بازدید 6048

۲ فوتی و ۱۴ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در دماوند

رئیس اورژانس شهرستان دماوند با اشاره به حادثه تصادف زنجیره‌ای در محدوده این شهرستان گفت: این حادثه ۲ فوتی و ۱۴ مصدوم بر جای گذاشته است.
کد خبر: ۱۱۰۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۶ 01 February 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، عبدالرحمان رزمگه روز دوشنبه با اشاره به جزئیات این حادثه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:ساعت ۱۶:۵۱ امروز حادثه برخورد یک دستگاه تریلر با چند خودرو سواری در بلواری در منطقه گیلاوند به این مرکز اعلام شد و امدادگران با فوریت عازم محل حادثه شدند.

وی با اشاره به آخرین میزان تلفات جانی این حادثه گفت: این حادثه تاکنون ۲ فوتی داشته و امار مصدومین نیز به ۱۴ نفر رسیده است که با ارائه امکانات درمانی اولیه به مراکز درمانی منتقل شده اند.

محمد علیپور سخنگوی ایستگاه آتش‌نشانی دماوند نیز در این خصوص در جمع خبرنگاران گفت: پس از اعلام حادثه تصادف زنجیره‌ای در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای به سامانه ۱۲۵ عوامل امداد و نجات از ایستگاه شماره یک آتش نشانی دماوند، شیفت الف فرماندهی عملیات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: حادثه متشکل از ۸ دستگاه خودروی سواری بود که به صورت زنجیره‌ای با همدیگر برخورد کردند.
علیپور خاطر نشان کرد: با همکاری عوامل آتش نشانی، امدادگران هلال احمر، اورژانس و پلیس راه این حادثه مدیریت شد.
وی ادامه داد: با توجه به وخامت حال مصدومان، توسط عوامل اورژانس و هلال احمر انتقال به مرکز درمانی انجام شده است.

شاهدان عینی نیز در گفتگو با ایرنا، علت وقوع چنین تصادفاتی را نبود کمربندی در منطقه جنوبی شهر دماوند و تردد خودرو‌های سنگین از بلوار اصلی شهر ذکر کردند که هر از چند گاهی منجر به وقوع تصادف می‌شود.

به گفته شاهدان در گذشته مشابه این حادثه به دفعات زیاد در این مسیر اتفاق افتاده و منجر به تلفات جانی و خسارات مالی فراوانی شده است تاحدی که قرار بود جاده کمربندی احداث شود، ولی عملیات به دلیل وجود معارض و نبود بودجه کافی از سوی دست اندرکاران بلاتکلیف مانده است.

شهرستان دماوند از جمله شهرستان‌های استان تهران است که بین دو محور مواصلاتی هراز و فیروزکوه قرار گرفته و در ۴۵ کیلومتری پایتخت قرار دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان