بازدید 11682

سگ‌های ولگرد عامل درگذشت یک استاد اهوازی

سگ‌های ولگرد در اهواز موجب جان باختن یک استاد دانشگاه شدند.
کد خبر: ۱۱۰۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸ 01 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز خوزستان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: دکتر مریم جوادپور، استاد این دانشگاه هنگام خارج شدن از دانشگاه مورد حمله چند سگ ولگرد قرار گرفت.

دکتر افروس افزود: دکتر جواد پور نیز که قصد فرار از دست این سگ‌ها را داشت در خیابان با خودرو برخورد و به بیمارستان منتقل و در بیمارستان کما می‌رود و متاسفانه جان خود را از دست می‌دهد.

موضوع سگ‌های ولگرد در اهواز چند سالی که به مشکلات این کلانشهر افزوده شده است و موجب نارضایتی شهروندان گردیده است.

مدیرعامل سازمان پسماند شهری شهرداری اهواز در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان با تسلیت درگذشت دکتر جوادپور گفت: بر اساس دستورالعمل وزارت کشور از سال ۸۷ شهرداری‌ها مامور ساماندهی سگ‌های ولگرد در شهر‌ها شده اند.

ثابت قدم با اشاره به اینکه طرح جمع آوری سگ‌های ولگرد در اهواز در حال اجرا می‌باشد افزود: در این طرح سگ‌ها به صورت زنده گرفته می‌شوند و جداسازی توسط دامپزشکان انجام و سگ‌هایی که بیمار و مخاطره آمیز می‌باشند به صورت مرگ ترحم آمیز از بین می‌روند.

وی ادامه داد: تعداد این سگ‌ها زیاد شده است و برای جمع آوری آنها نیاز به حمایت و مشارکت سایر دستگاه‌های مربوطه می باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۲
به همین راحتییییییییییییییییییییی! یک نفر جوون با هزاران امید و آرزو جونشو از دست میده! شوهری بی همسر میشه! بچه هایی بی مادر میشن! پدر و مادری داغدار فرزند میشن! بخاطر ارزش نداشتن جوون آدمها!
خدا رحمتش کنه. چه قدر لحظات پایانی دشواری رو تجربه کرده
قابل توجه کسانی که چند سال پیش در همین اهواز در رثای سگ کشی! چه غوغاها که نکردند
به نظر من ضعف در آموزش افراد به خصوص خانمهای شهری در زمان مواجه شدن با سگهاست. فرار و گریختن از سگها بیشتر آنها را تحریک می کند. باید به شهرنشینها آموزش داد که سگهای ولگرد بیشتر از انسان می ترسند تا انسان از آنها. در زمانی که آنها به طرف انسان آمده و پارس می کنند کافی است که خم شده و از روی زمین چیزی مانند نسنگ، آجر و حتی پلاستیک بردارید تا آنها از شما فرار کنند حتی پیش از زمانی که آن را به طرفشان پرتاپ کنید، آنها فرار می کنند.اهالی روستانشین این موضوع را می داند و همیشه به کار می برند.
لطفاً خبر رو اصلاح بفرمایید این مرحومه با چند سگ ولگرد که در حال گذر بودن برخورد کردن و متاسفانه از اونجایی که نسبت به سگها دچار ترس و هراس بودن راه کج کردن و به سرعت وارد خیابان شدن و با یک اتومبیل عبوری تصادف کردن این اصله خبره وسگهای بیچاره در این مورد تقصیری نداشتن چون به هیچ وجه به ایشون حمله نکردن و ایشون بخاطر فوبیایی که نسبت به سگ داشتن قربانی این اتفاق شدن
از سگ ها ترسیده ماشین زده بهش بعد می گید سگ های ولگرد باعث کشته شدنش شدن؟ آخه دیگه از این ها بی زبون تر گیر نیاوردی خبرنگار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
امثال تو که این گونه بی خودی نظر می دهی راباید محاکمه کنند.شما ها که اسم خودتان را گذاشته اید حامی سگ ها باید جواب بدین .
جاده چالوس رو ببینید کنار جاده سگ ولگرد بی داد میکنه خدا رحمتش کنه واقعا خبر دردناکیه
مابقول سعدی علیه الرحمه سنگ رابسته وسگ رارهاکرده ایم آنقدرعشق به سگ وبعضی حیوانات توسط سایتهای ماهواره ای
به جامعه ما تلقین شده که حتی دست شهرداری هاودهداریها را
درکشتن سگهای ولگردبسته انددرکشورهای غربی تمام سگهای
ولگردرانابودمیکنندوحتی اگرکسی سگ داشته باشداجازه گردش
سگش رابدون غلاده نداردواگرسگش جائی نجاست کندموظف است آنراتمیزکنددرکشورمامتاسفانه باوجودیکه نگهداری سگ جزوفرهنگ مانیست اکنون گاهاًًدرآپارتمانهای نقلی هم عده ای تازه بدوران رسیده سگ نگهمیدارندسگهای ولگردهم که جولان میدهندلطفاًسری به ارتقاعات شمال شهرتهران چون ولنجک دربندوزعفرانیه بزنیدلشکری ازسگهای ولگردبرای استقبالتان آماده اندوشهرداری هم قادربه رویتشان نیست
سلام. در این جا تا واقعیتی جان کسی را نگیرد کسی جدی نمی گیرد.
سگهای ولگرد مانند دیگر آفات طیعت هستند که از مسیر طبیعی خود خارج شده اند. همانطور که با آفت کش با هجوم ملخ‌ها مباره می‌شود و هزاران ملخ را نابود می‌کنند تا محیط زیست برای دیگر جانوران طبیعت سالم بماند، باید با آفت سگهای ولگرد که موجب آسیب بسیار به محیط زیست و دیگر جانداران شده اند مقابله کرد و آفات را از بین برد.
سالهاست که داد می زنیم بابا این سگ ها را جمع کنید.مردم از دست این حامیان سگ ها و خود سگ ها امان ندارند. چرا می گویید سگ های ولگرد .سگ هایی هم که صاحب دارند نباید در پارکها و در آپارتمانها آورده شوند. صاحبان پرروی آنان باید جوابگوی این کارزشتشان باشند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی