بازدید 7950
۹

احتمال قطع برق در روزهای سرد آینده

شرکت توزیع برق استان تهران با انتشار اطلاعیه‌ای از احتمال محدودیت تأمین برق در روزهای سرد پیش رو خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶ 18 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، متن اطلاعیه شرکت توزیع برق استان تهران در خصوص احتمال محدودیت تامین برق در روزهای سرد پیش رو بدین شرح است:

به آگاهی مشترکین گرامی می رساند:
با توجه به کاهش دمای هوا در روزهای پیش رو و به تبع آن افزایش مصرف گاز برای سیستمهای گرمایشی؛ احتمال محدودیتهای تولید برق ناشی از محدویت در سوخت نیروگاه‌ها وجود خواهد داشت.

لذا بدینوسیله از شما همشهریان و مشترکین عزیز درخواست می‌شود با صرفه جویی در مصرف گاز و برق در تمام شبانه روز ما را در تامین برق پایدار همیاری نمایید.

عزیزان می توانند با اقدامات ساده مانند استفاده از درزگیر های پنجره, پوشیدن دریچه های کولر و رعایت دمای آسایش و کاهش روشنایی‌های غیر ضرور سهمی در روشن نگهداشتن خانه هموطنان داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۹
یعنی مدیریت ورفاه و آسایش مردم در حد تیم ملی و لالیگا
چه بد بختیی گیر افتادیم!!!!!!
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
خخخخخخخخخخخخ
امسال که اصلا هوا آنچنان سرد نیست. چه اتفاقی برای زیرساخت های این کشور افتاده که تابستان ها آب و برق باید قطع بشه و زمستان هم گاز و برق؟
مگر قرار نبود با انرژی هسته ای ما در تامین انرژی گام بزرگی برداریم و مشکل انرژی نداشته باشیم.
پس این انرژی هسته ای که حتی مشکل انرژی های مصرفی خودمان را هم حل نمی کند و باعث تحریم شده است به چه دردی می خورد؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
انرژی هسته ای فقط حرف و بزرگنمایی
پیش به سوی مدیریت جهانی!!!
شرکت محترم توزیع برق تهران : لطفاً شما در این چنین شرایط که منجر به بحران میشه و باعث غافلیگیری ستاد محترم مدیریت بحران میشه، " اگر برق های مصرفی در پروژکتورهای اتوبان ها که زیر تابلوهای تبلیغاتی از اول شب تا صبح ساعت 7 روشن هست را مدیریت کنید که خوشبختانه روش جدیدی شهرداری پیدا کرده که تا یکی دوسال پیش عرض اتوبان ها را تابلو تبلیغات میزدند و الان طول اتوبان ها را تابلو میزنند و شما قشنگ در راستای رانندگی تقریبا یه فیلم کوتاه در پرده ای به بزرگی پرده سینما و به طول کیلومتری از اتوبان از یک تبلیغات را میبینید." انوقت دیگه نیازی به شمع روشن کردن مصرف کنندگان خانگی نیست.
جالب اینجاست رانندگانی که یک جمله پشت خودروشان نوشتند جریمه میشوند آنوقت در اتوبان شهری که سرعت در برخی ساعت به 90 کیلومتر میرسد موردی ندارد که گوشه و کنار اتوبان پر از نوشته و عکس و تبلیغات باشد.
کجان "علی برکت الله" گویان ؟!!!!!
یه سوال جدی: کشورای دیگه که نفت و گاز ندارن چطوری تولید برق میکنن؟ همه انرژی آبی هست؟ اونایی که اب ندارن چطور؟ مثلا تو اروپا همه کشورا رودخانه های بزرگ دارن؟ چه جوریه داستان؟ نمیشه مام همون کار رو بکنیم؟ بابا مازوت به خدا دهن همه رو صاف کرده؟ خودتون نفس نمیکشین تو این هوا؟ چشمتون نمیبینه هوا همیشه یک لایه سیاه روشه؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست