بازدید 65192
دو هزار و نهصد و پنجاه و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

خرج خانه امام خمینی و دارایی ایشان چقدر بود؟ / وزیر آموزش و پرورش بدون ماسک به استقبال پیک جدید کرونا می‌رود! / چرا باید از ماهواره بشنویم که در مذاکرات چه می‌گذرد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: واکنش آذری جهرمی به سانسور فیلم مارمولک در تلویزیون / رایزنی ایران و روسیه برای به رسمیت شناختن سامانه بانکی MIR / رایزنی معاونان وزیران خارجه ایران و کره جنوبی / توییت کریس مورفی در مورد برجام / سقف اجاره ویلا در شمال به روزی ۱۴ میلیون رسید / خبر مهم درباره تولید پول جدید ایرانی/ جزییات تازه درباره زمان تولید رمزارز ملی ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۱۰۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷ 24 March 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

 

آیت‌الله فاطمی‌نیا با بهبود وضعیت از بخش مراقبت‌های ویژه خارج شد

فرزند آیت‌الله فاطمی‌نیا گفت: الحمدلله با بهبود وضعیت حال این استاد اخلاق و ثبات وضعیت جسمانی، امروز پنجشنبه 4 فروردین‌ماه ایشان از بخش مراقبت‌های ویژه ترخیص شد و در بخش عمومی تحت مراقبت پزشکان قرار گرفت.وی با اشاره به اینکه وزیر بهداشت از پدر در بیمارستان عیادت کرد، گفت: از کادر درمان و پزشکی مجرب بیمارستان نیز که در این مدت بسیار تلاش کردند، قدردانی می‌کنم. فاطمی‌نیا تصریح کرد: از مردم عزیز کشور نیز که در این مدت دعاگوی پدر بودند، تشکر می‌کنم و ان شاء الله به زودی با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شوند.

رئیس پلیس راهور: دنا پلاس۱۴۰۰ در تصادف با لندکروز کاملاً جمع شد، اما کیسه هوا باز نشد

سردار سید کمال هادیانفر با اشاره به کیفیت خودرو‌های داخلی اظهار کرد: روز گذشته در حال بازدید در محور رشت به تهران بودیم؛ یک خودروی دنا پلاس ۱۴۰۰ با یک خودروی لندکروز در این محور تصادف کرده بود و همکاران من خودروی دنا پلاس را از صحنه جابه‌جا کردند. رئیس پلیس راهور افزود: خودروی دناپلاس در این حادثه، کاملاً از جلو و از ناحیه موتور جمع شده، اما کیسه هوا آن باز نشده بود یعنی قادر به حرکت نبود، اما روی خودروی لندکروز یک خط افتاده بود. وی بحث ایمنی خودرو‌ها را بحثی جدی دانست و یادآور شد: ما در جلسه شورای عالی ایمنی حمل و نقل در خدمت رئیس جمهور بودیم که ایشان تأکید کردند بحث ایمنی در سال ۱۴۰۱ باید در دستور کار باشد لذا ما برنامه‌ای در پیش داریم که شرکت‌های خودروساز و سازمان‌ها را آورده، اشکالات را به آن‌ها تفهیم و صورت جلسه کنیم.

چرا باید از ماهواره بشنویم که در مذاکرات چه می‌گذرد

رسول منتجب‌نیا: آقایان باقری و امیرعبداللهیان، خودشان اعتراف کردند که قابل مقایسه با تیم آقای ظریف نیستند. ظریف، عراقچی و امثالهم رفتند و کار را به اینجا رساند. هیچ‌ یک خائن و وطن‌فروش نبوده و نیستند، همه‌شان دل‌شان می‌خواهد پیروزی به دست آید ولی بالاخره باید با مردم صریح و شفاف باشیم. تا چه زمانی مردم باید بیگانه باشند؟! ما باید ار رسانه‌های بیگانه، از ماهواره‌ها، از نشریات خارجی کنکاش کنیم که در مذاکرات چه مساله‌ای مطرح شده و چه بحث‌هایی هست؟ خیلی صریح با مردم صحبت کنند و بگویند مردم شریف ایران، ما تا اینجا پیش رفتیم، از این به بعد نمی‌توانیم!

ابتدای سال جدید استیضاح وزیر صمت را دنبال می‌کنیم

لطف‌الله سیاهکلی، عضو کمیسیون صنایع مجلس:مهم ترین علت خواسته نمایندگان مجلس از استیضاح وزیر صمت، مشکلات در حوزه خودرو است.تعداد امضاهای استیضاح وزیر صمت از تعداد مورد نیاز و مجاز بیشتر است و در ابتدای سال جدید استیضاح وزیر صمت را پیگیری می‌کنیم.وزیر صمت باید درباره افزایش قیمت خودرو و مشکلات در این حوزه پاسخگو باشد.یکی از مهم‌ترین برنامه‌ای که آقای فاطمی امین برای اخذ رای اعتماد مطرح کرد، افزایش کیفیت خودروهای تولیدی داخل بوده اما در اجرای این برنامه اقدامی انجام نشده است./ایلنا

خبر مهم درباره تولید پول جدید ایرانی/ جزییات تازه درباره زمان تولید رمزارز ملی

صالح‌آبادی، رئیس کل بانک مرکزی: رمز ریال ملی از اوایل امسال راه‌اندازی و این رمز ریال توسط بانک مرکزی منتشر می‌شود.با انتشار رمز ریال، افراد اسکناس ریال خود را تحویل بانک مرکزی می‌دهند و رمز ریال تحویل می‌گیرند که این رمز ریال قابل استفاده برای سرمایه‌گذاری نیست و صرفا جایگزین اسکناس خواهد شد.بانک مرکزی هدف خود از طراحی رمزریال را تبدیل اسکناس به یک موجودیت قابل برنامه‌ریزی و برنامه‌نویسی اعلام کرده تا با این فرآیند پول دارای موجودیت هوشمند شود./ ایسنا

وزیر آموزش و پرورش بدون ماسک به استقبال پیک جدید کرونا می‌رود!

در حالیکه دیروز معاون اول رئیس جمهور هشدار داده که ساده‌انگاری پروتکل‌ها می‌تواند منجر به وضعیت قرمز شود، گزارش صداوسیما نشان می‌دهد وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان خوزستان بدون ماسک در میان مردم حضور یافته است!

سقف اجاره ویلا در شمال به روزی ۱۴ میلیون رسید

نوروز ۱۴۰۱ ویلاهایی با امکانات معمولی که دسترسی آنچنانی نیز به دریا و جنگل ندارند، قیمت‌های مناسب‌تری دارند؛ مبلغی حدود یک میلیون تا دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان. اوضاع برای ویلاهای لاکچری فرق دارد. این ویلاها امکاناتی نظیر استخر، جکوزی، نگهبانی، دسترسی آسان به مناطق گردشگردی و گرمایش از کف دارند و قیمت اجاره آنها خیلی بیشتر از این حدود است.یکی از فعالان بازار در بندر انزلی که اغلب ویلاهایی با امکانات کامل را اجاره می‌دهد می‌گوید ارزان‌ترین ویلایی که برای اجاره دارد، شش میلیون تومان و گران‌ترین آن ۱۴ میلیون تومان است.برای اجاره ویلایی در تنکابن با مساحت بالا روزانه ۱۲ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود. در شهر بابلسر با اینکه ویلاهایی با قیمت مناسب نیز وجود دارد، ویلاهایی با ۱۱ میلیون نیز اجاره می‌رود.در آگهی‌ ویلاهای مربوط به رامسر نیز ویلایی سه خوابه استخردار با اجاره هفت میلیون تومان وجود داشت.البته این قیمت‌ها در روزهای مختلف عید نوروز می‌تواند تفاوت داشته باشد. ویلایی در ماسال که تا ششم فرودین روزانه سه میلیون تومان اجاره برای آن تعیین شده است از این تاریخ تا یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان کاهش می‌کند. صاحب این ویلا می‌گوید در تابستان قیمت اجاره باز هم پایین‌تر می‌آید و پاییز دوباره باعث افزایش حدودی قیمت‌ها می‌شود.

خرج خانه امام خمینی و دارایی ایشان چقدر بود؟

دختر امام خمینی در خاطرات خود ناگفته های جالبی را از زندگی امام بازگو می کند.در قسمتی از خاطرات خانم فریده مصطفوی، دختر گرامی حضرت امام خمینی(س)، با عنوان «گذر ایام» آمده است:در خانه ما همیشه بحث ثابتی در مورد گرفتن خرجی از آقا وجود داشت. خانم معتقد بودند که آقا پول دارند اما می گویند ندارند. آقا نیز همواره می گفتند:«بگذارید زمانی که من مُردم برایتان مشخص می شود که دارم یا خیر». بعد از آنکه آقا نجف رفتند و انقلاب به پیروزی رسید و ایشان رهبر شدند، هیچ مایملکی به جز منزل یخچال قاضی، از ایشان به جا نماند. در ابتدا آقا روزی پنج تومان برای خرجی خانه کنار می گذاشتند و این پول را در ابتدای هر ماه به دست خانم می سپردند تا مدیریت ناهار و شام و وسایل منزل را به عهده بگیرند.به یاد دارم در یکی از روزها، خانم برای خرج خانه پول کم آوردند و روی آنکه نزد آقا رفته و این مسأله را عنوان کنند، پیدا نکردند در آن زمان من عقد کرده بوده و در منزل آقا به سر می بردم.به یاد دارم زمانی که صبحگاه به دنبال خانم بودیم، با نامه ای مواجه شدیم که خانم در کمال احترام برای آقا نوشته و در آن ذکر کرده بودند:«سرور من، من پولم تمام شده است و خرج روز آخر ماه را ندارم».این نامه را گذاشته و به منزل دوست خود، خانم کوچولو رفته بودند. زمانی که آقا نامه را خواندند خرج روز را به زیور داده و از او خواستند تا آمدن خانم، غذای روز را تهیه کنند. پس از آن از من و فهیمه خواستند تا به همراه زیور در پی خانم برویم و ایشان را بازگردانیم. زمانی که خانم به خانه بازگشتند، آقا بساط شوخی را آغاز کردند و آن نامه برایمان بسیار خاطره انگیز گشت.

توییت کریس مورفی در مورد برجام

سناتور آمریکایی توییتی در مورد برجام منتشر کرد.«کریس مورفی» سناتور آمریکایی در توییتی در مورد جلسه کنگره آمریکا در مورد ایران نوشت: من در جلسه توجیهی درباره ایران حضور داشتم. هیچ کدام از موارد منعکس‌کننده آنچه در توافق پیشنهادی در مورد بازگشت آمریکا به برجام مطرح شد، نیستند. کمک‌های اقتصادی محدود خواهند ماند. تحریم‌های حقوق‌بشر باقی می‌مانند. سپاه شدیدا تحریم باقی خواهد ماند. هیچ راهی جز برجام وجود ندارد که ایران را از دستیابی به سلاح هسته‌ای منع کنیم و تمام.

رایزنی معاونان وزیران خارجه ایران و کره جنوبی

وزارت خارجه کره جنوبی از رایزنی «چوی جونگ کان» معاون وزیر خارجه این کشور با «علی باقری کنی» معاون وزیر خارجه ایران از طریق تلفن خبر داد.بر اساس این گزارش، دو طرف درباره طیف گسترده‌ای از مسائل دوجانبه رایزنی کرده‌اند.معاون وزیر خارجه کره پمن تبریک سال نو، سالی پر از موفقیت را برای ایران و مردم کشورمان آرزو کرده و ابراز امیدواری کرد که مذاکرات احیای برجام که پیشرفتهایی در آن حاصل شده است به سرانجام برسد.
چوی با تاکید بر اهمیت روابط میان سئول و تهران تاکید کرد، کره جنوبی به نقش خود در مذاکرات و به نتیجه رسیدن مذاکرات برای احیای توافق هسته‌ای ادامه خواهد داد.علی باقری معاون وزیر خارجه ایران نیز با اشاره به مذاکرات در سطح کاری میان دو طرف در وین ابراز امیدواری کرد که این تلاشها به نتایج ملموس و پایدار دست یابد و منجر به بهبود روابط دو جانبه میان ایران و کره جنوبی شود.وزارت خارجه کره جنوبی با اشاره به شصتمین سالگرد روابط دیپلماتیک دو کشور، از تاکید چوی بر تعمیق و گسترش روابط دوجانبه و همکاری های دوستانه میان دو کشور در سال جاری خبر داد.

رایزنی ایران و روسیه برای به رسمیت شناختن سامانه بانکی MIR

سفیر ایران در روسیه می گوید که تهران و مسکو در حال بحث و رایزنی درباره به رسمیت شناختن سامانه بین بانکی «میر» هستند.MIR یک سیستم نقل و انتقال و پرداخت مالی تحت کنترل بانک مرکزی روسیه است که در سرتاسر فدراسیون روسیه از آن استفاده می‌شود و از سال ۲۰۱۴ و به دنبال اعمال تحریم‌های کشور‌های غربی علیه نهاد‌های روسی آغاز به کار کرد. گفته می‌شود بیش از ۵۰ درصد مردم روسیه حداقل یک کارت بانکی MIR دارند و بیش از ۲۵ درصد تراکنش‌های مالی این کشور از طریق این سامانه انجام می‌شود.

واکنش آذری جهرمی به سانسور فیلم مارمولک در تلویزیون

وزیر سابق ارتباطات به حذف بخش هایی از فیلم مارمولک در پخش تلویزیونی واکنش نشان داد.آذری جهرمی؛ وزیر سابق ارتباطات نوشت:پخش مارمولک از صداوسیما با برخی حذفیات پس از حدود ۲۰ سال را برخی نشانه تغییر دیدگاه در آن سازمان و برخی هم نشانه بی‌خاصیت شدن نگاه های تنگ‌نظرانه ‌دانسته‌اند؛ الله اعلم.اما دیدگاهی هم وجود دارد که معتقد است «مختارنامه» قابلیت پخش در نوروز را نداشته و لاجرم مارمولک را پخش کرده‌اند.

 

تذکر رضا نصری کارشناس حقوق بین الملل درباره برخی از اقدامات نسنجیدهخرج خانه امام خمینی و دارایی ایشان چقدر بود؟ / وزیر آموزش و پرورش بدون ماسک به استقبال پیک جدید کرونا می‌رود! / چرا باید از ماهواره بشنویم که در مذاکرات چه می‌گذرد

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۶۴
انتشار یافته: ۶۰
درحال حاضر شما نمیتونید مسوولی را پیداکنید که پایین تر از میدان ونک زندگی کند !
این وزیر آموزش ‌پرورش فاجعه است! اصلا صلاحیت مسئولیت به این مهمی را ندارد! کم‌‌‌ سواد ، خودشیفته، بی منطق!
همینکار بدون‌ماسک در جمع رسمی حاضر شدن نقض پروتکلها و قانون است و باید استیضاح شود!
کرونا را جدی بگیرید. چند دفعه نشان داده با کسی شوخی ندارد. مدارس و دانشگاهها با همان کیفیت قبلی بصورت مجازی ادامه یابد.
جناب سردار هادیانفر حرفهایی که شما میزنید اتفاقا حکم به محکومیت پلیس میدهد که چرا اجازه تولید چنین خودروهایی را میدهد؟!البته فکر میکنم که مردم هم از شما انتظاری بیشتر از این را ندارند چون سالهاست که پلیس را شناخته اند که چطور این وسط بخاطر منافع خودش در برابر این حضرات سکوت کرده و گهگاهی که کفگیرشان به ته دیگ می خورد باز شروع به انتقاد کرده و بعد از گرفتن حق و حساب،دوباره سکوت میکنند!!بعد از 40 سال تولید خودروهایی با استاندارد بسیار پایین،یادتان افتاده که به خودروسازان در باره ایمنی خودرو مطالبی را تفهیم کنید؟!!! زهی ....!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
درسته، خودرو ساز به فکر جیبش هست اما پلیس واستاندارد کجایند؟؟؟
تابناک جان بنده بنابر اصطلاحات رایج،نه انقلابی هستم نه ضد انقلاب و این نظر را صرفا بنابر باورهایم میگذارم خواستی چاپ کن نخواستی هم بنداز سطل آشغال.تابناک جان اینکه رهبران جامعه ساده زیست باشند نیکو و قابل احترام است ولی از آن بسیار مهمتر،وضعیت جامعه ایست که از خود باقی میگذارند.خداوکیلی خودت قضاوت کن بهتر نبود رهبران جامعه ما زندگی خوب و مرفهی داشتند و وضعیت مردمان جامعه شان هم خوب بود تا اینکه خودشان در سختی زندگی کنند و مردمانشان در وضعیت فقز و برای گذران زندگی در پایین ترین مراتبش هم دچار استیصال باشند؟! و بدتر اینکه این وسط ثروت جامعه در چنگال عده معدودی بوده و با انواع رانتها و لابی ها انواع فساد و اختلاس و ... در جامعه گسترده باشد؟!هر چند که بسیاری از مسئولان و مخصوصا آقازاده هایشان آنقدر غرق در اشرافیگری هستند که بعید میدانم که کمتر کسی حتی این ادعاها در باره ساده زیستی مسئولان را باور کند!!
باید از ماهواره بشنویم چون ماهواره دروغ بلغور نمیکند و به خورد مخاطب نمیدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
مواظب دماغت باش
رسانه میلی پنج سال از ماهواره عقب تره
زیور کی بود؟
توییت آذری جهرمی:ملت یادتان هست منو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
اقای اذری جهرمی از رستوران دربند چه خبر
خوب است در کنار شنیدن خاطرات خانم مصطفوی ؛ خاطرات فائزه هاشمی را نیز در این رابطه شنیده و مورد بررسی دقیق فرار دهیم
پارسال باید استیضاح وزیر صمت رو دنبال میکردید
وزیر آموزش و پرورش مدرک تحصیلی گردشگری دارد !
چه شود پیمان پولی و مالی ایران و روسیه !!!
ریال از روبل ضعیفتر روبل از ریال به درد نخورتر
این وسط جای پول ونزوئلا خالیه
۲ کارخانه مونتاژ ارابه های مرگ و لگن های سیار به فضای سبز و پارکینگ طبقاتی تغییر کاربری دهند .
باشد که مثمر تمر واقع شوند
رئیس پلیس راهور: دنا پلاس۱۴۰۰ در تصادف با لندکروز کاملاً جمع شد، اما کیسه هوا باز نشد

سردار سید کمال هادیانفر با اشاره به کیفیت خودروهای داخلی اظهار کرد: روز گذشته در حال بازدید در محور رشت به تهران بودیم؛ یک خودروی دنا پلاس 1400 با یک خودروی لندکروز در این محور تصادف کرده بود و همکاران من خودروی دنا پلاس را از صحنه جابه‌جا کردند. رئیس پلیس راهور افزود: خودروی دناپلاس در این حادثه، کاملاً از جلو و از ناحیه موتور جمع شده اما کیسه هوا آن باز نشده بود یعنی قادر به حرکت نبود اما روی خودروی لندکروز یک خط افتاده بود!!!
نمیدونم حمایت بی چون وچرا از خودروسازان داخلی که به قیمت جان هزاران انسان بیگناه در هرسال تمام میشود انهم صرفا به بهانه جلوگیری از بیکاری تعدادی ازکارگران تا کی ادامه خواهد داشت؟؟!!!
هم اکنون خرج خانه نوه ها و نوادگان ایشان چگونه است ؟!!!!
با روسیه و کره شمالی و ونزوئلا و آنگولا پول مشترک منتشر کنیم و به جنگ دلار و پوند و یورو برویم علی برکت الله
پلیس بارها اعلام کرده که دراکثرمواقع ایربگ های خودروهای داخلی عمل نکردند انوقت وزارت صمت در ماجرای تصادف زنجیره ای چندماه گذشته خودرویاز ها را بی تقصیر اعلام کرد !!!!
! طبیعیه که وزارت صمت کارخانه های زیرمجموعهخودشو مقصر معرفی نمیکنه
حالا برید ببینید مدیران همین خودروسازها شب عید چقدر پاداش گرفتند بابت تولید خودروهای بی کیفیت ؟!!!
چند وقته سر اولیانوف روس شلوغ شده خبری از وین نداریم!!!
خرج خانه چقدر بود مهم نیست ؛ چقدر هست مهم است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
الان که کسی نیست ادم شوت
جناب رییس پلیس راهور ؛

لطفا دستور دهید دسترسی مردم به اطلاعات مربوط به جریمه های رانندگی ثبت شده در سیستم راهور مثل قبل رایگان شود .
جدیدا برای استعلام تخلفات رانندگی از طریق تمام سایت های اینترنتی باید ۵۲۰۰ تومن از طریق درگاه اینترتتی پرداخت نمایی !!!

هر کسی آمد و برای خودش دکانی باز کرد !
حالا همین وزیر .... فرموده آموزش باید حضوری باشه . زرشک !!!! عمرا بچه هامون رو برای نمایش این آقایون به مدرسه بفرستیم .....
حالا که نمی توانیم ماشینهای استاندارد و ایمین تولید کنیم فکر کنم بهتر باشد ماشینهای مانند تویوتا لندکروزر و ... را از سطح جاده ها جمع کنیم تا در موقع تصادفات ضرر ناشی از تصادفات عادلانه باشد. در اینصورت کیفیت ماشینهای داخلی هم زیر سئوال نمی رود چونکه دیگر سیستم مقایسه وجود ندارد.
رئیس پلیس راهور: دنا پلاس۱۴۰۰ در تصادف با لندکروز کاملاً جمع شد، اما کیسه هوا باز نشد

ایراد نداره که امام زمان سرش سلامت باشه در خیالها اینا مهم نیست مردم یمن سرشون سلامت باشه اینا مهم نیست برادران سوری سرشون سلامت باشه اینا مهم نیست خواهران فلسطینی سرشون سلامت باشه اینا مهم نیست
تذکر رضا نصری کارشناس حقوق بین الملل درباره برخی از اقدامات نسنجیده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جناب نصری مارادونا را ول کن غضنفر خودمان را بچسب !
مذاکرات؟
رمز‌ریال؟؟؟؟!!
اسکناس بدیم رمز‌ریال بگیریم که چی بشه؟ الان فرقش با پولی که تو کارتمونه چیه دقیقا؟؟ ما با عابربانک‌ها چیو داریم رد‌و‌بدل می‌کنیم؟
آذری جهرمی هنوز میوه کال و نپخته است که زود از درخت چیده شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
ازش بپرسید در دوران وزارتش به دوستان جقدر سود رسوند
ما اگر نجات دهند بودیم اقتصاد و ورشکستگی و فقر ۹۰ درصد مردم خودمان نجات می‌دادیم دوتا آدم خودشیرین پیدا شده يعني با روسیه قرارداد ببندیم،خدا عقلی به شما و پولی به ما دهد
ایا رٸیس پلیس که اجازه پلاک ماشین می دهد نمی داند که ماشین غیر استاندارد را نباید مجوز عبور بدهدحتما به او ربطی ندارد . شاید هم همه وقت خودشان را گذاشتن برای مسٸله بزرگ زنان مثل حجاب و پوش انها....؟ یا می ترسد که عوضش کنند..؟به هر حال خون انها گردن شماها هم است.
هیتلر و استالین هم وقتی رفتند هیچ مایملکی از خودشان باقی نگذاشتند اشتباه نویسنده در اینست که فکر میکند همه ثروت میخواهند که اینطور نیست.
رسول منتجب‌نیا: آقایان باقری و امیرعبداللهیان، خودشان اعتراف کردند که قابل مقایسه با تیم آقای ظریف نیستند.
میگم تو سریال گاندو چقد به این تیم وریس جمهور سابق بی اخلاقی شد
رمز ارز هم داستانش مثل بورسه باز تبلیغ میکنن ملت سرمایه گذاری کنن که بعد پولارو بکسن بالا
خرج خانه مسئولان مهم نیست مهم کاری است که برای مملکتشان انجام می دهند
همین یک بسته خبری تابناک را کافی که مردم بخونند و کلا امیدشان از این مملکت نا امید بشه.بعد میگن چرا مردم زاد و ولد نمی‌کنند و یا فوج فوج جان عزیز خودشان را حاضرند به خطر بندازند و به کشورهای دیگه فرار کنند؟
داستان پردازی و تعریف چیزهای عجیب و غریب هنوز اندک خریداری داره!!!
پرداختن به این امور پس از سالها جه اهمیتی دارد؟ بپرسید دخل و خرج اکثر مردم در این فلاکت اقتصادی چگونه است؟
فراموش نکنیم که پولهای ما در بانکهای روسیه بلوکه شده، ما برای روسیه باید همونقدر مایه بذاریم که روسیه برای ما گذاشت!
خرج خانه ایشان من کاری ندارم چقدر بود و حالا خرج خانه مسولان واقعا چقدر ره ایکاش خرج خانه انها هر چه بود لااقل پول در جیب ما هم میگذاشتند ارزش داشت انها هم میلیاردی زندگی کنند ما هم قدرت خرید بالا داشتیم نه مثل حالا که اکثریت هشتشون گرو نهششونه
مطالب مندرج در این بخش نسبت به امام جفا در حق ایشان است .شخصیت و مأموریت ایشان در دنیا فراتر از این مطالب سخیف و پیش پا افتاد ده است .
بله خرج زندگی روزی 5 تومان را به میلیون رساند
بنده بعنوان بزرگترین دانشمند و کارشناس خبره در مسایل بین الملل و فرابین الملل و همچنین اقتصاد و فرهنگ و نقت و مسایل جنگی و کلا همه چی خدمتتان ارز میکنم که امروزه بشر تواناییهای قابل قبول در تمامی عرصه ها از فرهنگ و تمدن گرفتهدتا مسایلهای اقتصاد که خود متاثر از سیاستهای پولی و بانکیمون رئیس سابق سازمان ملل هم در دیدار با البرادعی و کاندولیزا رایس همیشه میگفت که نبایدها بر بایدها غلبه کرده لذا امروز در تمام دنیا شاهد رقابت کارخانه های تولید سیم ظرفشویی هستیم که در بحث تولید و اشتغال اهمیت بسذایی نداشته است.
مرگ بر پوتین و مزدورانش
امیدواریم در سال جدید رئیس جمهور همت کند و بعضی از وزرای ضعیف و ناکارآمد را تعویض کند بخصوص وزیر صمت که مجلس هم صدایش درآمده این وزبر ضعیف، ضعیفترین و بی کفایتترین افراد را مدیر عامل این دو خودرو ساز ورشکسته گذاشته دو مدیری که از این صنعت هیچ چیز نمیدانند و فقط بدنبال باند بازی هستند هرآشغالی که قطعه سازها میدهند دستور داده اند بگذارند روی خودروها اصلا" کیفیت برایشان مهم نیست مدیر عامل ایرانخودرو از در نرسیده دنبال اقامت دبی و عمان است
قوانین سرمایه گذاری خارجی و قانون کاررا عوض کنید و این دو خودروساز را واگذار کنید تا افراد تنبل بی خاصیت را بیرون بیاندازند و کارگران شریف و زحمتکش ایرانی هنر و تلاششان دیده شود در این صنعت کارگران و مهندسان کارو تلاش کافی دارند ولی به کام عده ای که خود را مدیر مینامند تمام میشود
دنا پلاس نباید با لندکروز تصادف میکرد
"وزیر آموزش و پرورش بدون ماسک به استقبال پیک جدید کرونا می‌رود "

از وزیری که بدون توجه لازم به کرونا ، مدارس رو حضوری می خواد بکنه و کرونای امیکرون رو مثل یک سرماخوردگی ساده اعلام میکنه ، جز این هم انتظار نمیره
متاسفانه همیشه صدا وسیما در پخش اخبار ومسائل این چنینی مثل سنوات کذشته عمل میکند که اینهم مردم را به روی آوردن به شبکه های خارجی که در پی سیاست ومنافع خودشان وتبلیغات بر علیه ما هستند میکشاند به طور یقین ما ضربات ناشی از تحریم را به گونهای پشت سر گذاشته ایم وراه برای حل وفصل برجام در شرایط فعلی جهان باز وهموارتر شده ما نباید منافع ملی خود را فدای سیاستهای غرب وشرق وبه زعم آن تجاوز روسیه به اوکراین که تبعات شدیدی برای روسها در پی خواهد داشت گره زده ودوباره کشور را به لبه سخت فشارهای اقتصدی ناشی از تحریم ببریم طبیعتا بار تحریمهای غرب بر علیه روسها خیلی سنگین تر وشدیدتر خواهد بود که این بار هم از دوام وشدت بیشتری بررخوردار خواهد بود
فعلا برجام گیر کرده به تحریمهای سپاه که همه آنها هم مربوط به برجام نیست که اگر برداشته شود هم سپاه برای فعالیتهای اقتصادی باز هم با مشکلات دیگری روبرو است
حالا مردم چه گناهی کرده اند خدا داند
فاطمی نیا که ایت الله نیست
ما که نبودیم پس تشکر نکن!
تازه خود صدا وسیما هم اخبار را از شبکه های خارجی میگیره.متتها ده بار الک میکنه بعد پخش میکنه.
ویروس کرنا در جامعه وجود دارد و درحال گردش است و ماسک نزدن چیزی را عوض نمیکند
خوش بحال ما مه تلویزیون نداریم
اقدامات نسنجیده یک رویه است.
در مورد خرجی نوشتین اما نفهمیدیم بالاخره دارایی امام خمینی چقدر بود؟
وقتی اقتصاد دانها گوشه نشین می‌شوند نتیجه اش وابسته گی اقتصادی‌تر وبس انقلاب کردیم که روی پای خود بایستیم نه با عصای چین وروسیه نظر مردم در مقابل نظرات نماینده گان خدا وپیامبر پشیزی ارزش ندارد تا اقتصاد دانهای دلسوز ایران‌ در انزوایند وابستگی بدتر هم میشود
خود آذری یک هفته اینترنت رو قطع کرد
حالا داره میگه دیدگاه و سانسور
این مسول به اون یکی مسول میگه تو بدی، خودش چیکار کرد
این ها دلواپس سمت و پست هستند نه دلواپس مردم
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی