بازدید 12677
۳
تنها با یک ورزشکار در المپیک زمستانی چین!

پرچمدار ایران در المپیک دوپینگی از آب درآمد

پیش از این سیدستار صید دیگر اسکی باز کشورمان در این المپیک به دلیل ابتلا به کرونا مسابقات را از دست داده بود و به این ترتیب عاطفه احمدی تنها ورزشکار کشورمان در این رقابت‌ها بود که در رده ۵۷ ایستاد
کد خبر: ۱۱۰۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹ 10 February 2022

به نقل از رویترز، آژانس بین‌المللی کنترل دوپینگ (ITA) روز چهارشنبه اعلام کرد که تست دوپینگ‌ حسین ساوه‌شمشکی پرچمدار ایران در المپیکک زمستانی ۲۰۲۲ مثبت شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، این تست خارج از مسابقه و روز دوشنبه در پکن گرفته شده که در نمونه او ماده استروئید آنابولیک آندروژنیک یافت شده است. 

پرچمدار ایران در المپیک دوپینگی از آب درآمد

این اولین نمونه دوپینگ تایید شده در بازی‌ها است و ساوه شمشکی نمی‌تواند در بازی‌های المپیک ۲۰۲۲ شرکت کند، علاوه بر این نمی‌تواند هیچ فعالیت ورزشی دیگری در این رقابت‌ها داشته باشد. 

 ساوه شمشکی در بازی‌های زمستانی ۲۰۱۴ در سوچی نیز بهترین نتیجه خود را بدست آورد و در اسلالوم سی و یکم شد. این اسکی باز ۳۶ ساله می تواند برای نمونه B درخواست آزمایش دهد.

پیش از این سیدستار صید دیگر اسکی باز کشورمان در این المپیک به دلیل ابتلا به کرونا مسابقات را از دست داده بود و به این ترتیب عاطفه احمدی تنها ورزشکار کشورمان در این رقابت‌ها بود که در رده ۵۷ ایستاد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
پرچم حرمت داره دست هر کسی نمیدهند
اونم با رابطه و فامیل سالاری
پزشک و سرپرست تیم ایران چیکاره بیدی؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان