی برای یاس وجود ندارد
سید احمد خاتمی خاطرنشان کرد: در پیام مقام معظم رهبری از یک تلخی رنج آور هم یاد شد؛ ایشان با تمام وجودشان تلخی معیشت مردم، گرانی‌ها و تورم را گفتند یعنی این رهبر بزرگ رنج شما را رنج خودشان می دانند و بشارت دادند که درمان و علاج دارد، منتها برخی از مشکلات به تدریج حل می ‌شود. وی افزود: در سخنرانی اول سال مقام معظم رهبری فرمودند کسانی که برای مردم مطلب می‌نویسند برای شان امید ایجاد کنند، چرا که دشمنان ناامیدی پمپاژ می‌کنند، درحالی که عناصر امید در کشور موج می‌زند، نخست عنایت خداوند، سپس وفاداری مردم که ۴۴ سال تلاش کردند مردم را از انقلاب جدا کنند که نتوانستند و نخواهند توانست. تجربه‌های موفق گذشته را ببینید رئیس جمهور سابق آمریکا گفت فشار همه جانبه بر ایران وارد می‌کنیم که رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت ما در فشار همه جانبه شکست مفتضحانه خوردیم که من به آن‌ها می‌گویم در سال ۱۴۰۱ منتظر شکست بیشتر باشید. خاتمی ادامه داد: با وجود نیروی جوان، ذخایر نفت و گاز ما، قدرت موشکی و داشتن رهبری این چنین فقیه، سیلی خورده قبل از انقلاب، رزمنده دوران جنگ و دور اندیش آیت الله خامنه ای جایی برای یاس وجود ندارد. این بزرگ فرمودند من آینده را روشن تر از قبل می‌بینم.

آقای رئیسی! برای آبروی خودتان هم که شده برکنارشان کنید!
داوری، فعال سیاسی ضمن انتقاد از کم تجربگی و کارنامه ضعیف دو وزیر از رئیسی خواست آنان را از ترکیب کابینه حذف کند.  عبدالرضا داوری نوشت: جناب آقای رییسی! وقتی دو وزیر اقتصاد و رفاه شما حتی به انداره یک روز سابقه اجرایی مدیریتی در دولت نداشته اند و شما فرمان اقتصاد را به دستشان داده اید، این آشفته بازار مالیات و بورس و شستا و حقوق بازنشستگان قابل پیش بینی بود؛ برای اعتبار و آبروی خودتان هم که شده، برکنارشان کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۳
در انتظار بررسی: ۵۴
انتشار یافته: ۱۹۰
انقدر مسئولین حکومتی شعر نبافن! تخم مرغ شده دونه ای سه هزار تومن! گوشت گوسفندی گرم کیلویی ۲۰۰ هزار تومن!!!

جلال محمودزاده، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: «مجبور خواهیم شد سال آینده گندم مورد نیاز را با قیمت ۱۵ تا ۱۷ هزار تومان وارد کنیم. پس قیمت گوشت مرغ حدودا کیلویی ۸۰ هزار تومان می‌شود و پیش‌بینی درباره گوشت قرمز ۳۰۰ هزار تومان است. قیمت نهاده‌های دامی هم ۲ برابر خواهد شد».
بنده طرحی دارم که میشود از ضایعات چوب خوراک دام و همچنین پروتئین تولید کرد.
معلومه کانادا به یردار طلایی خوش گذشته.
قبلا احکام واجب و مستحب و حلال و حرام رو مراجع میدادن حالا سردارا هم حکم واجب میدن؟؟؟؟؟
اونهایی از وطن دفاع کنن که راحت وام میلیاردی گرفتن
نه ما که خودمون پاره کردیم ۵۰ ملیون وام ندادن بهمون
این وطن مال همه نیست
همونای دفاع کنن که تو وطن رفاهشون فراهمه
آقای رییسی لطفا وزیر آموزش و پرورش رو هم برکنارکنید
کلا مسولان‌ ما از هفت دولت آزادن
همه تخم مرغ هاتون رو ریختین تو‌ سبد روسیه این هم اخرش.
وزیر صمت هم علاوه بر وزرای اقتصاد ورفاه باید برکناریااستیضاح شوند بخاطر وضعیت اسفبار خودروها
کدام وزرای دولت نمیدونم درست کار کردن
وزیر امور خارجه که دو کلمه سواد انگلیسی نداره و فقط مثل جلیلی میاد و میره و عکس و حرف میزنه
وزیر اقتصاد و . .. هم فقط شعار میدن و همه چیز گرون شده
وزارت نفت هم که کاری نکرده به لطف جنگ اوکراین و دغدغه غرب داره پز میده که چنان و چنین و نمیگه جنگ باعث شده فشار از روی ایران برداشته بشه وگرنه ما هیچ کاری نکردیم
وزیر اموزش و پروش و کشاورزی و ... که فقط عکس میگیرن و ......
با سردار طلایی موافقم لازم است همه هموطنان حتی زنان هم همیشه در مقابل دشمن آماده باشند چرا که در اثر سیاست های غلط مسئولان این کشور تاریخ ثابت کرده که همواره احتمال جنگ وجود دارد. همانند 8 سال دفاع مقدس
به افراد معلوم الحالی همچون عبدالرضا داوری متذکر میشود: هر دو وزیر رفاه و اقتصاد جزو قویترین وزرای کابینه هستند و عملکرد انقلابی آنها باعث از بین رفتن منافع بسیاری از مفسدان و مدیران منفعت طلب شده است. حمایت کامل میکنیم از دولت و به خصوص این دو وزیر و با طناب نویسندگان و فعالان سیاسی اجاره ای در لباس دوست، به ته چاه نخواهیم رفت. لطفا منتشر کنید جناب تابناک.
اتفاقا کوتوله بودن این دو وزیر باعث میشود رییسی قدبلند جلوه کند!!!
آقایان امام جمعه، بعد از چهل سال دست از پوشش مردم بردارید۔
اگر روی رشوه و دروغ و آزادی و پاسخگو کردن به مردم تمرکز کردید، جامعه آباد میشه و مردم علاقمندتر به نماز و حجاب و غیره میشوند۔
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
حقیقت جان کی می خواهی حقیقت را دریابی. آنچه شما فرموده اید از نظر آقایان از وظایف دیگران است . وظیفه این آقایان فقط گیر دادن به پوشش مردم است که به نظر خودشان بزرگترین معضل اجتماعی است
ورزش کردن در کانادا در سالن زنان واجب تر است سردار طلایی
ای ناقلا، رفتی باشگاه ورزشی کانادا آمادگی جسمانی خانما رو دیدی این فکر به کله‌ت زد.
ظاهرا قراره دوباره یه جنگی به راه بیفته چون آقایون امام جمعه ونظامی یکصدا دم از آموزش رزمی می زنند !!!
دخترم ۵ ساله پسرم ۱۲ ساله‌ هردورو به کلاس کاراته میفرستم ولی متاسفانه به علت عدم کفایت مسئولین ورزش درامر جدیت در آموزش بعد از گذشت چند سال از آموزش چندان مهارتی کسب نکرده اند اینم از جدیت مسئولین در امر ورزش خراسان رضوی شهرستان گناباد اینم از ورزش
سردار طلایی: زنان و مردان به جای کانادا باید سربازی بروند و کانادارفتن را برای ما بگذارند.
طلایی از وقتی با شلوارک تو باشگاه مختلط ورزش رفت ایده های جدیدی به زهنش رسیده.
دژکام جان الان سال ۱۴۰۱یا همان ۲۰۲۲هست و جنگ تن به تن سالهاست منسوخ شده .
آقای خاتمی تمام یاس و نا امیدی ملت به خاطر وجود امثال شما در قدرت است وگرنه این کشور پتاسیل سویس و ژاپن شدن را دارد اما با جود شما نهایتا کره شمالی و سومالی می توانند رقیب ما باشند .
اقای داوری از کسی که خودش لکوموتیو را میگه لکوموتیر و جاده کمربندی را با کمر بند شلوار اشتباه میگیره و پنج کلاس زورگی سواد داره چه توقعی داری؟
خوشبحال طلایی !
راحت میتونه بره کانادا توی باشگاه مختلط روی ترد میل تمرین کنه
بله، برای شما که اون بالا نشستی هیچ جای یاسی نیست. برای من جوانی که امثال شما براش تعیین تکلیف می‌کنن، هست. همون‌طور که نفت و گاز رو حیف و میل می‌کنید، نیروی انسانی رو هم حیف و میل می‌کنید؛ وگرنه همین الآن ایران ارزان‌ترین نیروی کاری متخصص دنیا رو داره و ازش تقریبا استفاده نمی‌کنه.
سردار طلایی ساندیس زیادی خورد!!!!
به قول معرف جناب سرهنگ گفتند زمانی هست که سرهنگ سر کار خود باشد وبازنشسته نباشد شما طلایی جان شما اگر پیشنهادی دارید به ستاد فرماندهی کل قوا ارسال کنید تا بررسی وبعد از تصویب رسانه ای گردد ضمناٌتشخیص واجب و یا غیر واجب بودن سزبازی زنها با شما نیست ضمناٌاگر سازمان نظام وظیفه برای مردان برنامه داشت نیاز به فروش خدمت سربازی نبود ضمناٌ یکی از کارهای خوبی که در حال اجراء است دوره سرباز ماهر است که لاقل یک سرباز پس از ترخیص از خدمت داری یک تخصص کاری میباشد.
"سردار طلایی: سربازی برای زنان واجب است"
از کانادا چه خبر؟؟؟
شلوارک بپوشی
تی شرت آستین کوتاه
باشگاه ورزشی مختلط
کنارت هم یه حوری
با سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت میتونی ترد میل بزنی
حتی اگه ۷۰ سال ات باشه
جناب طلایی این هم دختر ایرانی و توانایی دختر ایرانی

یاسمین مقبلی، فضانورد ایرانی-آمریکایی به عنوان فرمانده ناسا برای یک ماموریت مشترک با آژانس فضایی اروپا انتخاب شده است. یاسمین مقبلی و «آندریاس موگنسن» به ترتیب به عنوان فرمانده و خلبان فضاپیما خواهند بود. ناسا اعلام کرد: «این ماموریت در سال ۲۰۲۳ یا پس از آن انجام خواهد شد». یاسمین مقبلی در دانشگاه ام‌آی‌تی آمریکا مهندسی فضایی و در مدرسه نیروی دریایی آمریکا کارشناسی ارشد مهندسی هوافضا خوانده است. او حرفه خود را با پرواز هلی‌کوپتر برای تفنگداران دریایی آغاز کرده و در دوران خلبانی نظامی خود در بیش از ۱۵۰ ماموریت رزمی، از جمله در افغانستان حضور داشته است.
کانادا میره با شلوارک و تی شرت حلقه ای کنار خانومایی که هیچکدوم خدمت سربازی نرفتن .
میاد اینجا از سربازی رفتن خانوما حرف میزنه
امام جمعه شیراز: باید ورزش رزمی را در کشور رواج داد؛ باعث بازدارندگی در مقابل دشمن می شود
عزیز بهتر ایت بگوئید کیفیت دانشگاه ها را بالا ببرند
امروزه علم‌و‌تکنولوژی قدرت بازدارندگی در دنیا دارد نه زور بازو
و الی حیوانات بار بر بایستی بیشترین قدرت بازدارندگی را داشته باشند.
خدارو شکر
نمردیم و چهره اصلی طلایی رو هم دیدیم
طلایی حامی گشت ارشاد توی ایران رو اونجوری باید دید توی کانادا در باشگاه مختلط !!!!
طلایی
از خانومای هم باشگاهی ات توی کانادا بپرس رفتن سربازی یا نه ؟
آخه توی دنیایی که دیگه موشک اسکندر و فرا صوت و ابر فرا صوت جواب نمیده تو چی جوری میخواهی با ورزش دفاع شخصی جلوی دشمن رو بگیری ؟!!!!!!!!
سربازی برای دختر خانم های باشگاه مختلط کانادا هم واجبه ؟
اولا احتمال می دهم این متن صحت نداشته باشد لیکن چنانچه صحت داشته باشد بسیار باعث تاسف هست ؛جناب سردار طلایی طلاب که مدعی طلایه داران این نظام هستند خود رابه بهانه تحصیل و تدریس که البته ۲ سال سربازی و خدمت در مرزهای جمهوری اسلامی می توانند طلاب ما را اماده رزم و مبارزه با دشمن کند،خود را معاف از سربازی برای نظام جمهوری اسلامی می دانند البته در زمان جنگ طلابی شجاعی داشتیم که در یگان رزم و غیر رزم داوطلبانه مثل سایر ایثارگران بسیجی مشارکت داشتند ولی خیل زیادی از طلاب جنگ نرفتند در حالیکه برای ایشان واجب عینی بود اگر برای دیگران واجب کفایی بود . جناب اقای سردار طلایی و اما بعد، چنانچه اقازاده های فراری از رزم و سربازی و خدمت در مرزهای کشور را نیز ملزم به سربازی در مرز کنید!!! هیچگاه نیاز به سربازی زنان و ناموس مسلمین نیست . ضمن اینکه عده ای به بهانه اینکه قبل از انقلاب سربازی نرفتند الان هم نمی خواهند بروند، مضافا اینکه اگر جوانان طلبه به سربازی بروند وضعیت اخلاقی و دینی سایر سربازان نیز ارتقاء می یابد، از بیرون گود نمی توان دینداری به سایر جوانان آموخت علاوه بر این توجه دارید همسران و فرزندان مونث همه طلاب و سرداران نظام و غیره هم مشمول این فرمایش شما هستند؟!!! هر نوعی امتیازی لطمه به نظام اسلامی می زند . توجه داشته باشید میلیون ها جوانان این کشور از سربازی فراری هستند اگر روی عارضه هایی که باعث چنین وضعیتی شده است بیشتر توجه می کردید الان سرباز فراری نداشتیم . البته موضوع استفاده از زنان در رده های درجه داری و کادر با رعایت شرایط اسلامی خارج از موضوع ماست . از اقای سردار طلایی ضمن پوزش خواهشمندم اگر گره ای در این کشور باز نمی کنید جریان جدیدی بوجود نیاورید.
بهتر نیست خدمت مقدس سربازی از طلاب وعلمای دین شروع شود نه دخترانونوامیس میهن؟
مهاجرانی ؛ موجودی نان به نرخ روز خور و تهوع آور
طوری از بی تجربگی مدیریتی دو وزیر گفته انگار مابقی وزرا خیلی خاص هستند و یا حتی خود رییسی
جناب رییسی
ولله بالله تالله
تمام کسانیکه تو داخل طبل مخالفت با برجام رو میکدبند
نه درد تورم دارن ، نه درد بیکاری ، نه فرزند دم بخت ، نه کرایه خانه ، نه قسط معوقه، نه با حقوق ۴ میلیون دارن فقط زنده بودن رو تمرین می‌کنند، شما در برابر خداوند باید پاسخگویی این همه رنجی کهدارید به جامعه تحمیل می‌ کنید باشید ، شما دارید به بهانه اینکه میخواهید جلوی رانت رو بگیرید ارز ترجیحی رو از دارو و غذای جامعه حذف میکنید این کار بعلاوه افزایش حدود ۶۰ درصدی دستمزد سونامی ویرانگر تورم له ارمغان خواهد آورد، نگذارید روس جنایتکار شما رو وارد بازی دوسر باخت کند
کاش سردار طلایی میگفت خانواده ایشان در کانادا هم مشمول این امر واجب میشوند
بعد از فیلم منتشر شده در فضای مجازی از کانادا
من اگه جای این بابا بودم دیگه اصلا حرف نمیزدم و در انظار ظاهر نمیشدم
سردار خوب می ری کانادا صفا می کنی بهد میای مردم رو پند و اندرز می دی از خودتون شروع کنید!!!
سردار طلایی همانی نیست که کانادا بودند باز خوب شد فهمید که زنان هم باید سربازی بروند
طلایی در ایران گشت ارشاد را بنا نهاد و هم اکنون در بلاد کفر و در ورزشگاه مختلط و در کنار خانم های آن ور آبی با تی شرت حلقه ای مشغول تردمیل زدن میباشد و هنوز هم خود را سرباز انقلاب صدا میزند !!! .
من در تعجبم چرا انگلیس این مهاجرانی را اخراج یا بازداشت نمی کند .
تا حالا که مرتب میگفتن ذخایر استراتژیک کشور به همت دولت خیلی خوبه....حالا نماینده مجلس میگه خوب نیست!!!!!!
آقای رییسی با حذف ارز ترجیحی هر دلاری که دارید بالای ۱۵هزار تومان به فروش میرسه مصداق کامل رانت هست
دولت قبل حدود ۸۰ میلیارد دلار ارز ۴۳۰۰ برای حفظ قیمت نان و دارو داده حالا شما حداقل دارید ۵برابر میکنی ؟ خودتون میدونید چه درآمد وحشتناکی نصیب دولت میشه ؟؟ مجلس جنایت وحشتناکی در حق ملت کرد که اجازه داد دولت چنین بلایی سر ملت بیاره ؟؟ آقای رییسی بزرگترین رانت خوران در حلقه حامیان شما هستند و این را خودتون میدانید که فقط با درآمد مخابرات و ایرانسل میشه بودجه کشور تامین بشه ولی ....
آقای احمد خاتمی، ذخایر نفت و گاز و نیروی جوان که سالها داشتیم و داریم، مشکل مدیریت نادرست کشور هست.
آقای احمد خاتمی.
با وجود امثال شما باید خون گریست !!
احمد خاتمی: با وجود ذخایر نفت و گاز و نیروی جوان جایی برای یاس وجود ندارد..... اتفاقا باید گفت جای یاس وجود داره که با وجود اینها، طی 43 سال، سیاستهای نادرست باعث وضع موجود شده!!
جمعیت که داره پیر میشه، نفت و گاز هم که تحریمه، پس با چه استدلالی مدتها با برجام مخالفت میکردید؟؟!!!
از کانادا برگشتن؟
آقای رییسی لطفا به ملت رحم کنید
به خدا قسم هنوز سال جدید فرا نرسیده تخم مرغ ۳۰ درصد گرون کردن ؟؟ چرا داری بر طبل گرانی می‌کوبید، به خدا قسم این صد یا دویست تومانی که می‌خواهی به یه عده بدهی نه تنها دردی از آنها رو دوا نمیکنه بلکه آنها رو از نون خالی خوردن می اندازه ، ماست خالی دبه ای ۵۴ هزار تومان ؟؟ بابا چرا فکر نمی‌کنید مملکت با کمبود آب مواجه است ، جوانان بیکارند ، قیمتها طی یکسال اخیر حداقل ۲ برابر و تو این سه سال اخیر حداقل ۱۰ برابر شده ، پولداران که اقلیت ۱۰ درصدی هستند که نه تنها تورم تاثیری براشون نداره بلکه هر روز پولدار تر میشن دارید کاملا متوجه می‌شوید که بر طبل جنگ میرنند .لطفا کمی به فکر ملت باشید
واجب کفایی؟
با احترامی که برای سردار طلائی قائلم با نظر ایشان برای رفتن سربازی خانم‌ها کاملا
مخالفم .البته یاد گیری ورزش های رزمی بسیار جالب است.
سردار عزیز
آیا منصفانه هست که خانواده محترم شما در کانادا کانادا باشند و دختران ما در پادگان‌ها.
این بی انصافی نیست؟
دلم برای ایراندخت های ایران خیلی سوخت.
عجب روزگاری شده.
در هر صورت آقای رئیسی فردی قاطع و انقلابی هستن و انشالا موفق خواهد بود. آقای رئیسی به بعضی حرفها توجه نکنین. دستورات رهبری رو اجرا کنین و همینطور به تلاش ادامه بدین. اقتصاد رو هم توجه بیشتر کنین. دست دزدان و جاسوس و هر کی خیرخواه مردم نیست رو هم قطع کنین. بعضی ها چندین سال صاحب منصب یا نزدیکانشان بودن حالا از بالا نشستن میگن لنگش کن. یکی نیست ب.ه آقای کارشناس محترم. شما که ۸ سال بلکه بیشتر افراد عزیزتون وزیر و وکیل بودن کارهامون چیه؟ تورم رو اول کم کردین آفرین. بعدش چی شد؟فنر تورم و کنترل الکی شما باعث شد تورم بشه ۱۰۰ و ۲۰۰ شایدم ۱۰۰۰ درصد. کار بایستی درست و اصولی باشه. ایشالا خدا کمک کنه و آقای رئیسی همت کنین مردم هم همینطور کارها درست میشه. به آمریکا هم تعظیم نمی‌کنیم.این حرف آخر.مرگ بر آمریکا. بر بر انگلیس.مرگ بر رژیم صهیونیستی
سرنوشت تلخ رتبه بندی
بعد از ۱۱ سال سرکار گذاشتن معلمان
قانونی تصویب شد که اصلا ارزش نداشت و جالب‌تر اینکه همین قانون داره پیش نویسی شده که دانشگاه سخت تر ،
آخه جناب نوری وقتی شما بخش اصلی که شامل همسان سازی با اساتید دانشگاه رو حذف کردید ، از یه معلم دبستان چرا انتظار تالیف دارید ، خدایی کاملا مشخصه فقط هدف رییسی سنگ اندازی در مسیر بهبود معیشت این جماعت مظلوم رو داره ،
جناب رییسی این رتبه بندی شامل فقط سه آیتم میشه جهت آگاهی شما عرض میکنم با ۲۳ سال سابقه جمع این سه آیتم تو حکمم حدو ۴و نیم میلیون هست و به فرض محال اگه اخرین رتبه رو هم بگیرم و ۹۰ درصد افزایش رو در بر بگیره میشه ۴ ونیم و درعوض مالیات و بیمه حدود یک میلیون کم خواهد شد آیا این افزایش با این تورم نابود کننده واقعا انگیزه برای کس می‌گذاره ولله قسم وقتی ۱۷۰ هزار میگرفتم در دوران طلایی و با ثبات خاتمی به امام حسین زندگی آبرومندانه داشتم ولی حالا باید دنبال کارتن فروشی باشیم برای زنده بودن
در روزگاری که جنگنده های پنهان کار نسل پنجم یکه تاز آسمان ها شده اند، موشک های جنگندهها برد چند هزارکیلومتری دارند، ماهواره ها با دقت میلی متری از اهداف نظامی، حتی در هوای ابری، عکس برداری می کنند، ناوهای هواپیمابر به اندازه نیروی هوایی یک کشور توان رزمی دارند، و جنگ الکترونیک سرنوشت ملت ها را تعیین می کند، بزرگان ما تصور می کنند که با کاراته و جودو و لنگ و لغت پراندن می توان از کشوری دفاع کرد!!! واقعا به کجا رسیده ایم؟ امروز فردا است که بگویند تیر و کمان بسازیم، در حیاط خانه هایمان اسب پرورش بدهیم و در حیاط خلوت ها هم منجنیق نصب کنیم، و دور شهرهایمان دیوار بکشیم!!!!
طلایی
بچه های شما که الان توی کاناداعن سربازی واجب رو انجام دادن ؟
آقای احمد خاتمی اعتراف به شکست مفتضحانه وجود میخواد شما هم وجودش رو داری به شکستهاتون اعتراف کنید؟
آقای رییسی ۵۰۰ میلیون دلاری که انگلیس فرستاد تو جیب چه کسانی رفت ؟؟؟ ان شالله که خاوری و آل آقا و... دیگه ای پیدا نشه؟؟؟ بهترین کار برای ثبات اقتصاد تغییر پول از ریال به دلار ، این کار باعث میشه که شما نیاز نداری هر سال دستمزد رو اضافه کنید . به طور مثال احمدی نژاد جند سال پیش حدود ۴۵ دلار به ملت یارانه میداد که معادل امروز کمتر از ۲ دلار شده و یه ماست سون هم نمیشه ؟؟ راستی با این تورم و حذف ارز ترجیحی تقریبا سهم هر ایرانی حدود ۱۰۰ دلار در ماه میشه، این پول کجاست, وقتی یه عده پخمه بجای نخبه بنشینند نتیجه میشه این . مجبورید یه عده رو از روی اجبار بیشتر بدهید تا نتونید یه عده گرسنه رو آرام کنید ، خواهشن به ملت د ریال پول ندهید در عوض ۵ ریال جیبشون رو بزنید . آقای رییسی پول اب و برق و گاز و تلفن و یه خانواه معمولی کم مصرف زیر ۵۰۰ نمیشه ؟؟ یعنی باید سه برابر یارانه دریافتی رو به شما پس بده ؟؟.
چرا ساکت نمیشید ؟ خیلی محترمانه گفتم
امکان سفر به همه کشورهای جهان از جمله کانادا با ارزش پول ملی و پاسپورت قوی برای همه مردم ایران هم واجب است
ورزش رزمی در برابر پهباد و موشک و شیمیایی چه میتواند بکند؟ حتی سریعترین ورزشکار رزمی حریف یک گلوله نیست.
چی شده سرداران و امام جمعه ها دم از جنگ میزنند؟ بلا نزدیک انشاالله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بقیه وزرا هم بهتر نیستند متاسفانه
ذخایر استراتژیک در حال اتمام است - این موضوع برای مملکتی که سیاستمدارانش عادت به بستن لنگ و خوردن نان خشک و سرو اشکنه آنهم یکبار در هفته دارند اهمیتی ندارد.
۲۰ سال از عمر ۸۰ میلیون ایرانی درگیر بازی هسته ای شد
۲۰ سال استرس
۲۰ سال تورم وحشتناک
آیا کافی نیست
نگاهی به امارات و عربستان و کشورهای عرب منطقه کنید و مقایسه کنید به چهل سال پیش ما و حال حاضر ما تورم صفر ، سطح رفاه عالی ، یارانه ای که فقط دارن به مردمشون میدن ......
خواهشن نگید که امنیت داریم مرغ پخته خندش میگیره
آره آقای جبلی . تو که راست میگی !!!!! همه دنیا مثل شما با همه سر جنگ دارن و این مسائل خیلی عادیه همه تلویزیونهای دنیا روزانه هزاران بار هک میشن مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
رئیسی بی عرضه
به قول احمدی نژاد . بین ایران و اوکراین معامله قرن صورت گرفته
انریکا به روسیه اجازه داده که به اوکراین حمله کنه در عوض اگه امریکا و شرکا قصد حمله به ایران رو داشته باشن روسیه هم فقط تماشاچی بشه ، لطفا وارد بازی کثیف روسیه نشوید بهترین موقع آیت برای بهبود روابط و فروش گاز به اروپا و فروش نفت برای بهبود زیر ساخت‌های فرسوده کشور .
سردار طلایی رفتند کانادا فکرشون باز شده، من هنوز برام سواله ایشون با حقوقی که می گیرند چطور از پس هزینه های اونجا بر اومدن
اقای سردار طلایی
خودش کانادا است با خانواده اش بعد ما را به جنگ میفرسته و برای ما واجب می کنه
راست میگی اول خانواده خودت را بیار مطمین باش پشت سرشان می اییم
وزرای شیرین مغز اقتصاد و رفاه ، یکی میخواد اقتصاد رو اداره کنه اون یکی هم میخواد با یک میلیون تومان یک شغل ایجاد کنه
این هفته توی پادگان نیرو دریایی سپاه بوشهر یک سرباز چهار هم خدمتی خودش را به ضرب گلوله به قتل رساند.

حالا باز ایشون میگه تازه برای زنها هم سربازی واجب است.
چرا از میراث پهلوی اول فقط سربازی اجباری را چسبیدید؟
سردار طلایی فتوا داد...؟همین سربازانی که در حال حاضر به خدمت می گیرید نمی توانیداز پس هزینه انها بر بیایید یک سرباز برای هزینه رفت وامد که باید رایگان باشد از جیب پدرش خرج می کند مگر یک سرباز شغل دیگری هم دارد پس هزینه که در مدت سربازی نیاز دارد از کجا باید بدست بیارد...؟ جیب پدر و مادر!!!؟این سربازی نیست بردگی است.؟
تمام وجودشان تلخی معیشت مردم، گرانی‌ها و تورم را گفتند. اما از فربهی شما چیزی نگفتند
دیدید که اگرمدیران ماگهگاهی سفری به خارج ازکشور
وبخصوص بکشورهای پیشرفته چون کاناداوامثالهم داشته
باشندبرای ماخیروبرکت دارداکنون سردارمحترم طلائی بااصرار برخضورخانمها دراجتماع خدمت سربازی بانوان راواجب میدانند البته فکرمیکنیم واجب واجب خیربلکه مستحب است که بصورتی ازبرابری بانوان باآقایان حکایت داردبسیارپسندیده بوداگرمدیران محترم مابخصوص درمورداقتصادواموردارائی ونیزصنعت ماهم گهگاهی سفرهائی بکشورهای مترقی دنیا میکردندوازنزدیک بوضع واموراقتصاد وکسب وکارآنهانظری میانداختند و متوجه میشدندکه سایرکشورهای دنیابرای رونق کسب وکارواقتصادوجلوگیری ازفرارسرمایه ها وتشویق به سرمایه گذاری چگونه مالیات میگیرندونه ازراه رفتن ونفس کشیدن وخانه واتومبیل مردم ونیزچگونه اتومیلهائی باکیفیت بالا وقیمت مناسب بمردم عرضه میکنند که برای فروشش پول کیسه هوائی میگیرندکه هرگزکارنمیکندوپولمان بادهوامیشود
اگر وزیر اقتصاد و رفاه برای رئیس جمهور مهم بود از ابتدا منصوب نمی کرد.تخفیف های خرید بازنشستگان کشوری در دولت جدید تقریبا حذف شده است.مثل تخفیف خرید محصولات پگاه از افق کوروش
ﻓﻘﻄ اﺳﺘﺎﺩ ﺳﺨﻦ ﻫﺴﺘﻨﺪ و ﺩﻳﮕﺮ ﻫﻴﭻ
سردار.چه موقع از سفر برگشتی؟
والا پنجاه درصد از وزرا حداقل باید برکنار شوند. این ها از آدم‌های معمولی خیلی معمولی تر هستند.
خجالت بکشین کی دختر وخواهر مادرش می‌فرسته سربازی مگه ناموس ندارین این چه تیتر خبریه حالمون رابه هم زدین
سردار طلایی به حای دادن نظریه در نیروی انتظامی چقدر درامد داشته که میره کانادا بعد هم سالن ورزشی هم میره ما تو ایران توان این کارها رانداریم
زنان رو حتما بفرستید سربازی چه معنی داره بخورن بخوابن بعد بگن تو ایران حقوق ما رعایت نشده بفرستید یه شب تو سرما تا صبح نگهبانی بدن تا با دنیای واقعی رو به رو بشن و بفهمن حقوق کی رعایت نشده
خسته نباشن جناب سردار طلایی، من کل دوره دانشجوییم دوندکی کردم که یه میدان تیر بفرستنم یا بهم یاد بدن چطور با اسلحه کار کنم،نشد که نشد. هنوزم جوری رفتار میکنن انگار اگه جنگ شه، من و امثال من باید به پای دشمن بیوفتیم که اسیبی به ما و عزیرانمون نزنن...بله، سربازی برای همه واجبه، چون تنها راه یاد گرفتن اصول دفاعیه، اونم توی کشوری که خرید و فروش اسلحه ممنوعه.
تو باشگاهای کانادا یاد گرفتی ؟
به سردار طلایی بفرمایید، امکانات باشگاههای ورزشی کانادا بهت ساخته؟!

اونم ورزش به همراه بانوان

چقدرم طرفدار سربازی بانوان شده!
به سردار خوش میگذره
این همون سرداری نیست که توی کانادا با خانمها در یک سالن مختلط ورزش میکرد؟!!!!!!!!
تو برو کانادا. زن ها هم بروند خدمت سربازی
آقای طلایی اینقدر در کانادا در مکان های مختلط زن و مرد حضور داشته و کلی فکر کرده و طرح پیدا کرده!!!! باشه اول از دختران خودتون و بقیه تون شروع کنید تا بعد به مردم ایران برسه نمی شه که دختران خودتون در اروپا و آمریکا و استرالیا با پول هایی که از مردم ایران بردن شاهانه زندگی کنند بعد بیایی برای مردم ایران نسخه بپیچی . در ضمن این آقای طلایی اصلا چه کاره است که که هم نظر می ده هم نظرش منتشر می شه؟ شما اصلا تا به حال شنیدید فرزند یکی از مسئولین سربازی رفته باشه؟
۴۳ ساله خام فروشی نفت و گاز حالا هم اجازه گاز که دست روسیه است
سردار طلایی زن و بچه خودش که کانادا هستند هم میفرستند
آقای طلایی هنوز در حال و هوای خانم هایی که در باشگاه های پرورش اندام کانادا زیارت کردند به سر میبرند
سردار طلایی همه چیزهای بد برای برای مردم و همه چیزهای خوب را برای خودش میخواد!! چنین فرد مطرود و بی شخصیتی حرفهاش بدرد در کوزه میخوره
توپ تانک فشفشه غربگدا باید گم بشه
کو گوش شنوا ... ؟ آقای وزیر میخواست با یک میلیون تومان برای هر نفر کار ایجان کند. الان با پولی که از انگلستان گرفتیم میشد برای همه ایرانیان اشتغال زایی کرد!
حاجی نفت و گاز برای توسعه کافی نیست؟ یاد بگیرید با دنیا تعامل کنید!
سلام. سال نو مبارک. مدتی است عده ای با لهجه های دهاتی شاید کرد و لر با لباس شخصی و بیسیم وارد منطقه بلوار فردوس انتهای خیابان ابراهیمی جنوبی شذه خود را اطلاعاتی امنیتی و قوه قضائیه و بازرسی کل کشور... معرفی میکنند و از اهالی محله اخاذی میکنند.
ht
سردار طلایی: سربازی برای زنان واجب است

.....»»» بخصوص بدن سازي در سربازي و استفاده ار تردميل
اینطور که سردار طلایی از لزوم سربازی زنان

و امام جمعه از یادگیری فنون رزمی برای دفاع از کشور گفتند

خدای نکرده مثل اینکه برخلاف انتطار توافق برجام و آشتی ،

باید منتظر دفاع و جنگ روزهای خیلی سخت تر باشیم !!!!!!

اکثر امامان جمعه فقط مصائب شان همچنان ، شل شدن

حجاب اندکی از زنان میباشد و بس!!!!!!

فروردین به ششم رسید و هنوز حقوق بازنشستگان تامین

اجتماعی حداقلی بگیر ، مشخص و اعلام نشده است!!!
سردار جان ، دير گفني ، ديگه از شما گذشته ، واقعا كانادا چقدر آدمو متحول ميكنه !!!
جناب سردار طلایی نگفتند سربازی برای زنان ایران یا دختران تو سالن بدنسازی کانادا؟
معاون قالیباف اگر مرده دختر خودشو از تورنتو بیاره
یعنی کار به جای رسیده زنان برن سربازی باشه اول دختران خواهران ت پیش قدم بشن بعد دیگران
یک سوال دارم: حکم ورزش و بدنسازی یک مرد در باشگاه مختلط و انجام ورزش در کنار دست خانمی که ورزش میکند در داخل کشور و خارج کشور چیست؟؟
رئیسی کجا اعتبار و آبرو داشته که ما نمیدونستیم!!
سلام درصصد بلزسازی چهره مخدوش سردارطلایی هستید؟ متاسفانه ایشان الان یک تاجرشده است تاجر برادر
برجام را امضا کنید هرچه امریکا می خواهد بپذیرید که شما بدون ثروت بادآورده چاه نفت و گاز، هیچ نیستید ... انگار پست و مقام و مسولیت، غنیمت جنگی است! ... تا دوران طلایی نفت به پایان نرسیده، بار و بنه ای جمع کنید و برای فرزندان و نوه ها و ... ویزا و اقامت هرجایی دیگر (اروپا و امریکای شمالی بهتر) بخرید. بعد از پایان دوران طلایی نفت (که جنگ اوکراین به آن سرعت بیشتر داده است) ایران 100 میلیونی مصرف گرا، ده ها برایر بدتر از ایران زمان قاجار خواهد بود.
مگر رئیسی خودش دکتر دارای شش کلاس سواد بیشتر است؟ اینها خانان این سرزمین هستند
ائمه جمعه اگه حرف نزنن نمیشه؟ یا نمیشه حرفاشون در همون محفل جماعت نمازگزار بمونه؟ چرا باید تریبونشون چند بار اکو داشته باشه و در رسانه شما هم بازتاب گسترده داشته باشه؟
ما اگه میخواستیم صحبتاشونو بشنویم یا ببینیم خب میرفتیم نماز جمعه!!
طلایی جان نکند که توی کانادا به این نتیجه رسیدی و حرکات رزمی زنان دیدی
سردار طلایی مگه از باشگاه ورزشی مختلط کانادا تشریف آوردن؟؟؟
خیلی جالب است این آقا میفرمایند دو وزیر را بخاطر عملکرد ضعیف و برای حفظ آبروی خودتان از کار بر کنار کنید یعنی مردم مهم نیستند آنچه مهم است آبروی ریس جمهور است اگر می فهمیدی باید می دانستی که هر مسولی باید برای پیشرفت امور از آبروی خود هم بگذرد
باشگاه مختلط روی سردار تاثیر گذاشته
اگر حمایت باشد بنده شاید ضایعات چوب را بتوانم به خوراک دام و طیور تبدیل کنم
سردارجان چطور میشود سربازی برای زنان خوب باشد اما برای طلبه های عزیز خوب نباشد.
سردار: به سلامتی از سفر برگشتید؟ بدن سازی تون نتیجه داد؟
عزیزم اگر بنا به حفظ آبرو باشد خیلی ها باید بروند از جمله خود رییسی, باور بفرمایید.
چه خبر از کانادا؟
دختران را هم به سربازی ببرید تا پیرمردها با خیال راحت در کانادا ورزش کنند.
سردار طلایی تو دیگه سکوت کن!!
شما توی کانادا با شلوارک و تی شرت در کنار خانوم ها ترد میل بزن .
اونوقت اینجا فتوی سربازی رفتن خانم ها رو صادر کن
حق با سردار است سربازی باید برای زنان و دختران نیز اجباری شود
اگر آن دو وزیر بی تجربه هستند و ضعیف عمل کرده اند پس چطور مجلس به آنها رای اعتماد داده است؟!
سردار عزیز طلایی سربازی برای روحانیت معظم که واجب تر هست ....؟؟؟؟؟؟!!!!!
والا تا دیروز که آقایون میگفتن زن واسه مطبخه و زاد و ولد چطور شد حالا سربازی هم واجب شد؟!!!!! بعد این سرباز چطور یه ورزشگاه نمیتونه بره
چطور از نظر سردار طلایی سربازی برای زنان هم واجب است ولی برای روحانیون واجب نیست؟!!!!
آقای داوری مگر شما نمی دانید که در این مملکت تخصص، تجربه، بینش سیاسی در گرفتن پست های دولتی فاقد هر نوع ارزش است. کافی است که شما اول بله قربان گوی خوبی باشی و بعد هم بتوانی همسو با مقامات اصلی شعار بدهی. همین والسلام
جناب سردار طلایی هر وقت اقازاده هاتونو برگردوندین ایران ودختراتونو به جنگ فرستادین هروقت شفاف بیان کردی تو کانادا چه می کردی با شلوارک ومختلط انوقت اطهار نظر کن
چه بهتر، این همه زجر کشیدیم، خانم ها هم بکشند. عالییییییییییییییییییییییییییییی
عقده ای هستم، درسته
تابناک بهتره گزینه نظر کاربران را حذف کنی چون اگر قرار باشد فقط نظراتی که موافق شما و باب میل شما هست بخش بشه و بقیه نظرات حذف بشه .دیگه نظر خواهی ارزشی ندارد و دقیقا میشه انتخابات ایران که فقط اسم انتخابات را یدک می کشد ولی انتصابات با رنگ و بوی قانونی هست
سردار طلایی: سربازی برای زنان واجب است) میخواین ممنوع الخروجشون کنید دنبال بهونه میگردین؟!! شما تو مخارج سربازی اقایون موندید حالا طرح و تز برای بانوان میدهید ؟! این اقای طلایی هنوز از حاشیه قبلی در نیومده دنبال حاشیه جدیده
سربازی برای مردم
خوشگذرونی برای شما و خانواده
عضو کمیسیون کشاورزی: ذخایر استراتژیک کشور درحال تمام شدن است) افرین به روحانی که با توجه به ورود ترامپ به امریکا با تمام قدرت و با استفاده از ارز 4200 ذخایر استراتژیک کشور را بالا برد که تا سال 1400 دوام اوردیم سال 1400 از شما باصطلاح انقلابیا چیزی جز حمله به روحانی و زیر سوال بردن ارز 4200 چیزی ندیدیم و ته مانده ذخایر هم تمام شد با وجودیکه بایدن گرایش به حل مسئله برجام دارد و اجازه داده نفت بفروشید هیچ برنامه ای هم ندارید الان هم بهانه جنگ اوکراین رامیاورید تا خود را از سهل انگارییتان در رابطه با گرانی های سال اینده مبرا کنید
طلایی بهتر بود چند وقتی سکوت میکرد
احمد خاتمی: با وجود ذخایر نفت و گاز و نیروی جوان جایی برای یاس وجود ندارد) بله ایران منابع داره جوون داره و .... داره اما یا مدیر متخصص نداره یا اگه داره تحت فشار این و اونه و برای هر تصمیمی مهمی باید به بقیه مراکز قدرت غیر اجرایی التماس کنه و موضوع را تفهیم کنه حالا اینکه اونا حالیشون بشه خدا عالمه اینه که باعث یاس میشه
اقای طلایی !!!!!!!!!!صدها هزار اخوند که هیچ کار مشخص و مولدی ندارند بهتر است مانند بقیه ایرانیان به خدمت سربازی بروند بعلاوه شما و مابقی سرداران صدها هزار نفر نظامی استخدامی دارید چه نیاز به سرباز است؟ شما سربازان را می برید برای اینکه کارهای که قرار است شما انجام دهید انها انجام مدهند . کشور شده مفت خوری و توسعه مفت خوری
مگه اسرائیل هستیم که زن ها برن سربازی؟؟؟
تازه سربازی اجباری اقایان رو هم باید حذف کنیم
چطوره که فرزندان مسئولین جاهای خوش آب و هوا خدمت می کنن مردم عادی لب مرز ها!!!
آشفته خخخخه
انگار قبل آن گل و بلبل بوده
بشین بابا
امام جمعه موقت اصفهان: پوشش های نامناسب افراد در شهر، در زمره استفاده های نامطلوب در ایام نوروز به شمار می آید) پوشش فردی ربطی به نوروز نداره همانطور که استفاده نامناسب بعضی از شبکه اجتماعی نباید بهانه بستن شبکه ها اجتماعی باشه فکر اینکه نوروز زا تعطیل کنید از کله اتون بیرون کنید
مهاجرانی :نظریه گسترش ناتو در قلمروکشورهای عضو سابق ورشو، از او بود. او بذر جنگ و بحران و ویرانی را وقتی وزیر خارجه بود، کاشت.) نظریه با اجرا فرق میکنه فقط تو ایران هزاران نظریه در رابطه با موضوعات مختلف از افراد صاحب مقام صاحب مقام قبلی یا تریبون دار صادر میشه (از روغن بنفشه گرفته تا تغییر کاربری کاخ سفید ) اما اجراست که مهمه
ورزش خوبه, ولی برای بازدارنگی دشمن؟! مگر الان جنگ با شمشیر و تن به تنه؟ یعنی هنوز یکعده تو دوران چند صد سال پیش هستند؟ اینطوری میخواهیم پیشرفت کنیم؟
عدم پرداخت حقوق بازنشستگان قبل عید واقعا برای مسئولین خجالت آور بود. تو ایران که چیزی به اسم استعفا بدلیل مشکلات ایجاد شده از طرف مسئولین و حتی عذر خواهی نداریم. پس حداقل رییس جمهور این افرادو برکنار کنه
سردار آیا این پیشنهاد ( سربازی زنان) هم مختص مردمه؟ یا اگر مثلا سربازی برای زنان واجب باشه, زنان محترم فامیل و خانواده خودتان هم واقعا سربازی میرند؟ راستی بلاد کفر چه خبر؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
ایشون همون بنیانگذار گشت ارشاده که الان توی کانادا توی باشگاه مختلط با زیرپوش و شلوارک کنار خانوم ها ترد میل میزنه .
تو چقدر ساده ای اخوی !!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
ایشون قصدش خیر است
سربازی مختلط مگه بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
آره
توی کانادا میرن سربازی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
خلع درجه از نان شب برای ایشان واجبتر است
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
بله احتمالا سردار از اندام ورزشی سربازان بلاد کفر خیای خوشش اومده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
ا. یعنی گل گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
این همه نابغه ی نظامی ماندم چرا زورشان به صدام نرسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
البته حرف خوبی زده: همانطوری که زنان در
این کشور زندگی میکنن واز امکانات مملکت استفاده میکنن باید به سربازی برن
مگه دنبال تساوی حقوق زنان با مردان نیستیم ضمنا .مگه تو نیروی انتظامی پلیس زن نداریم
اساس عکس‌ها و فیلم‌های منتشر شده، مرتضی طلائی اکنون در کانادا اقامت دارد و به زندگی مشغول است.[۱۵] پس از این حادثه او از پل طبیعت ویدئویی پخش کرد و فیلم‌ها را ساختگی خواند. اما پس از آن حرف خود را پس گرفت و گفت که برای «سفر» به کانادا رفته. او همچنین گفت: «اصلاً من صد تا سفر رفتم باید پاسخگو باشم؟ من دارم زندگی خودم را می‌کنم؛ شما جواب بدهید زندگی شخصی افراد به چه کسی مربوط است؟»[۱۶][۱۷]
عیناازویکی پدیا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
مرگ خوبه واسه همسایه.اگر کشور دیگری بود کسی می
توانست به این راحت از ااین حرفای بی حساب و کتاب بزنه و هیچ چیزی و کسی پیگیریش نکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
چه منبع معتبری! ویکی پدیا
اگر بنا به حفظ ابروی رییس جمهوری باشد ایشان باید وزیر بهداشت را هم عوض کند چون رییس دانشکده پزشکی تبریز منصوب ایشان حکم ریاست دانشکدهٔ پیرا پزشکی را برای فردی روحانی صادر کرد که واقعاً جای تأسف دارد ولی خوشبختانه ایشان یا خودش استعفا کرد و یا بهش گفتن استعفا بدهد. درست مثل این میماند که یک مدیر نیروگاه حکم معاونت بهره برداری را بنام یک روحانی بزند و‌امتطار تولید برق هم داشته باشیم !!!!
سردار بعد از اون داستان کانادا باید مدتی ساکت می موند تا موضوع فراموش بشه ، اگرچه تو فضای مجازی امکانش کمه کافیه یک بار گاف بدی
جناب سردار طلایی با دیدن بانوان ورزیده در سالن ورزشی کانادا چشم و گوشش باز شده و به این نتیجه رسیدن که بانوان ما از اینها چی کم دارن که از این کارا نمیکنن.
حالا امد و خانمها سربازی رفتن ، پادگان زنونه هم میخواد ، فرمانده و غیره ، بعد میشه دو تا ارتش یکی مردونه یکی زنونه . جالب میشه . بعد اگر خدای نکرده جنگ بشه طرف مقابل ارتش زنونه نداشته باشه تکلیف چیه ؟
جناب سردار ممکنه نظرشون ارتش مختلط باسه ؟
نکنه این هم از اموخته های سردار در سفر فرنگ باشه؟
تنها یکماه از جنگ روسیه و اکراین میگذرد چطور از 7 ماه پیش روی محصولات استراتژیک کشاورزی اثر گذاشته است شما که خودروسازها و نانوایی ها و فروشنده ها را آزاد گذاشته اید تا هر قمیتی خواستند را به مردم بفروشند دیگه بهانه چی دارید
راستی سردار از سفر خارجه تشریف آوردند فکر کنم آب وهوای خوب سبب تراوشات فکری بسیط ای شده!!!
جناب سردار طلایی حد اقل برو تاریخ اسلام دوره راهنمایی را بخوان و بدان که در اسلام جهاد و سربازی بر زنان واجب نیست و از طرفی شما اجازه نداری بگویی از نظر من واجب است !!!!!!!!!! شما به چه مجوزی حکم به وجوب می دهی ؟!!!!!!!!!!! تو در این حد و اندازه نیستی که فتوا بدهی ! مطمین باش موقع جنگ بانوان سلحشور ما اینقدر فهم و شعور و غیرت دینی و ملی دارند که هم خودشان و هم با فرزندانشان به یاری اسلام و حفظ حکومت اسلامی بشتابند
کانادا چه خبر؟
بنده از این متعجب هستم که هزینه یک مسافرت داخلی چندین میلیون میشود و هزینه یک سفر خارجی خصوصا کانادا چندین هزار دلار میشود و یک کارمند ساده چطور از هزینه این سفرها بر میاید.....
این مزخرفات چیه مگه اینجا اسرائیله
هی روزگار
با سربازی رفتن زنان موافقم. با این کار تازه میفهمند که ادعای حقوق مساوی داشتن هزینه هم در کنار خود دارد.
در این مملکت همه چیز بر طبق میل آنها هستش.
کدوم یکی از وزیراش بلد کار هستند که این دوتا باشن ضمنا بنده خدا که فقط شش کلاس سواد داره بایدم انتخاباش همینا باشن
آقای فاطمی امین وزیر صمت نیز بسیار ناپخته دارد در بخش های مختلف عمل می کند عملا وزارت سمت رها شده و خودش دارد به ناکجا آباد می رود اظهار نظرهای حساب نشده آقای فاطمی بازارها را بهم ریخته است و حتی شاکله تولید با مشکل مواجه گردید است آقای فاطمی امین حتی در انتخاب معاونین خود و روئسای سازمانهای استانی بسیار ناشیانه عمل کرده تاکنون در سازمان استان.....با وجود 600 نفر نیروی انسانی از لیسانس تا دکترا و حتی متعلق به هر دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب آقای فاطمی امین با توصیه یک نماینده یک کارشناس تازه کار غیر مرتبط از سازمان بازیافت را رییس سازمان صنعت معدن و تجارت یک استان بزرگ کرد
طلایی جان
سلام

دخترت را بفرست فردا بیاد ثبت نام
برای اعزام به خدمت بفرستمش مرز سراوان !!!!
سردار از وقتیکه کنار زنهای نیمه برهنه در کانادا ورزش میکنه دیدگاش خیلی عوض شده
آیا سربازی زنان با ارزشهاوهنجارهای چامعه ما سازگار است ؟
سردار این فرمایشات را از بلاد کفر آموخته اند. مرحبا به ایشان که هنیشه در حال آموختن هستند!
سربازی برای خانمها واجب است ولی دوچرخه سواری ممنوع.
کدام آبرو!!!!؟؟
وقتی یک سوتی بزرگ می دهند می خواهند با یک طرح عجیب تر در صدد جبران آن بر آیند
اآقا طلایی دیگر نقره ای و مسی هم نیست.
از وقتی که به کانادا رفته سربازی زنان وتجب میدانه چند وقت دیگه که بمانه خدا بخیر کنه
سربازی اجباری مرد دان هم جای اشکال است مثلاً جوانی فوق لیسانس شده دو سال می رود سربازی همه چیز یاد ش می رود
عجب افکاری از ذهن‌های شما تراوش می‌کند جز مهار تورم و معیشت مردم چون خودتان شگم سیرید
حتما این بار بانوان این سرزمین باید از کشور و حرم ها دفاع کنند تا فرزندان پسر و دخترشان راحتذبه اروپا و امریکا سفر کنند و طراح لباس باشند و مدلینگ کار کنند
این که میفرمایید یک مسئله شرعی است و واجب بودن یا نبودن آن کار مرجع تقلید،،
سردار باز رفتی سفر رو و یه مورد تازه دیدی و سریع به ذهنت رسید کرد که برم ایران اجراش کنم . این دفعه از این وری برو و ببین اونجا چه ببینی
مثل اینکه سفر سردار به کانادا خیلی موثر بوده
ایشان حتما زن ودخترش را برای فرار از خدمت سربازی به کانادا برده است
سردار واجب شرعی یا واجب کفایی یا واجب کانادای کدومش
همشون همینن.مرگ حقه برا همسایه.
آقای رئیسی! وزیر صمت با روحیه ضعیفی که دارد، فقط به درد کلاس درس می خورد. رفتارش مانند کسی است که به زور کار می کند. تو را به خدا وقت تلف نکنید. وزیر اقتصاد هم شبیه ایشان است و به اندازه وزیر اقتصاد نیست.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی