بازدید 7410
۶
مدیرعامل شرکت توسعه اماکن ورزشی اعلام کرد؛

هزینه بازسازی ورزشگاه آزادی؛ ۷۰۰میلیارد تومان!

کد خبر: ۱۱۰۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳ 05 February 2022

مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور قیمت جدیدی برای مخارج بازسازی ورزشگاه آزادی اعلام کرد که به نظر می‌رسد ساخت یک ورزشگاه جدید مقرون به صرفه تر باشد.

به گزارش تابناک ورزشی عاصم‌یوسفی در نشست خبری امروز در وزارت ورزش، درباره اختلاف با سازمان لیگ درخصوص تبلیغات محیطی و اجازه ورزشگاه آزادی عنوان کرد: ترمیم و بازسازی ورزشگاه آزادی نیاز به 700 میلیارد تومان دارد تا به شکل مطلوب دربیاید. هزینه هر بازی برای تیم‌های استفاده کننده از ورزشگاه آزادی 239 میلیون تومان است. تبلیغات محیطی برای هر بازی 10 میلیارد تومان است، در حالی که کلاً برای همه لیگ 135 میلیارد تومان بود. امسال پرسپولیس و استقلال 300 میلیارد تومان برای تبلیغات محیطی پیشنهاد داده‌اند که این به نفع همه است. ضمنأ پولی که ما از این تبلیغات می‌گیریم، صرف نگه‌داری ورزشگاه آزادی خواهد شد.

هزینه بازسازی ورزشگاه آزادی؛ ۷۰۰میلیارد تومان!

عکس: صالح محمدرحیمی

 

وی تصریح کرد: شرکت توسعه عملاً از همان زمان که ایجاد شده، قرار بوده حامی ورزش و ورزشکاران باشد. در سال‌های گذشته اقدامات خوبی هم انجام شده، ولی اتفاقاتی هم افتاده است. ما از اول مهر که وارد مجموعه شدیم، باید بگویم شش ماه حقوق معوقه پرسنل وجود داشت و وجود 50 میلیون تومان در حساب بود. همچنین حدود 140 میلیارد تومان بدهی جاری بود که باید پرداخت می‌شد. به هر ترتیب روز 27 مهر نزدیک به 60 درصد بدهی‌ها پرداخت شد، بدون آنکه یک ریال از جیب شرکت توسعه بدهیم. امروز شرکت توسعه یک قطار روی ریل است و وضعیت مطلوبی دارد. مشکلات قبلی می‌توانست به این شکل نباشد.

عاصم‌یوسفی درباره شرایط زمین‌های پرسپولیس و استقلال و حضور در زمین اجاره‌ای عنوان کرد: اینکه استقلال و پرسپولیس زمین اجاره‌ای دارند، من سوال دارم که زمین کدام تیم در دنیا اجاره‌ای نیست؟ این دو تیم دولتی هستند و وزارت ورزش به آنها سرویس می‌دهند و هر حمایتی لازم باشد، ارائه می‌کنیم.

وی درباره شرایط ورزشگاه آزادی و مشکلات آن افزود: ما هنوز از AFC چیزی را به صورت مکتوب در خصوص مشکلات ورزشگاه دریافت نکرده‌ایم. به هر حال این مجموعه، یک مجموعه فرسوده است و ایراداتی دارد. البته ما سعی کرده‌ایم به سمت اصلاح حرکت کنیم. بر همین اساس نیز سقف سالن دوازده هزار نفری طی 25 روز و به صورت رایگان بازسازی و آماده شد. الان هم در حال ترمیم استخر قهرمانی هستیم. این دستور وزیر ورزش است که بازسازی مجموعه ورزشی آزادی انجام شود و این را در دستور کار گذاشته‌ایم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
دقیقا اگه یک ورزشگاه جدید بسازند بسیار مقرون به صزفه تر خواهد بود
مفته! با این هزینه های مصالح و کارگر والاه مفته!
حدود 15 سال است که استخر مجاور استخر قهرمانی را برای بازسازی تخریب کرده اند و ول شده به امان خدا آیا کسی پیگیر علت و پولی که در این رابطه حیف و میل شد را نمی شود ؟
ميشه حدود 26 ميليون دلار. . .. تقريبا اندازه همون جريمه اي كه قراره به ويلتموس بديم بخاطر بي سوادي مديرانمون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
حالا همون آقا مدیره میخواد بازسازی هم بکنه ! ببین چی در میاد !
مردک سازمان توسعه و تجهیز یک پروژه درست اجرا کرده؟ یک چمن درست تحویل داده؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی