سهامداران پالایشی یکم و دارایکم بخوانند

واحدهای دو صندوق دولتی دارایکم و پالایشی یکم سال گذشته توسط دولت به مردم و سهامداران واگذار شد. این دو صندوق عملکرد چندان خوبی را در یک سال گذشته نداشته اند. روند این دو نماد چگونه خواهد بود؟
کد خبر: ۱۱۰۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵ 29 January 2022

به گزارش بورس تابناک،  واحدهای دو صندوق دولتی دارایکم و پالایشی یکم سال گذشته توسط دولت به مردم و سهامداران واگذار شد. این دو صندوق عملکرد چندان خوبی را در یک سال گذشته نداشته اند و به خصوص پالایشی یکم با انتقادات فراوانی رو به رو شده است.

این دو نماد به لحاظ تکنیکالی مورد بررسی قرار گرفتند تا روند احتمالی آن ها در روزهای آینده بورس مورد بررسی قرار گیرد. 

پالایشی یکم با این شرط از ۱۰ هزار تومان عبور خواهد کرد!

پالایشی یکم از زمان بازگشایی تاکنون در یک روند نزولی بلند مدتی قرار گرفته است. اما از اوایل سال ۱۴۰۰ یک حمایت معتبر حوالی قیمت ۶۵۰۰ تومان در این نمودار شکل گرفته و همچنان در تحرکات قیمتی نمودار اثرگذار است.

از نگاه دیگر شاهد یک شکست معتبر با حجم معاملات بالا در روند نزولی کوتاه مدتی این نمودار هستیم. بعد از این شکست، نمودار تحت تاثیر جو کلی بازار در حالت خنثی قرار گرفته است و پولبک خود را به روند نزولی شکسته شده تکمیل کرده است.

این پولبک تا حوالی قیمت ۶۵۰۰ تومان ادامه پیدا کرده است، اما در تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۵ با یک کندل پرقدرت حمایت حوالی ۶۵۰۰ را ترک کرده است و بعد از آن با بالا رفتن حجم معاملات و همچنین بهبود شرایط کلی بازار، شاهد ثبت کندل‌های روزانه صعودی در این نمودار و حرکت به سمت مقاومت حوالی ۸۰۰۰ تومان هستیم.

لازم به ذکر است که قیمت ۷۸۰۰_۸۰۰۰ تومان محدوده مقاومت روانی و تکنیکالی معتبری برای این نمودار است. برای شکست این مقاومت همچنان به حجم معاملات بالا و پیشی گرفتن قدرت خریداران بر فروشندگان در روز‌های آینده نیاز است.

در صورت شکست مقاومت حوالی ۷۸۰۰_۸۰۰۰ تومان اهداف ۹۶۰۰ تومان و ۱۲۰۰۰ تومان برای این نماد دوراز دسترس نیست./ منبع: نبض بورس

سهامداران پالایشی یکم و دارایکم بخوانند | مقاومت پیش روی این دو نماد کجاست؟
 
 

با مقاومت های پیش روی دارایکم آشنا شوید!

در نماد دارایکم و در حال حاضر با بالا رفتن حجم معاملات در محدوده کلیدی این نمودار (حمایت حوالی ۱۰۰۰۰ تومان) می‌تواند نکته قابل توجهی باشد.

در حالت کلی این نمودار در روند نزولی بلند مدتی قرار گرفته است و حمایت حوالی ۱۰۰۰۰ تومان معتبرترین حمایت کنونی سهم است. همانطور که در معاملات چهارشنبه و شنبه گدشته  مشخص است این نماد بعد از برخورد با حمایت ۱۰۰۰۰ تومانی و ثبت کردن یک کندل برگشتی مهم، حجم معاملات قابل قبولی از خود نشان داد و با کندل‌های صعودی قوی در مسیر صعود قرار گرفت.

لازم به ذکر است که در قیمت کنونی یعنی حوالی ۱۱۲۰۰_۱۱۳۰۰ تومان مقاومت مینور این نماد وجود دارد و ادامه مسیر رشد منوط به گذشتن از این مقاومت است.

پس از گذشت از این مقاومت مینور، اهداف قیمتی نمودار می‌تواند حوالی ۱۲۸۰۰ و ۱۴۲۰۰ تومان در نظر گرفته شود.

سهامداران پالایشی یکم و دارایکم بخوانند | مقاومت پیش روی این دو نماد کجاست؟
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
امیدوارم همینطورباشه
تو را به خدا این مشکل متضرر شدنمون در پالایش یکم ودارا دوم زودترحل کنین ما اعتماد کردیم سرمایه زندگیمون واردبورس وخرید پالایش یکم کردیم وگول خوردیم الان چشم امیدمون به اقای رییسی و دیگرمسولان مربوطه هس..به دادمون برسین
اگه ارزان نفروشید برای بالاترین قیمت صف میشه و انتظار می کشن که ازت بخرم ویا بهشون برسه ولی اگه ارزان فروختی فکر میکنن سهمت ارزشی نداره پس برای سهام ارزش قائل باش
لااقل در دهه فجر سهام داران را خوشحال کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل