بازدید 17077
درپی قهر از تمرین امروز و به‌زمین کوبیدن کاور

رسمی؛ وریا غفوری از استقلال اخراج شد

در تمرین تاکتیکی امروز وریا غفوری در یک صحنه کاورش را از تن درآورد و به زمین کوبید و بعد از آن با عصبانیت راهی رختکن شد، اتفاقی که باعث شد فرهاد مجیدی او را در اختیار باشگاه قرار بدهد.
کد خبر: ۱۱۰۵۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲ 21 February 2022

کاپیتان متعصب استقلال به دلیل اعتراض به نیمکت نشینی، از سوی فرهاد مجیدی در اختیار باشگاه قرار گرفت. 

به گزارش تابناک ورزشی، وریا غفوری که طی چند هفته اخیر کمتر به بازی گرفته شد و کم کم به نیمکت‌نشین ثابت باشگاه تبدیل شده بود، از تیم استقلال کنار گذاشته شد.

باشگاه استقلال برخورد با کاپیتان اول خود توسط سرمربی را تایید کرده است. 

رسمی؛ وریا غفوری از استقلال اخراج شد

وریا غفوری بازیکنی است که در 2 بازی اخیر استقلال نیمکت نشین شده تا صالح حردانی به جای او بازی کند، این اتفاقی است که از ابتدا هم پیش بینی می شد حواشی برای آبی ها ایجاد کند.

در جریان تمرین تاکتیکی امروز وریا غفوری در یک صحنه کاورش را از تن درآورد و به زمین کوبید و بعد از آن با عصبانیت راهی رختکن شد، اتفاقی که باعث شد فرهاد مجیدی او را در اختیار باشگاه قرار بدهد.

با این شرایط استقلال در آستانه بازی با فجرسپاسی با حاشیه بزرگی روبرو شده است که باید دید طرفین چطور آن را مدیریت خواهند کرد.

در همین راستا رسانه رسمی باشگاه استقلال با تایید این خبر نوشت:

با اعلام کادرفنی تیم فوتبال استقلال، وریا غفوری به دلیل تخلف انضباطی در تمرین روز دوشنبه دوم اسفند ۱۴۰۰ در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته و مجوز شرکت در تمرینات این تیم را نخواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار