بازدید 12150

طراحی سایت حرفه ای با ایده پویا

اگر می‌خواهید با طراحی سایت حرفه ای آشنا شده و ویژگی‌های آن را بشناسید، و ببینید برای کسب‌وکار شما مناسب است یا نه، ادامه این مطلب از طراحی سایت ایده پویا را دنبال کنید.
کد خبر: ۱۱۰۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵ 08 February 2022

حتما تا به حال متوجه تفاوت طراحی سایت‌های کسب‌وکارهای بزرگ اینترنتی با سایت‌هایی که خدمات یک کسب‌وکار محلی را معرفی می‌کنند شده‌اید. کسب‌وکارهای اینترنتی از طراحی سایت حرفه‌ ای با زیرساخت‌های مناسب بهره می‌برند تا با جذب ترافیک بالا دچار مشکلات نشوند. در مقابل سایت‌های کوچکی که جنبه معرفی خدمات یا محصولات دارند، برای پذیرایی از تعداد کمی کاربر طراحی می‌شوند و اگر به هر دلیلی بازدید زیادی به دست بیاورند، سایت به‌اصلاح پایین می‌آید و از دسترس خارج می‌شود. 

منظور از طراحی سایت حرفه ای چیست؟

شرکت طراحی سایت حرفه ای با توجه به نیاز کسب‌وکارهای اینترنتی به پردازش اطلاعات و خدمات‌رسانی به تعداد قابل توجهی کاربر انجام می‌شود. بر خلاف طراحی سایت معمولی که هدف از آن فقط ایجاد حضور آنلاین برای برندها و کسب‌وکارهای سنتی است، در طراحی سایت حرفه ای تمام عواملی که باعث افزایش رضایت کاربران می‌شوند به‌شکلی حساب شده طراحی می‌شوند. در ادامه با ویژگی‌های این نوع از طراحی سایت آشنا می‌شوید.

انتخاب یک راهنمای خوب، نخستین گام مسیر موفقیت در اینترنت

طراحی سایت حرفه ای با ایده پویا

دنیای اینترنت همانند هزارتویی است که بدون داشتن یک نقشه راه و یک راهنمای خوب نمی‌توان به مرکز آن رسید. شرکت دیجیتال مارکتینگ ایده پویا یکی از باتجربه‌ترین لیدرهایی است که می‌تواند دست شما را گرفته و از کوچه‌پس‌کوچه‌های تاریک اینترنت به تالار روشن و مجلل موفقیت برساند. با استفاده از خدمات ایده پویا می‌توانید در زمانی کمتر از آنچه فکر کنید، در مسیر درست قرار گرفته و روزبه‌روز از دیدن سیر صعودی نمودار پیشرفت خود لذت ببرید.

شرکت ایده پویا از سال 1385 ، با اجرای پروژه های موفق و خاص که در این مسیر فعالیت می‌کند و بنابراین به تمام پیچ‌وخم‌های آن آشنایی دارد. به همین دلیل شما برای موفق شدن در دنیای اینترنت دیگر نیازی نیست که چرخ را از ابتدا اختراع کنید. بلکه می‌توانید سوار بر قطار تجربه ایده پویا شده و مسیر خود را با سرعت بیشتری بپیمایید. علاوه بر این ایده پویا در طی بیش از یک دهه فعالیت در زمینه بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ بهینه سازی سایت توانسته بهترین ابزارها را برای پیمودن مسیر موفقیت تا قله شناسایی کند. بنابراین اگر تجارت خود را به ایده پویا بسپارید، بدون کوچک‌ترین لغزشی در این مسیر و در مدت‌زمان کوتاهی می‌توانید از دیدن افق گسترده پیش روی خود از قله موفقیت لذت ببرید و مطمئنا در ایده پویا میوانید بازارهای جدید را شناسایی کنید و با آنالیز های تیم قوی آنها فروش خود را افزایش دهید، افزایش فروش اینترنتی در تخصص این تیم است.

درباره طراحی سایت پزشکی بیشتر بدانید

طراحی سایت حرفه ای، اولین ابزاری که باید برای شروع موفق برای دیجیتال مارکتینگ خود راه اندازی نمایید.

طراحی سایت حرفه ای با ایده پویا

ویژگی های طراحی وب سایت حرفه ای

در طراحی سایت حرفه ای تمام عناصر، از گرافیک و عناصر تصویری گرفته تا دکمه‌ها و کدهای برنامه‌نویسی با توجه به نیازهای حرفه‌ای یک کسب‌وکار اینترنتی با کاربران انبوه طراحی می‌شود. به عبارت دیگر در این نوع از طراحی همه چیز از اول به صورت اختصاصی برای یک برند طراحی می‌شود و انواع راهکارهای خلاقانه در زمینه طراحی و توسعه سایت در آن لحاظ می‌شود.

مشخصات زیر بخشی از ویژگی‌های طراحی وب سایت حرفه ای محسوب می‌شوند:

  • طراحی ریسپانسیو
  • گرافیک و موشن گرافیک اختصاصی
  • کدنویسی و برنامه‌نویسی اختصاصی
  • سرور و هاستینگ مناسب
  • انواع راهکارهای بازاریابی محتوایی و بازاریابی دیجیتال
  • امنیت بسیار بالا
  • استفاده از تجربه در راهبرد سریعتر اهداف

اما گذشته از این مشخصات، ویژگی کلیدی طراحی وب سایت حرفه ای هماهنگی و سازگاری آن با اهدافی است که در بیزینس پلن کسب‌وکار گنجانده شده است.

به‌این‌ترتیب طراحی سایت حرفه ای برای کسب‌وکاری که هدفش جذب تعداد قابل توجهی کاربر با دادن پروفایل و انواع امکانات به آنها است، با طراحی سایت حرفه ای کسب‌وکاری که اطلاعات تخصصی در زمینه‌ خاصی ارائه می‌دهد متفاوت است. اما به‌هرحال بعضی از خدمات در طراحی سایت حرفه ای مشترک است که در ادامه معرفی می‌شوند.

خدمات ارائه شده در طراحی سایت ایده پویا چیست؟

خدماتی که در طراحی سایت  ارائه می‌شوند معمولا با توجه به نیازهای برندها و کسب‌وکارهای اینترنتی ایجاد می‌شوند و در بهترین حالت جنبه کاملا خلاقانه و ابداعی دارند. بعضی از مهم‌ترین خدمات حرفه ای طراحی سایت شامل موارد زیر می‌شوند.

برنامه‌نویسی سایت بصورت اختصاصی

بسیاری از سایت‌های معمولی با قالب‌های از پیش آماده و تغییرات جزئی در آنها ارائه می‌شوند. اما وقتی این قالب‌ها وجود دارند چه نیازی به برنامه‌نویسی اختصاصی وجود دارد و آیا این کار دوباره اختراع کردن چرخ نیست؟ در پاسخ شاید بد نباشد این ضرب‌المثل را به یاد بیاوریم: مسیرهای دیگران به مقصدهای دیگران می‌رسند.

برنامه‌نویسی اختصاصی در طراحی سایت حرفه ای به برندها اجازه می‌دهد کارکردهای جدید و متفاوتی در سایت خود ارائه دهند. از روش‌های متفاوت پرداخت گرفته تا انواع راهکارهای دسترسی و تسهیل خدمات را نمی‌توان با قالب‌های آماده و سریع ارائه کرد. برای همین در طراحی سایت حرفه‌ای تمام کدها و کارکردها از اول بر پایه نیازهای کسب‌وکار یا برند طراحی می‌شود.

طراحی گرافیک سایت با هدف برندسازی

قالب‌های از پیش‌ آماده در طراحی سایت هر قابلیتی که داشته باشند، هیچ ربطی به برند یا کسب‌وکاری که از آنها استفاده می‌کند ندارند. در مقابل، در طراحی سایت حرفه ای برندسازی در مرکز توجه طراحان، تیم‌های بازاریابی و تحقیقات بازار و برنامه‌نویسان قرار می‌گیرد. از طراحی گرافیکی و عناصر تصویری گرفته تا طراحی ناوبری و نحوه مرور صفحات، همه چیز با تاکید روی ارزش‌های برند و خدماتی که ارائه می‌دهد استوار می‌شود.

معماری سایت قدرتمند

در طراحی سایت حرفه‌ ای تمام بخش‌های سایت بر اساس طرح کسب‌وکار یا بیزینس پلن طراحی می‌شود و البته این کار به شکلی اصولی و برای راحتی ناوبری و گشت‌وگذار کاربران در سایت انجام می‌شود. این خدمات هم به کاربران کمک می‌کند راحت‌تر به صفحه مورد نظر خود دسترسی داشته باشند، و هم موتورهای جستجو را قانع می‌کند که سایت اعتبار بالایی دارد.

سئو حرفه ای سایت

بیشتر سایت‌هایی که طراحی معمولی دارند یا از قالب‌های آماده استفاده می‌کنند فقط از روش‌های معمولی سئو بهینه سازی مثل تولید محتوا برای کلمات کلیدی بهره می‌برند. در طراحی سایت حرفه ای اما از تمام راهکارهای فنی بر صفحه و خارج صفحه برای افزایش ترافیک دریافتی از موتورهای جستجو استفاده می‌شود. این ویژگی بهینه سازی باعث می‌شود سایت‌هایی که با طراحی حرفه ای کار می‌کنند سریع‌تر به رتبه‌های بالای نتایج موتورهای جستجو برسند.

کارکردهای اختصاصی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و خدماتی که در طراحی سایت حرفه ای مورد توجه قرار می‌گیرد ارائه کارکردهای جدید و اختصاصی است که یا قبلا سابقه نداشته‌اند، یا حداقل در دسترس کاربران هدف نبوده‌اند. برای ایجاد این کارکردها طراحان محصول دیجیتال با برنامه‌نویس‌ها و طراحان وب همکاری می‌کنند و نتیجه معمولا بسیار فراتر از چیزی است که در قالب‌های آماده ارائه می‌شود.

برنامه‌ریزی توسعه و نگهداری

طراحی بسیاری از سایت‌های معمولی و اولیه با آنلاین شدن آنها به اتمام می‌رسد. اما طراحی سایت حرفه ای با آگاهی از ضرورت بازاریابی محتوا و تولید محتوای منظم انجام می‌شود و در آن برنامه‌ریزی دقیق برای توسعه محتوا و همچنین بهبود عملکردها و محتوای قبلی صورت می‌گیرد. فرایند توسعه و نگهداری سایت‌های حرفه‌ای یک فرایند همیشگی و بلند مدت است و هدف از آن جذب ترافیک بیشتر و افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری است.

گرافیک و عناصر تصویری اختصاصی

آیا می‌دانید سایت شما فقط 15 ثانیه فرصت دارد تا یک کاربر جدید را جذب و مشتاق به بازدید از بخش‌های گوناگون کند؟ وقتی از گرافیک و عناصر تصویری اختصاصی که در طراحی سایت حرفه ای ارائه می‌شود بهره ببرید، شانس بالایی دارید تا در این مدت کوتاه توجه مخاطب را جلب کرده و به او نشان دهید با سایتی متفاوت روبرو شده است.

آیا همه مشاغل و کسب و کارها به طراحی وب سایت حرفه ای نیاز دارند؟

بعضی از کسب‌وکارها به‌خصوص کسب‌وکارهای سنتی همچنان از اینترنت و طراحی سایت برای معرفی خدمات یا محصولات خود استفاده می‌کنند. این دسته از کسب‌وکارها معمولا فقط به دنبال یک حضور حداقلی آنلاین هستند و تصوری که از سایت دارند مشابه کارت ویزیت یا آگهی تبلیغاتی است. در مقابل، بسیاری از کسب‌وکارها به‌دنبال افزایش فروش خود با طراحی سایت حرفه ای هستند که برای این کار نیاز به زیرساخت‌های حرفه‌ای دارند. در حالی که دسته اول می‌توانند با یک قالب آماده سایت خود را آنلاین کنند، در صورت افزایش بازدید یا نیاز به ارائه خدمات آنلاین به مشکل بر می‌خورند و به طراحی سایت حرفه ای نیاز پیدا می‌کنند.

کسب‌وکارهایی که به دنبال فعالیت اینترنتی هستند و می‌خواهند خدمات یا محصولات خود را به مشتریان آنلاین ارائه کنند از همان ابتدا لازم است با برنامه دقیق و مشخص پیش بروند و طراحی سایت حرفه ای به آنها این امکان را می‌دهد. طراحی سایت حرفه ای با وجود هزینه بیشتر نوعی سرمایه‌گذاری بلند مدت است که هزینه‌های احتمالی در آینده را کاهش می‌دهد. علاوه بر این طراحی سایت حرفه ای با هدف مشخص افزایش فروش انجام می‌شود و در صورت افزایش بازدید، فقط بازدهی بالای آن معلوم می‌شود. در نتیجه همه مشاغل و کسب‌وکارهایی که می‌خواهند با طراحی سایت برندسازی کرده و فروش خود را بالا ببرند، دیر یا زود، به طراحی سایت حرفه ای نیاز دارند.

در این مطلب از ایده پویا طراحی سایت حرفه ای با ویژگی‌ها و خدمات آن معرفی شد. ایده پویا یکی از معتبرترین ارائه دهندگان خدمات طراحی سایت حرفه ای است که با حدود 15 سال سابقه و طراحی بسیاری از سایت‌های معتبر در بازار شناخته‌شده است. اگر به دنبال طراحی سایت حرفه ای برای برندسازی و افزایش فروش هستید، همکاران ما در ایده پویا آماده پاسخ‌گویی و ارائه مشاوره به شما هستند.

طراحی سایت حرفه ای با ایده پویا

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر