بازدید 38376
دو هزار و هشتصد و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

مرتضوی: شیپورهایی که در گذشته نواخته شده است، الان صدایش درمی آید / حدادعادل: کشور با نیروهای اتوکشیده اداره نمی‌شود / نظر باهنر درخصوص موضوع «شفافیت آرا» / تسلیت سفارت فرانسه برای درگذشت «عمو داود»

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: کنایه باقری به جدی نگرفتن مذاکرات وین از سوی برخی طرف‌ها / بیانیه عربستان و بحرین علیه ایران / واکنش وزارت خارجه به ادعای نماینده پارلمان انگلیس / تابلوی نستعلیق آل کساء در کاخ دلمه باغچه اردوغان / نماینده مجلس: باید مراقب بود که سفر‌های استانی در حد شنیده شدن مشکلات نباشد ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۹۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶ 10 December 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

ترامپ: لعنت به نتانیاهو، هرگز او را نخواهم بخشید

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با باراک راوید، خبرنگار اسرائیلی: هیچکس به اندازه من به نتانیاهو کمک نکرد؛ اما اولین کسی که پیروزی بایدن را به او تبریک گفت نتانیاهو بود.او حتی اجازه نداد جوهر انتخابات خشک شود و تبریکش را نه به صورت شفاهی بلکه به صورت یک پیام ویدئویی ابلاغ کرد.من نتانیاهو را دوست داشتم اما وفاداری را هم دوست دارم؛ من از آن زمان تاکنون با او صحبت نکرده ام و او را به خاطر این کارش نخواهم بخشید.نتانیاهو به خاطر کمک‌های من در انتخابات شکست نخورد و اگر کمک‌های من نبود، چه بسا اسرائیل تا الان نابود شده بود.

۱۲۵۰ پرستار در سال گذشته درخواست مهاجرت کرده‌اند؛ معادل سی دانشکده پرستاری!

معاون پرستاری وزارت بهداشت: در سال ۹۹ حداقل ۱۲۵۰ نفر از سازمان نظام پرستاری درخواست برای مهاجرت (گوداستندینگ) کرده‌اند، البته تخمین زده می‌شود این عدد بیشتر باشد.اگر تخمین ۱.۵ تا ۲ برابری را داشته باشیم و اگر میانه را ۱۵۰۰ نفر در نظر بگیریم، می‌توان این‌طور گفت که معادل ۳۰ دانشکده پرستاری که نیروی انسانی را تربیت می‌کنند، مهاجرت داریم و این زنگ خطری برای نظام سلامت است.

قیمت مسکن های مهر پردیس میلیاردی شد

بررسی های صورت گرفته حاکی از آن است که میانگین قیمت واحدهای مسکن مهر در شهر پردیس به نسبت از شهر پرند بالاتر است، به طوری که واحد ۱۰۷ متری مسکن مهر در شهر پردیس ۷۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است و واحدهای ۱۰۶ متری آن نیز امروز به قیمت ۹۶۰ میلیون تومان معامله می شوند.حتی در برخی موارد قیمت برخی از واحدهای مسکن مهر این منطقه از یک میلیارد تومان نیز فراتر رفته است، به طوری که آپارتمان های ۱۰۰ متری فاز ۱۱ پردیس این روزها یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

بادامچیان: شورای نگهبان فرمودند هر کاندیدایی که حزب مؤتلفه معرفی کند صلاحیتش احراز شده است

اسدالله بادامچیان با بیان این که با وجود همه مشکلات سال های اخیر کشور که توسط اصلاح طلبان اعتدالی ایجاد شده بود، در حزب مؤتلفه اسلامی توانستیم در پنج انتخابات مهم حضور پیدا کنیم، گفت: یکی انتخابات شورایاری محلات تهران بود که خطوط التقاطی و اصلاح طلبان می خواستند در آنجا پیروز شوند و آن را مقدمه ای برای چند انتخابات بعدی از جمله ریاست جمهوری و مجلس قرار دهند؛ مؤتلفه برای این منظور از آغاز سال ۹۸ کار را شروع کرد؛ هزار نفر از اعضا شناسایی شدند و در ۲۲ منطقه تهران و ۳۵۴ محله کار کردند؛ در نتیجه انتخابات با پیروزی ۷۰ درصد چهره های ارزش گرا به موفقیت رسید و ۲۵۰ تن از نیروهای حمایت شده مؤتلفه، در این انتخابات، منتخب شدند. این یک پیروزی مهم بود.

بادامچیان افزود: دوم انتخابات مجلس یازدهم بود که باز هم مؤتلفه با هدف وحدت اصولگرایی وارد شد؛ عضو شورای ائتلاف شد و از استانها خواسته شد افراد واجد شرایط شان با ۹شاخص معرفی کنند که انجام شد و این در یک مجموعه مجلد برای ۳۱ استان ثبت و ضبط شده است؛ با شورای نگهبان در مورد افرادی که از سوی ما کاندیدا بودند و احراز صلاحیت نشده بودند صحبت شد؛ تشکر ویژه دارم که فرمودند آن که مؤتلفه معرفی کند صلاحیتش برای ما احراز شده است و به حمدالله بخش عمده ای از افراد مورد نظر ما احراز صلاحیت شدند و در نهایت از اعضای حزب مؤتلفه، ۲۷ نفر را برای انتخابات مجلس در تهران معرفی کردیم، اما در ساز و کار وحدت اصولگرایی، ۳نفر از آنان در فهرست نهایی اصولگرایی قرار گرفتند و رأی بسیار خوبی آوردند.

علم الهدی: زن اگر بی حجاب باشد، در سایه مرد زندگی خواهد کرد

امام جمعه مشهد گفت: زن اگر حجاب داشته‌ باشد در متن تاریخ قرار خواهد گرفت و اگر بی حجاب بود در حاشیه باقی خواهد ماند و هرچقدر هم سواد و قدرت سیاسی و اقتصادی داشته باشد همچنان در حاشیه مانده و در سایه مرد زندگی خواهد کرد. حجت الاسلام سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در حرم مطهری رضوی با تبریک زادروز فرخنده حضرت زینب کبری (س) اظهار داشت: حضرت زینب (س) زن را از حاشیه به متن تاریخ آورد و تا پیش از وجود آن حضرت هیچ زنی در تاریخ سازنده تاریخ نبود و این بانوی بزرگوار، به صورت یک خانم مردآفرین، قهرمان سازنده تاریخ شد. وی اضافه کرد: در کربلا پیروزی شمشیر بر خون صورت گرفت و شمشیر ظلم و کفر بر خون که حق بود، پیروز شد اما زینب کبری (س) این خون ریخته شده را بر شمشیر آخته و برکشیده ظلم پیروز کرد. امام جمعه مشهد گفت: با زن سالاری در خانه، زن از حاشیه بیرون نمی‌آید و برای اینکه یک زن سازنده و مستقل باشد باید پیرو حضرت زینب (س) باشد. وی یکی از فلسفه‌های حجاب را نیز همین موضوع دانست و افزود: یکی از فواید حجاب زن این است که زن در حاشیه واقع نشود، در رهگذر شهوت ها قرار نگیرد و به عنوان جذب کننده شهوت مردان مطرح نشود، بلکه به عنوان انسان برجسته، قوی و تاریخ ساز به متن تاریخ بیاید.

امام جمعه قم: می خواهند همان فاجعه‌ای که در اسپانیا رقم زدند، در قم تکرار کنند

آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه نماز جمعه قم که در مصلی قدس قم برگزار شد گفت: انقلاب ما زینبی و حسینی است و از ابتدای انقلاب زنان نقش برجسته‌ای ایفا کردند و دشمنان به ویژه صهیونیست ها با این نقش مهم زنان دست به کار شدند تا انتقام‌های خود را به ویژه از زنان بگیرند و آن ها را از ارزش‌های عفاف و پاکدامنی جدا کنند به ابتذال بکشانند و غیرت جوانان را از بین ببرند و همان فاجعه‌ای که در اسپانیا رقم زدند و مسلمانان را شکست دادند، تکرار کنند. وی یادآور شد: از جمله مراکزی که دشمن آن را نشانه گرفته، شهر مقدس قم است که سعی دارد با همان ابزار فساد، این شهر را از نقش تاثیرگذار خود تهی کنند.

دشمن به دنبال جداسازی مردم از نظام دینی و رهبری و شقه شقه کردن کشور است

سردار شریف با بیان اینکه نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بسیج و پیوند دادن قابلیت‌ها و ظرفیت‌های دفاعی جهان اسلام، سدی مستحکم و مقاوم برابر راهبرد مستکبران در قطعه قطعه کردن جهان اسلام ایجاد کرده است، گفت: نیروی قدس امروز با بسط و توسعه تفکر انقلابی و اسلامی در منطقه و شکل‌دهی روحیه مقاومت ،استراتژی دشمنان در سرزمین های اسلامی از فلسطین و لبنان، عراق و سوریه ، یمن و افغانستان و غیره را با شکست مواجه کرده است. سخنگوی سپاه با اشاره به قدرت نرم افزاری و جایگاه شهید سلیمانی در عرصه قدرت افزایی برای امت اسلامی افزود: دشمن به دنبال جداسازی مردم از نظام دینی و رهبری و شقه شقه کردن کشور است؛ اما غافل از این حقیقت هستند که در عاشورا چه اتفاقی افتاد و قرن هاست شیعه با آن پرچم شناخته می‌شود و امروز هم با همان پیام امام حسین (ع) برابر ظالمان ایستاده است.

کوهکن: تیم مذاکره کننده توجهی به افزایش قیمت ارز نداشته باشد

یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همزمان با مذاکرات، عوامل آمریکا سعی می کنند، فشار به ایران بیشتر شود، گفت: افزایش قیمت ارز بی ارتباط به این مساله نیست، ولی تیم مذاکره کننده نباید توجهی به این مسائل داشته باشد و بر خواسته های خود پافشاری کند. محسن کوهکن با بیان اینکه برخی افراد با اهداف سیاسی دیگران را به مخالفت با مذاکرات برجام متهم می کنند، اظهار کرد: من به یاد ندارم کسی با اصل مذاکرات مخالف باشد، بلکه مخالفت ها درباره محتوا و نتیجه مذاکرات و اعتماد بیش از حد به غرب بود. از سویی باید از تیم مذاکره کننده از سوی مردم و حاکمیت چه در دوره قبل و چه در این دوره حمایت شود. درست است که تیم مذاکره کننده از وزارت خارجه هستند، از نظر طرف مقابل این تیم نماینده مردم و حاکمیت ایران است، بنابراین عقل حکم می کند از تیم ایرانی در داخل کشور حمایت شود. البته حمایت به معنای نظارت نداشتن بر نحوه عملکرد این تیم نیست.

امام جمعه موقت تهران: مذاکره قبلی برد - باخت بود اما مذاکره دولت ولایی برد -برد است

صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران درباره مذاکره گفت: در این دولت مذاکره مطرح است. این مذاکره پیامی دارد که دولت ولایی و مردمی می خواهد با همه کشورهای دنیا تعامل حکیمانه داشته باشد. اما این مذاکره با سابقه که همه‌اش وعده گرفتند فرق دارد. نقد دادند و نسیه گرفتند. برد برد نبود. برد باخت بود. اما امروز اهل مذاکره افراد محکم و با مطالعه و با بسته های آماده هستند. این مذاکره برای مذاکره نیست. برای رفع همه تحریم‌های استکبار است که این مدت درباره کشور ما اعمال کرده است. خطیب جمعه تهران ادامه داد: آمریکا در دوره های مختلف به ویژه در زمان ترامپ و قبل از آن در سه جبهه علیه نظام جمهوری اسلامی توطئه کردند. یکی خزانه داری آمریکا بود که تحریم ها را آماده می کردند. دوم وزارت امور خارجه بود که با نظارت دولت ها را می ترساندند که با ما معامله نکنند. افرادی که این کار را می کردند جریمه ظالمانه می کردند و سوم سازمان سیا بود که از ابتدای انقلاب تا امروز در صدد ناراضی کردن مردم هستند.

نظر باهنر درخصوص موضوع «شفافیت آرا»: کسی را نمی‌شود وادار به افشای رأی کرد

نایب رئیس اسبق مجلس همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه مجلس یازدهم با شعار «شفافیت آرا» روی کار آمد، آیا در مدت باقی‌مانده این موضوع محقق خواهد شد، تصریح کرد: من روی موضوع «شفافیت آرا» یک بحث فنی دارم. در دنیا و در دموکراسی این حرف پذیرفته شده است که آرا افراد مخفی باشد. اگر انتخابات را در نظر بگیریم، می‌گویند هرکس که می‌خواهد رأی بدهد، می‌تواند مخفیانه این کار را بکند و هیچ‌کس حق ندارد دیگری را وادار کند که رأی خود را علنی کند.باهنر ادامه داد: البته این جزو حقوق هر فرد است و اگر خودش بخواهد می‌تواند رای خود را افشا کند اما هیچ مقامی نمی‌تواند کسی را وادار کند که رأی خود را علنی و افشا کند.وی تأکید کرد: این موضوع فلسفه‌ای دارد؛ فلسفه آن این است که انسان وقتی مخفیانه رأی می‌دهد واقعاً رأی دلش را می‌دهد، اما در شرایط عکس ممکن است علنی بودن رأی ایجاد چالش کند، بنابراین از نگرانی قضاوت سایرین ممکن است رأی واقعی خود را ندهد.نایب رئیس اسبق مجلس خاطرنشان کرد: نماینده مجلس می‌خواهد به یک لایحه رأی موافق یا مخالف بدهد. طبیعتاً هر لایحه موافقان و مخالفانی دارد که هرکدام از آن‌ها ممکن است دیگر نمایندگان را تحت فشار بگذارند که رأی خود را افشا کند، در چنین شرایطی نماینده علی‌رغم اینکه ممکن است با موضوعی مخالفت داشته باشد، اما برای ملاحظات افراد دیگری که رأی او را خواهند فهمید، رأی موافق به طرح یا لایحه می‌دهد و بر عکس آن هم وجود دارد.

نماینده مجلس: باید مراقب بود که سفرهای استانی در حد شنیده شدن مشکلات نباشد

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید مراقب بود که سفرهای استانی در حد شنیده شدن مشکلات و روی زمین مانده کارها نماند و موجبات ناامیدی مردم فراهم نشود.بدری خاطرنشان کرد: سفرهای استانی امید را در جامعه ایجاد کرده اما باید مراقب باشیم که این با امید با روی زمین ماندن کارها به یأس مبدل نشود.وی افزود: بزرگترین سرمایه کشور ما سرمایه اجتماعی و حمایت مردمی است و ما باید قدر این سرمایه و پشتوانه را بدانیم.

صدیقی: امروز در دنیا پاک‌تر و مردمی‌تر از نظام جمهوری اسلامی نداریم

خطیب نماز جمعه تهران در خطبه‌ دوم نماز با اشاره به نعمت‌های خداوند و لزوم قدرشناسی از آنها اظهار داشت: امروز در دنیا پاک‌تر و مردمی‌تر از نظام جمهوری اسلامی که در رأس آن رهبری حکیم قرار دارد، نداریم.وی با اشاره به دغدغه‌مند بودن قوای سه گانه گفت: در مقابل، مسئولان ما هم مردمی دارند که در تاریخ مثل آنها وجود نداشته، لذا ادارات و مسئولان ما در سازمان‌های دولتی مراقبت باشند که نکند مردم را تحقیر کنند.وی ادامه داد: نکند جلوی میز قاضی فردی احساس شخصیت نکند و یا در اداره آب و برق و شهرداری‌ها وقتی کسی می‌رود، دائم نگران باشد که به او اهانت می‌شود و یا حرفش را نمی‌شوند.

تسلیت سفارت فرانسه برای درگذشت «عمو داوود»

سفارت فرانسه در تهران درگذشت «عمو داوود» را تسلیت گفت.حساب اینستاگرامی سفارت فرانسه در تهران نوشت: متأسفانه مطلع شدیم داوود فرجی پور، مؤسس یکی از قدیمی‌ترین پیتزا فروشی‌های تهران که در کنار سفارت فرانسه است، درگذشته است. یادش گرامی!گفتنی است؛ او اولین پیتزا فروش تهران بود و پیتزایی‌اش کنار ساختمان سفارت فرانسه بود.

تابلوی نستعلیق آل کساء در کاخ دلمه باغچه اردوغان

محمد فرازمند سفیر ایران در آنکارا در توییتی با اشاره به دیدار اردوغان و قالیباف در استانبول نوشت: ‏در دیدار امروز رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهور ترکیه در کاخ تاریخی دلمه باغچه تابلوی خطاطی روی دیوار در مدح خمسة آل عبا جلب توجه می کرد.در این تابلو این شعر مشهور عربی نوشته شده است:
لی خَمسَةٌ اُطفی بِها حرَّ الجَحیمِ الحاطِمَة / اَلمُصطَفی وَ المُرتَضی وَ ابناهُما وَ الفاطِمَة

پنج نفر دارم که با آن‌ها آتش سوزان جهنم را خاموش می‌کنم. حضرت محمد مصطفی(ص) و حضرت علی المرتضی و دو پسرانشان و حضرت  فاطمه زهرا (س).

این شعر در بسیاری از اماکن تاریخی از جمله مدرسه چهارباغ اصفهان نقش بسته است.

حدادعادل: کشور با نیروهای اتوکشیده اداره نمی‌شود

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه ورود نیروهای جهادی برای اداره کشور مایه امید مردم شده و کلید فتح و زمینه‌ساز برکت است، گفت: کشور در شرایطی نیست که بخواهد با نیروهای اتوکشیده اداره شود؛ افرادی که هشت صبح سر کار می‌آیند و در بهترین شرایط ممکن تا ساعت ۱۴ ظهر بیشتر سر کار نیستند.

نظر پدر داماد احمدی‌نژاد درباره راهبرد دولت در مذاکرات

دبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی، استراتژی دولت سیزدهم برای مذاکرات و نحوه برخورد با آمریکا را مقاومت فعالانه عنوان کرد و گفت: تجربه نشان می‌دهد هرگاه مقاومت بیشتر باشد، آمریکایی‌ها بیشتر عقب‌نشینی کرده‌ و نرمش نشان داده‌اند.احمد خورشیدی آزاد روز جمعه در گفت‌ وگو با ایرنا، مذاکرات هسته‌ای برای رفع تحریم‌ها را نسبت به ادوار قبل دارای پیامد بهتری برای ایران عنوان کرد و افزود: تیم مذاکره‌کننده براساس برنامه اقدام ایران انتخاب شده و حضور نمایندگانی از بخش های مختلف مرتبط با حوزه‌های تحریم در تیم مذاکره‌کننده نشان می‌دهد که ایران با اراده دستیابی به توافق در مذاکرات حضور یافته و مطالبه ایران برای تضمین هم خواسته درست و برحقی است. وی راهبرد نظام و دولت را گره نزدن موضوعات داخلی را به مذاکرات هسته‌ای دانست و گفت: اگر توافق خوبی داشته باشیم و از مزیت‌های آن به درستی استفاده کنیم، بطور طبیعی در اموری چون روابط اقتصادی، تجاری و بانکی ایران با دیگر کشورها اثر خواهد داشت. با این حال، عدم توافق در اراده دولت در حل مشکلات کشور خللی وارد نمی‌کند و دولت از همه ظرفیت‌های دیگر برای تامین منافع مردم ایران استفاده می کند.دبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی با تاکید بر لزوم حفظ دانش و فناوری هسته‌ای و تلاش برای رفع تحریم‌ها، افزود: باید در داخل برنامه‌هایی برای رونق تولید و اصلاح ساختار اقتصادی با رویکرد توسعه محور داشته باشیم.

واکنش وزارت خارجه به ادعای نماینده پارلمان انگلیس

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان این‌که در جریان مباحثه داخلی بین نمایندگان پارلمان انگلیس درباره پیشنهاد یک نماینده برای اضافه شدن نام سه شهروند ایرانی در فهرست تحریم‌ حقوق بشری این کشور هستیم، اتهامات بی پایه وارده را قویا رد کرد.«سعید خطیب‌زاده» امروز (جمعهه) در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص پیشنهاد ارائه شده از سوی یک نماینده پارلمان انگلیس برای افزودن نام سه نفر از هم میهنان در فهرست تحریم‌های این کشور اظهار داشت: ما در جریان مباحثه داخلی بین نمایندگان پارلمان انگلیس ناظر بر پیشنهاد یک نماینده برای اضافه شدن نام سه نفر از هموطنان در فهرست تحریم حقوق بشری این کشور هستیم.سخنگوی وزارت امور خارجه تأکید کرد: اتهامات بی پایه وارده به هموطنانمان را قویا رد می‌کنیم.خطیب‌زاده اضافه کرد: موضوع را تحت رصد داریم. دولت بریتانیا حتما متوجه خواهد بود که هرگونه اقدام غیر سازنده در این مورد و مواردی از این دست، نه تنها سازنده نبوده، بلکه مستقیم باعث پیچیده تر شدن شرایط و موضوعات می‌شود.

بیانیه عربستان و بحرین علیه ایران

عربستان سعودی و بحرین، بعدازظهر امروز (جمعه)، بیانیه‌ای مشترک صادر کردند که در بخشی از آن به مساله هسته‌ای و موشکی ایران و جنبش حز‌ب‌الله لبنان پرداخته شده است.این بیانیه پس از پایان سفر «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی به بحرین و دیدار او با مقامات ارشد این کشور صادر شده است.بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، در بخشی از بیانیه مذکور آمده است که دو طرف بر اهمیت رسیدگی جدی و مؤثر به پرونده هسته‌ای و موشکی ایران با تمام عناصر و پیامدهای آن تأکید کرده‌اند.ریاض و منامه اضافه کردند که این گام باید در راستای «برقراری امنیت، ثبات منطقه‌ای و جهانی، تأکید بر حسن همجواری و احترام به قطعنامه‌های مشروع بین‌المللی و سازمان ملل متحد باشد».

در ادامه همچنین بر دور نگاه داشتن منطقه از تمام فعالیت‌ها و آنچه مداخله‌های بی‌ثبات‌کننده خوانده شده، تأکید و در عین حال، از طرف‌های ذیربط خواسته‌ شده که منافع کشورهای منطقه، امنیت و ثبات آن‌ها را در نظر بگیرند.مطابق با این بیانیه، عربستان سعودی و بحرین اعلام کردند که «راهکار سیاسی تنها راه‌حل بحران سوریه است».دو طرف همچنین در بخش دیگری از بیانیه‌ در اظهاراتی مداخله‌جویانه «بر لزوم انجام اصلاحات سیاسی و اقتصادی فراگیر برای لبنان» و انحصار سلاح در دستان دولت قانونی این کشور تأکید کردند.عربستان سعودی و بحرین در ادامه به اتهام‌زنی به جنبش حزب‌الله لبنان پرداختند و با «تروریستی» خواندن این جنبش، آن را از جمله عوامل ناامنی و بی‌ثباتی منطقه قلمداد کردند.این اتهامات در حالی علیه حزب‌الله لبنان مطرح شده است که عربستان سعودی با تشکیل ائتلافی عربی از سال ۲۰۱۵ همچنان در امور یمن مداخله می‌کند و باعث بی‌ثباتی و ناامنی در این کشور شده است.

مرتضوی: شیپورهایی که در گذشته نواخته شده است الان صدایش درمی آید

صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: تمام تلاش دولت این است که گرانی ها کنترل شود، ولی شیپورهایی که در گذشته نواخته شده است الان صدایش درمی آید تصمیمات غیر منطقی که در گذشته گرفته شد بخش اعظمش الان خود نمایی می کند و قطعا تصمیمات امروز دولت هم در پنج شش ماه آینده خودنمایی خواهد کرد برنامه دوم کوتاه مدت رئیس جمهور کنترل گرانی هاست که یک مقدار زمان نیاز دارد تا به نتیجه مطلوب برسد.

کنایه باقری به جدی نگرفتن مذاکرات وین از سوی برخی طرف‌ها

مذاکره کننده ارشد ایران در گفت‌ وگوهای وین با کنایه به عدم جدیت برخی طرف‌ها برای دستیابی به توافق درباره احیای مفاد برجام تصریح کرد که هیات جمهوری اسلامی به وین آمده و در گفت‌ وگوها جدی است. علی باقری کنی صبح جمعه در گفت‌ وگو با خبرنگاران گفت که برای شرکت در مذاکرات وین جلسات و قرار ملاقات‌های دیگرش را به‌هم زده و این رفتار نشان دهنده اراده ایران در گفت‌ وگوهاست. وی افزود: ببینید چه کسی جلسات دیگرش را به هم زده و اینجا مانده و چه کسانی جلسات دیگر را ترجیح دادند و اینجا نماندند.باقری در پاسخ به این پرسش که آیا صحبت بر سر متون پیشنهادی ایران آغاز شده هم گفت که از دیشب گفت‌ وگوها آغاز شده است.مذاکره کننده ارشد ایران هفته پیش متون پیشنهادی جمهوری اسلامی ایران را در قالب دو موضوع لغو تحریم‌های ظالمانه و مسائل هسته‌ای ارائه و اعلام کرد که اگر طرف‌های مقابل برای استمرار گفت‌ وگوها آماده باشند در وین می‌ماند. اما طرف‌های مقابل خواستار وقفه در مذاکرات شده تا برای بررسی و تحلیل دقیق متون پیشنهادی ایران راهی پایتخت‌ها شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۷
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۰۶
آقای حداد گفته اند با نیروی اتو کشیده کشور اداره نمی‌شود!! با نیروی شلخته و گثیف چی!؟ آیا با نیروی شلخته وکثیف اداره می‌شود!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
اتو کشیده، یعنی تمیز ، دقیق ، منظم و مودب و با سواد و اخلاق و خوش رفتار

که اتفاقا هر مشکلی داریم بخاطر نبود و کمبود این صفات مثبت در مدیران بوده و می باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
مدیریت دست و رو نشورها را هم دیده ایم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
اتو کشیده یک استعاره است یعنی کسی که حاظر نیست در مقام و مسوولیت خود تلاش و جهد کند و خود را فدای منافع ملت کند. چنین کسی نمی‌تواند در شرایط بحرانی و پیچیده موثر باشد.
منظور بنده خدا حداد عادل این بوده...
اینهمه نخبه را از مملکت فراری دادیم بعد باید پای صحبت پدر داماد احمدی نژاد و........!!!!!!؟ بنشینیم! کارمان به کجا رسیده!؟
آقای حداد عادل اتوکشیده بودن معروفه نه منکر- ضمناً این همه مثال نقض از اداره کشور توسط اتوکشیده ها بس نیست؟
نبابد مدت مذاکرات بدون سقف زمانی باشد.
خارج شدن اسپانیااز دست مسلمانان واقعا یک فاجعه تاریخی بوده!؟ من شب وروز گریه میکنم که چرا ملت اسپانیا مثل ما مسلمان نیستند تا به مقام انسانیت برسند حیف این مردمان خوش قیافه اسپانیا که بخواهند در آتش بسوزند!!!
کوهکن: تیم مذاکره کننده توجهی به افزایش قیمت ارز نداشته باشد
بله درسته. مردم دارن له میشن . اصلا توجه نکنید !

حدادعادل: کشور با نیروهای اتوکشیده اداره نمی‌شود!
چطور در همه دنیا میشه فقط اینجاست که نمیشه ؟ حتما باید بیریخت و کثیف بود ؟
(کوهکن: تیم مذاکره کننده توجهی به افزایش قیمت ارز نداشته باشد)
درست می گویند
اخه ایشان مشکلی در این باره ندارند
گور بابای ملت که مصیبت دارند
مسئول مردمی که میگن یعنی امثال این اقا
البته همه شون مثل هم هستند
فقط یکی شجاعت داره بیان میکن
برگشت مذاکرات به همان نقطه ای که تیم جناب دکتر محمدجوادظریف هدایت می کردند نشان از کارکشتگی وحرفه ای بودن آن تیم است.
(امام جمعه موقت تهران: مذاکره قبلی برد - باخت بود اما مذاکره دولت ولایی برد -برد است)

ای کاش ائمه جمعه حداقل یک دوره علم سزاست را در حد یک لیسناس علوم سیاسب
می گذارندند
بعد درباره سیاست اظهار فضل میکردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
باخت برای امریکا و اسراییل و کاسبان تحریم بود

و برد برای کشور و مردم ایران بود

به همین دلیل ترامپ بازی را بهم زد
صدیقی نماز بجا بیاره واقعا ایشان در فرمایشاتشان جانب صداقت و عدالت را رعایت نمی کنند
استکبار مننتظر تسلیم کردن مقاومت هست ، از هر راهی واردمیشود از تهدید گرفته تا تطمیع واهی وقتی ۹میلیار دلار کشور رو دارن ۹۰۰ ملیارد اعلام می‌کنند فقط دنبال تفرقه در داخل هستند ، برجام یک کلاه برداری بزرگ بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
میشه بگی مقاوت در کشورهایی که اشغال شده اند به ما چه ربطی دارد که نگران عملکرد استکبار در باره آنها باشیم؟
اصولا اسراییل بدنبال جنگ در خاورمیانه هست و در این راه اصلا رفیق و دوست و متحد نمی شناسد. بیل کلینتون و ال گور حاضر به حمله به عراق نشد ند حذف شدند. ترامپ حاضر به جنگ با ایران نشد زیر پایش را خالی کردند. قبل تر هم شاه ایران خیلی تصور می کرد با اسراییل و لابی اسراییل روابط ویژه برقرار کرده. ولی بعد از توافق صلح 1975 با صدام و خالی کردن پشت کردهای عراق که علیه صدام بودند مغضوب اسراییل قرار گرفت و در برابر انقلاب زیر پایش را خالی کردند.
حالا آقازاده جناب حداد آن طرف مرز از کدام دسته هستند
اتو کشیده یا .....
اگر مذاکرات قبلی برد باخت و به نفع اونا بود پس چرا ترامپ و اسراییل در به هم زدن ان خودشون رو تکه پاره کردن؟ضمنا عده ای در داخل هم همصدا با اونها برای به زدن برجام خودشون رو به اب و اتش زدن.
اقای بادامچیان انتخاباتی که یکسره طرف مقابل را حذف کنند میشود انجه که مطلوب شماست.البته یه نگاهی به تعداد ارای کسب شده توسط دوستانتان بکنید بد نیستا.هرجند که تعداد ارا برایتان اصلا مهم نیست و برنده شدن به هر قیمتی برایتان مم است.
باقری در پاسخ به این پرسش که آیا صحبت بر سر متون پیشنهادی ایران آغاز شده هم گفت که از دیشب گفت‌ وگوها آغاز شده است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چناب آقای باقری لطفاً این دو متن را برای اطلاع ملت ایران نیز منتشر بفرمایید !
یعنی میشه یه روزی از دست امثال ادمای دو رو و مثل کوهکن ها خلاص بشیم و کشور روی ارامش را ببیند؟
صحبت های اقای صدیقی خطیب نمازجمعه تهران بیانگرنادیدن گرفتن فساددر کشوراست ایشان واقعا نمیدانند تمامی فسادها درکشوربخاطر همین چابلوسی ها شکل گرفته
یکی به این حدادعادل حالی کنه که خواسته مردم چیه.اینهمه مدت خوابیدن و بیدار نشدن برای سلامتیت ضرر داره.
این کوهکن با این عقایدش خودشو نماینده مردم میدونه؟؟!!
پس آقای حداد عادل شما هم کنار بکش. چون شما اتوکشیده تر از بقیه اید
خودت کم بودی افراد خانوادت هم هر از دمی در و گوهر میفشانن. شما سواد دارید؟ سیاست بلدید؟ کیاست دارید؟ از خودتون پرسیدید من چی هستم؟ شما برای مجری گری تلویزیون هم آخر میشی
خوب بفرمایید اتو نکنند لباس هایشان را.
لطفاً کمتر مزخرف بگویید ملت اعصاب ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
گل گفتید
آقای رییسی مملکت رو دارین امنیتی اداره میکنید ، آیا روزی که دلار از ۳۲ هزار تومان شد باز هم تقصیر چهار نوچه خرده دلال بود ، که برای سیر کردن شکم زن و بچه یه بسته دارن میفروشن یامیخرن ؛ ایران خودرو داره ماشین رو با دلار ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان به ملت میفروشه صدای کسی در نمیاد ؟؟ بابا با ۱۸۰ میلیون پراید بهترین ماشین میتونند تو خارج سوار بشن
هر گاه مقاومت بیشتر بوده امریکا بیشتر عقب نشینی کرده!!! به همین خیال باشید.
جناب حداد عادل شما اول لباس کار بپوشید بعد برای بقیه نسخه بپیچید. با این بیانات فقط به مردمی که هم زحمت می‌کشند و هم به لطف امثال شما مکافات، توهین می‌کنید.
آره خیلی شیپورها هوا شده است در گذشته! و خیلی شیپورها هم از دهن گشادش نواخته شده و می شود!
آقای صولت مرتضوی!
اتفاقا
شیپوری که شما و همکارانتون در دولت نهم و دهم نواخته بودید،،هنوز هم صداش گوش را خراش میدهد..
جناب حداد! اداره کشور نیاز به مغز دارد نه شلختگی
حتما با خانواده های شهید برور آمریکایی مملکت اداره میشه
آقای حداد عزیز شما کی باز نشسته می شوید ؟
تهران: مذاکره قبلی برد - باخت بود اما مذاکره دولت ولایی برد -برد است
ملت همان مذاکره قبلی را میخواهند که اتفاقا ما بردیم و آنها هیچی بدست نیاوردند .دراین مذاکره حتی اگر امریکا همه خواسته های ما پذیرفته شود به معنی برد چین و روسیه است
آقای حداد عادل واقعا نمی فهمیم مدیر اتو کشیده با غیر آن چه فرقی دارد؟ حقیقت این است که در هیچ کجای دنیا با آمدن دولت جدید مدیران بصورت اتوبوسی و فله ای تغییر نمی کنند. در همه کشورها یک تعریفی از منافع ملی وجود دارد. فقط روشها حصول منافع ملی شاید متفاوت باشد. در کشور ما مدیران می آیند منافع شخصی خودشان و استان خودشان را تامین می کنند و می روند. شما ببینید در همین موضوع آب اینک مطالبی منتشر شده که از سال ۱۳۵۴ طرح های أمایش سرزمینی صنایع آب بر را در کناره های خلیج فارس و بندرعباس پیش بینی کرده اند ولی نظرات شخصی برخلاف منافع ملی مسیر را در راستای منافع محلی و استانی تعریف کرده و صنایع سنگین آب بر را در مناطق مرکزی و کویر بنا کرده اند تا از مزایای اشتغال صنعتی در استان خودشان بهره ببرند و حالا نتیجه درازمدت آن منافع ملی را به باد داده است.
از حرفهای باقری اینطور معلوم میشه که چیزی از مذاکرات وین در نمیاد و باید خودمون را برای تحریم های شدیدتر و شاید هم جنگ و ویرانی آماده کنیم
آقای باهنر عزیز. یک نفر از مردم که نماینده شد باید شجاعت در اعلام رای داشته باشد ولی موضوعی را که شما گفتید در مورد رای انتخاب کنندگان که آحاد مردم هستند صادق است و نه انتخاب شوندگان. دلیل تفاوت آنها هم این است که شرایطی متفاوتی برای انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان است و اگر کسی با عرض پوزش نظیر حضرتعالی شجاعت اعلام رای خودرا دارد و همواره می خواهد با باد حرکت کنند اصلا چنین شخصی ویژگی وکیل شدن از طرف مردم را نخواهد دشت. ضمنا اگر این بحث شفافیت آرا را نمایندگان مجلس مصوب کردند و شورای نگهبان هم تایید کرد لذا قانون خواهد بود و هیچ کس هم حق مخالفت با آن را از نظر اجرا نخواهد داشت ولو شمائی که الان استدلال مخالفت می کنید و بفرض محال هم نماینده شدید!!!
حاج اقا صدیقی پاک ترین مدیران ؟؟!
جناب با هنر : یک نماینده دیگر یک فرد نیست بلکه نماینده کسانی است که به او رای داده اند و حق دارند که نظر او را در مورد لوایح مختلف را بدانند.
عجب زمونه ای شده.
حتی در خوابم نمی دیدیم .
وضع اقتصاد کشور اینقدر به دلارکاخ سفید گره خورده باشه.
صبح با تاکسی یه مسیر رفتیم 12 هزار تومن
بعد از ظهر همون مسیر برگشتیم 15 هزار تومن
می گم صبح 12 تومن بود
راننده تاکسی می گه از صبح تا حالا مذاکرات جواب نداد دوباره دلار رفته بالا!!!
آقای حداد جنابعالی جزء اتو کشیده هایی یا انقلابی ها؟ چرا شماها انقلابی ها تو جنگ و انقلاب خون از دماغتون نیومده؟
مذاکره کننده اصلآ توجهی به دلار ۳۲۰۰۰ تومانی نداشته باشید تا میتوانید به امریکا فشار بیارید فعلآ تا دلار دویست هزار تومانی فاصله داریم و اصلا به امریکا اعتماد نکنید چون فقط به روسیه اعتماد داریم وسلام.
آقای حداد عادل این حرفیه که نتیجش رو دیدیم. اتفاقا اتو کشیده های با نظم با برنامه باسواد می توانند مملکت را اداره کنند نه شلخته های بی نظم کارندان.
دقت کردید که همه ی کسانیکه در این بسته ی خبری نظر دادند،نماینده ی اقلیت جامعه هستند؟؟ چه اعتماد به نفسی دارند این عزیزان!!!
شما کاری کن مردم قم واکسن بزنند تا حداقل عامل سرایت کرونا به دیگر استان ها نباشند وگرنه نیازی به فاجعه!!! اسپانیا نیست
جناب مرتضوی. صدای این شیپور از زمان حضور شما در دولت هزاره سوم بلند شده که در دو دور بعدی هم گوش مردم رو کر کرد. لطفا فرار رو به جلو نداشته باشید اگر واقعا مرد عمل هستید صدای شیپور خاموش کنید. متاسفانه صدای طبل شما و همفکران شما در همین سه چهار ماه گوشمان را کر کرد. به جای حر ف لطفا عمل.شما که الحمدلله جزو السابقون الباقیون دولت های قبل هستید.خواهشا...
حرفی ندارم برای گفتن جناب آقای صدیقی و فقط سکوت میکنم
برنج ۷۲ هزارتومان. سکه ۱۳ میلیون تومان. مرغ ۳۴ هزارتومان. لوبیا ۷۰ هزارتومان . نخود ۵۰ هزارتومان.رب گوجه فرنگی ۴۰ هزارتومان. جناب مرتضوی این ها از شیپور قبلی ها نیست این ها از عواقب مدیریت ناصحیح دوستان شماست که تو همین سه ماه مردم رو ببچاره کردین. راستی خودرو یادم رفت که از دو سه شب پیش حدود ۱۸ درصد گران کردید. انشاالله خدا قبول کنه
بادامچیان: شورای نگهبان فرمودند هر کاندیدایی که حزب مؤتلفه معرفی کند صلاحیتش احراز شده است
جناب بادامچیان لطفا ایندفعه جناب آقای مسعود دانشمند رفیق شفیق خود را معرفی کنید و آنهم برای مدیر عاملی کشتیرانی جمهوری اسلامی.
اون بحث حقوق شهروندی در مورد مخفی بودن آرا مربوط به شهروندای عادیه، چون نباید بابت رای‌شون جواب پس بدن. وگرنه نماینده‌های مجلس باید جواب پس بدن. اگه نتونن دفاع کنن از رایی که دادن، باید محاکمه بشن.
والا الآن دولت رییسی سه ماهه که داره شیپور می‌زنه. اگه معیار رو همون ۵، ۶ ماه بگیریم، یعنی سال ۱۴۰۱ باید اوضاع اقتصادی رضایت بخش باشه به گفته‌ی ایشون.
مذاکره برای مذاکره ،
نتیجه مذاکرات بعد از هر ۶۰ دور نشست ؟؟
طرفها بر ادامه گفتگوها توافق کردن موضوعات مهم و چالش برانگیز مونده ، بزودی وارد جزئیات می‌شویم
حداقل مذاکرات رو تو تهران برگزار کنید که پول ۴۰ نفر تو بهترین هتل از جیب لیت المال نره ؟؟
من گفتم هر وقت عادل فردوسی پور دوباره ۹۰ رو اجرا کرد مریکا و ایران ن هم برجام رو اجرایی خواهد کرد
یعنی آدم وقتی نظرات بعضی مسسئولین وشخصیتهای سیاسی رو می خونه می خواد از فرط نفرت از سخنان اونا سرش. رو محکم بکوبه تو دیفال .
بیچاره مردم ایران !
کوهکن جان چند دلار داری برای فروش؟
بله آقای حداد الان هر چه نداریم از سایه سر شما و تفکرات امثال شماست.
جناب بادامچیان ، پیروزی بر حریفی که چشم و دستش را بسته و اجرای فنون را برای او توسط داور ناعادل ممنوع کرده اند ، افتخاری ندارد .

جناب صدیقی ، زیاد عجله نکنید و صبر کنید تا نتیجه عملکرد تیم جدید مذاکرات برجام را ببینیم و بعد قضاوت کنیم ، فعلا که اکثر تیم کارشناسان همان دوره قبل هستند
و ضمن قبول کلیه مفاد توافقنامه قبلی ، از همان مستندات و نقطه اتمام دوره ششم ، مذاکرات را آغاز کرده اند .

ضمنا دشمن خارجی ، اقدامی برای گران کردن دلار نمیتواند بکند ، بلکه این عملکرد مسولان خودمان است که بیشتر از این ، کاری نمی توانند بکنند .!!!!
معلومه که افزایش نرخ ارز بنفع بعضی هاست
آقای باهنر که از حقوق نمایندگان در عدم شفافیت آرایشان صحبت می کنند، باید مد نظرشان باشد که این نمایندگان با شعار شفافیت آرا روی کار آمدند و عدم شفافیت در حال حاضر، دروغ بزرگ نمایندگان است. ضمناً نماینده حقوق خود را به واسطه رأی مردم به دست آورده و لذا باید در مقابل کسانی که آن رأی را به او داده اند، شفاف و واضح و روشن عمل کند. ضمناً تا شفافیت در همه امور کشور نباشد، وضع مملکت هر روز بدتر و بدتر می شود. هر کس مخالف شفافیت است، بدون شک، ذی نفع است.
امام جمعه موقت تهران: مذاکره قبلی برد - باخت بود اما مذاکره دولت ولایی برد -برد است
جوجه ها را آخر پاییز می شمارند
معنی رای بسیار خوب هم متوجه شدیم،!
اداره کشور باید به دست کسانی باشد که هیچ مدرسه ای را در شأن فرزندشان نمی بینند و برایش مدرسه خاص تأسیس می کنند.
واقعا مترجمی که در سایت تابناک کار می کنه انگلیسی ضعیفی داره چون حرفهای ترامپ درباره نتانیاهو بود نه درباره نابودی اسرائیل .فکر نکنید مردم هالو هستند الان عصر تکنولوژی هستش چیزی می نویسید از خودتان در نیاورید .
الان احمدی نژاد خودش کیه پدر داماد احمدی نژاد دیگه کیه که در این مورد نظر هم میده.....
آقای صدیقی این چه بردیست که ما مردم آنرا احساس نمی کنیم و دلار را به بالای 30 تومن برده است.
آقای علم الهدی !!!! . بخواب ، خسته ای ، بخواب !
آقای حدادعادل یادمه شما با لباس کار مارک آرمانی میومدید سر کار
اگر دشمن هم به دنبال جدایی مردم از نظام دینی نباشه، با عملکرد ضعیف مسئولین این اتفاق میفته
آقای علم الهدی ذات آدم باید درست باشه کشورهای دیگر دارند کره های کهکشان راه شیری رو کشف میکنن شما هنوز از حجاب حف میزنید
آقای عادل لطفا شما اظهار فضل ننمایید چون اگر نسبت فامیلی نداشتید حتی یه معلم دبستان هم نمی شدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
به معلم دبستان لطفا توهین نکنید زیرا همه پایه های اصلی سواد را از آنان آموخته ایم..ایشان اگر رانت نداشتند به اندازه یک طفیلی هم در جامعه جایگاه نداشتند
به آقای حداد باید گفت کشور با پاشنه کشیده ها اداره خواهدشد.
به آقای صدیقی امام جمعه محترم هم باید گفت باخت - برد صحیح است.
آقایون دولتی که الان که بیشتر از سه ماه هست از شروع به کارتون گذشته و تازه دارید میفهمید که با حرف کارها درست نمیشه و تازه دارید میگید تقصیر دولت قبلی بوده؟! خب شما از اول که اومدی میدونستی تقصیر دولت قبلی بوده و شما که خیلی کاردان و این کاره بودید!( تو توییت زدن و شعار!) باید کاری میکردی که صدای شیپور الان در نیاد!! ضمن اینکه مجلس مورد نظرتون که بیشتر از یک سال هست که اومده بود!!! چرا اون موقع جلوی شیپور زدن دولت قبلی رو نگرفت؟!!! بهونه پذیرفته نیست.
عمو داوود سفارت فرانسه !!!!!!!آدم یاد بعضی از مسائل وآدمهای ایرانی وسفارتها می افته بهرحال به رحمت خدا رفت خدا بیامرزدش
آقای مرتضوی اصلا دولت قبلی بد! ولی شما اگه اینکاره بودید قبل از اینکه بیاین روی کار باید پیش بینی صداهای امروزی این شیپورها رو میکردید!!!
متاسفم برای خودم که در جامعه ای زندگی می کنم که افرادی مانند حداد و صدیقی تریبون دارن و درمورد مسائل خرد و کلان اظهار نظر می کنند.
مردم راسرکارنگزارید برجام باشرایطی که شماداریدحل شدنی نیست وقتی توی کشورهمه ی وعدها دروغ ازآب دربیاد اونها حق دارن که به حرفهای شما اعتمادنکنن
آقای حداد شماکه ازهمه اتوکشیده تری
آقای صدیقی
نظام پاک به نظامی گفته می شود که در آن اختلاس و دزدی و حقوق نجومی نباشد
رهبری حکیم داریم مردمی نجیب داریم که بعضی از همین مردم تا ۳ فرزند شهید دارند اما ...
این اخبار مربوط به امام جمعه ها رو از قصد میزاری تابناک ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
می خواد رو اعصاب من و شما راه بره
به نظر من صحبت آقای صدیقی نشان میدهد یا از دنیا بی خبر است ، یا کاملا جناحی و خلاف واقع صحبت می کند !
فعلا که همه این سالها دست نیروهای چروکیده بوده
به آقای حداد عادل رییس فرهنگستان ادب فارسی بفرمایی استفاده از کلمه 14 ظهر غلط است.
آقاي باهنر شما حرف زدن بلد نيستيد، حرف نزدن هم بلد نيستيد؟

يادتان هست مي گفتيد فلان كانديدا از سر مردم بروجرد زيادي است و به خانواده شهدا و مردم اين شهر آشكارا توهين كرديد، مردم را تحقير مي كرديد تا كانديداي مورد نظرتان را بالا ببريد.

الان هم در توهيني آشكار به شعور مردم ميفرماييد شفافيت حق نمايندگان است نه مردم. شما سالهاست از رسانه هاي جمعي مي بينيد نمايندگان مجلس عوام انگليس با قيام و قعود راي مي دهند و مسيوليت رايشان را مي پذيرند اما اصرار داريد در ايران آرا نمايندگان مخفي باشد.
مگر ميشود نمايندگان مخالف شفافيت باشند و از دستگاهها شفافيت را مطالبه كنند!؟
عدم شفافيت آرا نمايندگان بخش نظارتي مجلس را فلج مي كند.
ای جانم. همه ائمه جمعه یک طرف جناب صدیقی یک طرف
آقای حداد عادل خیلی وقت است کشور بوسیله اتو کشیده ها ا داره نمی شود
والا چیزی که شنیدیم این بوده که پیامبر اکرم همیشه با ظاهری آراسته و تمیز و خوشبو میامدن میان مردم نه با ظاهر زننده و زشت!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
هر روایتی که شنیده اید برعکساش هم برای روز نیاز کشف شده
بله راست میگی صدا شیپور اون موقع الان به گوش میرسه ولی! این صدای شیپور سنگ اندازی شما و دوستانتان هست!!!
ماری کوری هم زیر سایه شوهرش موند. حالا دو تا نوبل هم گرفته باشه. که چی مثلا؟
جناب مرتضوي در اينده صداي شيپور شما هم بلند ميشه ! عجله نكنيد !
اخیرا اظهارات ضد زن زیاد شده که این نشانه قدرت انکار ناپذیر زنان‌ در راه کسب حقوق مدنی و اجتماعی و سیاسی است و ترس عده ای از این که احساس می کنند زنان موفق خواهند شد.
در تیترهای این بخش خبری چندین مورد نکات برجستهٔ امامان جمعه را هم آورده بودید. کلاً علی رغم بی محتوی بودن و قابلیت انتقاد از آنها حیف وقت برای خواندن آنها و‌دوصد حیف برای قلمی کردن در باب انتقاد.
اما سخنان آقای حداد عادل در باب تطویل کشیده ها ، بهتر است که ایشان خوشان اعلام موضع کنند که لطف کشیده هستند یا خیر ؟ ایشان خودشان قبل از پدیدهٔ دامادها سر منشأ پدیدهٔ ودر زن‌ها بودند و‌ به نظر تطویل کشیده هم میایند. دوران ریاست ایشان در مجلس که به لطف همان پدیدهٔ معروض بوده خودکواه‌ ضعف مدیریت کامل بوده است که حالا ایشان‌که‌در‌رأس فرهنگستان ادبیات هستند انرا به تطویل کشیده تغییر داده اند.
اگر حافظه یاری کند این جناب صورت مرتضوی در دولت احمدی نژاد فرماندار تهران‌بود و عملکرد ایشان در فرماندهی لباس شخصیها و گروه فشار از یادها نرفته است. اگر منظور آقای حداد هم این نوع تطویل نکشیده است‌ همان بهتر که اطو‌کشیده ها سرکار باشند.
اما‌در‌مورد‌اطهارات اقای‌کنی که ایشان هم‌ جزیی از پدیه‌دامادها با یک‌پیچ‌مختصر هستند باید‌ تذکر‌داده‌شود‌که ایشان‌ بعنوان معاون آقای جلیلی طی چندین سال متوالی و سرنوشت ساز از سوی طرفهای مذاکرات هسته ای جدی گرفته شدند که ماحصلی در بر نداشت. حافظه‌ جمعی مردم‌ از دفاع ایشان از دکتر جلیلی که چگونه با پاورپوینت طرفهای غربی و امریکایی‌را‌ لوله و‌حتی فیتیله‌پیچ کرده را از یاد نمیبرد که انرا دستاورد بزرگی‌برای‌تیم مذاکره کننده ایرانی میدانست‌ و شق القمر . حالا ایشان‌بعد از چندین ماه وقفه در شروع مذاکرات مجدد که به بهانه‌بررسی‌ انچه‌بقول خودش پیش نوبس بوده است ،ًپنج شرط را انرا هم منابع غیر ایرانی بروز‌داده‌اند‌‌ را‌پیش کشیده اند که هم به معنی خط کشیدن روی‌پیش نویس تیم فیلی است و هم بنا به قوانین کشور امریکا ناشدنی . اگر این پنج شرط را از فبل از سفر به اتریش در دست داشتند ، خب آنها را طی‌نامه ای در ۵ نسخه ( امریکا میتوانست از دوستان غربی خودش یک کپی بگیرد ) برای طرفهای مذاکره میفرستاد و‌خلاص. انتظار جدی‌گرفتن‌پبشناد فعلی اگر صحت داشته باشد پیشکش.
جناب آقای حداد عادل
شما با این سن و سال و تجربه اگر غرضی نداشته باشید باید بفرمایید کشور با نیروهای بیسواد و اختلاسگر اداره نمیشود. اتو کشیده بودن یا نکشیده بودن نه دردی را دوا میکند نه مشکلی میافریند. بدبختی ما بخاطر اتوی لباس مسئولان است یا بیسوادی ایشان؟ بخاطر وجود عدم علم و دانش در مدیریت است یا عدم آگاهی و آینده نگری ؟ اصولا هدف شما از این بیانات چیست؟ فرافکنی؟ آیا اصلا میخواهید مردم راحت باشند یا اینکه آگاهانه و عامدانه مردم را در گرفتاری های رنگ و وارنگ میپیچانید تا صباحی بگذرد؟
آقای صولت حالا باید دید شیپوری که شما می زنید چه صدایی داره و صدایش کی در می آد
حدادعادل: کشور با نیروهای اتوکشیده اداره نمی‌شود
اتو نکشیده ها ۱۵۰ را را از ۱۰۰ کم میکنند ؟!
کشور با نیروهای اتوکشیده اداره نمی‌شود!!! آقای حداد بیش از 40 سال که کشور دست اتو نکشیده هاست
نماینده مجلس: باید مراقب بود که سفرهای استانی در حد شنیده شدن مشکلات نباشد:
آقای نماینده خیلی نگران نباشید، تا الان که مشکلات روزمره شدن و خبری از رفاه و آسایش در کار نیست. شما بفرمائید که باید تا چه حدی باشد!!
یکی صدیقی رو از برق بکشه
بوریا باف اگر چه بافندست نبردش به کارگاه حریر.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار