بازدید 5768

امکان مقایسه قیمت بلیط هواپیما همه سایت‌ها در یکجا با سفرمارکت

سفرمارکت با امکان مقایسه بلیط هواپیما همه آژانس‌ها در یکجا، فضایی شفاف برای خریدی ایمن و آسوده را فراهم کرده و در وقت و هزینه گردشگران به میزان قابل‌توجهی صرفه‌جویی می‌کند.
کد خبر: ۱۰۹۸۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱ 10 January 2022

امکان مقایسه قیمت بلیط هواپیما همه سایت‌ها در یکجا با سفرمارکت

حتماً شما نیز در زندگی حس فریب‌خوردگی ناشی از خرید کالایی با قیمتی گزاف و مبلغی فراتر از ارزش واقعی را تجربه کرده‌اید. در حقیقت گاهی بحث پول نیز در میان نیست، هراندازه غنی و بی‌نیاز هم که باشید، حس مغلوب شدن در معامله، چه خرید کالایی ارزان باشد، چه دریافت خدماتی ساده، عذاب وجدان و سرخوردگی را به همراه خواهد داشت. اما چطور باید از انجام معامله‌ای موفق یا خریدی سودمند اطمینان حاصل کرد؟ پاسخ ساده‌ است: تحقیق، گشت‌وگذار و مقایسه قیمت کالاهایی مشابه. اما وقت نیز طلاست و زمانی که صرف گشت‌وگذار برای یافتن کالایی با قیمتی مناسب می‌شود، خود می‌تواند صرف کسب درآمد گردد. پس چه باید کرد؟ پاسخ را باید در اینترنت جستجو کرد، اما نه با گشت‌وگذار و اتلاف وقت در سایت‌هایی که هرکدام قیمتی متفاوت را ارائه می‌دهند، بلکه با یافتن سایتی مرجع برای مقایسه تمامی قیمت‌های موجود در اینترنت. سایت سفرمارکت به‌عنوان موتور جستجویی قدرتمند، در زمینه خرید بليط هواپيما و رزرو هتل چنین خدماتی را به گردشگران ارائه می‌دهد. 

سفرمارکت؛ سایتی به‌مثابه جستجوگر گوگل

امکان مقایسه قیمت بلیط هواپیما همه سایت‌ها در یکجا با سفرمارکت

سفرمارکت چند سال قبل با هدفی بلندپروازانه مبنی بر ارائه کلیه خدمات تخصصی گردشگری به مسافران راه‌اندازی شد و اکنون با تکیه‌بر مهارت و تخصص کارکنان مجرب و فناوری پیشرفته موتور جستجوی خود نه‌تنها توانسته است این هدف را محقق سازد، بلکه به جایگزین موتور جستجوی گوگل برای خرید بليط هواپيما و دیگر خدمات سفر مبدل شده است. این سایت و اپ با داشتن موتور جستجویی بسیار پیشرفته و هوشمند قادر است با چند کلیک، بلیط هواپیما مقصد مدنظر شما را در صدها سایت موجود در اینترنت کاوش و رصد کند و پس از چند ثانیه، در محیطی کاربرپسند و عاری از هرگونه پیچیدگی برای شما به نمایش درآورد. در حقیقت این ویژگی، سفرمارکت را به بزرگ‌ترین بازار گردشگری آنلاین کشور مبدل کرده و موجب شده است که شکارچیان بلیط هواپیما ارزان‌قیمت قادر باشند برترین و ارزان‌ترین بلیط هواپیما را در هر زمان از سال به مقاصد مختلف داخلی و خارجی پیدا کنند.

ابزارهایی مختلف برای دستیابی به انتخابی ایده ‌آل

امکان مقایسه قیمت بلیط هواپیما همه آژانس‌ها در یکجا با سفرمارکت، فرآیند پیچیده و زمان‌بر خرید بلیط را به کاری بسیار ساده مبدل کرده است. برای سهولت انتخابی ایده آل، ابزارهای متعددی نیز در سمت راست صفحه نتایج سایت تعبیه شده است تا دستیابی به نتیجه دلخواه بیش از پیش برای گردشگران آسان شود.

این فیلترها عبارت‌اند از:

شرکت هواپیمایی: برخی گردشگران تمایل دارند با شرکت هواپیمایی خاصی، سفر هوایی خود را تجربه کنند. این دسته از افراد می‌توانند با قرار دادن تیک روی شرکت هواپیمایی مدنظر خود، صفحه نمایش نتایج سفرمارکت را فقط با گزینه‌های مرتبط با شرکت هواپیمایی دلخواه خود سفارشی کنند.

ساعت پرواز: این ابزار مفید و کاربردی این امکان را به شما می‌دهد که نتایجی صرفاً بر اساس ساعت پرواز خود روی صفحه نتایج سایت سفرمارکت دریافت کنید.

ابزار بازه قیمت: گرچه امکان دسته‌بندی بلیت‌های هواپیما بر اساس کمترین تا بیشترین قیمت در صفحه نتایج سفرمارکت فراهم گردیده است، برای سهولت دستیابی به بهترین نتیجه در کوتاه‌ترین زمان ممکن، فیلتری برای انتخاب بازه قیمت نیز در بخش انتهایی سمت راست سایت گنجانده شده است تا روند خرید بلیط هواپیما در کمترین زمان ممکن انجام پذیرد.

نوع بلیط هواپیما: در این بخش می‌توانید نتایج صفحه را بر اساس بلیط‌های سیستمی و چارتری برگزینید.

مدت زمان پرواز: این فیلتر برای کسانی است که قصد دارند بلیط هواپیما خود را بر اساس مدت زمانی که در پرواز بسر می‌برند، خریداری کنند. با افزایش یا کاهش فیلتر مدت زمان پرواز، صرفاً نتایجی مطابق با مدت زمانی را که برای طول سفر هوایی خود برگزیدید، دریافت خواهید کرد.

افزون بر فیلترهای کاربردی ذکر شده، ابزارهای دیگری نیز در بخش فوقانی صفحه نمایش بلیط هواپیما سفرمارکت گنجانده شده است تا افراد قادر باشند این صفحه را بر اساس عواملی نظیر قیمت (از کمترین به بیشترین و بالعکس)، ساعت پرواز، تخفیف و مدت سفر خود شخصی‌سازی کنند و تمامی گزینه‌های مطابق با نتیجه دلخواه خود را در صفحه نتایج به نمایش درآورند.

ایجاد بازاری رقابتی با قیمت‌هایی منصفانه

هدف سفرمارکت از ابتدای فعالیت خود، رشد و توسعه گردشگری کشور و ترویج فرهنگ سیاحت و جهانگردی بوده و تاکنون در راستای دستیابی بدین هدف گام‌های بلندی برداشته است. ایجاد فضایی رقابتی با قیمت‌هایی منصفانه و محیطی مناسب برای خریدی امن و آسوده و ارائه پشتیبانی بسیار کارآمد برای حل و فصل مشکلات احتمالی، اعتماد خدشه‌ناپذیری از جنس شفافیت و صداقت را میان مسافران و آژانس‌های مسافرتی پدید آورده است. اعتمادی که سفرمارکت به‌عنوان پل ارتباطی استوار میان گردشگران و تأمین‌کنندگان به وجود آورده، رونق گردشگری را در طی این چند سال در کشورمان در پی داشته و آینده درخشانی را برای صنعت گردشگری کشورمان ترسیم کرده است. رضایت حداکثری کاربران سفرمارکت خود گواهی بر این حقیقت است که این سایت در جلب اعتماد گردشگران عملکرد درخشانی از خود برجای گذاشته و نقشی حیاتی را در احیای صنعت گردشگری کشور در طی این سال‌ها ایفا کرده است.  

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار