بازدید 8362

مسافر مترو سارق تلفنش را به دام انداخت

کد خبر: ۱۱۰۸۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵ 08 March 2022

زن جوان وقتی متوجه سرقت گوشی تلفن همراهش در مترو شد بلافاصله با تلفن یکی از مسافران به گوشی‌اش زنگ زد اما شنیدن صدای زنگ تلفن از داخل کیف زنی جوان راز سرقت را فاش کرد.

به گزارش ایران، روز گذشته زن جوانی با مراجعه به پلیس از سرقت گوشی تلفن همراهش خبر داد و در حالی که زن جوانی را به‌عنوان سارق تلفن همراهش معرفی می‌کرد گفت: با توجه به ازدحام جمعیت در قسمت بانوان ایستگاه متروی شهرری متوجه سرقت تلفن‌ همراهم از داخل کیف شدم.

بنابراین با تلفن یکی از مسافران حاضر در مترو بلافاصله با شماره خودم تماس گرفته و صدای زنگ گوشی خودم را از کیف دو خانم که در چند متری‌ام ایستاده بودند، شنیدم.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در این باره گفت: متهمان بلافاصله با هماهنگی پلیس دستگیر شدند اما دو متهم به شدت منکر ادعای شاکی بودند ، در بررسی انجام شده گوشی مالباخته از سارقان کشف شد و به همراه شاکی به کلانتری 131 شهر ری منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه سارقان دارای سوابق سرقت بودند، گفت: متهمان حرفه‌ای که چاره‌ای جز بازگو کردن حقیقت نداشتند در تحقیقات انجام شده، به جرم خود اعتراف کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به سرقت‌های متعدد تلفن‌همراه به این شیوه و شگرد در ایستگاه‌های متروی تهران، بررسی جزئیات بیشتر پرونده با هماهنگی‌های قضایی در دستور کار کلانتری کلانتری 131 شهر ری قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست