بازدید 6519
۱

هشدار به جایگاه داران متخلف سوختی خاش

فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: با هرگونه تخلف ایجاد صف، سوختگیری بدون نوبت و معطلی نارضایتی مردم در جایگاه های سوختی خارج از نوبت در دستگاه قضایی برخورد قانونی می شود.
کد خبر: ۱۰۹۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۰ 30 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، صاحب گل صالحی بیان کرد: صیانت از حقوق شهروندی اصلی ترین رکن نظام مقدس جمهوری اسلامی و خط قرمز ماست و تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان به ویژه تأمین و توزیع کنندگان ملزومات اساسی زندگی مردم باید تمام توان و تلاش خود را در مسیر رضایتمندی مردم به کار بگیرند.

وی بیان کرد: نقش جایگاه های عرضه سوخت به عنوان آخرین و کلیدی ترین حلقه از زنجیره عرضه سوخت بسیار مهم و قابل توجه است و این مقوله با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان خاش به عنوان راه ارتباطی با ۱۳ شهرستان و تردد بالای جمعیتی، افزایش تقاضای سوخت، وجود زمینه‌های بالای قاچاق سوخت در شرایط اقتصادی موجود و امرار معاش افراد و...از اهمیت بیشتری در جلب رضایت مردم برخوردار است.

صالحی ادامه داد:در شرایط حساس کنونی جامعه و با توجه به ارتباط و مراجعه طیف وسیعی از افراد اعم از پیر، جوان، خانم و آقا در جایگاه های عرضه بنزین به صورت شبانه روزی برای سوختگیری و دریافت این فرآورده انتظار ما از ارائه خدمات شایسته به شهروندان از این صنف دوچندان شده است، بنابراین تشدید نظارت های مدیریتی در سطوح مختلف، بررسی مشکلات مراجعین و جایگاه داران، اتخاذ تدابیر و اعمال مصوبات کارشناسی شده به منظور صیانت از حقوق شهروندی بسیار ضروری است.

فرماندار خاش اظهار داشت:تقویت نظارت جایگاه داران علاوه بر آموزش و بستر سازی فرهنگی و اطلاع رسانی در جامعه نقش به سزایی در کاهش تخلفات مرتبط با سوخت و کنترل سوانح و...در جایگاه های عرضه بنزین ایفا می نماید.

وی گفت:بهره گیری صحیح از ظرفیت های موجود در ساماندهی و کاهش صف سوخت، تشدید نظارت های کمی و کیفی و کنترل نحوه عرضه سوخت در جایگاه‌ها، حضور فیزیکی جایگاه داران در جایگاه های سوخت به عنوان متصدیان این صنف، بررسی مشکلات و معضلات اداری و تجهیزاتی و تعمیراتی و مرتفع نمودن آنها و ارجاع به مدیران سطوح بالاتر، پاسخگویی شکایات مردمی، برنامه ریزی پیشگیری از ایجاد صف و معطلی مراجعین و...به منظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر خودنظارتی جایگاه داران، اهمیت نگهداشت و پایش تجهیزات جایگاه‌ها به صورت مداوم و در بازه‌های زمانی کوتاه توسط کارشناسان و نظارت بر صحت عملکرد نازل‌های سوخت، گفت: در صورت هرگونه نقص و خرابی در نازل‌ها ضمن بررسی موارد، نواقص به سرعت برطرف و تعمیرات لازم انجام شود و انتظار ما تلاش تمامی دست‌ اندرکاران و مسوولان و نهادهای اجرایی در راستای حفظ شأن مصرف کنندگان و ارائه خدمات مناسب و در خور به شهروندان است تا موجب کاهش دغدغه ها و آرامش خاطر و جلب رضایت مردم شود.

فرماندار خاش افزود:اختصاص دسترسی لینک دوربین های جایگاه های سوخت به فرمانداری تا ضمن پایش وضعیت چگونگی تحویل سوخت به مصرف کنندگان نسبت به برنامه ریزی و مداخلات جدی در صورت هرگونه مشکلی اقدام نماید.

فرماندار خاش بیان کرد: همه ما در برابر خداوند متعال نسبت به رعایت حقوق شهروندی و حفظ شأن و احترام خدمت گیرندگان و حتی کارکنان جایگاه های سوخت مسئولیم، بنابراین تقاضا دارم کلیه مدیران دستگاه‌های دولتی و خصوصی و اصناف به ویژه جایگاه داران سوخت با نگاه عام المنفعه در هر عرصه ای به مردم خدمت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
حالا که با این طرح های مسخره دارید ، همه را سوخت بخر و بفروش و دلال میکنید !!!!!!
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی