بازدید 8796

تصادف زنجیره‌ای در محور اهواز - خرمشهر با ۱۰ کشته

رئیس پلیس راه خوزستان از کشته شدن ۱۰ نفر در تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در محور اهواز-خرمشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ 25 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ رضا دولتشاهی صبح امروز در گفتگو با شبکه خبر اظهار کرد: وقوع یک فقره سانحه رانندگی در محور اهواز-خرمشهر در ساعت ۷ و ۷ دقیقه صبح امروز به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع رسانی شد.

وی با بیان اینکه در این تصادف زنجیره‌ای پنج دستگاه خودرو سبک و سنگین شامل: اتوبوس حامل کارگران، خاور حامل گوسفند، رانا، پژو، پراید و کامیون باهم برخورد کردند، افزود: ۱۰ نفر از کارگران اتوبوس جان خود را از دست دادند و پنج نفر دیگر مصدوم شدند.

سرهنگ دولتشاهی با اشاره به انتقال اجساد به سردخانه و مصدومان حادثه به وسیله آمبولانس‌های مرکز اورژانس به بیمارستان، اظهار کرد: خودروی رانا در آتش سوخت.

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به حضور نیروهای امدادی و هلال احمر در صحنه تصادف گفت: علت حادثه در دست بررسی است و اطلاعات دقیق اعلام خواهد شد.

جزییات تصادف مرگبار کارگران در خوزستان

در این راستا مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از یک حادثه دلخراش بر اثر تصادف زنجیره‌ای در جاده اهواز به خرمشهر خبر داد و گفت: تا این لحظه ۹ جسد به سردخانه انتقال یافته است. یکی دیگر از مصدومان نیز در مسیر بیمارستان از دنیا رفته است.

عارف اصل شرهانی گفت: ساعتی قبل یک تصادف زنجیره‌ای در محور اهواز به خرمشهر (جاده قدیم نیشکر میرزا کوچک) بین یک دستگاه خاور با بار گوسفند، یک دستگاه خودروی سواری رانا، یک دستگاه خودروی سواری پژو، یک دستگاه خودروی سواری پراید و یک دستگاه کامیون رخ داد.

وی با اشاره به اعزام ۱۲ آمبولانس به محل حادثه ادامه داد: کامیون واژگون شده و مصدومان به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان با اشاره به اینکه خودروی رانا کامل در آتش سوخت، بیان کرد: خودرو سرویس ایاب و ذهاب کارگران نیز در این تصادف دچار سانحه شده و همه کارگران جان خود را از دست دادند.

در این حادثه تاکنون ۱۰ نفر (سرنشینان مینی‌بوس و راننده کامیون) جان باخته و حدود ۱۵ نفر زخمی شده اند. امدادرسانی به مصدومان سانحه همچنان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار