بازدید 8451
۳
فیلا پای کشورهای خلیج فارس را به میزبانی کشاند

عربستان و بحرین میزبان کشتی قهرمانی جهان!

کد خبر: ۱۰۹۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶ 18 January 2022

اتحادیه جهانی کشتی نام رده های سنی نوجوانان و جوانان را تغییر داده است.

بر این اساس رقابت های نوجوانان به رقابت های زیر ۱۷ سال و رقابت های جوانان به رقابت های زیر ۲۰ سال تغییر نام یافتند. البته رقابت های زیر ۱۵ سال و زیر ۲۳ سال که در ایران به ترتیب به عنوان نونهالان و امیدها شناخته می شود از قبل نامگذاری شده بودند.

در تقویم اتحادیه جهانی میزبانان رقابت های کشتی آزاد و فرنگی رده های سنی زیر بزرگسالان در سال ۲۰۲۲ مشخص شدند که از نکات جالب توجه، میزبانی دو کشور حاشیه خلیج فارس از این مسابقات است.

بر این اساس میزبانی رقابت های زیر ۱۷ سال (نوجوانان) و زیر ۲۳ سال (امید) به کشور عربستان و شهر ریاض سپرده شده و این رقابت ها طی روزهای ۲۹ خرداد تا ۵ تیرماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

همچنین رقابت‌های زیر ۱۵ سال (نونهالان) و رقابت های زیر ۲۰ سال (جوانان) نیز در شهر منامه کشور بحرین و طی روزهای ۱۱ تا ۱۹ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

رقابت‌های کشتی بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای ۳۰ فروردین تا ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در شهر اولان باتور مغولستان برگزار می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اونوقتی که در کشور ما شعارهای بی محتوا و بی مصرف گوش فلک را پر می کرد. این کشور های محترم، در حال آماده سازی زیر ساخت های فنی و مهندسی و اقتصادی و ورزشی و تفریحی خود بودند

حالا طبیعی است دست آنها دست برتر باشد
ملت ایران عادت کردند به تحقیر شدند و خجالت کشیدن!

یه زمانی کره ای ها وژاپنی ها آرزو داشتند یه استادیم مثل آزادی داشته باشند.
تو کل استان مازندران بچه ها روی تشک های پاره پوره باشگاه ها نمناک و داغون تمرین می کنند و بچه های عرب که اصلا بویی از کشتی نبردند تو بهترین باشگاه ها و با بالاترین سطح امکانات غرق شدند.
واقعا متاسفم که مدام حقارت رو لمس می کنم.
ای کاش می تونستم فقط یه باشگاه کوچیک و استاندارد تو استان مازندران تاسیس می کردم و 4 تا دل رو شاد!
خودشون که کشتی گیر ندارند حتما میخرن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل