بازدید 11128
نایب قهرمانی شاگردان گل‌محمدی در نیم فصل

پرسپولیس فجر را برد و زیر سایه استقلال ماند

کد خبر: ۱۰۹۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷ 13 January 2022

پرسپولیس با برتری خفیف و دشوار مقابل فجرسپاسی، نیم فصل نخست لیگ برتر را با سه امتیاز کمتر نسبت به استقلال، به عنوان تیم دوم تمام کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در آخرین دیدار از نیم ‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان فجرسپاسی شیراز بود که این دیدار با یک گل به نفع شاگردان گل‌محمدی تمام شد.

پرسپولیس با این پیروزی، ۳۲ امتیازی شد و به رتبه دوم لیگ برتر بازگشت. فجرسپاسی نیز با ۱۲ امتیاز و یک پله سقوط، به رتبه چهاردهم رفت.

پرسپولیس فجر را برد و زیر سایه استقلال ماند

شرح گل:

پرسپولیس 1 - فجرسپاسی 0 (مهدی ترابی - دقیقه 69): ارسال مهدی ترابی در حالی که به نظر می‌رسید کمال کامیابی‌نیا روی آن اثر گذاشته، به صورت مستقیم وارد دروازه شد تا پرسپولیس از حریف پیش بیفتد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی (66 - احسان پهلوان)، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، سیامک نعمتی (80 - محمد عمری)، مهدی ترابی (90 - رضا اسدی) و مهدی عبدی (90 - مهدی مهدیخانی).

(90 - رضا اسدی)

ترکیب فجر سپاسی: ایمان صادقی، امید منصوری، محمد زینالی، محمد قنبری، محمدعرفان معصومی، احمد زنده‌روح، فرزان دانا (84 - محمد پارسا سیمکانی)، اتابک زارعی، میلاد احمدی (77 - سعید زارع)، حسین مهربان (77 - علیرضا نقی‌زاده) و شهرام گودرزی (77 - محمد کاظمی).

داور: مرتضی منصوریان

لحظات حساس


دقیقه 3: پاس در عمقی که مقابل دروازه به مهدی عبدی رسید، می‌توانست پرسپولیس را خیلی زود به گل برساند، اما ضربه بی‌دقت عبدی این فرصت را از تیم میزبان گرفت.

دقیقه 17: سیامک نعمتی از سمت راست ارسالی روی دروازه فجر سپاسی داشت که ضربه سر مهدی عبدی، از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 18: مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که ایمان صادقی موفق شد توپ را مهار کند.

دقیقه 26: یک ضربه ایستگاهی برای پرسپولیسی‌ها به دست آمد که ارسال توپ روی دروازه ضربه سر کمال کامیابی‌نیا را به دنبال داشت، اما این توپ هم جایی در چارچوب نداشت.

دقیقه 30: وحید امیری از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او در میانه راه با دفع مدافعان فجر سپاسی به کرنر رفت.

دقیقه 32: حسین مهربان با خطایی که در میانه زمین انجام داد، با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 37: ارسال دیگری از سمت راست صورت گرفت که این بار ضربه سر وحید امیری را به همراه داشت، اما ایمان صادقی تسلیم نشد و تن به کرنر داد.

دقیقه 40: مهدی عبدی بار دیگر صاحب موقعیت گلزنی شد که ضربه او به کرنر دیگری تبدیل شد.

دقیقه 1+45: فرزان دانا از تیم فجر با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 47: کرنر ارسالی وحید امیری روی دروازه، ضربه سر فرشاد فرجی را به دنبال داشت که توپ از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 53: در محوطه جریمه حسین مهربان صاحب توپ شد که پس از چرخش، شوت خود را روانه دروازه پرسپولیس کرد، اما این توپ تبدیل به موقعیت نشد.

دقیقه 57: توپ ارسالی روی دروازه فجر سپاسی، ضربه سر فرجی را به دنبال داشت که ایمان صادقی مانع از باز شدن دروازه‌اش شد.

دقیقه 59: احمد زنده‌روح در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت شد که شوت خوبی را روانه دروازه این تیم کرد، اما حامد لک تن به کرنر داد.

دقیقه 89: مهدی عبدی با خطایی که انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 4+90: احسان پهلوان هم از کارت زرد داور بی‌نصیب نماند.

دقیقه 5+90: حسن ختام این بازی کارت زرد داور برای وحید امیری بود، البته قبل از ضربه ایستگاهی فجر که در آغوش لک آرام گرفت.

 پرسپولیس با این پیروزی 32 امتیازی شد تا با عبور از فجر سپاسی علی‌اصغر کلانتری، نزدیک‌ترین تعقیب کننده استقلال صدرنشین با 35 امتیاز باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر