بازدید 5249

کانادا به شهروندانش در پاکستان هشدار داد

کانادا با هشدار به شهروندان خود در پاکستان اعلام کرد: سفر به برخی از شهرها و مناطق پاکستان با خطرهای فزاینده ای مواجه خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۹۸۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷ 12 January 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، رسانه‌های پاکستانی روز چهارشنبه به نقل از دستورالعمل جدید دولت کانادا درباره سفر اتباع این کشور به پاکستان اعلام‌ کردند: شهر کراچی و برخی دیگر از مناطق پاکستان از سوی دولت کانادا در لیست تهدید و ریسک بالا قرار گرفت.

در این‌ گزارش آمده است: دولت کانادا از شهروندانش خواست تا از سفر به کراچی، مناطق مرزی پاکستان، ایالت بلوچستان، ایالت خیبرپختونخوا و کشمیر تحت مدیریت دولت اسلام‌آباد خودداری و نهایت احتیاط را داشته باشند.

در عین حال وزیر کشور پاکستان در واکنش به دستورالعمل جدید دولت کانادا، آن را رد کرد و گفت: وضعیت امنیتی پاکستان پایدار است و اتباع خارجی با هیچ تهدید و ریسکی مواجه نیستند.

«شیخ رشید احمد» افزود: اتباع کانادایی در پاکستان با هیچ چالش امنیتی روبرو نیستند با این حال دولت اوتاوا تماسی در این خصوص با اسلام‌آباد برقرار نکرده است.

وی افزود: پاکستان برای اتباع خارجی یک کشور امن و عاری از تهدیدهای تروریستی است و تمامی اقشار جامعه، قومیت‌ها و مذاهب همزیستی مسالمت آمیزی در کنار یکدیگر دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر