بازدید 4758

نماینده بهشهر: کرونا با کسی شوخی ندارد

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر ما با کرونا عادی برخورد کنیم آن نیز با ما عادی برخورد کرده و خیلی راحت جان انسان را می گیرد.
کد خبر: ۱۱۰۳۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰ 09 February 2022

به گزارش «تابناک»، غلامرضا شریعتی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آغاز موج ششم کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، بیان کرد: همان طوری که تجربه ثابت کرد ویروس کرونا با کسی شوخی ندارد. اگر ما با این بیماری عادی برخورد کنیم آن نیز با ما عادی برخورد کرده و خیلی راحت جان انسان را می گیرد. ما شاهد بودیم در چند ماه اخیر با رعایت دقیق پروتکل ها و بحث واکسیناسیون وضعیت روبه بهبودی رفت و حتی تعداد فوتی ها به کمتر از ۲۰ نفر رسید.

وی در ادامه اظهار کرد: اما متاسفانه با کم توجهی سویه امیکرون وارد کشور شد و با عادی انگاری شاهد هستیم که تعداد فوتی ها مجدد به بالای ۱۰۰ نفر رسید. اگر این شیوه ادامه یابد ممکن است ما مجدد به روزانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ فوتی نیز برسیم. در وهله اول پروتکل های بهداشتی باید به صورت دقیق دنبال شود. واکسیناسیون نیز نشان داد که نقش موثری در کنترل این بیماری دارد.

پروتکل های بهداشتی به طور دقیق دنبال شود

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم در اولین فرصت نسبت به دریافت دز سوم واکسن اقدام کنند. افرادی که دزهای قبلی را نیز دریافت نکرده اند هرچه سریع تر اقدام کنند. آمارها نشان داده افرادی که واکسن تزریق کرده اند در صورت ابتلا نیز با عوارض کمتری روبرو می شوند. تنها با رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون است که می توانیم با کمترین آسیب این موج را نیز پشت سر بگذاریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر