بازدید 6305

واکنش حماس به استقبال امارات از «نفتالی بنت»

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین " حماس" امروز سه شنبه استقبال کشور امارات از نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و آن را یک انحطاط قومی و اخلاقی خواند.
کد خبر: ۱۰۹۳۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳ 14 December 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی چاپ لندن، اسماعیل رضوان یکی از رهبران حماس با صدور بیانیه مطبوعاتی گفت: سفر بنت به امارات یک انحطاط قومی، اخلاقی و پشت کردن به آرمان فلسطین و مشارکت جستن در اقدامات تجاوزکارانه اسراییل علیه ملت فلسطین و مقدسات آن است.

رضوان افزود: ما استقبال دولت امارات از بنت جلاد جنایتکار را که مرتکب جنایات جنگی و ضد انسانی شده است، به شدت محکوم می‌کنیم که همزمان با آن اقدامات تروریستی و کشتار ملت فلسطین افزایش یافته و فرآیند شهرک سازی در سرزمین مان و طرح‌های یهودی سازی قدس اشغالی گسترش یافته است.

وی ادامه داد: دولت امارات با فرآیند عادی سازی فزاینده مناسبات و طرح‌های تقویت روابطش در سطوح مختلف با رژیم اشغالگر از پشت بر ملت فلسطین خنجر زد و به آرمان امت مسلمان خیانت کرد و به حضور اشغالگر در سرزمین فلسطین مشروعیت بخشید.

بنت ظرف دو روز گذشته اولین سفر رسمی خود را به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی به کشور امارات پس از امضای توافق عادی سازی روابط میان دو طرف در اوایل ماه سپتامبر گذشته انجام داد و با محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی و سایر مقامات امارات دیدار و گفتگو کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی