بازدید 42353
دو هزار و نهصد و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

نیکزاد: قبول ندارم که این آخرین شانس نظام و دولت است / حمایت ابطحی از تیم مذاکره در برابر حمله شریعتمداری / کوشکی: رئیسی، اصولگرا نیست!

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: آمریکا سه شرکت را به بهانه ارتباط تجاری با ایران تحریم کرد / انهدام یک تیم تروریستی در سیستان و بلوچستان با چهار کشته / محمود صادقی: شرط لغو تحریم‌ها کاملا منطقی است / وحید جلیلی، قائم مقام رئیس صداوسیما در امور فرهنگی شد / مقام الجزائری: ادعای حضور نیرو‌های ایرانی در صحرای غربی مضحک است ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۹۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷ 16 December 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

کوشکی: رئیسی، اصولگرا نیست

محمدصادق کوشکی استاد دانشگاه و تحلیلگر سیاسی اصولگرا: بدنه دولت ابراهیم رئیسی، همان بدنه دولت حسن روحانی است. بدنه دولت سیزدهم هنوز تغییر نکرده و بسیاری از مدیران دولت روحانی بر سر کار هستند. تعداد بالای مدیران میانی همان مدیران دولت روحانی هستند و تغییرات مدیران در دوره ابراهیم رئیسی هنوز به هزار تن هم نرسیده است. آقای رئیسی جز جریان موسوم به اصولگرا نیست، چون در ساختار قضایی بوده و با جایگاهی که داشته در فضای سیاست نبوده. اصولگراها در عالم سیاست و مجلس و دولت حضور دارند؛ اما در قوه قضاییه اصولگرا بودن معنایی ندارد.دولت عملکرد خوبی نداشته اما عملکرد شخص رئیسی تا کنون نمره قبولی می‌گیرد. از دولت ایشان عملکرد خاص و ویژه‌ای ندیدم. به نسبت عملکرد تیم مذاکره‌کننده معقول بوده اما بقیه دستگاه‌ها مانند قبل عمل می‌کنند./خبرآنلاین

انتقاد ابطحی از حمله کیهان به تیم مذاکره کننده

محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی: مجموعه کوچک، افراطی و تندرو می خواهد این دولت را هم گروگان بگیرد. مردم را بیش از ۲۰سال است گر‌وگان گرفته‌اند. مطالبی که این‌ها امروز علیه مذاکره‌کنندگان منتشر کردند، نگران کننده‌ است.

رواج پدیده‌ی بازگشت فرزندان متاهل به خانه والدین

طی دو دهه‌ی گذشته با رشد سرسام‌آور قیمت و اجاره‌ی مسکن، الگوی زندگی در شهرهای بزرگ دستخوش تغییرات بسیاری شده است. علاوه بر رشد حاشیه‌نشینی و مهاجرت به شهرهای کوچک‌تر، پدیده‌ی بازگشت فرزندان به منزل والدین نیز مشاهده می‌شود یا در برخی موارد، فرزندان وعده‌های غذایی را در منزل پدر و مادر خود صرف می‌کنند تا عملا هزینه‌های زندگی خود را کاهش دهند./انصاف نیوز

بازیکن تیم ملی هندبال زنان ایران پناهنده شد

"شقایق باپیری" عضو تیم ملی هندبال ایران که برای مسابقات به اسپانیا رفته بود با ترک اردوی تیم ملی، درخواست پناهندگی کرده است.وی همچنین در مصاحبه با رسانه های خارجی گفته است فدراسیون هندبال ایران از بازیکنان تیم ملی چک ۱.۵ میلیارد تومانی برای بازگشت گرفته است. او همچنین با انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی، خبر بازداشت اعضای خانواده اش را تکذیب کرد.

اعتراض تند حسین شریعتمداری به امیرعبداللهیان: مگر قرار نبود همه تحریم ها لغو شود؟

حسین شریعتمداری در سرمقاله کیهان نوشت: در اظهارات این روزهای مسئولان محترم مذاکرات هسته‌ای کشورمان با آنچه در آغاز مذاکرات مطرح شده بود، تفاوت‌هایی دیده می‌شود که امید است نشانه تغییر در اهداف از پیش اعلام شده نباشد.پیش از این و قبل از شروع دور دوم مذاکرات وین (در دولت سیزدهم) سخن از لغو همه تحریم‌ها در میان بود که تحریم‌های برجامی بخشی از آن است؛ به عنوان مثال، آقای حسین امیرعبداللهیان، وزیر محترم امورخارجه کشورمان طی یادداشتی در شماره ۱۶ آذرماه (۷ دسامبر) روزنامه کامرسانت، چاپ مسکو تاکید کرده بودند، «بدون لغو تمامی تحریم‌ها، راهی برای احیای برجام وجود ندارد» و یا اوایل آذرماه، آقای علی باقری مذاکره‌کننده ارشد کشورمان با انتشار مقاله‌ای در وبگاه « فایننشال تایمز» اعلام کرده بودند که: «تحریم‌ها باید کامل برداشته شود». دیروز (۲۴ آذر ماه)، جناب امیر عبداللهیان در گردهمایی سفرا و رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای همسایه اظهار داشت: «رویکرد ما رفع کامل تحریم‌های برجامی در مقابل رفع نگرانی‌های مورد ادعای طرف‌ های مقابل درخصوص برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران است» و همان روز آقای دکتر باقری نیز در مصاحبه با پرس تی وی گفت: « از نظر ما هر تحریمی که متناقض با مفاد برجام باشد،‏ باید لغو شود؛ چه این تحریم‌ها در دوران اوباما وضع و اعمال شده باشند چه در دوران ترامپ، چه بایدن. همینطور همه تحریم‌های مرتبط با برجام و تمامی تحریم‌هایی که تحت کارزار فشار حداکثری دولت قبلی اعمال شده‌اند، چون مرتبط با برجام است می‌بایست لغو شوند».همان‌طور که ملاحظه می‌شود، سخن از لغو «تحریم‌های برجامی» است و نه « لغو همه تحریم‌ها» و این در حالی است که بسیاری از تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه‌های غیرهسته‌ای وضع شده است. آمریکا در دوران اوباما 500 نهاد را به بهانه‌های مختلف تحریم کرد و در دوره ‌ترامپ این تحریم‌ها دو برابر شد و بایدن هم، تحریم‌های جدیدی بر تحریم‌های قبلی افزود! و در مجموع تحریم‌های آیسا، سیسادا، ویزا، کاتسا و ... که عمدتاً در دوران اوباما وضع شده‌اند از جمله آنهاست.اگر قرار است لغو تحریم‌ها فقط شامل تحریم‌های برجامی باشد و همان تحریم‌ها به بهانه‌های واهی و خصمانه دیگر نظیر حقوق بشر و تروریسم و صنایع موشکی و حضور در منطقه و امثال آن باقی بمانند، مذاکرات وین چه سودی دارد و با چه انگیزه‌ای صورت پذیرفته و قابل توجیه است؟! با شناختی که از دوستان تیم هسته‌ای داریم، بی‌تردید در پی‌ آنند که راه را بر سوء‌استفاده حریف ببندند، از این روی باید مراقب باشند که بعد از بستن در، دشمن از پنجره وارد نشود!

نماینده مجلس: نیروهای انقلابی بدون رزومه و سابقه کاری استخدام شوند

علیزاده خطاب به رئیس جمهور گفت: تغییر در کابینه شما و نگاه وزرایتان ایجاد شد، اما لازم است که تغییر نگاه در مدیران لایه‌های میانی و پایینی هم انجام شود. اگر ساختارتان معیوب است سریع اصلاح و به همه مدیران القا کنید که صرفاً نوکران مردم هستند و وظیفه‌ای جز خدمت‌گزاری به آنها ندارند. نماینده مردم سپیدان با اشاره به موضوع «جوان‌گرایی» تأکید کرد: مردم از دولت و مجلس انقلابی انتظار ایجاد همان نگاه نابی را دارند که در ابتدای انقلاب ایجاد شده بود. رویه‌های سختگیرانه بکارگیری نیروهای انقلابی باید رفع شود، چون متاسفانه در پی آن امیدی که در دل جوانان انقلابی گام دومی ایجاد شده بود، کم کم کمرنگ می شود و این در حالی است که ما باید به فرموده رهبر معظم انقلاب تلاش کنیم به جوانانی که با حداقل امکانات حداکثر بهره وری را ایجاد می کنند، میدان دهیم و اگر قرار باشد به کارگیری آنها را منوط به داشتن رزومه کنیم مطمئناً کارها پیش نرفته و درب روی همان پاشنه خواهد گشت.

وحید جلیلی قائم مقام رئیس صداوسیما در امور فرهنگی شد

رئیس سازمان صداوسیما در حکمی، وحید جلیلی را به عنوان «قائم مقام رئیس سازمان در امور فرهنگی و دبیر ستاد تحول رسانه ملی» منصوب کرد.

مقام الجزائری: ادعای حضور نیروهای ایرانی در صحرای غربی مضحک است

معاون وزیر خارجه الجزائر گفت که ادعای حضور نیروهای ایرانی در صحرای غربی برای کمک به جبهه پولیساریو دروغ رسانه‌ای مضحک است. «عمار بلانی» معاون وزیر خارجه الجزائر در امور کشورهای موسوم به مغرب عربی، گفت که ادعای حضور نیروهای ایرانی در شهر «تندوف» الجزائر برای کمک به جبهه پولیساریو در منطقه صحرای غربی «دروغ مضحک» است.او به روزنامه الشروق گفت آن‌چه در مورد نیروهای ایرانی گفته می‌شود، صرفا یک عملیات روانی-رسانه‌ای است که اداره اطلاعات و مبارزه با جاسوسی ارتش مغرب آن را هدایت می‌کند و برخی رسانه‌ها که به درج اخبار دروغین و فیک معروف هستند نیز اقدام به بازنشر چنین موضوعاتی می‌کنند. جبهه پولیساریو سازمانی سیاسی نظامی در منطقه «صحرای غربی» است که دهها سال است برای کنترل این منطقه و خودمختاری بر آن با کشور مغرب در تنش و درگیری به سر می‌برد. این سازمان از سوی بسیاری از کشورهای آفریقایی به رسمیت شناخته می‌شود و عضو اتحادیه آفریقاست.

اسرائیل: هکرهای ایرانی ۷ شرکت را هدف حمله قرار دادند

یک شرکت امنیت سایبری اسراییل مدعی شد، هکرهای ایرانی این هفته به چندین هدف در این رژیم حمله کرده‌اند.به گزارش فرانس۲۴؛ یک شرکت امنیت سایبری اسرائیل اعلام کرد که یک گروه هکری مرتبط با ایران این هفته در یک بازه زمانی ۲۴ ساعته به هفت هدف اسرائیلی حمله کرده است. گروه امنیت سایبری «چک پوینت» مستقر در تل آویو اواخر روز چهارشنبه در بیانیه ای بدون ارائه جزئیات بیشتر اعلام کرد، اهداف حمله توسط گروه «گربه جذاب» شامل بخش دولتی و تجاری اسرائیل بوده است.
ادعای حمله سایبری به شرکت‌های دولتی و خصوصی توسط اسراییل در حالی مطرح شده که این رژیم بارها تلاش کرده به اهدافی در ایران حمله هکری انجام دهد.اسراییل بارها مدعی حمله هکری از سوی ایران شده است. این رژیم می‌گوید یکی دیگر از گروه‌های هکر مرتبط با ایران به نام «سایه سیاه» در ماه اکتبر به یک ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی اسرائیلی حمله کرده بود. اسرائیل که خود را به عنوان یک پیشرو در امنیت سایبری معرفی می کند، هفته گذشته یک رزمایش سایبری بین المللی با حضور آمریکا، انگلیس و امارات برگزار کرد.

محمود صادقی: شرط لغو تحریم‌ها کاملا منطقی است

مواضع تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران مورد تایید برخی شخصیت‌های جریان اصلاح طلب واقع شده است.در این راستا محمود صادقی نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم در صفحه شخصی خود نوشت: «به رغم انتقادهایی که به تیم دیپلماسی هسته ای دارم، این موضع که اول باید امریکا تحریم ها را لغو کند تا ایران به تعهدات هسته ایش بازگردد را کاملا منطقی و قابل دفاع می دانم. چون دولت امریکا بود که اول از برجام خارج شد. اگر حالا خواهان احیای برجام است باید در بازگشت به آن پیشقدم شود.» حسین دهباشی سازنده مستند انتخاباتی حسن روحانی در سال 92 هم در صفحه شخصی خود نوشته است: «می‌شود به روش علی‌باقری در مذاکرات و تکیه‌اش به چین و روسیه اشکال کرد. اما حرفی که می‌زند -حتی اگر از جمهوری اسلامی خوشت نیاید- موضع کاملا درستی است. چرا باید به کمتر از آنچه پیشتر گرفته و بیشتر از آنچه دادیم تن دهیم؟ آنچه‌هایی که تازه روی کاغذ بودند و هرکه بیاید می‌تواند باز زیرش بزند.»

گزارش یک منبع آگاه از مذاکرات وین؛ کُند اما جریان دارد

یک منبع آگاه نزدیک به مذاکرات ایران و ۱+۴ در وین به تشریح آخرین وضعیت مذاکرات تا امروز پرداخت و گفت: در حالی که اروپایی‌ها در ابتدا با عدم پذیرش پیش نویس های ایران در مورد تحریم ها و هسته ای، تنها پیش نویس های حاصل از ۶ دور مذاکره قبلی را مبنای ادامه مذاکره می دانستند، نهایتا پذیرفتند که متن سومی مبنا قرار بگیرد. متن جدید، از ترکیب متن اول و اضافه شدن پیشنهادهای ایران تهیه و بر روی آن کار می شود.این منبع همچنین گفت که گفتگو بر روی متن سوم در کارگروهها در حال ادامه است و ادامه داد: در حال حاضر از پنج کار گروه مشخص شده چهار کارگروه فعال است و مذاکرات از سوی هیأت‌های کارشناسی ادامه دارد.این منبع نزدیک به مذاکرات همچنین یادآور شد: هر چند روند مذاکرات کند است، جریان دارد.به گفته این منبع، تا الان دو non paper از سوی آمریکایی ها در مورد پیش نویس های تحریم و هسته ای به ایران ارائه شده که پاسخها در ۱۲ صفحه از سوی هیأت ایرانی تهیه و با واسطه به آنها داده شده است.این منبع به نقل از کارشناسان گفت: این روند نشان می دهد که آمریکایی ها به رغم تعیین ضرب الاجل و وارد کردن فشار، به دنبال ادامه یافتن مذاکرات هستند و تلاش می کنند که رویکردی فعال داشته باشند.

انهدام یک تیم تروریستی در سیستان و بلوچستان با چهار کشته

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یک تیم تروریستی که قصد داشت در روز جاری در منطقه سراوان اقدام خرابکارانه و تروریستی انجام دهد، با هوشیاری رزمندگان این قرارگاه متلاشی شد. روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور شامگاه پنجشنبه در این اطلاعیه اعلام کرد: در این درگیری چهارنفر از عناصر گروهک تروریستی به هلاکت رسیده و مقادیر معتنابهی سلاح و تجهیزات از آنان به جای مانده است.سراوان در ۳۴۷ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی پاکستان قرار دارد.

آمریکا سه شرکت را به بهانه ارتباط تجاری با ایران تحریم کرد

وزارت بازرگانی آمریکا، امروز پنجشنبه ۳۷ شرکت را به انجام فعالیت‌های مغایر با سیاست خارجی یا امنیت ملی آمریکا متهم و برای آنها محدودیت‌های صادراتی در نظر گرفت. وزارت بازرگانی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرده، این شرکت‌ها در فهرست «Entity list» قرار گرفته‌اند. اشخاص، سازمان‌ها یا دولت‌هایی که در این فهرست قرار می‌گیرند با محدودیت‌های صادراتی مواجه خواهند شد و طرف‌های دیگر برای صادرات اقلامی نظیر فناوری‌های آمریکایی به آنها بایستی از دولت آمریکا مجوز دریافت کنند. با وجود این، خرید اقلام و محصولات از شرکت‌هایی که در Entity List قرار گرفته‌اند برای اشخاص و شرکت‌های آمریکایی ممنوع نیست.از میان این ۳۷ شرکت چند شرکت به دلیل نقض تحریم‌های ایران در این فهرست قرار گرفته‌اند. مطابق این بیانیه، نام شرکت‌های «ویولت الکترونیکز»، «شرکت فناوری کامتل» و «اچ‌.اس‌.جی الکترونیکز» به دلیل عرضه یا تلاش برای عرضه برخی اقلام قابل استفاده در برنامه تسلیحاتی و موشکی ایران به شرکت‌هایی که تحت تحریم خزانه‌داری بوده‌اند در فهرست مذکور ثبت شده است.

نیکزاد: قبول ندارم که این آخرین شانس نظام و دولت است

نیکزد ادامه داد: دشمنان درصدد این بودند که کریسمس را در ایران جشن بگیرند؛ چراکه سرمایه اجتماعی در ایران آسیب دیده بود. دولت باید سرمایه اجتماعی داشته باشد. بنابراین ما اعتقاد داریم اخلاق حکمرانی در دولت آقای رئیسی در حال اصلاح است. دومین دلیلی که ما از آقای رئیسی برای حضور در انتخابات دعوت کردیم، این بود که کشور در مسیر حرکت خود شتاب بگیرد. دولت باید در راه پیشرفت کشور، با سرعت عمل کند. دولت باید بتواند ارزش پول ملی را حفظ و مشکل مسکن، راه، برق، روستاها و مسائل معیشتی مردم را حل کند. وی با اشاره به تامین واکسن و عدم استقراض از بانک مرکزی به عنوان دو اقدام مهم دولت سیزهم، عنوان کرد: من این حرف برخی از افراد را که می‌گویند این آخرین شانس نظام و دولت است، قبول ندارم. رئیس جمهور پای کار است و اخلاق حکمرانی در حال تغییر است. دولت باید به کمک شما، برنامه‌های توسعه‌محور را در کشور اجرا و مشکلات مردم را حل کند. ما در حال حرکت به سمت تمدن اسلامی هستیم.نایب رئیس مجلس اسلامی همچنین با بیان اینکه کار جهادی کار باارزشی است و برخاسته از ایمان شماست، گفت: کارهای جهادی، اعتقاد فکری در کنار اقدام عملی است. خدمت‌رسانی جهت تحقق عدالت و پیشرفت برای خود شخص خدمت‌کننده ارتقای معنوی و رضای الهی را در پی دارد. بدانید در جایی که شما خدمت‌رسانی می‌کنید، ایمان و عمل صالح در آن‌جا مشعشع خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۳
در انتظار بررسی: ۴۵
انتشار یافته: ۹۲
عاقبت نا اهلان را خداوند تعیین می کند نه خودشان! چه قبول کنی و چه نکنی!!!
پاسخ ها
نوسترآدامس خروس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
بنده هم بانظرشما کاملا مخالف نیستم؟
ناشناس
| Canada |
۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
دقیقه ۹۰ توافق میکنن این خط اینم نشان
ناشناس
| Canada |
۰۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
سیر تکاملی شروط ایران برای بازگشت به برجام :
دوسال پیش : دولت جدید امریکا باید ترور شهید سلیمانی رامحکوم کند وچندصد میلیارد دلار خسارت بدهد وداراییهای بلوکه شده ایران را ازاد کند وکل تحریمها چه برجامی چه غیر برجامی را یکجا بردارد طوری که قابل راستی ازمایی باشد
پارسال : امریکا باید کل تحریمها رابردارد چند ده میلیارد دلار از پولهای بلوکه شده ایران را ازاد کند
چند ماه پیش : امریکا باید کل داراییهای ایران را بردارد
امروز : امریکا باید تحریمهای «برجامی» را بردارد
احتمالا هفته بعد : امریکا بخشی از تحریمهای برجامی را بردارد ( بازگشت مرحله به مرحله) !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
باید هم قبول نداشته باشی. هم خودتون درامد دارین هم بچه هاتون کار دارند و زندگی. اون بالا نشستین از !حال دل مردم چه خبر دارین
ظریف به تنهایی از این دو اتوبوس نفر قوی تر بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
بله فقط حتی وقت نکرد متن برجام درست بخونه
شمسعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
ظریف به صورت آشتون خانوم نگاه میکرد ولی باقری نگاه نمیکند
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
حداقل انگلیسی بلد بود اینا 40 تا دیلماج بردن .
کیهان نگران خودشه که تحریمهای وایسته به خودش و همفکرانش برداشته نمیشند و بچه هاشون تو خارج پول میخواهند و ددی و مامانشون باید بهشون سر بزنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
واقعا که ظریف از این چهل نفر قویتر بود باقری چون نمی داند چگونه به زبان انگلیسی جواب بدهد از خجالت سرش را پایین می اندازد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
دو اتوبوس چیه... سواد و هوش ظریف از یک سیاهی لشگر اینها بیشتر بود....
ناشناس
| Canada |
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
نتیجه کار ظریفتان راهم دیدیم !!!
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
خدا یه فهم به بعضیها بده که سره از ناسره را تشخیص بدن ! گندی که ظریف با اون برجام معیوب و مشکل دار به مملکت زد در تاریخ کشور مثل عهدنامه ترکمان چای ثبت خواهد شد ! کاری کردن که اکنون تیم مذاکره کننده ماهم با علم به اشکالات برجام چاره ای ندارند در همان چارچوب معیوب و خسارت بار قدم بگذارند چون قراردادی بوده که ظریف پاشو امضا کرده !! این حرفها که ظریف چنین و چنان بود فقط توهین به خودت ونشان از فهم و درکت از مسائل دارد !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
سران باقری رو قبول دارن چون به صورت خانم ها نگاه نمی کنه و سرش رو می اندازه پایین بچه سر به راه!
چیزی که جالبه اینکه برجام در زمان روحانی خیانت بود ولی الان مصلحته حتی تندرو ترین افراد هم از لزوم ادامه برجام میگن
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
برجامی که از 2015 تا 2018 هیچ تحریمی رو برنداشت و تحریم هم اضافه کرد و از 2018 تا 2021 یک عالم تحریم دیگه هم اضافه کرد خیانت بود.
اگه برجام با برداشتن تمام تحریمها و راستی آزمایی بعدی همراه باشه خوب معلومه مصلحته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
ناشناس ۲۰:۵۷مگه تحریم ها نعمت نبودند؟چرا میخواین کفران نعمت کنین؟راستی تحریم ها هنوز کاغذ پاره اند؟
نیکزاد مهم نیست تو قبول داری یا نداری مهم واقعیته موجوده !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
مردم به شما مسئولین حای خواهند کرد که قبول دارید یا ندارید.
ناشناس
| Romania |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
زودتر چند تا جزیره دیگه هم بخرید چون تعدادتون زیاده
آخی دکون و کاسبی نیکزاد کساد میشه نگران شده
کسی نیست این بردار حسین بفرسته جنگ به شهادت نایل بشه.
پاسخ ها
Amin
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
یکی نیست به این حسین تندرو بگه ما هیچی نداریم که روش مانور بدیم بعدش تحریمهای اشغال سفارت را آمریکا زورش میرسه برنمیداره ما باید تاوان بدیم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
بردار حسین کیه؟
لغو همه تحریم ها حداقل ۱۵ سال طول می کشه.

اون موقعی که محمود می گفت تحریم ها کاغذپاره هستند باید فکرشو میکردید

مردم را داغون کردید با این طرز خدمتتان !!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
تحريم ؟ نمندي؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
اون 8 سال روحانی رو از قلم انداختی !! خب میدونم خودتم شرمنده ای که بهش رای دادی ! کاری که غربزدهها سر این مملکت آوردن معلومه دهها سال مملکتو به عقب برده و جبرانش سخته !
نمیدونم چرا جلوی این افراطس ها گرفته نمیشه
برجام از اول با موافقت عالرتبه ترین مقامهای نظام شکل گرفت
اون شش دور مذاکره هم به مین ترتیب
الان هم همینطوره بعبارتی اگر نظام نمیخواست هیچ مذاکره ای اصولا شکل نمیگرفت
پس بهتره این باز ها را تمام کنید و اجازه بدید تیم مذاکرات بدون حاشیه کارش را انجام بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
برجام نظری بود که عده ای بعد از کسب رای مردم در سال ۹۲ با اعتماد به غرب آن نظریه را امتحان کردند و الآن چوب دو سر طلاست
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
دوست عزیز اگر خاطره تاریخی اجازه بده. مذاکرات محرمانه تو سال ششم احمدی نژاد شده بود که چون احمدی نژاد هم بازی داده نشده بود همش شاکی بودش.
اخر اول امریکا حرفش به کرسی میشونه نه تضمین میدن نه تحریم برمیدارن نه موشک هم ولکن نیستن
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
بهتر.
ما هم موشک قاره پیماهامون رو رو میکنیم و شروع به ساخت گسترده کلاهک هسته ای میکنیم.
رضا
| Israel |
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
عزیزم تو به امریکا چه کار داری کار خودت را بکن اگر فردا با چوب جادو کل مردم دنیا به جز ایران ناپدید شوند،شما رو به قبله دراز می کشی؟
اصلاح اخلاق حکمرانی یعنی آدم سفارش شده نیکزاد را بدون یک روز تجربه بگذاری مدیر عامل یک مجموعه فنی و استراتژیک
اقای علیزاده.آزموده را ازمون خطاست....بسیاری از نابسامانی هایی که امروز شاهد ان هستیم از همین بی رزومه هایی ست که اول انقلاب در رقابت دو عنصرتعهد وتخصص .وارد امور اجرایی شدند وبعد معلوم شد که خیلی هاشان حتی تعهد هم نداشتند
کوشکی:رئیسی اصولگرا نیست !! بزارید یه ۶ ماهی بگذره بعد شروع کنید به دبه کردن وجر زدن !!
مسئولین برن خودشون رو از برج میلاد پرت کنن پایین که جوون ها باید سربار والدین بشن. با این گندی که زدین سفارش به ازدواج و فرزند اوری هم می کنین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
اطراف برج میلاد کثیف میشه
نیرو های انقلابی بدون رزومه استخدام شوند؟ مگه شما به جز خودی ها کسی رو استخدام می کنین؟
نیرو های انقلابی بدون رزومه استخدام شوند؟ مگه شما به جز خودی ها کسی رو استخدام می کنین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
حالا هم استخدام کنند از کجا میخواهند حقوقشان را بپردازند!
این طایفه اصول گران خیلی جالب هستند.زمان دولت قبلی ظریف خائن است برجام را اتش زدند.تا توانستند زیرمیز برجام زدند حالا چند صدنفری رفتند تلاش می کنند .برجامی که ظریف خائن به تنهایی برپا کرده بود.احیا کنند.وخط قرمز شان برجام است .جالب نیست.تاریخ قضاوت خواهد کرد چه کسی خائن بود.....
جناب نیکزاد شک نکنید که اخرین فرصت است.
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
به نظرم نیکزاد راست میگه. این آخرین فرصت نیست، چون آخرین فرصت گذشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
ظریف
با حماقتهای خود بر جام پرنکبت را در دامن نظام انداخت و با اون روزگار مردمو سیاه کرد و جیب خود و امثال خود رو پر سکه(خودشان به فضاحت خودشان از جیب بین الملل جایزه دادند) و حالا نظام می‌بینه که همه چیز رو نقد داده و عوضش با بی تدبیری و حماقت روحانی و ظریف نه تنها چیزی نگرفته بلکه تحریمهای بیشتری دشت کرده و در حالی کدخداشون سر ظریف و روحانی کل اه گذاشته و بعد از گرفتن نقد امتیازات با
پررویی از بر جام خارج شده و حالا هم طلبکاره حالا
منطقا این دولت چاره ای جز زندده کردن طلبهای نسیه دولت قبل نداره.چرا برجامی که باعث آنهمه خسارت شد(البته عده ای خوب سود و سکه بردند) را کنار بگذاریم و با وجود آنهمه امتیازات نقد داده شده به عنوان قانون شکن از طرف نویسندگان برجام(آمریکا) در نگاه جامعه بین الملل معرفی شویم تا اجماعی دوباره به این دلیل وا هی بر ادامه تحریم کشور ایجاد کنیم. فهم این موضوعات بدیهی ظاهرا برای اکثریت بسیار ثقیل بوده
آقای نیکزاد درست براساس قول هایی که داده اید کار کنید. متاسفانه تا حالا هیچ روزنه امیدی در کار شما و دولت نیست. مردم به شما چک سفید نداده اند. نااهلان هرچه زودتر از قدرت در نظام اسلامی باید پایین کشیده شوند.
اقای نیکزاد رئیسی اخرین شانس نظام نبود
اما شما ان موقع این حس را القا کردید. ولی بدلیل عدم استقبال مردم و رای پایین ایشان. الان فرار روبه جلو دارید
تکلیف روزنامه کیهان را مشخص کنید این روزنامه در بدترین شرایط سیاسی سیگنا لهای خطرناکی را به جامعه جهانی داده است معلوم نیست که سر این روزنامه درآخور کی هست در هنگامی که برجام به توافق رسیذ به مخالفت آن بلند شد و بدترین پیام ها را گداشت و حال دوباره با اعتراض های دیگر چرا این روزنامه افراطی را همچنان دربدترین شرایط که باید تصمیم گیران تصمیمات حیاتی را بگیرند سر درگم می کند این روزنامه با جبهه گیری هایش و نحوه دفاع از نظام در پاره ای از مواقع حساس خود را مدافع نظام معرفی می کند و در عین حال بدترین ضربه ها را تاکنون به کشور وارد نموده است واقعا وقتش هست که مسئولین تکلیف این روزنامه را مشخص بکنند یادم هست در جو ملتهب سال 1359 با برخوردهای دو گانه و افراطی روزنامه آیندگان حضرت امام فرمودند من این روزنامه را نمی خوانم و از روز بعد هم تاکنون منتتشر نشد ما در شرایطی حساس هستیم برای تصمیم گیری لذا این ئو گانه برخورد کردن با بی قیدی و بی مسئولیتی این روزنامه کمتر از روزنامه آیندگان در سال 1359 نیست و وجود آن حداقل از هر نظر بر در این ایام برخلاف مصالح کشور است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
گاهی شک می کنم این چه نوع دفاع
کردن هست که کیهان داره
اگر ما بمب اتمی داشتیم صدام به ما حمله نمیکرد و سلاحهای شیمیایی روی سر مردم ما نمیریخت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
بمب اتم چه ساختنش چه نگهداری و استفاده از آن حرام است . بنا به فتوای رهبر انقلاب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
صدام خیلی پدر سوخته بود تو خون کثیفتو الوده نکن
نیکزاد بیشتر از حدت حرف می زنی مردم بسیار گرفتار وخشمگین اند زیادی تو چشم نباش
نماینده مجلس! شما هم قطعا انقلابی بودید که نماینده شدید والا سواد و مدرک و تجربه که فکر کنم صفر. رفع مشکلات کشور تخصص و تجربه می خواهد نه فقط انقلابی بودن
آقای نیکزاد قبول داشتن یا نداشتن جنابعالی توفیری در نتیجه کار ندارد ، آمار شرکت کنندگان در رای گیری هشدار دهنده بود ، باید واقع بین بود و سطحی نگری نداشته باشید ، اگر این دولت هم برای مردم کاری نکند و همچنان فشار و سنگینی تورم بر گرده مردم باشد معلوم نیست چه اتفاقی در آینده بیافتد حال چه جنابعالی قبول داشته باشید و چه نداشته باشید .
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
کاملا معلوم است
نیکزاد ادامه داد: دشمنان درصدد این بودند که کریسمس را در ایران جشن بگیرند؛ چراکه سرمایه اجتماعی در ایران آسیب دیده بود.
خدا وکیلی بعضیا عادت کردن هر چی دهنشون میاد بگن!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
دوست عزیز فراموش نکنین ایشون نایب رییس مجلسی هستش که یک خروجی واسه مردم نداشته.
ما می توانیم
انشاء الله آب دریای خزر را به خلیج فارس وصل و در آن تفزیح با قایق سواری در کویر راه می اندازیم و ایران را آباد می کنیم
فراموش نکنید ما می توانیم ما می توانیم
اگه امکان داره اظهارات مخاطبین را برای این حضرات که اظهار نظر میکنند بفرستید
معلومه دوست ندارین مذاکرات به سرانجام برسه. کاسبیتون تموم میشه
نماینده مجلس: نیروهای انقلابی بدون رزومه و سابقه کاری استخدام شوند

به به چه دینی هستش این دین ناب اسلام چی دینی هستش این دین محمد چه دینی هستش این دین علی چه عدالتی نابی هستش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
کسی که هنوز در ۴۳ سال گذشته نتوانسته
یک نیروی انسانی کارامد و دانشمند و مدیر دلسوز و کاردان و وطن پرست و فرهیخته کافی برای کشور تربیت کند

مشخص است که دست به تهدید میزند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
انقلابی بودن یعنی اینکه فرد متعهد و عالم و توانا باشه، فکر نکن منظورش این بوده هرکس به اصولگرایان اعتقاد داره رو استخدام کنین، فرد انقلابی ممکنه اصلاح طلب هم باشه فقط کافیه بجای غرب گرایی، وطن دوست باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
انجام دادین!تمام نیروهای قراردادی ایثارگر را رسمی کردین!همان هایی که بدون آزمون وارد دستگاههای دولتی شده بودن!حالا اونهایی را که با آزمون و مصاحبه مشغول به خدمت شدن،رسمی نمی کنید!و میگید آزمون بدن ،حالا!!!بعد چندین سال کار کردن و دوری از کتابهای درس،برن آزمون بدن؟!تنها جرمشان هم نداشتن رانت و پارتی هست یا همون انقلابی بودن به قول شما!
قابل توجه آقایان مذاکره کننده :
به خدا این مردم دیگه رمقی براشون نمونده .

نکنه حواستون نباشه و کره رو روغن کنید .

دیگه کارد به استخون رسیده .
سلام وحید آقا نماینده دولت سایه در صدا وسیما
همین که یه اصولگرا عملکرد تیم مذاکره رو تایید کرده نشون می‌ده که اصولگراست :))
تو چه منطقی را قبول کردی ابن دومی بشه
در آخر نود و چهار برجام اجرایی شد و ما در سال ۹۵ و ۹۶ روزانه دو میلیون و پانصد هزار بشکه نفت می فروختیم و‌ارز وارد کشور میشد و نرخ دلار حدود چهار تومان بود . چرا میگین برجام از ابتدا ناموفق بود تا اینکه ترامپ دیوانه اومد
جناب شریتمداری گل ،تا زمانی که تغییرات اساسی در سیاست خارجی رخ ندهد وضع به همین منوال خواهد بود ،آنها یک بار را از روی شانه راستمان برداشته و با عنوانی دیگر بر روی شانه چپمان خواهند گذاست.شعارها واقدامات تنش آفرین جنابعالی و دوستانتان کشور را به این روز انداخته ،جنابعالی باید این واقغیت تلخ را بپذیرید که صاحبان کمپانیهای بزرک و سرمایه داران و رسانه های قدرتمند دست یهودیهای صهیوبیست میباشد و هم آنها هستند که سیاستمداران غربی را انتخاب میکنند و غرب و حتی در مواردی شرق هیچ موقع اقدامی که به ضرر اسرائیل باشد را انجام نخواهند داد .
عصر موشک محض سپری شده باید با قبول واقعیتهای موجود و همکاری با جامعه کشورهای مسلمان و عرب که این واقعیت را پذیرفته اند کشور را از سراشیبی سقوط نجات داد ،تا زمانی که اقتصاد کشور سرو سامان نگیرد هیچ چیز درست نخواهد شد.ایام بکام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
انتخابات اخير آمريكا اين را نشان نداد . اگر تمام قدرت در دست صهيونيستها بود كه بايد ترامپ مجددا به قدرت ميرسيد نه بايدن اون هم با اين حجم وسيع تقلب..
سایت محترم تابناک خواهشمندم اگر چنانچه نظر بنده را که چند دقیقه پیش فرستادم منعکس نفرمایید حداقل به کیهان بفرستید.
دیگه شما از یک نماینده در خصوص شایستگی و تخصص چه توقعی دارید هر چند که در سیستم اداری ما رزومه داشتن و یا نداشتن تفاوتی ندارد چون کسانی که رزومه دارند یا با پارتی و چاپلوسی و سفارش منسب هایی پیدا کرده اند که طبیعتاً در رزومه های آنها خواهد آمد
برخی از مسئولین قطاری از مسئولیت ها دارند که اگر به طول خدمتشان نگاه کنید مسئولیت های آنها بیش از سال های خدمت آنها است و همه کاره و هیچ کاره هستند و من به کسانی که تعداد بندهای رزومه آنها کمتر و در یک موضوع است بیشتر اعتقاد دارم تا افرادی که در هزار موضوع متفاوت مسئولیت داشته اند
در مورد شایستگی به جای اینکه دلسوز بودن و راستگویی و امانت داری و از خودگذشتگی مطرح باشد غالباً چیزهایی مد نظر است که فقط ظاهر انقلابیگری و ظاهر اسلامی دارد
اقایان بیدار شوید! تو مریخ اب پیدا کردن ما هنوز در پیچ و خم این هستیم که چرا زن ها در اجتماع حضور دارند و در تصمیم گیری ها دخالت می کنند. نفل از جناب علم الهدی.
پاسخ ها
حجه الاسلام کریمی نمین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
کاملا صحیح گفته اند
زنها باید فرزندان را درخانه درست تربیت کنند و هرگز دز اجتماع نیایند تا فساد کم شود
تابناک چرا نظراتهای منو منکعس نمیدهی؟
ظریف به صورت آشتون خانوم نگاه میکرد ولی باقری نگاه نمیکند

ظریف به این دلیل نگاه می‌کرد که فرهنگ غرب را میشناخت، عدم نگاه کردن در غرب یعنی شما دارید یک چیزی را قایم میکنید و دروغ میگوئید و نمیدانند عدم نگاه در فرهنگ ما نشانه نجابت است
سایر خاندان‌ها کم بود، خاندان جلیلی هم اضافه شدن. مبارکه
در مذاکرات وین گره روی گره خورده و باز کردن آنها بسیار دشوار به نظر می رسد. اسرائیل یا با هدف ایران هراسی و پیش بردن استراتژی خود برای عادی سازی رابطه این کشور با کشورهای منطقه و حتی تبدیل آنها به متحدان اسرائیل در برابر ایران اتمی، و یا با هدف غرق کردن منطقه در یک جنگ ویرانگر، می گوید این گره ها را باید با دندان باز کرد. یعنی تاسیسات اتمی ایران را بمباران کرد. در حالیکه بعید است اسرائیل از آنچه در جلسات مذاکرات وین می گذرد بی خبر باشد، هیچ خبر رسمی در باره آنچه در پشت درهای بسته می گذرد منتشر نمی شود. نه تنها خبری از داخل جلسه منتشر نمی شود، بلکه هم هیات ایرانی و هم هیات های دیگر مذاکره کننده بقول معروف "راست حسینی" نمی گوید گره اصلی در کجاست؟ تا معلوم شود مانع اصلی چیست و مقصر کیست؟
آنچه که بصورت غیر مستقیم از لابلای اظهار نظرها استنباط می شود آنست که ایران نمی خواهد به شرایط سال 94 و امضای برجام باز گردد، زیرا حاضر نیست از توانمندی غنی سازی خود صرفنظر کند. طی سالهایی که از امضای برجام می گذرد تحولات مهمی در زمینه اتمی در ایران روی داده است. تحولات با هزینه اقتصادی و انسانی بسیار. گویا امریکا و طرف های اروپائی حاضر نیستند این واقعیت را قبول کنند و به تفاهمی بر اساس واقعیات موجود تن بدهند و یا لااقل تاکنون تن نداده اند و معلوم نیست در برابر چنین تفاهمی چه امتیازی می خواهند. از سوی دیگر مسئله تحریم های ناشی از دوران خروج امریکا از برجام مطرح است که در این زمینه نیز ایران بدهکار نیست، بلکه طلبکار است. دو طرف می گویند مصمم به رسیدن به تفاهم و توافق هستند، بویژه ایران که تاکنون گفته می شد وقت کشی می کند و نمی خواهد به توافق برسد و هنوز هم بر همین طبل می کوبند. اما این چه وقت کشی است که ایران بی وقفه با دو طرف دیگر مذاکره، یعنی روسیه و چین مرتب در حال گفتگو و رایزنی است تا به کمک آنها در مذاکرات به نتیجه برسد. حتی همزمان با همین نشست ها توسط باقری کنی در وین، عبداللهیان وزیر خارجه دولت رئیسی نیز روز گذشته در یک گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه کهنه کار روسیه "لاوروف" رایزنی کرد. لاوروف در این گفتگو، بموجب خبری که در ایران منتشر شده گفته است:
تحریم‌های مغایر برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ سازمان ملل باید برداشته شود. در عین حال که سازندگی و خلاقیت دیپلماتیک طرف‌ها همراه با صبر و حوصله برای هماهنگی بیشتر؛ رمز موفقیت این مرحله از مذاکرات برای همه طرفین است.
در صورت بدست آمدن تفاهم اولیه در وین و تشکیل جلسات برجام با حضور وزرای خارجه همه کشورهای مذاکره کننده، از موضع گیری های وزرای خارجه چین و روسیه بیشتر می توان آگاه شد. فعلا گویا صحبت اصلی بر سر غنی سازی ها و سانترفیوژهای پیشرفته ایران است که بعید است در باره آن تفاهم حاصل نشود. تفاهمی بر مبنای قبول سطح کنونی غنی سازی اورانیوم در ایران و نه سطح غنی سازی سال ۹۴. با آنکه درباره فعالیت های موشکی سخنی گفته نمی شود، اما شک نیست که این مسئله از گرهی ترین مسائل مذاکرات است. قبول سطح غنی سازی در حد کنونی و زیر نظارت سازمان بین المللی انرژی اتمی و نصب دوربین ها برای راستی آزمائی بی وقفه، دور از دسترس نیست، اما مسئله موشکی گره کور دومی است که آن را هم باید با دست باز کرد. سپاه باید دست از رجزخوانی ها بردارد و فعالیت موشکی و اتمی از فعالیت دیپلماسی و تبلیغاتی جدا شود. مسئله موشکی از عدم مراعات همین نکته آغاز شد و ادامه دارد. حضور نظامی منطقه ای جمهوری اسلامی نیز عملا رو به کاهش است. دولت سوریه روز به روز مستحکم تر شده و آغوش کشورهای عربی به روی آن باز می شود و نیازی به نیروی زمینی سپاه در آن کشور نیست، در عراق هر دولتی که در آینده تشکیل شود، گروه های شبه نظامی این کشور را کنترل کرده و بند ناف این گروه ها با ایران را قطع خواهد کرد. جنگ یمن نیز نمی تواند ادامه یابد، بویژه که جمهوری اسلامی عزم ترمیم پیوندهای از هم گسیخته اش با عربستان و دیگر کشورهای خلیج فارس و منطقه است. هر اندازه تاخیر در این عرصه، فرصت ها را در اختیار اسرائیل می گذارد.
ببینید چه بلایی سر مردم آوردید که از خیر وثیقه یک و نیم میلیاردی می گذرند و پناهنده میشن
سیر تکاملی شروط ایران برای بازگشت به برجام :
دوسال پیش : دولت جدید امریکا باید ترور شهید سلیمانی رامحکوم کند وچندصد میلیارد دلار خسارت بدهد وداراییهای بلوکه شده ایران را ازاد کند وکل تحریمها چه برجامی چه غیر برجامی را یکجا بردارد طوری که قابل راستی ازمایی باشد
پارسال : امریکا باید کل تحریمها رابرداردو چند ده میلیارد دلار از پولهای بلوکه شده ایران را ازاد کند
چند ماه پیش : امریکا باید کل تحریمهای ایران را بردارد
امروز : امریکا باید تحریمهای «برجامی» را بردارد
احتمالا هفته بعد : امریکا بخشی از تحریمهای برجامی را بردارد ( بازگشت مرحله به مرحله) !!!
آقای شریعتمداری شما اول برادریت ثابت کن و بعد ادعای ارث و میراث بکن. شما فکر می کنید سر اون میز مذاکره مثل دفتر روزنامه شما است که حرف، حرف شما باشه؟ میز مذاکره یعنی بده و بستان است. یه چیز می دهی و یه چیز می گیری. سوال اینجاست که شما و همفکرهای شما می خواهید هیچ ندهید و همه چیز بگیرید!؟ اگر مطلبی در میز مذاکره گفته می شود باید منافع تمامی طرفین لحاظ گردد. این حرف آقای شریعتمداری فقط مصرف داخلی داشته و ممکن است عده بسیار کمی از طرفداران ایشان این حرف های ایشان را بپذیرند. وگرنه خود تیم مذاکره کننده هم می داند دوره بزن درو گذشته است.
خدا بداد مردم برسه با این نوابییییییییییغ
اقای نیکزاد چون شما در متن جامعه و نظر مردم نیستید ،بنابراین نظر و رایتان دقیق نیست باید قبول کنید که روند حرکت اکثریت جامعه خلاف شماست
با تشکر از سایت وزین تابناک و کلیه عواملهای پشت صحنه خبرنگاران محترم آن سایت در سرتاسر های عالم و کلیه همه پرسنل خدوم و زحمت کش تابناک
بنده بالغ بر 68 سال هست که مشتری سایت تابناک هستم و فی الواغع از حق آب و گل برخوردارم
ولی مدت مدیدی است که نظراتهای من منعکس نمی شود و حذف و سانسورس میشود بااینکه بنده تندرو نیستم درسته که از نطر من جمع کثیری از افراد اختلاسگر و خاعن باید اعدام شوند ولی من تندرو نیستم و خواهش میدارم که کامنطها و نظراتهای سازنده و مهم و راهبردی من را پخش کنید تا ایران پیشرفت کند و عدالت شود.
بنظر بنده از کسی که چراق قرمز را رد میکند تا کسی که باسومدیریت باعث ضرر به ملت میشود باید اعدام شوند.

البته 43 سال هم هر روز کیهان میخرم گرچه در سالهای اخیر دستمال کاقذی های بهتری هم در بازار عرضه شده ولی بازهم کیهان میخرم
آخرین شانس نیست پس احتمالایکی مونده به آخره!!
در فرهنگ لفت شما به کسی که نه تخصصش را دارد نه رزومه مرتبط دارد نه حتی ایده ای برای انجام کار دارد اما مسولیت برعهده می گیرد چه می گویند؟ نیروی جهادی؟ جوان انقلابی؟
بیست سال است مذاکره می کنند واقعا به کدام طرف آسیب رسید در حقیقت مردم ایران را سر کار گذاشتند
اگر بحث اعمال قدرت نبود نیک زاد ها توی مجلس نبودند.
آقای نیکزاد عمل به گفته های شما شرط اصلی ارتقا وضعیت جاری کشور به تغییرات اساسی از حالت رکود و بحران اقتصادی واجتماعی است جنابعالی که از تصمیم گیرندگان در سطح ملی وپر نفوذ در استان اردبیل هستید آیا به این حرفهای عمل میکنید ؟سالهاست که شهر ما دارای گمرک بین الملی است که تردد وسایل نقلیه ومسافرت وحمل کالا صادرات وواردات از آنجا صورت میگیرد سالهاست که دولت می خواهد منطقه آزاد تجاری در جای جای گمرکات کشور باز شود وهم مردم وهم دولت از آن منتفع گردند ولی شهر ما بیله سوار مغان چون فاقد نماینده مستقل است قربانی نمایندگان مرکز استان وشهرهای همجوار شده ودر بحث ایجاد منطقه آزاد تجاری همه این آقایان با اینکه مرکزیت بیله سوار است از تصویب نهایی واستقرار آن در این شهر جلوگیری کرده وزیان فراوانی به دولت ومردم منطقه وارد میکنند همه اینها با اینکه گمرکی را که با هزینه فراوان ایجاد شده را عملا به حالت تعطیلی کشاندهاند ومرکز استان وشهرهای اطراف با نفوذ در تصمیمات کشوری عملا چوب لای چرخ پیشرفت کشور ودر آمد حاصل از آن میگذارند این تنها یکی از این بخشهای در آمد زا برای اقتصاد کشور است که چنین بلاتکلیف واز کار انداخته شده است حالا حوزهای دیگر چطور است وبا چنین سیاستهای وارونه چه وضعیتی دارد را خدا میداند آقای نیکزاد بی شک تجمیع کاستیها به بحران کلان در سطح ملی واجتماعی آن منجر میشود ووقتی فرصت سوزی میشود اقتصادکشور به خاطر نبود عدات و مدیریت درست دچار چاش میشود گفته های جنابعالی وقتی مححق مشود که هدف گذاری برای نیل به اهداف کلان کشور درست و عدالت محور باشد وقتی که مرکز استان همه چیز را برای خود میخواهد وحقوق دیگر مناطق را منکر میشود آیا میشود به اهداف اقتصادی واجتماعی معمول دست یافت بی شک امید تمامی مردم وانقلاب به رویکرد درست وعدالت محور دولت آقای رئیسی وابسته است مردم انتظار دارند که بحرانهای ناشی از ضعف وکم کاری مدیریت های قبلی را بر طرف گردد همه نیک میدانند که تغییرات در اثر حرفهای غیر عملی اتفاق نمی افتد خواست آهاد مردم که نقش اساسی در به وجود آمدن جمهوری اسلامی داشتهاند تغییر شرایط موجود با اتکای به همین مردم که سرمایه اصلی انقلاب وکشور هستند میباشد همه میخواهند مسئولین نیز در فرآیند درست وقانونی عمل بکنند دلم میخواست الان که مسئولیت مهم در مجلس دارید حداقل به خاطر اشراف بر استان اردبیل از هم اینجا به گفته های خود عمل نمایید تا آن خواستهای که در سطح ملی بدنبال آن هستید جنبه عملی به خود بگیرد ومرز نشینان این منطقه به حقوق اساسی خود وکمک به تحقق پیشرفت اقتصادی واجتماعی کشور دست یابند و عدالت از هم نقطه به همه کشور تسری پیدا بکند
آقای نماینده مجلس همین توجه تنها به انقلابی بودن خاوری ها وطبری ها را بوجود آورد آگه میخواین از پرسنل بانک مرکزی بپرسین آقای خاوری همیشه با چفیه و در صف اول نماز حاضر بود
خوبه آنقدر که بفکر افراد هم باند و
اعضاهای ستاد انتخاباتی مون هستیم ، بفکر این مملکت باشیم
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل