بازدید 13654
۳

خلعتبری از سپاهان به فولاد پیوست+عکس

به این ترتیب تا اینجا فولادی‌ها یکی از پرکار ترین تیم‌های پنجره زمستانی بوده اند. آنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا نیز هستند.
کد خبر: ۱۱۰۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۲ 04 February 2022

هافبک باتجربه نیم‌فصل نخست تیم سپاهان اصفهان بعداز جدایی از جمع زردپوشان اصفهانی، با عقد قراردادی رسمی به فولاد خوزستان پیوست.

به گزارش تابناک ورزشی، سپاهان در نقل و انتقالات زمستانی محمدرضا خلعتبری، هافبک مهاجم نیمکت نشین خود را به فولاد خوزستان داد.

خلعتبری هافبک باتجربه نیم‌فصل نخست سپاهان اصفهان پس از توافق با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد با عقد قراردادی رسمی به فولادخوزستان پیوست. به این ترتیب تا اینجا فولادی‌ها یکی از پرکار ترین تیم‌های پنجره زمستانی بوده اند. آنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا نیز هستند.

خلعتبری سابقه بازی در تیم‌های الوصل امارات ، الغرافه قطر ، عجمان امارات، سپاهان، ذوب‌آهن، پرسپولیس، پدیده، سایپا و ابومسلم را در کارنامه خود دارد. 

خلعتبری از سپاهان جدا و به فولاد پیوست+عکس

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
آخه این بازیکن پا به سن گذاشته ۲۰ دقیقه ای چه کاری وچه کمکی می تواند به تیم فولاد بکند بروید یخورده از قلعه نویی یاد بگیرید جوانان پر انرژی با توان بالای تکنیکی وتاکتیکی را جذب می کنه خدا بخیر بگذرونه در نیم فصل دوم را برای فولاد....
مارکوپولو
گفت یه فصل دیگه میمونم تا توی سپاهان بازنشست بشم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار