بازدید 5759

حمله مرگبار شیرهای پارک وحش اراک به یکی از کارکنان

کد خبر: ۱۱۰۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲ 31 January 2022

شهردار اراک گفت: پس از عملیات مشترک، شیرهای پارک وحش اراک که جان یکی از کارکنان را گرفتند، به قفس بازگردانده شدند.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا کریمی دیروز در جمع خبرنگاران درباره حادثه پارک وحش اراک و کشته شدن یکی از کارکنان پارک در پی حمله شیر، افزود: متاسفانه ظهر یک شنبه(دیروز) در پی غذا دادن «اسفندانی» یکی از کارکنان پارک وحش به شیرهای باغ وحش، یکی از شیرها به او حمله کرد و وی بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: پیرو این اتفاق، اداره کل محیط زیست استان، فرماندار اراک، شهرداری، سازمان آتش نشانی شهرداری اراک و نیروی انتظامی به منظور کنترل شرایط و بازگرداندن شیرها به قفس در محل پارک حاضر شدند که عملیات بازگرداندن با موفقیت انجام شد. شهردار اراک بیان کرد: قفس شیرها از ایمنی کافی برخوردار است اما متاسفانه شیر موفق به باز کردن یکی از درهای مخصوص غذادهی می شود و این حادثه تلخ اتفاق می افتد.

سرپرست اداره کل محیط زیست استان مرکزی نیز گفت: در پی تماس تلفنی مسئول باغ وحش اراک در ساعت حدود ۱۳ دهم بهمن ۱۴۰۰ با اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی در خصوص خارج شدن دو قلاده شیر نر و ماده از قفس و رها شدن در باغ وحش اراک، بخش معاونت محیط طبیعی و یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان به سرعت با تجهیزات بیهوشی به محل اعزام شدند.

مهدی مصطفوی گفت: متاسفانه شیرهای نر و ماده پس از مصدوم کردن نگهبان مسئول غذادهی حیوانات باغ وحش، وارد محوطه شده بودند. با تلاش های انجام شده، خوشبختانه دو شیر نر و ماده به قفس برگردانده شدند و اکنون امنیت کامل در محیط پارک وحش برقرار است.

علت دقیق حمله شیرها به نگهبان باغ وحش هنوز مشخص نیست ولی به محض وصول خبرهای تکمیلی، گزارش دقیق ماجرا، به اطلاع عموم مردم رسانده می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل