بازدید 5574

بازگشت چهره شاخص کشتی آزاد ایران به تشک در جام تختی

کد خبر: ۱۱۰۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲ 11 March 2022

رقابت‌های وزن 86 کیلوگرم قهرمانی کشور در حالی در گرگان به انجام رسید که علیرضا کریمی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو که مورد تایید پزشک معتمد فدراسیون کشتی نیز قرار گرفت، در این رقابت‌ها غیبت داشت. در این شرایط محسن مصطفوی نفر اول این وزن شد و طبق وعده‌ای که کادرفنی تیم ملی در خصوص اعزام نفرات اول قهرمانی کشور به مسابقات قهرمانی آسیا داده بود، قرار بود راهی مغولستان شود.

با این وجود بهبود زانوی علیرضا کریمی و اول شدن در مسابقات انتخابی جام تختی و موجه قلمداد شدن غیبت او در مسابقات کشوری به دلیل مصدومیت باعث شد که کادرفنی تیم ملی برای کریمی و مصطفوی مسابقه انتخابی درون اردویی در روز 27 اسفندماه در نظر بگیرد. کریمی اما برای آنکه حق مصطفوی که قهرمان کشور شده بود، حفظ شود از این مسابقه انصراف داد.

این کشتی‌گیر که بار دیگر به وزن 86 کیلوگرم بازگشته، حالا خود را برای شرکت در رقابت‌های جام تختی که اواسط خرداد ماه سال آینده در تنکابن برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

کریمی در صورت کسب نتیجه در جام تختی، در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی با حسن یزدانی کشتی خواهد گرفت. این در شرایطی است که عزت‌الله اکبری نایب قهرمان پیشین جهان نیز در جام تختی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی تلاش خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل