بازدید 7894

افشای هویت مقتول در خانه مخروبه

کد خبر: ۱۱۰۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷ 02 February 2022

جسد مرد جوان 7 روز پس از ناپدید شدنش در حالی پیدا شد که تیم جنایی در بررسی اطراف محل کشف جسد و داخل یک خانه مخروبه چند پوکه فشنگ پیدا کردند.

به گزارش ایران، ساعت 7 صبح 12 بهمن، مأموران کلانتری 134 شهرک غرب، هنگام گشت با جسد مرد جوانی در منطقه سعادت آباد مواجه شدند.

با توجه به آثار ضرب و جرح روی بدن او، موضوع به بازپرس محمد تقی شعبانی اعلام شد. به‌دنبال گزارش این خبر، بازپرس جنایی و تیم تحقیق راهی محل شدند.

در بررسی‌های اولیه این‌طور به نظر می‌رسید مرد جوان با ضربات جسمی نوک تیز به قتل رسیده است. اما با معاینات متخصصان پزشکی قانونی آنها 4 گلوله در شکم مقتول پیدا کردند. گلوله‌هایی که متعلق به اسلحه کلت کمری بود. در حالی که معاینات نشان می‌داد از زمان مرگ وی حدود 12 ساعت گذشته هیچ مدرک شناسایی که هویت قربانی را فاش کند پیدا نشد.

در بررسی میدانی، بازپرس جنایی متوجه ساختمان خرابه‌ای شد که در نزدیکی محل کشف جسد بود. با مشاهده خانه مخروبه، بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت با این احتمال که شاید سرنخی از این خانه به‌دست بیاید دستور بررسی محل را صادر کرد.

تیم جنایی در یکی از اتاق‌ها با یک گاز پیک نیک، مواد خوراکی و کارت شناسایی مواجه شدند که تصویر آن با تصویر مقتول یکی بود و بدین ترتیب هویت مرد جوان برملا شد.

با به‌دست آمدن هویت مقتول، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده و در تحقیقات مشخص شد که 5 بهمن یعنی 7 روز قبل از کشف جسد، خواهر مقتول با مراجعه به پلیس ناپدید شدن برادرش را در شهرستان اسلامشهر اعلام کرده است.

از سویی در بازرسی میدانی از خانه مخروبه؛ پوکه‌های سلاح و آثار شلیک گلوله روی در و دیوار پیدا شد.

بنابراین بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور تحقیق از خانواده مقتول و شناسایی عامل یا عاملان جنایت را صادر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست