بازدید 15051
۱

بارش برف ۳۰ سانتی‌متری در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از تداوم بارش برف و کولاک در محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: تردد در جاده‌های استان بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست و در برخی نقاط بارش برف به بالای ۳۰ سانتی متر نیز می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۱۰۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰ 22 March 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، کلیم‌الله وثوقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تداوم بارش برف و کولاک سراسری در استان اظهار کرد: در حال حاضر کولاک شدید در گردنه حیران، محور اردبیل- نمین- آستارا، محور اردبیل- گرمی- بیله‌سوار، محور اردبیل- سراب، محور اردبیل- سرچم و آزادراه زنجان- تبریز و گردنه خلخال- اسالم همچنان ادامه دارد که در برخی نقاط بارش برف نسبتاً سنگین بوده و به بالای ۳۰ سانتی متر نیز می‌رسد.

وی افزود: کلیه محورهای مواصلاتی و فرعی بازگشایی شده‌اند، با این حال راه‌های روستایی همچنان مسدود است و به سبب کولاک شدید امکان بازگشایی وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: علیرغم بارش‌ها و کولاک شدیدی که به وقوع پیوسته، راهداران به صورت شبانه‌روزی در محورها مستقر شده‌اند.

وی ادامه داد: راهداران در حال بازگشایی مسیرها هستند تا جریان تردد قطع نشود و شاهد گره ترافیکی نباشیم، با این حال امیدوارم بتوانیم این روند را به گونه‌ای ادامه دهیم تا هیچ گونه مسیر مسدودی وجود نداشته باشد.

تمام راهداران در آماده‌باش صددرصدی هستند

وثوقی تشریح کرد: اکیپ زمستانی راهداری استان اردبیل تا پایان نوروز فعال بوده و در ۲۲ نقطه با ۲۳۰ دستگاه ناوگان و ماشین‌آلات راهداری و ۳۳۰ پرسنل مستقر هستند و تمامی عوامل نیز در آماده‌باش صددرصدی قرار دارند.

وی از برگزاری جلسه مدیریت بحران این اداره کل در روز اول فروردین خبر داد و اضافه کرد: با توجه به اینکه شرایط جوی همچنان تداوم دارد، تمامی همکاران در گردنه‌ها و محل کار خود مستقر هستند و تمامی مرخصی‌ها لغو شده و تمهیدات لازم نیز پیش‌بینی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل توصیه کرد: اگر مسافران قصد سفر به این استان را دارند، حتماً پیش از آغاز سفر از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند؛ چرا که در غیر این صورت با مشکل جدی مواجه می‌شوند.

وی گفت: مسافران سعی کنند بعد از ساعت ۱۸ در جاده حضور نداشته باشند، چرا که پس از این ساعت، هم عدم دید راننده و هم کولاک شدید را تجربه خواهند کرد و این امر علاوه بر مشکلاتی که برای مسافران به وجود می‌آورد، راهداران را نیز دچار مشکل می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بارش برف در روستای م بیش از یک متر است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل