بازدید 8648

سردار عبداللهی: دشمن از روحیه ما می ترسد

معاون هماهنگ کننده نیروهای مسلح گفت: دشمن خیلی از سلاح ما نمی ترسد بلکه از روحیه ما می ترسد.
کد خبر: ۱۰۹۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱ 13 January 2022


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سردار علی عبداللهی امروز در همایش علمی اجابت خورشید در دانشگاه افسری امام علی (ع) با تقدیر از حماسه آفرینی نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس و گرامی داشت یاد شهدای این نیرو اظهار کرد: امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی با برنامه، مسئولیت این نیرورا بر عهده گرفت و تحول خوبی ایجاد کرد. او سه هدف ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری را در نیروی زمینی مبنا قرار داد و برنامه های بیست و نه‌گانه نیروی زمینی نیز هوشمندانه و خلاقانه طراحی و به خوبی پیگیری و اجرا شد.

وی ادامه داد: در این طرح ها توجه خاصی به نیروی انسانی شده است مساله مسکن، درمان، ازدواج، و فرزند آوری کارکنان نیروی زمینی مورد توجه بوده است. این طرح ها باید در بین همه سازمان ها به عنوان الگو قرار بگیرد. ما هم در ستاد کل از این طرح ها به عنوان الگو استفاده می کنیم. مشی ستاد کل نیروهای مسلح توجه به نیروی انسانی است.

سردار عبداللهی با بیان این که نیروی زمینی، تامین امنیت بخش مهمی از مرزهای شرق و غرب کشور را بر عهده دارد گفت: همین امر موجب شده است که مهارت و توانمندی نیروی زمینی افزوده شود.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: بخش عمده‌ای از قدرت بازدارندگی ایران ناشی از روحیه و توان نیروهای مسلح ما است. دشمن از سلاح و تجهیزات ما خیلی نمی ترسد بلکه از روحیه ما می ترسد؛ دشمن خودش هم اعتراف می کند که ایران اراده استفاده از تجهیزات خود را دارد و همین اراده دشمن را به هراس انداخته است. ما همه دیدیم آمریکا چگونه در مقابل ما تحقیر شد. آن سناتور آمریکایی هم گفت که چگونه این تحقیر را بپذیریم؟

وی در پایان گفت: نیروهای مسلح ما امروز مستقل‌ترین و با پرافتخارترین نیروی مسلح دنیا است و تجهیزاتش را خودش می سازد و در این زمینه خلاق و نوآور است؛ البته ما هنوز ظرفیت های بسیار بیشتری داریم که باید از آن استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، همایش علمی اجابت خورشید با هدف بررسی مقالات و پژوهش ها با محوریت رزم زمینی و ارتقای توان رزمی نیروی زمینی ارتش صبح امروز در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار