بازدید 5468
۱

۱۹ فروند شناور متخلف در استان بوشهر توقیف شدند

فرمانده یگان حفاظت اداره کل شیلات استان بوشهر گفت: در عملیات پاکسازی با عنوان رعد ۹، در بازه زمانی ۱۸ تا ۲۳ دیماه ۱۹ فروند شناور متخلف که اقدام به صید ممنوعه می کردند، شناسایی و توقیف شدند.
کد خبر: ۱۰۹۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹ 16 January 2022

به گزارش «تابناک»، سرهنگ قدرت الله حاتم وند روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از این تعداد شناور متخلف توقیف شده چهار فروند قایق بدون هویت، ۱۵ فروند موتورلنج صیادی هستند.

وی اضافه کرد: همچنین در این عملیات یک دستگاه خودرو کامیونت ایسوزو نیز توقیف و ۴۰ طاقه تور صید ماهی یال اسبی، ۲۵ کیلوگرم ماهی و ۷۵۰ کیلوگرم میگو کشف شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل شیلات استان بوشهر بیان کرد: در این ارتباط ۱۵۰ نفر متهم شناسایی و بعد از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

حاتم وند یادآور شد: در ۹ ماه گذشته ۱۶۶ فروند شناور متخلف که اقدام به صید ممنوعه ترال کرده و ۱۶ خوردو متخلف که صید غیر مجاز حمل کرده اند شناسایی و توقیف شده اند که از این شمار ۶۵ فروند لنج صیادی، ۲۳فروند قایق، یک شناور تفریحی، ۷۵ فروند شناور بدون هویت و ۲ کشتی صیادی و پژوهشی هستند.

وی ادامه داد: در این زمینه پنج هزار و ۱۲۱ کیلوگرم میگو و سه هزار و ۶۴۱ کیلوگرم ماهی و ۸۵ رشته تورترال، ۷۳ جفت تخته صید ترال، ۱۱۴ حلقه طناب، ۳۵ طاقه تور گوشگیر از این شناورهای متخلف کشف شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اين بدبخت ها رو بگيرين كه دارند از گرسنگي مي ميرند بعد چيني ها صيد ترال كنند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر