بازدید 4046
عضو هیأت رئیسه مجلس:

حمایت از پلیس در برابر هنجارشکنان مطالبه ملی است

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی بر ضرورت پشتیبانی همه جانبه از پلیس در اجرای نظم وامنیت اجتماعی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۰۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۴ 06 February 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علی کریمی فیروزجایی در جمع خبرنگاران گفت: برخورد قاطع وبی امان با عوامل شرارت وناامنی لازمه تولید امنیت در کشور است.
نماینده مردم بابل با اظهار تاسف از شهادت شهید رنجبرنیروی جانبرکف پلیس در واقعه اخیر افزود: این شهید عزیز سمبل پلیس باغیرت وامین کشور در ایفای رسالت ذاتی خود محسوب می‌شود.
وی با اشاره به نقص قانون حمایتی در قبال پلیس افزود: حمایت همه جانبه از پلیس در اجرای ماموریت خطیر برقراری امنیت عمومی حق طبیعی و قانونی است.
کریمی فیروزجایی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی به فوریت برای تقویت پشتیبانی قانونی ولجستیکی از پلیس و حافظان نظم و امنیت عمومی وارد عمل خواهد شد.
دبیر هیأت رئیسه مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه حمایت از پلیس در برابر هنجارشکنان مطالبه ملی است افزود:پشتیبانی قانونی از فعالیت‌های پلیس بعنوان عاملان اجرای قانون، بیانگر اراده ملی در راه حاکمیت عقلانیت و قانونگرایی در جامعه است.
وی با تجلیل از جانفشانی نیرو‌های انتظامی و حافظان نظم و امنیت عمومی در کشور گفت: نیرو‌های مسلح کشور اعم از نظامی وانتطامی با کمال ایمان، رسالت الهی مجاهدت درراه تامین امنیت کشور را بر عهده دارند.
این مسئول پارلمانی اظهار کرد: ارتقای شان و جایگاه پلیس در جامعه ضرورت اساسی است.
وی خاطر نشان کرد: پلیس در راه توسعه واعتلای همه جانبه کشور نقش ممتاز وبرجسته‌ای ایفا می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس