بازدید 15209
رئیس سازمان نظام پزشکی:

۹۸ درصد پزشکان زندگی متوسط و رو به پایین دارند

تعرفه همیشه چالش‌برانگیز بوده و متناسب با تورم کشور، تعرفه‌های نظام پزشکی تغییر و تحول پیدا نکرده است.
کد خبر: ۱۰۹۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲ 14 January 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رئیس شورای عالی سازمان نظام پزشکی کشور گفت: 98 درصد پزشکان در کشور زندگی متوسط و رو به پایین دارند و تبلیغات منفی علیه پزشکان سوءذهنیت به وجود آورده است.

منصور جعفری نمین در مراسم معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: در دوره مدیریت قبلی همکاری خوبی را بین نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی شاهد بودیم و قطعا مدیریت جدید نیز منشأ خیر و برکت برای توسعه فعالیت‌های بهداشتی، درمانی در استان خواهد بود.


وی با اظهار گلایه از ابلاغ تعرفه‌های دستوری در حوزه نظام سلامت تصریح کرد: تعرفه همیشه چالش‌برانگیز بوده و متناسب با تورم کشور، تعرفه‌های نظام پزشکی تغییر و تحول پیدا نکرده است.


رئیس شورای عالی سازمان نظام پزشکی کشور گفت: نباید مردم بخش عمده‌ای از هزینه‌های درمان را از جیب خود پرداخت کنند و بهتر است سازمان‌های بیمه‌گر در حوزه بخش خصوصی نیز پرداختی‌های خود را به مانند بخش دولتی 90 درصد برای بستری و 30 درصد برای سرپایی اختصاص دهند.


جعفری نمین افزود: دستورالعمل‌های ابلاغی در این زمینه به ضرر مردم و جامعه پزشکی بوده و ما بر این باوریم تعرفه دستوری به ضرر سلامت بوده و هیچ ثمره و نتیجه‌ای به همراه نداشته است.


وی ضرورت توجه به پزشکان طرحی در کشور را یادآور شد و خاطر نشان کرد: بخش عظیمی از پزشکان عمومی کشور که در روستاها و حتی اورژانس‌ها فعالیت می‌کنند درآمد و معیشت مناسب ندارند و باید در کنار اعضای هیئت علمی دانشگاه به این پزشکان و منابع درآمدی آنها توجه شود.


جعفری نمین با اظهار تأسف از افزایش بی‌سابقه مهاجرت پزشکان و دیگر نخبگان جامعه به خارج از کشور اضافه کرد: در کنار مهاجرت، بخش عظیمی از فارغ‌التحصیلان نخبه دانشگاه‌ها از مسئولیت‌ها استعفا داده و سعی می‌کنند در خارج از محیط اداری و اجرایی به کارهای دیگر بپردازند.


وی با بیان اینکه 98 درصد پزشکان کشور زندگی متوسط و رو به پایین دارند، بیان کرد: تنها 2، 3 درصد جامعه پزشکی وضعیت مطلوب معیشتی و درآمدی دارند که نباید همه را با یک نگاه دید.


رئیس سازمان نظام پزشکی کشور ادامه داد: ارتقا کیفیت بهداشتی و درمانی در کشور از ضرورت‌ها و اولویت‌هاست که باید توجهی جدی به این حوزه داشته باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۸۹
شما که راست میگی اگر اینطور بود چرا مافیا ایجاد کردید کسی پزشک نشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
یه پزشک متخصص می شناسم مدیر پاره وقت (گوش به رانت ) در یک سازمانیه و طفلکی 25 میلیون حقوقشه ولی در عوض ارزش ملک شخصی و املاکش بالای 400 میلیارد تومانه و فقط هزینه زندگی خانوادش در آمریکا بیش از 150 میلیون توان در ماهه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
منظورش نود و هشت صدم درصد بود فکر کنم خخخخخخخ
برو بابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
حتی شورای عالی انقلاب فرهنگی هم حریف انحصار این پزشکان نشده و با وجود عسر و حرج مردم در کمبود پزشک فقط سالی 20 درصد افزایش پزشک تصویب کرده. پس چرا برای مهندسی این همه دقت نظر نداشتن تا سر هر کوچه مدرک مهندسی پخش نکنن.
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
بنده بعنوان یک پزشک جراح متخصص هنوز یک پراید هم ندارم و مستاجرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
راست گویی رو از وزیر پزشکانشون یاد گرفتن که واکسن ایرانی اسپوتنیک زده خخخخخخخخ.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
فقط دکتر مسعود پزشکیان خوب پته پزشکان رو روی آب میریزه. مرد فقط تو.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
از قدیم گفتن دروغ هر چه بزرگتر باشه باور پذیرتر است. نمونه بارزش هم حمله بوش به عراق بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
یک از دلایل خروج ارز از کشور درآمد سرشار پزشکان و خروج های بسیار بالای ارز از کشور توسط این افراد است.
ناشناس
| Canada |
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
من پزشک فوق تخصص هستم یعنی بودم ! انقدر تعرفه ها را پایین نگه داشتند و مالیات هارا بالا بردند که پارسال عطای طبابت را به لقایش بخشیدم مطبم را تعطیل کردم وبرای همیشه به کانادا مهاجرت کردم خدامیدونه تواین مدتی که درکانادا هستم چندهمکار ازمن درمورد راههای مهاجرت به کانادا سوال کردند
دراین مملکت یک عده بسیارمعدودی ازپزشکان ( منجمله کسی که اخیرا قصد راهاندازی مرکز چشم پزشکی در یکی از کشورهای همسایه جنوبی را دارد) پول پارو میکنند بقیه با سیلی صورتشان را سرخ میکنند و اخیراهم متاسفانه شاهد حملات متعدد سانه ایی وفیزیکی به پزشکان زحمتکش هستیم
مشکل عدم مدیریت صحیح و دله دزدی تمام شده گیر دادن به پزشک آقا ما خودمون حاضریم این پولها رو برا دکتر و زیبایی بدیم شما رو سننه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
عین الهی وزیر بهداشت، مرندی رییس فرهنگستان علوم پزشکی و حسینعلی شهریاری نماینده مجلس و رییس کمیسیون بهداشت مجلس همگی نامه ای به رییس جمهور زدن که ظرفیت پزشک زیاد نشود. میخوام بگم این قوم چه اتحاد و چه پیمان نا نوشته ای برای تضمین درآمد خود و هم صنفانشان دارند که از هر جناحی دغدغه اولشان فقط و فقط هم صنفان ثروتمند خودشون هست و در مراحل بعد به فکر مردمند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
ما خودمون...
حاجی از طرف خودت حرف بزن نه مردم ایران
بعدشم ما اگه پولشو میدیم مجبوریم
لطفا یه شماره حسابی چیزی اعلام کنید تا برای این پزشکان بی بضاعت ! مقداری کارت به کارت کنیم تا شرمنده زن و بچه نباشند !!!
پاسخ ها
خخواهشا انصاف
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
راست میگه، پزشک درامدش متوسط جامعه است و به هیچ عنوان جز قشر ثروتمند نیست، پزشک شاید درامدش از عده ای ازمردم بیشتر باشه ولی این دلیل نمیشه بگی چون از من بیشتر میگیره پس ثروتمنده ، تو درامدت زیر خط فقره، که اون زیاد به چشمت میاد وگرنه اصلا درامد پزشک بیشتر از یک زندگی معمولی نیست، نه یک مرفه بی درد. درثانی همین میزان درامد ، در ازای بیشترین فشار روانی واسترس و ندیدن خانواده وبچه هات و بدون ارامش بدست میاد اونم نه برای یکی دوسال، بلکه برای تمام عمرت،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
اشتباهي منفي دادم
جناب رییس سازمان نظام پزشکی یا آمار بلد نیستی یا مردم رو ...‌ فرض کردی
پزشکان متمول ترین اقشار جامعه هستن که همگی افتادن توی کار برج سازی و بعد مهاجرت به کشورهای جهان اولی برای زندگی لاکچری تر
:/
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
یکی از وظایف لژ پزشکان اینه که با ایجاد شایعاتی مثل زیر خط فقر بودن و بیکاری پزشکان یا مهاجرت به خارج موجب تضمین درآمدهای میلیاردی این جماعت باشند.
رو به کدوم پایین. والا ما که تو فامیل مون پزشک عمومی داریم سطح زندگی چندین برابر ماست . البته خیر سرمون رتبه دور رقمی کنکور بودیم فکر نکیند ما درس نخوندیم ولی اصلا درآمدهامون قابل مقایسه نیست
اگه ۹۸درصد پزشکان زندگی متوسط رو به پایینی دارن پس بقیه ی مردم چه وضعی دارن؟ لطفا این حرفهای بدونه پایه و اساس رو نزنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
جوری شده آدم جرات نداره که مریض بشه. عده ای پزشک نما که تعدادشان هم کم نیست سلامت مردم رو به گروگان گرفته اند.
نداشته باشند، طوری میگید که انگار واجبه چون دکتر شدند پس باید لاکچری باشند.
پنج هزار سال که درس نخوندن!،،،!!، هفت سال خوندن اونم نصف بیشترش تو بیمارستان و .....
وقتی هم میری پیششون تازه متوجه میشی که خودت دردت رو بهتر فهمیده بودی تا اونها.
شورشو در آوردید.
به علت افزایش شدیدتعداد پزشکان که البته با کاهش قابل توجه کیفیت آموزش همراه بوده پزشکان مثل سابق خیلی پر درامدنیستند.ولی امار98درصدی اینجناب خیلی اغراقه.
به علت افزایش شدیدتعداد پزشکان که البته با کاهش قابل توجه کیفیت آموزش همراه بوده پزشکان مثل سابق خیلی پر درامدنیستند.ولی امار98درصدی اینجناب خیلی اغراقه.
آقای رییس شورا، برای مردمی دروغ میگی که دارند بین همین پزشکان زندگی میکنند؟ این دو درصد رو هم میگذاشتی شامل ماست مالی!
خیلی ببخشید اگر پزشکان زندگی متوسط و رو به پایین دارن لابد ما کارمندا مرده ایم و خبر نداریم ...
بمیرم الهی !
برن کمینه امداد ثبت نام کنن !
از ایشان بپرسید منظور از وضعیت متوسط چیست. این جماعت( منظورم پزشک متخصص هست) کارانه زیر ۱۰۰ میلیون را پول حساب نمی کنند.
خدایی آمار میدید یه جوری بدید که آدم بتونه باور کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
دروغ هر چی بزرگتر، باور کردنش آسون تر
خوب هوای همدیگه رو دارن
یک گلریزان بذارید براشون گناه دارن.
طفلکی ها
۹۸ درصد زندگی رو به پایین دارند؟
حالا تعریف شما از زندگی رو به پایین چیه؟
چه سطح درآمدی را شامل میشه؟
اینایی که میگی ما که ندیدیم. راست میگی؟
این رو که هیچکس نمیپذیره، این تیتر جمله بی استناد و بدون اتکا به آمار و اطلاعاته و معتبر نیست.
اما، آیا کارآمدی پزشکان و توانمندی و اعتبار مدرکشون دائم و در فرآیندی سیستماتیک که در آن جان مردم به دست آنهاست، ارزیابی و کنترل میشه؟
آیا نظام مالیاتی قادر به محاسبه درآمد آنهاست؟
آیا خطای بسیار زیاد پزشکی در آیین نامه های معتبر قابل پیگیری است و اصولا مدافع مریض کیست؟! و سئوالات دیگری که بی پاسخند...
بلی , پزشکان عمومی جوان و تازه کار که چندین شیفت در کلینیک ها کار می کنند همینطوری است که شما می فرمایید ولی , ولی امان از پزشکان متخصص و جراح که واقعا با وقاحت تمام و با زیرمیزی های کلانی که می گیرند , دمار مردم را در آورده اند .

نه تعهدی و نه خجالتی
اخی بمیرم برای پزشکان
درست میگه واقعا پزشکان جوان و طرحی پولی دریافت نمیکنند ....شما هم وقتی چیزی نمیدونید قضاوت نکنید .پزشک نباشه فاجعست میگید مگه چه میشه اگه نباشه؟؟؟
چرت گفتن کنتور نداره که
اشکال نداره. ورود پزشکان به عرصه برج سازی و خرید و فروش مسکن و خودرو رو ممنوع کنید. کارتخوان ها را هم اجباری کنید. دریافت نقدی ممنوع باشد یعد امار دقیقتر خواهد شد. در نهایت برای ان دسته پزشکان راه حلی پیدا خواهد شد
بیمارستان محب واقع در شمال میدان ونک 40 روز است است اعلام کرده به دلیل بسترسازی مناسب جهت نسخه نویسی الکتریکی از پذیرش دفترچه های بیمه تامین اجتماعی و خدمات درمانی معذور است! چرا وزارت بهداشت به بیمارستان محب برای بستر سازی کمک نمی کند تا زودتر تشک و لحاف و متکا بخرند و بستر سازی کنند؟!
کلاس اول دبیرستان که بودیم باهوشا میرفتن ریاضی فیزیک، امثال این آقا پزشک شدن که حتی هوش درست و صادقانه حرف زدنو ندارن و اینطوری میشه که همه کامنتا میگه دکتر دروغ نگو دروغگو
اابته دندانپزشکها رو مستثنی کنید. اما‌در مورد پزشکان موافقم، حالا نه ۹۸ درصد ، اما درصد زیادی
راست میگه، پزشک درامدش متوسط جامعه است و به هیچ عنوان جز قشر ثروتمند نیست، پزشک شاید درامدش از عده ای ازمردم بیشتر باشه ولی این دلیل نمیشه بگی چون از من بیشتر میگیره پس ثروتمنده، تو درامدت زیر خط فقره، که اون زیاد به چشمت میاد وگرنه اصلا درامد پزشک بیشتر از یک زندگی معمولی نیست، نه یک مرفه بی درد. درثانی همین میزان درامد ، در ازای بیشترین فشار روانی واسترس و ندیدن خانواده وبچه هات و بدون ارامش بدست میاد اونم نه برای یکی دوسال، بلکه برای تمام عمرت،
خجالت نمیکشید همچنین دروغی رامی گویید.
با این شرح حال ایشون خودشون به دکتر روانپزشک اورژانسی نیازمندن
سلام، دیروز برای تمدید پروانه از نظام پزشکی درخواست دادم 980 هزار تومان هرینه ان و همچنین 420 هزار تومان هم حق سالانه پول پرداخت کردم
سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران
شماره ترمینال98697438 نوع عملیاتخرید اینترنتی آدرس سایت پذیرندهhttp://irimc.org
شماره مرجع729963514075 مبلغ تراکنش(ریال)9,801,000
پاسخ ها
حمید کلباسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
جمعا میشه یک و دویست که هر ماه 100 تومن سر راست میشه .میانگین درآمد ماهانه ات را می گفتی تا معلوم بشه جزو مرفهین بی دردی یا مریضهای دردمند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
خب که چی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
که چی حالا؟
لطفا یک شماره حساب برا کمک بهشون بدید
تو روت نگاه میکنن و علنا دروغ میگن دیگه نمیدونم چی بگم
دروغگویی در مملکتی باب شد فاتحه آن کشور را بخوانید
اینجا دیگر درست نخواهد شد
از مسئول تا مردم کوچه و خیابان به دروغگویی خو گرفتن
آقای رئیس نظام پزشکی . همسایه مون سکته کرده عملش کردن دکتر بیرون بیمارستان ازش 70 ملیون گرفته عملش کرده و از طرف تاییدیه گرفته که هیچ پولی به دکتر نداده .برای یک پزشک متخصص داخلی کمردم هفته باید در نوبت باشن اون وقت میگی پزشکا درآمد ندارن .
درعوض بعضی از پزشکان بانفوذ م‌لتی میلیاردر هم جدیدا در فکر راه اندازی مرکز چشم پزشکی در عمان هستند
پزشکان در ایران یک ‌سر فساد هستند البته نه همشون
این اقا مردم چی فرض کرده
دکترهای عمومی درآمد زیادی ندارند ، ولی بعضی از دکتر متخصص وفوق متخصص ذره ای احساس ودرک وضعیت معیشیت مردم راندارد ، با کمال شقاوت و بی رحمی خانواده بیمار در تنگنا قرار داده تا مجبور به مبلغ خیلی زیادی شوند
یکی به این ها بگوید توکه با پول بیت المال دکتر شدی چرا به مردم خیانت می کنی
حرف مفت کنتور نمینداز
دروع تو مملکت نهادینه شده
خودتی
بخاطر ناسپاسی مردمی که اینطوری ازخدمات پزشکان زحمتکش انتقادمیکنند متاسفم
هر که گوید جمله حق است ؛ احمقیست .
هر که گوید جمله باطل ؛ او شقیست ( مولانا )
دکتر جراح گوش به بیمارش می گفت اصلا نگران نباش! گوش تو را عمل می کنم ، میشه مثل گوش خودم! دروغ هم نمی گفت چون یک گوش خودش هم کر بود!
حرف مفت میزنی پزشکان پولشون ازپارو بالا میره
وقتی دادستان کسی را بخاطر دروغ گفتن در رسانه و تربیون بازخواست نمی کنه نتیجه اش میشه همین . یعنی این آقا نمی فهمه که دکترها در همه فامیلها و آشنهای خیلی ها هست و مردم خودشون می بینن و می فهمن .
می خواستید شما ها هم می رفتید تجربی می خونید و اگه باهوش تر بودید پزشک می شدید. مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد. پزشکا درآمد بالایی ندارن. پزشک عمومی نهایت نهایت سی میلیون و پزشک متخصص جراح متوسط دریافتش شصت هفتادتا هست مشکل اینه که سایرین درآمدشون پایینه. در شرایط موجود پزشکا هیچ اعتراضی به اینکه معلما و کارمندا، بیست، سی میلیون در ماه بگیرن و حتی بیشتر از پزشکا دریافتی داشته باشن نداریم. به ماچه که شما ها مجانی دارید کار می کنید. برید حقتون رو از دولت بگیرید (رتبه بندی معلمان و حق فوق العاده ویژه برای قضات و کارمندان قوه قضاییه و...). به درآمد پزشکا چیکار دارید.
لطفا شماره کارت یا حساب پزشکان محترم شهرستان آباده بفرستین کمک کنیم .
واقعا تو چه مملکتی زندگی می کنیم.من یک مهندس عضو نظام مهندسی درامدم به طور متوسط ماهیانه یک و نیم میلیون تومن تا این ماه بوده و خود رییس نظام مهندسی هم از اوضاع اسفناکمون خبر داره بعد قولی از طرف ما میده که جهت مسکن ملی تخفیف میدیم.بعد این رییس نظام پزشکی هم اینجوری هوای هم صنفاش رو با دروغ شاخدار نگه داشته
چرا به دلالها ،بنگاه دار ها ،بساز بفروشها،طلا فروشها و آرایشگاههای زنانه و ...که هم بی سواد ن هم درآمدشان چند صد برابر پزشکان هست هم مالیات متناسب نمیدن کسی چیزی نمیگه
این یک درد است که حاکمیت به راه انداخته و جامعه وپزشک را در مقابل هم قرار داده است از کامنت ها کاملا بر میآید که جامعه از خدمات و تعرفه پزشکی بسیار نالان و از طرفی واقعیت هایی هستند که تعدا د زیادی از پزشکان علاوه بر مخاطرات مسیر که دارند و خودشان درمعرض خظر ومرگ قرار میدهند نمونه ش همین جریان کرونا اما به جای قدردانی از طرف مردم مورد انتقاد تند وتیز قرار می گیرند و لذا پزشکان جوان وقتی این تعارض را می بینند تنها راه مهاجرت پیش روی خود می بینند پزشکانی که قطعا همه می دانند که قشرنخبه این جامعه می باشند0 دولت و مافیا قدرت چرا طرح پزشک خانواده را اجرا نمی کنند و چرا بیمه ها را ملزم به پشتیبانی نمی کند و چرا سیستم درمانی مانند کشورهای اسکاندیناوی دولتی نمی کند تا بساط بیمارستانهای خصوصی و مطب و .... جمع شود و پزشکان ما در مراکز دولتی خدمت ارائه کنند
پزشکان در شهر ما اهواز
همه آپارتمان ساز هستند
میخاید درآمد شون رو ببینید عصرها مراجعه کنید به مطب‌ها
زدن به سيم آخر براي دفاع ازادامه انحصار ظرفيت پزشكي به هردروغ شاخداري متوسل ميشوند.
آقای پزشکیان کجای جلسه هستند....خخخخ
بله، ایشون درست می فرمایند منتهی متوسط آنها ماهی ۵۰ الی ۶۰ میلیون درآمده و متوسط ما ماهی ۵ الی ۶ میلیون درآمد.
زندگی متوسط چیه از نظر ایشون؟
چرا هرکس از خواب بیدار شد آمار مسخره و من درآوردی میده تو این مملکت
کجا آمار گرفته که میگه 98 درصد
هر کسی که میگی 98 درصد پزشکان زیر خط فقر هستند را بیاورید تا من با ایشان مصاحبه یا مذکراه یا مجادله یا هر چی می گویند بکنم و با دلیل و مدرک دروغ بزرگ اینان را بر ملا نماییم پس با این توجیح سایر اقشار مردم که 98 درصد مردم باید زیر زیز خط فقر باشند انوقت ادعای معاون وزیر رفاه را کجای دلمان بگذاریم
پزشکان فقیرند به نون شب محتاجند خیلی فقیرند یه ادرس می دم بیایند آنجا تاکمکشون کنیم شب جمعه دم امامزاده دوخاتون شهرکرد
اگردرامد متوسط دارند چرا دربرابرافزیش پزشکی مقاومت می کنند دستگاه مالیاتی اموال وحسابهای بانکی خود وزن وبچه هاشون راچک کند وگزارش دهد به مردم اگر فقیرند تامردم تمام جیب هاشون براپزشکان خالی کنند چون پزشکان خوراکشون طلا وسکه است وزیرمیزی
نمی دونم به عقل و چشم خودم اعتماد کند یا حرف ایشون
پزشکان باید قبول کنند که با رد کردن کارتخوان، زیر میزی گرفتن، واریز پول خارج از مطب و ... خودشون رو در معرض هرگونه اتهامی قرار داده اند. اگر خودمان جهت ایجاد تعهد در همکارانمان برای کنار گذاشتن این رفتارها اقدامی نکنیم، بزودی یکی از مورد تنفرترین اقشار کشور خواهیم شد.
یک مطلبی منتشر کنید که حداقل یک نفر از مردم عادی باور کند
من دکترمی شناسم (دخترم ازمریضاش بود) درآمد یک روزش برابر درآمد یکسال کارمند ودرآمد دوسال یک گارگرساده
بوده اینها هم برای خودشان مافیا دارند . خدابخیر کند مردم عوام ازهمه طرف دارند له می شوند.
دروغ گفتن خیلی راحت است به نظرم مالیات بر درامد منطقی ترین راه است البته همانند سایر بازرگانان و تجار و عدالت را برقرارخواهد کرد
حقوق یک پزشک متخصص حداقل ماهی هشتاد میلیونه
کمیته امداد این قشر فقیر را پوشش دهد ثواب دارد!
شما ببخشید ! اشتباه چاپی بوده ! میخواسته بنویسه بالا و بالاتر اکثر پزشکان عمومی ما روزانه تا۵۰ بیمار و متخصصین تا ۱۰۰ بیمار ویزیت میکنند بسیاری از آنان آزاد و حدود ۷۰ هزار تومان میگیرند که میشود ۷ میلیون . آدم تعجب میکند که چه کسانی روی چه استدلالی این حرفها را میزنند.
مرغ پخته خنده اش میگیره، میگن بدترین حمله دفاع بده، خداییش بابت همین دروغ چقدر ذهنیت جامعه منفی میشه و عدم اعتماد ساختاری تشدید میشه، قطعا ایشون به عنوان یک مسئول ، دوست سیستم نیس. باعث تاسفه...
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی