بازدید 11520
۱
بازتاب

نقش پررنگ احمد مددی در اخراج استقلال از آسیا

بررسی برخی اسناد و مدارک همچنین مکاتبات سازمان لیگ با باشگاه استقلال نشان می دهد مدیران وقت این باشگاه نسبت به هشدارهای پیاپی در خصوص عدم ارائه مستندات و مدارک حرفه ای سازی بی توجه بوده
کد خبر: ۱۰۹۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۱ 12 January 2022

در روزهای پایانی مدیرعاملی احمد مددی، سازمان لیگ رفع نواقص را به استقلال هشدار داده بود. با این نامه ها می توان برداشت کرد که سازمان لیگ همین هشدار را به پرسپولیس نیز داده است.

 به هیچ وجه نمی شود منکر نقش کمیته بدوی و فدراسیون فوتبال در حذف سرخابی ها شد ولی سازمان لیگ حداقل این نامه ها را ارسال کرده است و نمی توان سازمان لیگ را مانند کمیته بدوی و فدراسیون فوتبال مقصر دانست. البته نمی دانیم چرا مدیران فعلی پرسپولیس و قبلی استقلال اصرار دارند که چرا به ما این موضوع را اعلام نکردید؟

 خبر حذف نمایندگان فوتبال ایران از آسیا همچنان موضوع مورد توجه رسانه ها و اهالی فوتبال است و طرفداران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در انتظار معرفی خاطیان و عوامل این اتفاق تلخ همچنین بررسی دلایل اصلی حذفی سرخابی ها از آسیا هستند.

نقش پررنگ احمد مددی در اخراج استقلال از آسیا

بررسی برخی اسناد و مدارک همچنین مکاتبات سازمان لیگ با باشگاه استقلال نشان می دهد مدیران وقت این باشگاه نسبت به هشدارهای پیاپی در خصوص عدم ارائه مستندات و مدارک حرفه ای سازی بی توجه بوده اند.

هرچند باشگاه استقلال مواردی همچون بدهی قطعی در پرونده حرفه ای سازی خودش نداشته و یا در نواقص و اشکالات این باشگاه به استفاده از فتوشاپ یا دستکاری اسناد و مدارک اشاره نشده اما بخش قابل توجه و مهمی از مستندات لازم را تهیه، ترجمه و ارائه نکرده است.

بر این اساس بی توجهی به انجام به موقع حسابرسی رسمی تا تاریخ 31 خرداد و ارائه ترجمه مرتبط در مهلت قانونی، عدم توجه به ضرورت افزایش سرمایه شرکت با توجه به زیان انباشته موجود در اسناد، عدم ارائه صورت وضعیت مالی و بدهی های جاری (غیر قطعی) و پیگیری مشکلات و تسویه حساب مالیاتی مورد نیاز و موارد متعدد دیگر از جمله دلایل حذف استقلال از آسیا بوده است.

مهلت آماده سازی مدارک از اسفندماه سال 1399 آغاز شده، موعد انجام حسابرسی رسمی و قانونی پایان خردادماه سال 1400 بوده اما مجموعه این مدارک و مستندات تا مهرماه سال 1400 که پایان دوره مدیریت و ماموریت احمد مددی در استقلال بوده، آماده و ارائه نشده است.

مدیریت جدید باشگاه استقلال البته طبق مهلتی که از سوی کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای دریافت کرد پس از این اسناد حسابرسی، مستندات بدهی مالیاتی، صورت های مالی و سایر مدارک مورد نیاز را به انجام اقدامات لازم و ترجمه رسمی تهیه کرده و در سامانه قرار داد اما به تازگی مشخص شده که مهلت سه ماهه قانونی نبوده و نمایندگان فوتبال ایران به دلیل نقص مدارک در همان تاریخ دهم مهرماه شانس حضور در این فصل از رقابت های آسیایی را از دست داده بودند و تلاش های بعدی مدیران جدید استقلال برای تکمیل و ارائه مدارک نتوانسته این تیم را از فاجعه حذف نجات بدهد.

منبع:طرفداری

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
چرا اصل موضوع را به حاشیه می برید و صورت مسئله را پاک می کنید . اول اینکه بر فرض تمام تک به تک مدیران دوباشگاه سرخابی از ابتدا با خبر بودند ، مگر کاری از دستشان بر می آمد ؟ وقتی این مشکل به دست فقط دولت ومجلس با تصمیمات به موقع ودرست قابل حل هست ، مدیر عامل ها چگونه می توانند مشکل این باشگاهها را حل کنند ؟ مگر اختیاری در این موضوع دارند . نهایتا دوباره یک سری مدارک فیک و مبهم ارائه می دادند و کار بد تر هم می شد . لطفا توپ را در میدان دولت ومجلس بیاندازید تا کار حل شود ودست از سر مدیران دوباشگاه بردارید . پرتقال را پیش پرتقال فروش پیدا کنید نه در مغازه خرازی و امثالهم .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار