بازدید 43155
دو هزار و نهصد و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

سفیر استرالیا در ایران جاسوس است؟ / اولین جمله مرعشی به دانشجویان پس از چهل سال تجربه / همتی: نفهمیدم چرا می‌گفتند همتی بخشی از مهندسی انتخابات است

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند حجت اشرف زاده: مگر مملکت ملک پدر شماست؟ چطور زمان انتخابات موسیقی خوب است / توصیه‌های اخیر خاتمی باید جدی گرفته شود / رونمایی از بدهکارترین وزارتخانه ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۹۳۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱ 15 December 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

جامعه ایرانی در حال فرونشست است

تقی آزاد ارمکی، جامعه‌شناس: ما به یک آشتی و وفاق ملی نیاز داریم تا به‌واسطه آن بتوانیم چالش‌های اجتماعی را حل کرده و از آنها عبور کنیم. وفاق بین اصولگرایان و اصلاح‌طلبان می‌تواند زمینه‌های حل مشکلات بنیادین را فراهم کند. دغدغه اصلی اصولگرایان در ایران ظاهرا اخلاق و دین و از سوی دیگر، دغدغه اصلاح‌طلبان روابط بین‌الملل و اقتصاد بوده است. اگر قرار است جامعه همچنان به مسیر خود ادامه بدهد و زمین نخورد، باید یک وحدت و آشتی ملی بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان به وجود بیاید. امروز جامعه ایرانی در حال فرونشست است. جامعه باید روی پای خود بایستد و برای این کار باید همه در صحنه باشند. جامعه باید رویکرد مثبت به خود بگیرد و شاد باشد و نشاط اجتماعی در آن افزایش پیدا کند. ما به چنین رویکردی نیاز داریم. این در حالی است که اصولگرایان از درک این وضعیت ناتوان هستند و همه‌چیز را در قدرت و دولت خلاصه می‌کنند. این عده گمان می‌کنند که به تصاحب قدرت و دولت همه‌چیز به پایان رسیده، درحالی‌که اشتباه می‌کنند و در واقع روند اضمحلال تازه آغاز شده است. امروز بن‌بست‌های اجتماعی در حال تبدیل‌شدن به بن‌بست‌های سیاسی است و عبور از این بن‌بست‌ها امکان‌پذیر نیست، مگر اینکه جریان‌های سیاسی با هم به اجماع و وحدت برسند تا جامعه روند رو به رشد خود را آغاز کند.

همتی: نفهمیدم چرا می‌گفتند همتی بخشی از مهندسی انتخابات است

عبدالناصر همتی: شش ماه سکوت کردم و همه مشکلات را گردن ما انداختند و بانی وضع موجود شدیم؛ یک چیز‌های دیگری هم به ما اضافه کردند؛ ما که سه سال در سخت‌ترین شرایط و جلوی فشار حداکثری مقاومت کردیم و برای اینکه فروپاشی اقتصاد و ابرتورم اتفاق نیفتد، تلاش هایمان را انجام دادیم. نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه کرمان را بعد از ۶ ماه سکوت انتخاب کردم، ادامه داد: بعد از شهادت سردار سلیمانی توفیق نداشتم به مرقد ایشان حضور پیدا کنم و گفتم دو کار نیک را با هم انجام داده باشم؛ در فضای مجازی پرسیده بودند آیا در عمل هم در خط حاج قاسم بودید که باید بگویم ایشان در تمام دوران بانک مرکزی یاور من و عزیز من بودند. همتی تصریح کرد: مشکلات کشور در این ۴۰ سال خیلی زیاد بود و همه ما در این‌ها نقش داریم، چه اصولگرا و چه اصلاح طلب، کسی نمی‌تواند خود را مبرا کند، همه ما تقصیر و اشتباهات زیادی داشتیم. رییس کل پیشین بانک مرکزی افزود: یک نفر مطلبی نوشته و تیتر زده بود «همتی، قربانی وضعیت» که من اعتراض کردم و گفتم بنویسید «مظلوم وضعیت موجود»، من نفهمیدم چرا می‌گفتند همتی بخشی از مهندسی انتخابات است؛ البته موفق هم شدند که به نظرم نیرو‌های معاند خارجی بودند.

معاون اول قوه قضاییه: شرمنده همکارانمان که با حقوق ۲ میلیون زندگی می‌کنند، هستم

حجت‌الاسلام والمسلمین مصدق طی سخنانی خطاب به کارکنان این مجتمع تاکید کرد، تمام تلاش‌ها باید معطوف به رسیدگی به پرونده‌های مردم به‌طور دقیق و سریع باشد. معاون اول قوه قضائیه در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: دشمن به واسطه شایعه‌پراکنی، برای القای ناامیدی به مردم تلاش می‌کند و تمام همت خود را بر این نهاده که امیدی را که در دل مردم ایجاد شده‌ است، نابود کند. وی با بیان اینکه در دوره تحول و تعالی خدمات بی‌نظیری به مردم ارائه شده است، گفت: بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته، سطح رضایت مردم از قوه قضاییه و کارکنان بالاست. حجت‌الاسلام والمسلمین مصدق با انتقاد از انتشار برخی اخبار در ماجرای دروغین حقوق ۱۸۴ میلیون تومانی یکی از کارکنان قوه قضائیه اظهار کرد: شرمنده همکاران اداری و قضایی خود هستیم که با حقوق ۲ میلیون و ۳ میلیون تومانی زندگی می‌کنند.

محمدبیگی، نماینده مجلس: یارانه وسایل پیشگیری از بارداری برداشته شد

محمدبیگی، عضو کمیسیون بهداشت درباره شائبه‌هایی مبنی بر ایجاد محدودیت در وسایل پیشگیری گفت: محدودیت یا حذفی قرار نیست در وسایل پیشگیری اتفاق بیفتد، دارو و لوازم پیشگیری در دسترس مردم است. در سی سال گذشته در راستای قانون تنظیم خانواده از دهه ۶۰ تا ۹۰ لوازم پیشگیری رایگان و با سوبسید و یارانه دولت به مردم داده می شد، اکنون یارانه این وسایل برداشته شده است و یارانه برای بحث درمان ناباروری و هزینه‌های تامین سلامت مادر و ارتقای سلامت مادر و نوزاد و فرایند‌های لازم در این امور هزینه می‌شود. در حال حاضر قانون تنظیم خانواده مدتش منقضی شده است و ما یک پارادایم جدید را شروع کرده ایم. وسایل پیشگیری هم در دسترس و قابل تهیه است، فقط رایگان بودنش برداشته می‌شود.

سایت دانمارکی: ملی‌پوش هندبال بانوان ایران ناپدید شد

یک سایت دانمارکی مدعی شده است که شقایق باپیری، بازیکن تیم ملی هندبال زنان ایران که برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا به سر می‌برد، ناپدید شده است. به دنبال ناپدید شدن چهار ورزشکار کامرونی در این مسابقات، بازیکن سی ساله تیم ملی ایران هم بدون هیچ اثری، ناپدید و این خبر توسط فدراسیون جهانی و برگزارکننده اسپانیایی، تایید شده است. جومه فورت، مدیر کمیته برگزاری جام جهانی هندبال در این مورد گفت: ما روز سه‌شنبه متوجه ناپدید شدن این بازیکن شدیم و تنها کاری که از دستمان برمی‌آمد، اطلاع دادن به پلیس بود. تیم ایران جمعه به ایران بازمی‌گردد و مسئولان فدراسیون به دنبال این هستند که وی را پیدا کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی: ضرورت به‌کارگیری "نیروهای انقلابی" بدون رزومه و سابقه کاری

محسن علیزاده در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی اظهار کرد: انگار فراموش کردیم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم سالاری حاکم بوده و مردم ولی نعمت ما هستند و به فرموده امام خمینی(ره) اربابان ما بوده و ما نوکران و خدمتگزاران ملت هستیم. نماینده مردم سپیدان در مجلس یازدهم کارکنان دولت گفت: انتظار مردم این است با تغییر دولت و شکل گیری دولت انقلابی رویه‌های غلط گذشته که با اعمال محدودیت‌های پی در پی از ورود مردم به ادارات جلوگیری می شد، حذف شود. چطور می‌خواهیم برای مردم از پشت درهای بسته نوکری و مسائل و مشکلاتشان را بدون دیدار با آنها حل کنیم؟نماینده مردم سپیدان با اشاره به موضوع «جوان‌گرایی» تأکید کرد: مردم از دولت و مجلس انقلابی انتظار ایجاد همان نگاه نابی را دارند که در ابتدای انقلاب ایجاد شده بود. رویه‌های سختگیرانه بکارگیری نیروهای انقلابی باید رفع شود، چون متاسفانه در پی آن امیدی که در دل جوانان انقلابی گام دومی ایجاد شده بود، کم کم کمرنگ می شود و این در حالی است که ما باید به فرموده رهبر معظم انقلاب تلاش کنیم به جوانانی که با حداقل امکانات حداکثر بهره وری را ایجاد می کنند، میدان دهیم و اگر قرار باشد به کارگیری آنها را منوط به داشتن رزومه کنیم، مطمئناً کارهای پیش نرفته و درب روی همان پاشنه خواهد گشت.

رونمایی از بدهکارترین وزارتخانه

هادی بیگی‌نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس:وزارت نیرو از بدهکارترین وزارتخانه‌های ایران است و تعرفه گذاری پلکانی می‌تواند بدهی‌های این وزارتخانه به تولیدکنندگان برق را کاهش دهد. تعرفه گذاری پلکانی کنونی برای مشترکان پر مصرف چندان گران نیست.بیشتر مشترکان پرمصرف جزو افراد مرفه جامعه هستند و مبالغ جدید برای این قشر جامعه چندان زیاد نخواهد بود؛ اگر قیمت قبض برق آنها بالا می‌رود، باید مصرفشان را هم بهینه کنند./باشگاه خبرنگاران

بازیکن تیم ملی هندبال زنان اردو را ترک کرد/ شاید برنگردد!

شنیده ها حاکی است، ‌‎شقایق باپیری، عضو تیم زنان هندبال، هنگام تست پی سی آر از اردوی تیم ملی در رقابت های جهانی اسپانیا جدا شده و خبری از وی نیست. مسئولان فدراسیون هندبال امیدوارند او جمعه با تیم ملی به کشور برگردد.

توصیه‌های اخیر خاتمی باید جدی گرفته شود

حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری، عضو شاخص مجمع روحانیون مبارز در خصوص سخنان اخیر سید محمدخاتمی و تاکید وی بر کنش‌گری اجتماعی و متفاوت اصلاح‌طلبان در روزگار کنونی، اظهار داشت: سخنان اخیر آقای خاتمی در خصوص حضور موثر اصلاح‌طلبان در جامعه کاملا درست است و باید از آن استقبال کرد. وی تأکید نمود: اصلاح‌طلبی یک جریان پویا، فراگیر، مستمر و پویا برای اصلاح امور است و نباید آن را صرفا در امر اصلاح قدرت و یا ساختار حاکمیتی خلاصه و محدود کرد.این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر این که نباید اصلاح‌طلبی را امری متکی به قدرت دانست، بیان داشت: اصلاح‌طلبی الزما با حضور قدرت شکل نمی‌گیرد؛ هرچند اگر با ابزار قدرت دست به اصلاحات زد، این موضوع بسیار پسندیده خواهد بود.

پاسخ نیکزاد به شائبه حقوق ۸۰ میلیونی در مجلس

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده اراک در مورد احتمال دریافتی ۸۰ میلیونی مجلسی ها گفت: کسی در مجلس حقوق ۸۰ میلیونی نمی‌گیرد.علی نیکزاد که اداره جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر شفاهی گفت: نمایندگان نباید مطالبی را که در شبکه‌های مجازی مطرح می‌شود در تریبون مجلس بگویند. کسی در مجلس حقوق ۸۰ میلیونی نمی‌گیرد. چنین مبلغی در هیات رئیسه مجلس وجود ندارد. صبح امروز در برنامه سلام تهران حضور داشتم و مطلبی در همین مورد گفته شد که خلاف واقعیت است.این عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه حقوق نمایندگان مجلس زیر ۲۰ میلیون تومان است، گفت: جایگاه ساختاری نمایندگان در کشور، به اندازه یک بخشداری نیست. مطالبی که در شبکه‌های اجتماعی گفته می‌شود را از تریبون مقدس مجلس مطرح نکنید.این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: امروز فیش‌های حقوق نجومی از مجلس صادر شده است، جلوی این ریخت و پاش‌ها و حقوق‌های نجومی را بگیرید. فیش حقوقی ۸۰ میلیون تومانی متعلق به کیست؟ اگر صحت دارد، مجلس موضع رسمی بگیرد و هیات رئیسه برخورد کند.

سفیر استرالیا در ایران جاسوس است؟

روزنامه جوان با اشاره به بازدیدهای اخیر سفیر استرالیا از اماکن مقدسه به این گشت و گذارها با دیده تردید نگاه می کند.

روزنامه جوان در یادداشتی نوشت:مهم‌ترین ویژگی‌های جاسوسی کایلی استفاده از یک زن جوان باسواد و باانگیزه به عنوان یک پژوهشگر علاقه‌مند به مسائل مذهبی شیعیان و با پوشش تابعیت کشور استرالیا بود که سابقه و به تبع آن حساسیت کمتری نسبت به اقدامات جاسوسی این کشور علیه ایران وجود داشت.سؤالی که اکنون در برابر ماست، این که هدف سفیر استرالیا از حضور در این اماکن با همان سبک و سیاق و روش جاسوسی به نام کایلی چیست؟ آیا دولت استرالیا همکار و بخشی از پروژه رژیم صهیونیستی برای نفوذ و «جاسوسی نیابتی» در ایران شده است؟ آیا سوءاستفاده از زنانگی به عنوان یک ابزار و گرفتن ژست علاقه‌مندی به مذهب و سوءاستفاده از احساسات مذهبی، سبک و شیوه تعریف شده برای پیشبرد این مأموریت نیابتی است؟ موضوعی که به نظر هوشیاری جدی سازمان‌های اطلاعاتی ایران برای شناسایی و جلوگیری از توسعه این روند و مقابله با آن را می‌طلبد.

اولین جمله‌ مرعشی به دانشجویان بعد از ۴۰ سال تجربه: ترک صحنه سیاست هنر نیست

مرعشی با تاکید بر اینکه سیاست امر بسیار مهمی است، عنوان کرد: گاهی می‌بینیم در جامعه حتی اهالی علم و فرهنگ نیز متوجه اهمیت سیاست و نقش محوری سیاست نیستند؛ در بین اموری نظیر تحصیل و تولید علم، فناوری، دانش، تولید، صادرات، تربیت انسانها، دفاع و امنیت یک موضوع محوری و اساسی وجود دارد و آن سیاست است.دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ادامه داد: در واقع سیاست است که تعیین می‌کند یک کشور و ملت در چه مسیری قرار است گام بردارند.او در ادامه سخنان خود خطاب به دانشجویان خاطرنشان کرد: اولین جمله‌ای که بعد از ۴۰ سال تجربه به شما می‌گویم این است که سیاست امری نیست که انسان آن را به گوشه‌ای بگذارد و اهمیتی برای آن قائل نباشد. ما نباید سیاست را ترک کنیم، ترک صحنه سیاست هنر نیست. ایستادگی، پیگیری و تدبیر در امور سیاسی می‌تواند کارگشا و راهگشا باشد.

حجت اشرف زاده: مگر مملکت ملک پدر شماست؟؛ چطور زمان انتخابات موسیقی خوب است

حجت اشرف‌زاده، خواننده سرشناس کشورمان در واکنش به سخنان این نماینده به خبرنگار دیده بان ایران می گوید: اولاً که مملکت ملک پدر نه این نماینده و نه هیچکس دیگر نیست که بیاید بگوید، چه کسی حق دارد در کشور زندگی کند و چه کسی حق ندارد. این آقا مالک ملک پدری‌اش نیست که بگوید هر کی نمی‌خواهد از ایران برود! اینجا مملکت ماست، خانه ماست و هیچکس نمی‌تواند ما را از خانه‌یمان بیرون کند.این خواننده تاکید کرد: با برخورد سلبی و چماق دست گرفتن نمی‌توان کسی را از گوش دادن، نواختن و حتی خواندن منع کنند. با حرف این آقایان نه مردم ساز و موسیقی را کنار می‌گذارند و نه هنرمند از این بی عدالتی ساکت می‌ماند.اشرف‌زاده با تاکید بر شرایط بد معیشتی موزیسین‌ها گفت: بسیاری از هنرمندان در این دو سال کرونا وضعیت بسیار بدی به لحاظ معیشتی داشتند طوری که به نان شب‌شان محتاج بودند اما ساز را رها نکردند.وی در ادامه افزود: چطور زمان انتخابات و یا مواقعی که به شور و اشتیاق مردم نیاز دارید، ساز و موسیقی خوب است اما الان ساز و موسیقی به صلاح نیست؟!اشرف‌زاده ادامه داد: درست است که برخی افراد به اصطلاح خواننده شروع به فحاشی در موسیقی‌هایشان می‌کنند اما مگر در استادیوم کسی فحش نمی‌دهد؟! نمی‌شود به‌خاطر برخی افراد کل فوتبال ایران را تعطیل کرد. موسیقی هم به همین شکل است.

علت اصلی مشکلات برجام رویکرد آمریکاست نه ایران

معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت سازمان ملل علت اصلی مشکلات کنونی مربوط به برجام را رویکرد آمریکا دانست و گفت که رویکرد واشنگتن مسبب اصلی این مشکلات است نه اقدامات تهران.«دیمیتری پولانسکی» افزود: ما اظهارات مبنی بر منسوخ شدن برجام و نیاز به به‌روزرسانی و گسترش آن را خطرناک و غیرمسئولانه می‌دانیم، این توافق جامع به‌ دقت تنظیم شده است و باید کامل و بدون حذف و اضافات اجرا شود.پولانسکی تصریح کرد: ما همچنین نمی‌توانیم با ادعای فقدان پویایی توافق برجام به‌دلیل پیشروی کُند مذاکرات وین موافقت کنیم، در زمان حاضر هیچ جایگزینی برای برجام وجود ندارد.وی ادامه داد: بیایید واقع‌بین باشیم و فراموش نکنیم که دلیل اصلی همه مشکلات کنونی مربوط به توافق هسته‌ای در رویکرد آمریکا نهفته است.معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل اشاره کرد که روسیه از کشورها می‌خواهد از اعمال هرگونه فشار بر پیشرفت مذاکرات وین برای احیای توافق هسته‌ای خودداری کنند.

خبر وال استریت ژورنال درباره دوربین های آسیب دیده سایت کرج

وال استریت ژورنال نوشت که یک مقام غیرایرانی با تایید حصول توافق میان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص تاسیسات کرج اظهار کرد: دوربین‌های آژانس جایگزین خواهند شد اما مساله ویدیوهای دوربین‌های آسیب دیده حل نشده باقی مانده است.وال استریت ژورنال همچنین تاکید کرد: بر اساس این توافق ایران مواد هسته‌ای را تا زمان حصول توافق، نگه خواهد داشت.پیشتر منابع مطلع در کشورمان اعلام کرده بودند که به دلیل اتمام بخش اصلی بررسی‌های قضایی-امنیتی بر روی دوربین‌های آسیب‌دیده و همچنین نظر به اقدام آژانس در محکوم کردن خرابکاری در مجتمع تسا و پذیرش بررسی فنی دوربین‌ها از سوی کارشناسان ایران قبل از نصب، ایران در اقدامی داوطلبانه ، اجازه جایگزینی دوربین‌های جدید به جای دوربین‌های آسیب دیده را به آژانس داده است.وزیر امور خارجه کشورمان امروز با اشاره به نحوه تعامل ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی و اینکه این سازمان بین المللی در مقاطعی از ابزار فنی برای تاثیرگذاری سیاسی بر گفتگوهای وین استفاده کرده گفته بود: شب گذشته به توافق خوبی با آژانس دست پیدا کردیم که می تواند برخی نگرانی های ادعایی درخصوص برنامه هسته ای صلح آمیز ایران را بر طرف کرده و تداوم بیش از پیش همکاری‌های متقابل با آژانس را به دنبال داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۹۰
انتشار یافته: ۲۳
واقعا که من یه چند ساعت هست اشک در چشمانم حلقه زده که چطور این بندگان خدا در قوه قضاییه با ماهیانه دو میلیون زندگی میکنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
با آفتابه چشمانت را بشور
اسراییل هم فلسطینیان را حانخ شان بیرون کرده.پس منطق این مرد.......
آشتی ملی فقط با حذف اصولگراها و اصلاح طلب ها امکان‌پذیره
آقای همتی ! چرا فکر میکنید در بین مردم اعتبار دارید و هر از گاهی ، صحبتهای خارج از عرف میکنید. شما در دوره مسئولیت به انداره بسیار زیاد در شرایط بد اقتصادی مردم ، تاثیر داشتید. اگر شرایط نظام اجازه بدهد شما به خاطر تصمیمات نادرست در تعیین نرخ دستوری سود بانکی ،ایجاد تورم وحشتناک ، سیاستگذاری غلط در هدایت پول مردم به بورس ،از بین بردن حجم اندوخته ارز مملکت ، کاهش ارزش پول ملی و خیلی تصمیمات نادرست و... میبایست محاکمه و مجازات شوید.اول از خدا و دوم از مسئولیت نظام عاجزانه خواهان محاکمه و مجازات آقای همتی هستم تا درس عبرتی برای کسانی که در شرایط فعلی سهیم هستند ،شوید.
مرغ پخته هم از افاضات آقای همتی ، قهقه میزند.
گور بابای گوگلو،سفیر استرالیا
بیخود منتظر شقایق باپیری نباشید زیرا او هم قطعا بسان دهها ورزشکار ایرانی دیگر، الان پناهندگی گرفته و بزودی او را بدون پوشش اسلامی، در تیم هندبال یک کشور اجنبی مشاهده خواهید کرد
با این بدبینی مفرط و تعریف جاهلانه ای که روزنامه جوان در خصوص جاسوس بودن سفیر استرالیا ارائه داده است، پس تمامی سفرای ما در ممتاک خارجه، جاسوس حرفه ای تشریف دارند !
لطفا از تاریخ و بقایای تاریخی کشور محافظت فرمایید.
اصلاح طلبان و اصول گرایان یک طرف قضیه هستند و مردم هم طرف دیگر!
آقای ارامکی ، توافقی با دشمن نیاز نیست . مردم همدل هستند . خود را مردم ندانید . تشکر از آقای همتی که ساعت شانزده روز بیست وهشت خرداد خود را برنده قاطع انتخابات ندانستند و ... .
فردا همراه با جوانان انقلابی خودجوش سفارت استرالیا رو به خاک و آتش می کشیم.
از نظر شما همه جاسوس هستن مگر اینکه عکسش ثابت بشه!!!
کافر همه را به کیش خود پندارد!
آقاي محسن علیزاده ، همين طرز تفكر غلط " بکارگیری نیروهای انقلابی بدون رزومه و سابقه کاری " بوده كه مملكت رو به اين روز انداخته و يكي از ثروتمند ترين كشورهاي جهان رو تبديل به يكي از فقير ترين كشورها و ارزمون رو به يكي از بي ارزش ترين ارزهاي دنيا تبديل كرده !!!
آقای معاون اول قوه قضاییه حتما حتما اشتباه به عرضتان رسانده اند حتی در قانون کار حقوق زیر 4500 چهارمیلیون و پانصد کمتر نداریم ...در ضمن آن همکارانتان علاوه بر این 4500 مطمن باشید 4500 دیگر نیز تحت عنوان رفاهیات،پاداش،کمک هزینه خواروبار،اضافه کار و و .. دریافت می کنند و کمترین حقوق دریافتی در قوه قضاییه کمتر از ده میلیون تومان نیست حاضرم با شما مناظره کنم در این خصوص ...ژست مظلوم نمایی هم باید ادله مبرهن و مستند داشته باشد ...حتما حتما حقوق و مزایای پرذاختی..منظورم ان مبلغی است که به حساب کارکنان قوه قضاییه می رود در ماه طیفی است از مبلغ ده میلیون تومان تا 60 میلیون تومان
آقای اشرف زاده گرین کارت آمریکا از جیبت زده بیرون قایمش کن.
سفیر استرالیا در ایران جاسوس است؟
کافر همه را به کیش خود پندارد
خداوندا اين كشور را از سوء تدبير مديران و نمايندگان انتصابي كه به جاي مرحم نمك به زخم مردم ميپاشند حفظ بفرما !
چقدر جاسوس و عوامل دشمن و نفوذی زیاد داریم تو ایران. فکر کنم به زودی تعداد عوامل دشمن از تعداد جمعیت کل کشور هم فزونی یابد.
معاون اول قوه قضاییه: شرمنده همکارانمان که با حقوق ۲ میلیون زندگی می‌کنند، هستم!!!!!!!!!!!!!!!!!!واقعا ملت را احمق فرض کردی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!اگر حقوق های نجومی گرفتید این همه بی عدالتی در جامعه رواج پیدا نمی کرد.
آقایان بیایند و لیست حقوقی و دریافتی هایشان را به عموم نشان دهند و همینطور حساب بانکی اشان بعد شاید مردم باور کردند. پس حکومت عدل علی که در اوایل انقلاب شعار مردم بود چه شد این است عدل و عدالت علی یکی میلیونها میلیون حقوق بگیرد و دیگری در سطل زباله دنبال چیزی بگردد.
الان یارانه وسائل پیشگیری به افراد مجرد اختصاص نمی یابد و مثل یارانه بنزین که به بی خودروها تخصیص نمی یابد باید فکری به حال آن کرد! و طبیعتاً باید پله ای و بر اساس تعداد فرزندان یارانه آن کاهشی شود
مجلس فکری بکن
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی