بازدید 5337
بعد از حملات انصارالله یمن

امارات توانایی‌های نظامی خود را تقویت می‌کند

سفیر امارات در سازمان ملل اعلام کرد که این کشور بعد از حملات موشکی اخیر انصارالله یمن توانایی‌های دفاعی خود را تقویت می‌کند.
کد خبر: ۱۱۰۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۵ 27 January 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه سی ان ان، لانا نسیبه، سفیر امارات در سازمان ملل گفت: ما توانایی‌های دفاعی خود را بعد از حملات موشکی اخیر انصارالله یمن تقویت می‌کنیم. سازمان اطلاعات ما اعلام کرد که این دو حمله از یمن انجام شد. باید ارسال سلاح و اموال "غیرقانونی" برای انصارالله یمن متوقف شود.

وی تأکید کرد: ما مذاکرات امنیتی با واشنگتن داریم. امارات از سامانه موشکی تاد آمریکا استفاده می‌کند. قدرت ما برای رهگیری این حملات از نوع جهانی است و می‌توانیم همواره عملیات ارتقا و بهبود و همکاری اضافی در زمینه اطلاعاتی داشته باشیم. این‌ها زمینه‌هایی است که با شرکای آمریکایی‌مان آن را بررسی می‌کنیم.

لانا نسیبه گفت: ما با شرکایمان برای افزایش فشار بر حوثی‌ها برای احیای تلاش‌های صلح با نظارت سازمان ملل گفتگو می‌کنیم. این یعنی مجددا در لیست تحریم قرار می‌گیرند و چه بسا شخصیت‌های اضافی نیز در این لیست قرار گیرد. حوثی‌ها هرگز نمی‌توانند جایگاه امارات را به عنوان یک پناهگاه امن از بین ببرند. ما به تلاش‌های دیپلماتیک برای آتش‌بس ادامه می‌دهیم و در عین حال حق دفاع از خود را نیز حفظ می‌کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی