بازدید 2597
۸

احیای دوباره «سازمان ملی جوانان»، مطالبه اصلی جوانان

دبیر کل مجمع ملی جوانان درباره مطالبه اصلی جوانان از دولت، گفت: احیای سازمان ملی جوانان ذیل نهاد ریاست جمهوری، پرورش مدیران جوان و اعتماد به جوانان برای انتصاب در پست‌های مدیریتی، از جمله اصلی ترین مطالبات فعلی جوانان از دولت است.
کد خبر: ۱۱۰۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸ 15 March 2022

امیر کرمیان در گفت‌وگو با ایسنا، همزمان با هفته جوان، اظهار کرد: هنگامی که سازمان ملی جوانان مستقل و زیر مجموعه نهاد ریاست جمهوری بود، اختیارات بیشتر و در عین حال اعتبارات بیشتری برای حل مسائل حوزه جوانان داشت.

وی با تاید بر لزوم احیای دوباره سازمان ملی جوانان ذیل نهاد ریاست جمهوری و تفکیک معاونت جوانان از وزارت ورزش و جوانان، تصریح کرد: در حال حاضر معاونت امور جوانان یکی از شش معاونت وزارت ورزش و جوانان محسوب می‌شود و مسلما کارایی خود را از دست می‌دهد چراکه ناخودآگاه توجه وزارتخانه بیشتر به سمت مسائل ورزشی و نه امور جوانان جلب می‌شود.

کرمیان ادامه داد: از این رو ما به دنبال احیای سازمان ملی جوانان ذیل نهاد ریاست جمهوری هستیم تا توجه مسئولین بیشتر به سمت امور جوانان جلب شود و احساس تکلیف بیشتری برای اجرا و پیگیری مصوبات شورای عالی جوانان شکل گیرد و اعتبارات نیز بیشتر شود.

دبیر کل مجمع ملی جوانان با اشاره به تلاش معاونت جوانان دولت سیزدهم در جهت ارتقاء جایگاه معاونت امور جوانان و احیای سازمان ملی جوانان، افزود: صحبت‌هایی به منظور تفکیک معاونت جوانان و احیای سازمان ملی جوانان ذیل وزارت ورزش و جوانان شده است اما به نظر می‌رسد اگر این سازمان احیاء و همچنان ذیل وزارت ورزش و جوانان باشد، تغییر خاصی حاصل نمی‌شود چراکه زمانی این تغییر محسوس درک می‌شود که سازمان ملی جوانان ذیل نهاد ریاست جهوری احیاء شود. در واقع اختیارات سازمان ملی جوانان ذیل وزارت ورزش با اختیارات معاونت جوانان فعلی هیچ تفاوتی نخواهد داشت و کارآمد نخواهد بود.

کرمیان در بخش دیگر سخنان خود تشکیل جلسه شورای عالی جوانان با حضور شخص رئیس جمهوری طی روز گذشته را گامی مثبت در جهت افزایش توجه اعضای این شورا نسبت به رسیدگی امور جوانان دانست و تصریح کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم یعنی طی هشت سال گذشته مجموعا چهار جلسه شورای عالی جوانان برگزار شده بود که در هیچ کدام از آن جلسات نیز شخص رئیس جمهوری حاضر نبودند و با حضور معاون اول رئیس جمهوری جلسات برگزار شد. به نظر می‌رسد دولت فعلی تشکیل شورای عالی جوانان با حضور شخص رئیس جمهوری را در اولویت خود قرار داده است که این امر گام مثبتی محسوب می‌شود چراکه حضور رئیس جمهوری در جلسات شورای عالی نشان دهنده توجه ایشان به موضوعات و دغدغه‌های جوانان است و سایر اعضاء با دیدن این توجه از سوی رئیس جموری، مصوبات جلسات را با اهتمام بیشتری پیگیری می‌کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۸
از مطالبات کدوم یک از جوانان هست ؟؟؟؟؟؟ مطالبه یک جوان در حال حاضر، اشتغال و مسکن هست. این حرفا، برای بازارگرمی خودتونه.مگه کم دانشگاه داریم که سازمان ملی جوانان میخواد مدیر تربیت کنه؟
واقعا فکر میکنین مطالبه اصلی جوانان در این شرایط "احیای سازمان ملی جوانان" است؟ تا حالا پاتون رو توی کوچه و خیابان گذاشتین؟
این سازمان ملی جوانان در طول دوره فعالیتش چه خدمتی به جوانان کرده؟ فقط بودجه گرفته و حیف و میل کرده
مطالبه جوانان: اشتغال، ازدواج، تامین مالی، و ... هست!
مطالبه جوانان یا ایجاد یه سازمان دولتی بیفایده دیگه و حاتم بخشی دولت نشینان از ارقام و ردیف های بودجه ملت برای پرداخت دین خود به حامیانشان و ایچاد اشتغال برایشان؟؟؟؟!!!
جوانان خاص آقازاده هاي محترم؟!!
جوانها خودشان اومدند دم در رياست جمهوري درخواست دادن يا كمپين اينترنتي راه انداختند؟!!! چرا هركاري دوست داريد بكنيد اينقدر نخ نما مي چسبونيد به خواست مردم؟ خجالت آوره.
اینا مطالبه ما نیست این سازمان فقط برای آقازاده ها خوبه!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر