بازدید 15001
۸
سوژه

رشوه سکه طلا به داور فوتبال و سکوت فدراسیون

با گذشت بیش از یکسال هنوز کمیته اخلاق یا ارکان دیگر فدراسیون برخوردی با این فساد نداشته اند و رشوه دهنده نیز به کارش ادامه می‌دهد
کد خبر: ۱۰۹۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲ 13 December 2021

ماجرای رشوه علنی به داور فوتبال در یکی از شهرستان ها آن‌هم توسط رئیس هیات فوتبال علنی و افشا شده است اما با گذشت بیش از یکسال هنوز کمیته اخلاق یا ارکان دیگر فدراسیون برخوردی با این فساد نداشته اند.

به گزارش تابناک ورزشی، در تماس تلفنی یکی از داوران سرشناس با یک سایت ورزشی، این موضوع با جزئیات زیر تشریح شده است.

یکی از داوران سرشناس فوتبال ایران سال گذشته وقتی برای قضاوت یک بازی حساس لیگ برتری به یکی از شهرستان ها سفر می کند، ساعتی پس از اقامت در هتل، رییس هیات فوتبال آن شهر با کیفی که صنایع دستی داخل آن بوده به دیدارش می آید. رییس هیات فوتبال بعد از صحبت های مقدماتی به این داور می گوید ما توقع نداریم شما به نفع تیم شهر ما سوت بزنید، همین قدر که علیه تیم ما سوت نزنید کافی است. داور ابتدا با لحن تندی جواب این شخص را می دهد و از او می خواهد از اتاق بیرون برود چون در غیر این صورت موضوع را به ناظر و نماینده فدراسیون گزارش می کند و سپس وقتی این فرد از اتاق او خارج می شود، بسته را باز می کند و در کمال تعجب می بیند کنار صنایع دستی یک سکه طلا هم جاسازی شده است.

رشوه سکه طلا به داور فوتبال و سکوت فدراسیون

 

این داور بلافاصله با ناظر و نماینده فدراسیون تماس می گیرد و از آنها می خواهد این رشوه را صورت جلسه کنند که آنها رییس هیات فوتبال را صدا می زنند و این شخص در حضور نماینده فدراسیون و ناظر بازی از داور بابت این رفتار عذرخواهی می کند و می گوید منظوری نداشته ولی داور بازی به این حرف بسنده نمی کند و نامه ای برای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می نویسد و اعلام می کند رییس هیات فوتبال قصد داشته به او رشوه بدهد. 

گویا از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به این داور می گویند موضوع را جایی بازگو نکند و آنها خودشان پیگیر موضوع هستند اما گفته می شود با گذشت یک سال و چند ماه از این اتفاق، هنوز همان رییس هیات در منصب خود باقی مانده و به نامه داور رسیدگی نشده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
اينكه فدراسيون و سازمان ليگ و كميته هاي مربوطه كاري نكرده اند چه چيزي را به ذهنها متبادر مي كند؟!!بله!درست حدس زديد!
اگر موضوع عنوان شده حقیقت است، بهتر نبود که نام آن باشگاه را مشخص می‌کردید که تمام باشگاه های شهرستانی مورد شک خوانندگان قرار نگیرد؟؟؟!!!!
قاعدتا باید با داور "افشا کننده فساد" برخورد می شد!
اینکه سکه به داور داده اند یک مسئله هست و اینکه از او خواسته اند به ناحق بر علیه تیمشون سوت نزند یک مسئله .
مملکت ما کارش پنهان کاری و ... هستش
حتما باید باداور برخورد فیزیکی از نو خودش بشه !چون در مملکت برخلاف روال حرکت کرده....!
این که چیزی نیست یه وزیر ورزش داشتیم عاشق یه تیم خاص ۵ سال هم اون تیم جام میگرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
البته يك تيم ديگر هم بود كه هر چه بازيكن خارجي مي خواست مي گرفت و در مقابل آن تيم قهرمان در بعضي بازيهابه زور مي توانست يازده بازيكن خود را جور كند و به زمين بفرستد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر