بازدید 93495
دو هزار و هشتصد و پنجاهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

معنای تغییر ساختار نیروی انتظامی چیست؟ / قالیباف حرفش را در مورد سیلی نخوردن سرباز راهور پس گرفت / هشدار صریح به رییسی: مراقب «مشایی‌ها و فریدون‌ها» باشید

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند وزیر کشور: ازسرگیری مذاکرات ایران با ۴+۱ از پنجشنبه / هیل: صبر چین و روسیه هم از ایران به سر آمده است / ۷۰۰ حساب بانکی توسط وزارت اطلاعات مسدود شد / انتقاد حسین شریعتمداری از مسیح مهاجری و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۹۱۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴ 07 December 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

روزنامه دولت: دنبال «مذاکره خوب» هستیم، نه «مذاکره موفقیت آمیز»

روزنامه ایران، روزنامه رسمی دولت در یادداشتی درباره انتظارات از مذاکرات وین نوشت: نکته مهم و قابل توجه در این زمینه، تلاش برای تفسیر معنای «مذاکرات موفقیت‌آمیز» و «مذاکرات شکست‌خورده» از سوی رسانه‌های غربی و رسانه‌های فارسی‌زبان معاند و حتی برخی طیف‌های سیاسی داخل کشور است؛ به نحوی که دستیابی به هرگونه توافقی را «پیروزی» و ادامه مذاکرات را «شکست» معرفی می‌کنند.

معاون رئیس جمهور: می‌گفتند نیروهای انقلاب دیپلماسی بلد نیستند، اما ما در سازمان «اکو» فعال شدیم

سید محمد حسینی در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه خوارزمی‌، اظهار کرد: در دوره های گذشته، برخی اهل کار نبودند. الان دولت در دسترس و در تعامل است و شرایط بسیار خوبی برای همکاری با سایر قوا و نهادها شکل گرفته است. دغدغه این را نداریم که قوا پشت تریبون علیه هم حرف بزنند. می‌گفتند نیروهای انقلاب دیپلماسی بلد نیستند، اما ایران به عضویت شانگهای درآمد و در اکو فعال شدیم. وی در پاسخ به این پرسش که چرا رسانه ها مانند دوره دولت قبل مشکلات را بیان نمی کنند؟ گفت: رسانه باید وظیفه خود را انجام دهد که الان هم همین گونه است. وقتی صداوسیما گزارشی از مشکلات مطرح می کند، دولت حل آن را دنبال می کند. رییسی مرد میدان بوده و دنبال حل مشکلات است‌، البته دولت در آغاز راه است و تلاش می کند، زمینه را برای کارهای بزرگ فراهم می کند. صداوسیما از دولت مستقل است و باید خدمات دولت را بیان کند و همچنین مشکلات را بگوید. ما مدعی نیستیم که منزه هستیم.

زاکانی: اگر ماشین‌ها بیرون نیایند، ببینید آلودگی چقدر کاهش پیدا می‌کند

شهردار تهران در جمع دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس به مناسبت روز دانشجو گفت: بین مهاجرت و فرار مغزها تفاوت وجود دارد؛ فرار مغزها به علت کم کاری ما مسئولان انجام می‌شود. نیازمند صورت جدیدی از شهر تهران هستیم، صورت حال حاضر شهر تهران زیبنده مردم و جمهوری اسلامی نیست. اگر مدتی ماشین‌ها تردد نکنند تهران پاک ترین هوا را خواهد داشت. در بازه زمانی ۱۰ ساله در ۱۲ سرفصل تهران را شهری پیش‌رو و پیشرفته خواهیم کرد زاکانی در پایان گفت: نان خیلی‌ها در زدن آدم‌هاست،هنوز کارمان شروع نشده، دارند ما را تخریب می‌کنند؛ البته خیلی حوصله جواب دادن به این‌ها را نداریم و کار خودمان را می‌کنیم.

آیت الله مکارم: هیچ نشانه ای از فرهنگ غرب، نباید در نظام آموزشی ما وجود داشته باشد

آیت الله مکارم شیرازی گفت: دستاوردهای علمای بزرگ شیعه باید در کتب درسی دانش آموزان و دانشگاهیان گنجانده شود. این مرجع تقلید در دیدار یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت ارتباط حوزه های علمیه با نظام آموزشی کشور گفت: ارتباط آموزش و پرورش و دانشگاه با حوزه علمیه از قدیم مرسوم بوده و بوعلی سینا، شیخ بهایی و شیخ طوسی در کنار هم پرورش یافته اند. ایشان افزودند: روح حاکم بر نظام آموزشی ما، باید روح اسلامی باشد و هیچ نشانه ای از فرهنگ غرب در آن وجود نداشته باشد. ما نسبت به پاکسازی آن مسئولیم. این مرجع تقلید در بخش پایانی سخنان خود ایجاد تحول در آموزش و پرورش را یک ضرورت دانسته و افزود: سند ۲۰۳۰ اعتقادات دینی و مذهبی دانش آموزان را هدف قرار داده که لازم است نسبت به اجرای این گونه سندها و جایگزینی فرهنگ غربی هشیار بود.

۱۳۰ نفر در رابطه با حوادث اصفهان بازداشت شدند

ذبیح الله خداییان سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری امروز خود گفت: مردم اصفهان چندین روز به صورت مسالمت آمیز اعتراض خود را بیان کردند، اما برخی از افراد سودجو این اعتراض را به اغتشاش کشاندند. خداییان گفت که در این حوادث ۱۳۰ تن بازداشت شدند که به جز افرادی که در تجمع مردم اصفهان تیراندازی کردند مابقی با قرار وثیقه آزاد شدند. سخنگوی قوه قضائیه همچنین تاکید کرد، خسارت مردمی که در مساله کم آبی اعتراض داشتند با کمک قانون برطرف خواهد شد.

قالیباف: شبکه ملی اطلاعات، مهمترین موضوع امروز کشور و از نان شب واجب‌تر است

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در جلسه علنی امروز گفت: جوسازی‌ که علیه مجلس شد، در طرح حمایت از کاربران به دنبال تعطیلی پلتفرم‌ها هستند؛ این حرف بی خودی است.  مجلس از قضا به دنبال توسعه و حمایت از مشاغل مخصوصا خُرد در حوزه اینترنت است که امروز زندگی مردم و کسب و کار آن‌ها آنجاست. رییس مجلس افزود: شبکه ملی اطلاعات مهمترین موضوع امروز کشور و از نان شب واجب‌تر است.

انتقاد حسین شریعتمداری از مسیح مهاجری

حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان در مطلبی انتقادی خطاب به مسیح مهاجری، مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: متاسفانه بعد از پیوستن روزنامه جمهوری اسلامی به غربگراهای وطنی، نمونه‌هایی از این دست، ‌اندک و کم‌شمار نیست و به طور طبیعی و منطقی این تلقی را پیش می‌آورد که مواضع یاد شده از نوع «خط» است و نه خطا!

۱- روزنامه جمهوری اسلامی که تا چند سال قبل ادعای انقلابی بودن داشت و مدتی است به جمع روزنامه‌های زنجیره‌ای و غربگرا پیوسته است، در شماره روز شنبه‌ خود این خبر را نقل کرده است که «محب‌الله موفق از تک‌تیراندازان ماهر گروه طالبان، شهردار میمنه مرکز ولایت فاریاب شد.» و در تفسیر آن نوشته است «شباهت‌های طالبان با ما، دارد آشکارتر می‌شود»! و از این طریق به کنایه، آقای دکتر زاکانی شهردار جانباز تهران که همه عمر خود را در خدمت به اسلام و انقلاب سپری کرده و در جبهه‌های جنگ تحمیلی به افتخار جانبازی نائل شده، با تک‌تیرانداز طالبان مقایسه کرده و برابر نشانده است!

۲- خطا اگر یک، دو، سه و یا چند بار باشد می‌توان آن را خطا ارزیابی کرد، ولی چنانچه پی‌درپی بود و به تکرار نشست، «خط» است.

متاسفانه بعد از پیوستن روزنامه جمهوری اسلامی به غربگراهای وطنی، نمونه‌هایی از این دست، ‌اندک و کم‌شمار نیست و به طور طبیعی و منطقی این تلقی را پیش می‌آورد که مواضع یاد شده از نوع «خط»ست و نه خطا!

۳- در این وجیزه اما، سخنی کوتاه و دوستانه با جناب آقای مسیح مهاجری، مدیر مسئول و سردبیر روزنامه جمهوری اسلامی در میان است و آن، اینکه؛

الف: جناب مهاجری چه شباهتی میان تک‌تیرانداز طالبان و دکتر علیرضا زاکانی، شهردار بسیجی و جانباز تهران دیده‌اید که باعث شده ایشان را با تک‌تیرانداز طالبان مقایسه کرده و برابر و همسان معرفی کنید؟!

ب: آیا شهردار تهران را به این علت که در جنگ تحمیلی حضور داشته است با تک‌تیرانداز طالبان که او نیز اهل جنگ بوده است، یکسان و هم‌طراز دانسته‌اید؟!

یعنی حضرتعالی که در کسوت شریف روحانیت هستید، نمی‌دانید «جنگجو» بودن به تنهایی نمی‌تواند ملاک ارزیابی باشد که حضور دکتر زاکانی در جنگ تحمیلی و دفاع ایشان از جان و مال و ناموس مردم این مرز و بوم را با حضور تک‌تیرانداز طالبان در جنگی که دست کم در گذشته آمریکا و اسرائیل مدیریت آن را بر عهده داشته‌اند، برابر دانسته‌اید و این دو را شبیه یکدیگر معرفی کرده‌اید؟!

انتقاد یک نماینده از گزارش‌های کلیشه‌ایِ بعضی وزرا

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه تاکنون هیچ برنامه عملیاتی از وزرا برای حل مشکلات مردم و کشور اجرایی نشده است.پرویز محمدنژاد در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: از رئیس و هیات رئیسه مجلس بابت زحماتی که در طول این مدت کشیدند سپاسگزارم اما مجلسی که به عنوان عصاره فضائل ملت است باید دقیق‌تر حرکت کند. متاسفانه بعضا وزرا تنها در مجلس حاضر شده و گزارشی را کلیشه‌ای ارائه می‌کنند. ما تا کنون هیچ برنامه‌ای که مشکل مردم و کشور را حل کند از وزرا ندیده‌ایم.وی در ادامه اظهار کرد: اگر وظیفه مجلس ریل گذاری است زمانی این وظیفه به درستی محقق می‌شود که اعداد و ارقام دقیق به مجلس ارائه شود. تاکنون یک عدد دقیق در خصوص نرخ تورم به مجلس ارائه نشده و دولت برنامه خود را برای مهار آن اجرایی نکرده است.نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه ما در حوزه گاز و برق تراز منفی داریم درست است اما عددی که برای آن باید برنامه ریزی شود اعلام نشده است. ارائه گزارش کمی مشکلی را حل نمی‌کند. ما گزارشی می‌خواهیم که برنامه محور باشد و به حل مشکلات مردم منجر شود.

اقامه نماز یک نماینده وسط جلسه با وزیر خارجه

اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با حضور در وزارت خارجه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار کردند. از حواشی جالب این جلسه اقامه نماز یک نماینده وسط جلسه با وزیر خارجه بود.

 

معنای تغییر ساختار نیروی انتظامی چیست؟ / قالیباف حرفش را در مورد سیلی نخوردن سرباز راهور پس گرفت / هشدار صریح به رییسی: مراقب «مشایی‌ها و فریدون‌ها» باشید

 

هشدار صریح به رییسی: مراقب «مشایی‌ها و فریدون‌ها» باشید

رضاحسینی قطب آبادی با اشاره به میزان سن اعتیاد و فساد، گرسنگی، سرقت گرانی و بیکاری از مسئولان پرسید: چه فکری دارید؟ آیا می‌دانید عده‌ای به نام شما و ستادهای شما در شهرستان‌ها جولان می‌دهند، ماها را تهدید و چوب لای چرخ می‌گذارند، مسئولان و دلسوزان را تهدید و به نام شما وعده تغییر و تحول می‌دهند؟ اگر واقعا یاران شما هستند که باید گفت دارند اختلاف و دودستگی ایجاد می‌کنند، اگر نیستند از دستگاه‌های امنیتی بخواهید آنان را شناسایی و وفق قانون برخورد کنند. مراقب باشید مشایی‌ها و فریدون‌ های دولت شما در حال شکل‌گیری هستند. به کابینه بگویید با مجلس مشورت کند ما خیر و صلاح شما را می‌خواهیم.این نماینده مجلس یازدهم، معتقد است: امروز مشکل اقتصادی، گرانی، زمین‌گیر شدن مردم و عدم توان برنامه‌ریزی برای فردای خود ناشی از آن است که خلاف دستور خدا و قرآن ربا و نزول وارد اقتصاد اسلامی شده است، بانک‌ها حد را گذرانده و سودهای کلان و جریمه‌ها آن هم با پول مردم، ملت را بیچاره کرده‌اند.رضاحسینی گفت: آقای رییس جمهور تعیین تکلیف وضعیت نیروهای شرکتی حوزه صنعت و معدن شهر بابک وظیفه کیست؟ نگرانی خانواده‌ها و این عزیزان جدی است.نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهداشت و درمان مختص شهرهای بزرگ شده است، خاطرنشان کرد: پزشک متخصص در حوزه انتخابیه نداریم، مردم برای یک درمان باید راهی شهرستان‌های بزرگ شوند یا سرازیر به پایتخت. به تقسیم پزشکان اعتراض داریم و خواهان عدالت در این کار و نیاز به برخی متخصصان ضرورت دارد و مطالبه جدی مردم است.

جانشین فرمانده سپاه: عناصر نفوذی‌ نگذاشتند از خام‌فروشی نفت فاصله بگیریم

سردار فدوی در ادامه به روز دانشجو پرداخت و عنوان کرد: روز دانشجو روزی است که دانشجویان کشورمان علیه خبیث‌ترین دولت عالم یعنی ایالات متحده آمریکا اعتراض کردند و به واسطه این اعتراض، سه تن از دانشجویان به شهادت رسیدند، در حالی که خبیث‌های عالم می‌خواستند این روز را به روزی علیه انقلاب و نظام تبدیل کنند. دشمن برای رسیدن به منافع خود یک لحظه هم درنگ نمی‌کند؛ بر این اساس، در مقابل دشمن باید وحدت کلمه داشته باشیم.وی گفت: اگر روندی را که در سال ۱۳۶۸ داشتیم، ادامه می‌دادیم، الان این ما بودیم که آمریکا را تحریم می‌کردیم. از سوی دیگر علی‌رغم تأکیدات امام (ره) و رهبری، به دلیل وجود عناصر نفوذی‌، تاکنون نتوانسته‌ایم از خام‌فروشی نفت فاصله بگیریم که این باعث می‌شود تا نفت ما از سوی آمریکا مورد تحریم قرار گیرد.جانشین فرمانده کل سپاه در پایان به توانمندی ایران در زمینه ساخت انواع رادار اشاره و خاطرنشان کرد: در دهه ۷۰ وقتی به رادار بومی احتیاج پیدا کردیم، توانستیم با همکاری دانشگاه شریف رادارهایی را تولید کنیم که از لبه‌های فناوری دنیا هم بالاتر باشد.

۷۰۰ حساب بانکی توسط وزارت اطلاعات مسدود شد

مدیر کل مبارزه با قاچاق معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات گفت: حساب‌های بانکی بیش از ۷۰۰نفر از فعالان غیرمجاز ارزی در سطح کشور شناسایی و مسدود شد.مدیر کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات اعلام کرد: با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه‎ الشریف)، با همکاری بانک مرکزی همه حساب‌های بانکی بیش از ۷۰۰ نفر از فعالان غیر مجاز ارزی در سطح کشور شناسایی و مسدود شد.وی با بیان اینکه اسامی این دلالان ارزی جهت تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، گفت: گردش برخی از حساب‌های مسدود شده در ۹ ماهه سال جاری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان است.این مقام مسئول در معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات با اشاره به اینکه پایش، شناسایی و ردیابی مالی حساب‌های بانکی مشکوک فعالان ارزی به صورت مستمر در حال انجام است، گفت: طی روزهای آتی نیز اقدامات لازم جهت اخذ حکم قضایی برای مسدودسازی حساب‌های بانکی تعداد دیگری از فعالان غیر مجاز ارزی در دست انجام است.

هیل: صبر چین و روسیه هم از ایران به سر آمده است

نشریه آمریکایی هیل در گزارشی همزمان با دور جدید مذاکرات وین مدعی شد: صبر چین و روسیه نیز در قبال ایران برای به نتیجه رسیدن مذاکرات وین در حال از دست رفتن است.در ادامه گزارش نشریه هیل با عنوان "ایران در مذاکرات وین دست برتر را ندارد" آمده است: تحریم‌های نفتی و مسدود کردن دارایی‌ها به ایران آسیب می‌زند و هزینه‌ای برای ایالات متحده ندارد. از زمان اعمال مجدد تحریم های یکجانبه آمریکا توسط رئیس جمهور وقت دونالد ترامپ، اقتصاد ایران متحمل ضررهای شدیدی شده است. صادرات نفت ایران در کمترین حد خود به ۲۰۰ هزار بشکه در روز کاهش یافت که تنها کسری از ۲.۸ میلیون بشکه در روز صادرات ایران قبل از خروج دولت ترامپ از برجام در سال ۲۰۱۸ بود.هیل در ادامه نوشت: ایران با دور زدن تحریم ها توانسته است تنها در ماه های اخیر نزدیک به ۸۰۰ هزار بشکه در روز نفت به چین صادر کند، اما دولت ایالات متحده ناظر است.اگر مذاکرات شکست بخورد، بایدن می‌تواند پیچ‌ها را محکم و صادرات نفت ایران را بار دیگر با مشکل مواجه کند. توازن اهرم فشار بین دو کشور به وضوح به نفع ایالات متحده است. اگر تحریم‌های آمریکا همچنان پابرجا بماند، دولت رئیسی نمی‌تواند به وعده‌های مبارزات انتخاباتی خود عمل کند.هیل مدعی شد: حتی چین و روسیه، محتمل‌ترین متحدان ایران در میان امضاکنندگان برجام، در حال از دست دادن صبر و شکیبایی به خاطر سخت گیری های تهران در میز مذاکره هستند.

جواب قاضی زاده به سوالی درباره وعده حل مشکل سه روزه بورس: من که رئیس جمهور نیستم

امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شاهد در پاسخ به سوالی درمورد راه حل سه روزه او برای بورس گفت: من که رئیس جمهور نیستم. گفته ام چگونه سه روزه مشکل را حل می کنم. در حوزه خودم سوال بپرسید، من فقط معاون رئیس جمهور جزو تیم اقتصادی دولت نیستم و از سخنگوی اقتصادی دولت بپرسید.مراسم گرامیداشت روز دانشجو امروز با حضور امیر حسین قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید در دانشگاه شاهد برگزار شد.امیر حسین قاضی زاده در این مراسم در پاسخ به سئوالی درمورد راه حل سه روزه او برای بورس گفت: من که رئیس جمهور نیستم. از کجا می دانید من برنامه ام را تحویل ندادم؟وی افزود: گفته ام چگونه سه روزه مشکل را حل می کنم. در حوزه خودم سوال بپرسید، من جزء تیم اقتصادی دولت نیستم و از سخنگوی اقتصادی دولت بپرسید.وی گفت: تمامی برنامه هایم را که در زمان انتخابات اعلام کردم تحویل دولت دادم.

قالیباف حرفش را در مورد سیلی نخوردن سرباز راهور پس گرفت

رئیس مجلس در مورد ماجرای عنابستانی و سرباز اکبری گفت: حکم دادگاه را گرفتم و متوجه شدم دادگاه بدوی تشخیص بر ضرب بلااثر (سیلی) داده است.قالیباف افزود: واقعیت این است که من در واکنش به سوال یکی از دانشجویان، براساس صحبت‌های آقای عنابستانی که قبلا به اینجانب گفته بود حکم دادگاه، من را از سیلی زدن تبرئه و براساس هل دادن مرا محکوم به ضرب بلااثر کرده است،گفتم که ایشان سیلی نزده و هل داده است. اما بعد از صحبت های دیشب جناب آقای عابد اکبری سرباز وظیفه راهور که تاکید می‌کرد حکم دادگاه سیلی را تایید کرده، بر خود لازم دانستم موضوع را پیگیری کنم تا ظلمی به این شهروند عزیز نشده باشد؛ لذا حکم دادگاه را گرفتم و متوجه شدم متاسفانه دادگاه بدوی تشخیص بر ضرب بلااثر (سیلی) داده است که البته بعدا با اعلام رضایت طرفین پرونده مختومه شده است.

نیروی انتظامی تغییر ساختار می دهد

قرار است نیروی انتظامی جمهوری اسلامی همچون سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی به ساختار فرماندهی کل تبدیل شود که در این خبر جزئیات این تغییر را مرور می‌کنیم.یک‌سال است که طرح فرماندهی کل شدن نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی ستاد کل نیروهای مسلح پیگیری می‌شود؛ اخبار حاکی از آن است که حدود سه هفته پیش فرمانده کل قوا با کلیات این طرح موافقت فرموده‌اند.البته برخی از مفاد این طرح ابهاماتی دارد که قرار است به مرور و با بررسی‌های بیشتر مرتفع شود.براساس کسب اطلاع با تغییر ساختار ناجا و تبدیل آن به فرماندهی کل، نیروی انتظامی جهوری اسلامی ایران، معاونت اطلاعات ناجا به سازمان ارتقا پیدا خواهد کرد.تا پیش از این تغییرات به‌دلیل آنکه ناجا به‌عنوان یک نیروی انتظام بخش تعریف می‌شد، جایگاه سازمانی پایین‌تری نسبت به ارتش و سپاه داشت و با تبدیل آن به فرماندهی کل، هم رده ارتش و سپاه پاسداران قرار می‌گیرد، یعنی فرمانده نیروی انتظامی هم رده فرماندهان ارتش و سپاه قرار می‌گیرد؛ بدان معنا که فرمانده نیروی انتظامی که در حال حاضر معادل و هم رده وزرای دولت محسوب می‌شده است، اکنون با این تغییر هم رده معاون اول رئیس جمهور محسوب می‌شود. به‌نظر می‌رسد که به این ترتیب باید شاهد افزایش درجه نظامی فرمانده نیروی انتظامی و معادل با فرماندهان ارتش و سپاه باشیم که البته این موضوع از نقاط غیرقطعی این طرح بوده و هنوز نهایی نشده است.

از سرگیری مذاکرات ایران با ۴+۱ از پنجشنبه

هیئت‌های مذاکره‌کننده ایران و ۴+۱ روز پنجشنبه در وین مذاکرات خود را از سر می‌گیرند.بر اساس این گزارش، «علی باقری»، مذاکره‌کننده ارشد کشورمان و «انریکه مورا»، هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک، روز دوشنبه در تماسی، تاریخ ازسرگیری گفتگوها را هماهنگ و نهایی کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۳۶
ای کاش ما هم کشوری آزاد و دوست با تمام دنیا بودیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
بعد کوتاهی ها و کاستی ها و بی لیاقتی ها رو گردن کی مینداختیم/؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
خوش خیال. در دنیا گرگ هم هست. دوست با خوبان باش و با جنایتکاران دشمن
نیروی انتظامی ضعیف ترین نیروی نظامی و پلیس از نظر اکثریت مردم است
یعنی موضوع سیلی خوردن آن سرباز هنوز اولویت مجلس در رسیدگی به مشکلات مردم بوده ؟!؟!؟

کاملا مشخصه مجلسی ها بیکارند
اقای زاکانی کلا اگه مردم بیرون نیان بهتر نیست؟اخه مرد حسابی تو خودت از خونه تا شهرداری رو چجوری میری؟با داشتن مسئولینی مثل تو که متاسفانه زیاد هم هست طبیعیه که کشور اباد و ثروتمندی مثل ایران به این حال و روز بیوفته.
من موندم که زاکانی با این سطح هوش و فراست چطوری کنکور پزشکی قبول شده؟حالا قبولوندنش،چجوری اون همه کتاب و مطلب رو خونده و نمره گرفته؟اصلا ولش کن حوصله ندارم ادامه بدم!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
اون ریاضی شو 3.75 گرفته از او هر کاری بر می یاد
ناشناس
| France |
۰۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
سهمیه- - پارتی و دستور!!!
این جناب زاکانی یادشان رفته سال پیش در تعطیلی های کرونا که رفت و امد خودرو ها در پایین ترین سطح بود باز هم هوای تهران الوده بود.
به ما که رحم نکردید.
حداقل به این بچه های معصوم رحم کنید.
چه گناهی کردند در ایران بدنیا اومدند.
"قالیباف حرفش را در مورد سیلی نخوردن سرباز راهور پس گرفت" واقعاً که!!!!!! چه کسانی بر صندلی هایی تکیه زده اند که روزی افرادی مانند آیت الله طالقانی در آن مکان روی زمین نشستند و از حقوق مردم دفاع کردند. حالا آقایان که با تعداد اندکی رای وارد این خانه شده اند به خودشان حق می دهند به هرکسی که بخواهند سیلی بزنند و هر آنچه بخواهند بکنند و هر جا که بخواهند بروند و کسی هم حق اعتراض نداشته باشد.
"اقامه نماز یک نماینده وسط جلسه با وزیر خارجه"
این چه پیامی دارد. خود شیرینی یا اینکه من مومن و مسلمانم و بقیه نیستند؟؟؟؟؟
بابا قیمت ماشین ها چی شد؟کلا به ماشین و صتعت خودرو کاری ندارین؟اصلا وزیر صمت کجاس؟؟؟؟
آقای قاضی زاده شما رئیس جمهور نیستی ولی بانک دی از زیر مجموعه های شماست ، اگر که حراف نیستی برو این بانک را سروسامان بده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
سلام دوست من
بانک دی، بیمه دی، لیزینگ دی، کارگزاری دی، صرافی دی، عمران و مسکن آباد دی، سرمایه گذاری بوعلی، صرافی دی و چندین و چند شرکت دیگه که رانت و توش نهادینه شده
این دولت هم برخلاف شعارهاش زاکانی ها و امام صادقی ها داره!
چرا عاقل کند کاری که باز ارد پشیمانی؟
آقای شریعتمداری! ای فاتحه اون شبنامه وطنی شما رو خوندند که باعث و بانی بسیاری از مشکلات و گرفتاری های مردم بودید تو این چند سال.
یعنی جناب دکتر قالی باف با آن همه پخش این خبر متوجه نشده بودن که همکارشان به سرباز سیلی زده؟
زاکانی: اگر ماشین‌ها بیرون نیایند، ببینید آلودگی چقدر کاهش پیدا می‌کند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چشم بسته غیب گفتی ! عجب مرد هنرمندی !
چشم حضرت آیت الله. خدمات علمای شیعه در اداره موفق کشور و آباد کردن دین و دنیا رو حتما به کتابها اضافه می کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
..جوانها را ببینید..بعد 40 سال کلی مومن پرورش دادیم!!!!
واقعا چه برداشتی از اقامه نماز این فرد در آن شرایط باید داشت ؟

اگر نیتش راز و نیاز با خدا بوده باشه باز هم باورش برای خیلی ها غیرممکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
خود نمایی وریا...هیچ چیز دیگری نیست...
زاکانی عجب چیزی گفته! ماشین نیاوریم، آلودگی رفع بشه!!!!

جناب قاضی زاده که یک شبه، ره هزار شب رو رفتی، یادت باشه که رئیس جمهور هم میشدی، هیچ کاری نمیتونستی انجام بدی. تو اگه راه حل داشتی، وضع جانبازان رو درست میکردی. مگه شما مسئول بنیاد شهید نیستی؟ مگه عضو بنیاد، در بورس سرمایه گذاری نکرده؟ خب پس لااقل باید گفته ها و نظرات خودت رو در بنیاد جامه عمل بپوشونی. البته شما نمیتونی وزیر اقتصاد باشی دلیلشم اینه که روحیه خدمت نداری و این فرمایشت اینارو ثابت کرد
ادم درباره حسین شریعتمداری چیزی نگوید خیلی سنگین تر است چون افکار بسته این شخص نشان دهنده عدم رشد فکری ایشان و .....است
معاون رئیس جمهور: می‌گفتند نیروهای انقلاب دیپلماسی بلد نیستند، اما ما در سازمان «اکو» فعال شدیم جناب حسینی تدین ندارید لااقل منصف وراستگو باشید شما دردوران احمدی نژاد وزیر بوده اید چطور نمیدانید به عضویت ردامدن ایران درشانگها از زمان ایشان استارت زده شد وشروطی را برای ایران درنظر گرفتن واین شروط را درزمان روحانی براورده شد وقرعه وشانس به دوره رئیسی گره زد حال بفرمائید چطو میشود رئیس جمهور امروز وارد کشورتاجیکستان فردایش بگوین صلی علی محمد ایران به عضویت شانگها دراومد واقعا شدنی هست؟ چرا کارهای مثبت دولت روحانی را به خودتان وگرانی وتورم را به روحانی نسبت میدهید؟ ما ملت شعور واگاهی سیاسی داریم
زاکانی: اگر ماشین‌ها بیرون نیایند، ببینید آلودگی چقدر کاهش پیدا می‌کندخخخخخ تا وقتی شهردار ومسئولان باسوادی مثل زاکانی داریم توقع هم نداریم عمران ابادی ایران ومعیشت مطلوب ملت ایران را ببینیم جناب زاکانی واقعا چقدر تحقیق وپژوهش صورت دادی تا به این نتیجه برسی که اگر خودروها بیرون نیایند هوای تهران وکشور ازالودگی پاک میشود خخخخخ بله اگرمردم با خودرو سفر نروند تصادف نمیشود ومرگ ومیر 18000نفری سالیانه نداریم اقای بیسواد شهردار بجای منع تردد خودرو برو خودروی روز جهان را یا تولیدویا وارد کن کیفیت بنزین تولید ایران را به یور4برسانیدبجای اینکه مردم با خودرو سفر نروند وسالیانه 18000کشته جاده ای نداشته باشیم بروید جاده هارا استاندارد وخودروی با کیفیت تولید کنید متاسفانه تنها تو نیستی که بین مسئولان بیسواد هستی 99درصد مسئولان مثل تو با رانت وسهمیه وارث 8سال جنگ پزشک ورئیس جمهور و وزیر روسای بنیادها شده ومیشوند

اقامه نماز یک نماینده وسط جلسه با وزیر خارجه خخخخ به والله به والله تظاهر هست بخدا ریا هست
جواب قاضی زاده به سئوالی درباره وعده حل مشکل سه روزه بورس: من که رئیس جمهور نیستم جناب قاضی زاده رئیس جمهور نشدی مسلمان وبقول رهبری انقلابی وجهادی ودلسوز ملت وکشورکه هستید لااقل این طرحی که سه روزه میشه مشکل بورس را حل کرد به اقای رئیسی ارائه بدهید تا واقعا دلسوزی واگر برنامه درست حسابی خودتان که بنظرملت اصلا برنامه ای درکار نبود بهرحال بورس را نجات بدهید مگر رئیسی نگفته من اومدم تا فسااااااااااااااااااااد را ازبدنه دولت ریشه کن کنم چرا وقتی میگوید من اطلاع دقیقی دارم عده ای عمدا نرخ ارز رافزایش میدهند پس چرا مبارزه نمیکند؟ چرا با انتصابات فامیلی مبارزه نمیکند؟ و.............
قالیباف حرفش را در مورد سیلی نخوردن سرباز راهور پس گرفت جناب قالیباف همه شماها اصولگرایان با شنیده ها واحساسات حرف میزنید اصلا بحرفی که میزنید وتصمیمی که میگیرید فکر نمیکنید واخر وعاقبت ملت شده این اقای قالیباف تنها تو نبودی شما ودیگر نمایندگان انقلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابی وجهادی وهم از سیلی زدن تکذیب کردند بای گفت متاسفم با این القابی که زود برپیشانی شماها حک کردند انقلابی وجهادی
فقط صلح
آقای قالیباف !!!!!!!!!!! بابا خدا وکیل دست بر دارید از این بازیها
نیرو های اتفلاب دیپلماسی بلد بودند و عضو شانگهای شده و‌در اکو فعال شدند از اثرات ان می توان به دلار ۳۲ هزار تومانی اشاره کرد. افرین
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
ایران خودش جزء بنیانگذاران اکو بوده! حالا تازه آقایون فعال شدن!!!؟!!؟!
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
حالا مونده تا عضویت کامل بشه. برین توی اساسنامه شون بخونین برای عضویت باید کشور متقاضی قراردادهای بین المللی مثل اف ای تی اف رو تصویب کرده باشه. چه داستانی اون موقع پیش می آید! حتما مثل الآن که میگن ما مخالف برجام نبوده و نیستیم اون زمان هم میگن ما که مخالف اف ای تی اف نبودیم! خیلی هم قانون خوبیه!
یحتمل این جناب نماینده دنبال پست های بالاتریست.
آيا عنابستاني به رئيس مجلس هم در مورد حكم دادگاه دروغ گفته است؟ آيا دروغ گويي هاي ايشان از لحاظ قانوني براي ايشان تبعاتي هم دارد؟ آيا سازماني براي پيگيري اين موضوع هست؟ آيا اين سازمان به وظيفه ي خود عمل مي كند؟
پاسخ ها
مرضیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
من از قالیباف تعجب می کنم. به عنوان رئیس مجلس وقتی فهمید یه نماینده رسماً بهش دروغ گفته (سند هم که داره، حکم دادگاه رو گرفته و خونده) نباید کاری بکنه؟ مثلا به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس چیزه بگه؟ قوه قضائیه چطور؟
مرزهای ریاااا حد و مرزی ندارد
حاج اقا مکارم ....از ترس غرب غش کردیم تو بغل شرق کمونیست وخدا نشناسی که به مادرشون هم نامحرمند ......ان بدتره یا غرب که حداقل پیامبرشون صاحب کتابه ونامش در قران هم به نیکی یاد شده ......نه شرقی نه غربی ...زنده باد فرهنگ ایران وایرانی............ زاکانی ...بگو خانمت برات اسپند دود کنه که مبادا شوهر نابغه اش چشم بخوره .....اگه ماشینا بیرون نیان هوا پاک میشه ........بنزین وماشین استاندارد تولید کنید هوا پاک میشه ......
جناب حسینی ، کارشناسان تیم مداکره کننده فعلی اکثریت از تیم دولت قبلی هستند
و چنانچه توانستید تا تحریم ها را برداشته و برجام را زنده کنید ، به نتیجه مثبت دیپلماسی رسیده اید
و در غیر اینصورت فقط وقت کشور را تلف کرده و زندگی سخت مردم را بدتر از قبل کرده اید .ق/ح
چطور الان فرمانده نیروی انتظامی که طبق تفویض زیر نظر وزیر کشور هست خودش معادل یه وزیر در نظر گرفته میشه؟
ما مردم چقدر بدبخت هستیم که ایشون رئیس قوه مقننه و قانون گذاری در کشوره !!!!
یه عمر در نیروی انتظامی بوده و فیلم این قضیه سیلی ضبط و مشخص و در دادگاه هم‌ ثابت شده انوقت این آقا انکار میکنه...
پس چه انتظاری مردم دارند که مسائل اصلی و کلان کشور را اینها حل و تجزیه و تحلیل و درک کنند !!!
رضایت طرفین !!!یعنی چی !!!شاکی سرباز راهور بوده وچطور با رضایت طرفین پرونده مختومه شده ؟ جناب عنستانی بابت چه چیزی رضایت داده اند ؟
رضایت طرفین !!!یعنی چی !!!شاکی سرباز راهور بوده وچطور با رضایت طرفین پرونده مختومه شده ؟
جناب قالیباف از جناب عنستانی نپرسیدید که چرا به من هم دروغ گفتید ؟ آیا جای چنین نماینده دروغگویی در خانه ملت است ؟از ابتدا دروغ گفتند تا همین دیشب که باز هم از صحبتهای قالیباف استفاده کرد وبا دروغی که به ایشان گفته بود سعی در تطهیر خود دارد !!! ناگفته نماند که اینها انتخاب مردم نیستند بلکه ... است که تعداد معدودی از ملت ناچار به رای دادن به آنها شدند !!!وقتی که امثال مطهری وصادقی و......رد صلاحیت میشوند بطبع عنستانی و دورازهی و......رای می آورند
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
احسن چه تعبیر مناسبی
اقای‌ حاج‌ حسین‌ شریعتمداری‌ علامه‌ بزرگوار‌ ای که دفاع‌ بی چون‌ و چرا‌ از نیروهای‌ ویژه ای را وظیفه‌ خود میدانی‌ !
اقای زاکانی‌ و امثلهم‌ دو روز رفتند‌ جبهه‌ حالا کاری از پیش بردند یا برای گرفتن عکس یادگاری رفتند را کاری نداریم‌ ولی در عوض‌ هزاران برابر‌ از بابت آن دو روز جبهه‌ خوردند و مدارک آبکی و مفت گرفتند‌ و پستهای نون و آب دار صاحب شدند‌ و الان هم که بلافاصله‌ پست شهرداری تهران‌ را که هیچ سنخیتی با رشته‌ و توانایی‌ و تیپ و قیافه ایشون نداره را به غنیمت بره‌ دیگه چه طلبی اینها از مردم دارتد‌
دروغ بزرگ رئیسی
واکسن احباری نیست
یعنی قالیباف از اخبار و روزنامه های مملکت خبرندارد؟
این ماجرا را مردم دهات وحتی چوپونها هم فهمیدند که دادگاه بجرم سیلی زدن عنابستانی مغرور را محکوم کرده است.
نماز ریاکارانه یک نماینده؟! خدا نیاز به چنین نمازهایی ندارد؟! خاوری هم چنین ادا و اطوارهایی از خود درمیکرد؟! چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند!؟!؟ ۰
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در نطق خود ابراهیم رئیسی را متهم کرد که هر بخشی از دولت را «به نماینده یکی از باندناکارآمد قدرت و ثروت بذل و بخشش کرده» و در نهایت «امنیتی‌ترین کابینه جمهوری اسلامی را با انتصاب سرداران سپاه در تک تک مناصب دولتی تشکیل داده» است. احمد وحیدی، رستم قاسمی، حسین امیرعبداللهیان، محمدعلی زلفی‌گل، اسماعیل خطیب، محمدرضا قرایی آشتیانی، بهرام عین‌الهی و عزت‌الله ضرغامی هشت نظامی فعلی و سابق هستند که در کابینه ابراهیم رئیسی به عنوان وزیر حضور دارند. مسعود میرکاظمی نیز نظامی سابق دیگری است که به‌عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه انتخاب شده است. محمدحسین بیات در ادامه سخنان خود گفت: «امروز دیگر از محسن رضایی گرفته تا قاضی‌زاده هاشمی و رستم قاسمی و سردار وحیدی، همگی سهم‌شان را از قدرت گرفته‌اند. امروز دیگر امنیتی‌ترین کابینه جمهوری اسلامی را با انتصاب سرداران سپاه در تک تک مناصب دولتی تشکیل داده‌اید. حالا سوال این‌جاست که در این سرتاپا یکدست، آن فسادستیزی‌ای که وعده می‌دادید کو؟ آن رفع فاصله طبقاتی و مبارزه با بی‌عدالتی‌ای که می‌گفتید، کو؟ آن رفاه و تأمین حداقل معیشت مردم، کو؟ آن آزادی و آن تضمین حقوق همه مردم و زنان و دختران، کو؟ آن وعده رفع تحریم‌هایتان چه شد؟ آن عزتی که وعده می‌دادید، کجاست؟»
کاری شایسته است ،
جای تعجب است اقای قالیباف نگفتند که حرف منو بد تعبیر کردن یا من منظورم این نبوده جور دیگری برداشت شده، چون اصولا در کشورراحت و بدون فکر حرفی را می زنند و بعد راحت هم تکذیب می کنند اصلا فکر نمی کنند که فیلمشان هم است.....
من متوجه نشدم ، یعنی آقای عنابستانی به رییس مجلس دروغ گفته؟
اقامه نماز وسط جلسه . مرز های کمدی رو دارید جا به جا میکنید .
خدا از دل بندگانش آگاهی داره
بله جناب قالیباف . در عصر ارتباطات مراقب حرف زدنت باش .
دیدی که شایعات فضای مجازی در واقع حقیقت بود و سخنرانی شما در فضای مجلس شایعه بود
"اقامه نماز یک نماینده وسط جلسه با وزیر خارجه" :
اوج تظاهر است و مملو از ریا

"قالیباف حرفش را در مورد سیلی نخوردن سرباز راهور پس گرفت" :
خجالت اور است آقای قالیباف و شرم بر شما آقای عنابستانی که بعد از توبه هم دروغ میگویی
دکتر زاکانی واقعا جزو استعدادهای نو شکفته هستن که خیلی دیر کشف شدن، براشون آرزوی موفقیت های بیشتر دارم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
بعنوان طنز مثبت گرفتی
دکتر زاکانی واقعا جزو استعدادهای نو شکفته هستن که خیلی دیر کشف شدن، براشون آرزوی موفقیت های بیشتر دارم.
دکتر زاکانی واقعا جزو استعدادهای نو شکفته هستن که خیلی دیر کشف شدن، براشون آرزوی موفقیت های بیشتر دارم.
دکتر زاکانی واقعا جزو استعدادهای نو شکفته هستن که خیلی دیر کشف شدن، براشون آرزوی موفقیت های بیشتر دارم.
دکتر زاکانی واقعا جزو استعدادهای نو شکفته هستن که خیلی دیر کشف شدن، براشون آرزوی موفقیت های بیشتر دارم.
دلار ۳۱۰۰۰ توامان سکه ۱۳۵۰۰۰۰۰ تومان و.....نتیجه انتخاب درست
لباس کادر و سربازان نیروی انتظامی رو عوض کنید!
در مورد فرمایش آقای قاضی زاده باید گفت چطور میشود که رئیس جمهور خواستار مشارکت جامعه در حل مشکلات کشور هستند ولی با این گفته ایشان آقای رئیس جمهور نظر معاونش رو گوش نخواهد کرد یا اینکه این کلید حل مشکل بورس رو نگه داشته اند برای دور بعدی انتخابات . در مورد آقای قالیباف هم که حرف خود را توجیه کرده اند یعنی برایشان مهم نبوده که پیگیر خطای نماینده مجلس خودشان باشند تا طبق گفته فرد محکوم شده در ملاعام نظریه ندهند شما وقتی از کم و کیف امور نمایندگان خودتان خبر ندارید چطور از مسائل و مشکلات کشور بعنوان رئیس مجلس که مجلس در راس امور است خبر دارید براتون متاسفم
عنابستانی چند تا دروغ دیگه باید بگه تا یکی جلوش بایسته؟
آقای زاکانی
اگر ماشین ها بیرون نیایند خواهید دید هوا چقدر پاک است
اگر انسان ها غذا نخورند گوشت مرغ برنج تخم مرغ و ... ارزان و تا حد مفت قیمتشان پایین خواهد آمد
اگر انسان ها خرج نکنند تورم به صفر خواهد رسید
....
از کرامات شیخ ما این است
ارده را خورد و گفت شیرین است!!!!!!
دیگه تو تظاهر نمایندگان مجلس انقلابی دارن گوی سبقت رو هم از هم می ربایند. نماز وسط جلسه رسمی؟؟؟ اصن خودت فهمیدی چی خوندی؟

تغییر ساختار نیروی انتظامی هم برای درد حقوقه که بشه بیشتر بهشون از بیت المال بدن ، وگرنه دزدو قاچاقچی که کلا کسی کاری به کارشون نداره تو این مملکت
تقاضامیکنیم اولین تغیردرنیروی انتظامی آین باشدکه مسئول محترم آن نیروهرگزنگویدهرکه یقه شماراچسبیدبدون مقاومت
هرچه خواست بدهیدبلکه نیروی انتظامی مابایدمثل دوران گذشته چنان پدری ازدزدوکیف قاپ درآوردکه هیچ دزدی بفکر
سرقت نیفتد بلکه تن بکارهرچقدرسخت باشددهد ونه تشویق به سرقت شود که درشان ومقام نیروی محترم انتظامی نیست
نماد خوندنت اصلا مناسب نبود
عمل اون نماینده ای که وسط جلسه ادای نماز خواندن را دراورده باید بخاطر ریا ونیرنگ وتوهین به ارزش های اسلامی و همچنین بخاطر اهانت به شعور ملت باید ازمجلس اخراج وسپس محاکمه وزندانی شود ولاغیر
راستی امروز ادامه مذاکرات انجام میشه؟ کسی می دونه؟
جواستان به این نماینده باشه فکرای مهمی داره بعدا متوچه میشید
اکنون یک جرم دیگر برچرم قبلی عنابستانی اضافه شد . فریب رئیس مچلس وضایع کردن ایشان وبه سخره گرفتن افکار عمومی که پیگیر محاکمه ومجازات این ادم دروعگو هستند
بزرگترین خطای این نماینده قانون گذار قانون شکنی جهت ورود به مسیر ممنوع بوده است . همین برای عزل وی از نمایندگی کافی است . قانون گذاری که قانون شکن باشد فاجعه است.
خطای بزرگ بعدی او همین دروغگویی است که همین جهت عزل وی از نمایندگی و حتی کلیه مشاغل دولتی تا آخر عمر کافی است. خطای آخر او حرکت شنیع سیلی زدن بوده است که در جای خود مهم است ولی اینکه نماینده مجلس قانون شکن باشد و دروغگو و هنوز هم سر کار نشان از وسعت نفوذ ف .. است
یعنی تا قبل از دیشب اقای قالیباف به عنوان ریس مجلس خبر نداشته عنابستانی سیلی زده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر خبر نداشته که وای بر مجلسی که ایشان ریس ان باشد و اگر خبر داشته یعنی دنبال دروغ گویی و کتمان حقیقت بوده

حالا اینجور ادمی از دغدغه اش برای معیشت و .. می گوید؟
از همه زرنگ‌تر سعید محمد بود که فعلا مشغول خدمت است
"آیت الله مکارم: هیچ نشانه ای از فرهنگ غرب، نباید در نظام آموزشی ما وجود داشته باشد"
گیرم که آموزش و پرورش را هم کامل در دست گرفتید!با اینترنت و ماهواره چه می کنید؟!بعضی علما فکر می کنند دنیا هنوز در 70 سال پیش متوقف شده است!نه عزیزان وقت کردید به خیابان و بین مردم بیاییدتاشرایط جوانان و نوجوانان دستتان بیاید.امروزعصر ارتباطات است.
هیچ جای دنیا فرمانده پلیس همرده فرمانده ارتش نیست.
اینکه اقای قالیباف بعد از دو سال بالاخره متوجه موضوع شدند نشان از اهمیت موضوع برای ایشان داره خوب ایشون معمولا در ارتفاع ۳۰ هزار پا هستند کمی طول میکشه
(لذا حکم دادگاه را گرفتم و متوجه شدم )

اقای قالیباف این نمونه کوچکی از خطاهای شماست که بواسطه اعتماد به همفکران ودوستانتان مکررا صورت میگیرد

ذریغ از گرفتن تجربه
ریاکاری در حد اعلا .... آخه اقامه نماز وسط یک جلسه اداری ؟
اینکه بعد از ۳۰ سال متوجه شدیم ادغام نیروهای انتظامی غلط بوده اینم جای بسی تعجب و سپاس داره !
آقای مکارم همان فرهنگ غربی که شما می فرمایید
بر اخلاقیات در خانواده و اجتماع تاکید دارد
احترام به فرزند به مقام والدین و به مقام زنان
فیلم های هالیوودی را خیلی جدی نگیرید
در آمریکا و اروپا برای ازدواج و مراسم هایشان به کلیسا می روند ولی در ایران چقدر ازدواج در مسجد برگزار می شود؟
مساجد را کرده اید جایگاه افکار یک عده خاص از جامعه
در همان غرب رعایت حقوق دیگران رعایت قانون راستگویی از اصول اولیه و پذیرفتنی است
در اینجا آیا اخلاقیات و احترام به قانون و رفتار اجتماعی مردم و احترام به حقوق دیگران و راستگویی و درستکاری افزایش یافته است یا به قهقرا رفته؟
رفتارمان درست است
گفتارمان درست است
یا افکارمان؟
ای مردم ایران از شما می پرسم
چقدر از افکاری که در ذهن دارید می توانید بر زبان بیاورید؟
چقدر از رفتاری که در روز با دیگران داریم را دوست داریم دیگران در مقابل خودمان انجام دهند؟
چقدر گفتارمان برای دیگران مفید است و صداقت در آن وجود دارد؟
به این سوال ها خوب فکر کنید؟
شاید باعث شود تک تک مان تصمیم بگیریم درستی را از خودمان شروع کنیم و قبل از نقد دیگران و ایراد گرفتن های الکی اول خودمان را اصلاح کنیم
طبق گفته آقای قالیباف پس نماینده به ایشون دروغ گفته ،آیامجلس جای افراد دروغگوهست
رییس ستادکل (سردارباقری) همردیف معاون اول است وفرماندهان ارتش وسپاه همردیف وزیر محسوب میشوند.
جانشین محترم سپاه شما را چه به فروش نفت؟؟؟؟
نماینده محترم نماز جلوی دوربین رو ول کن به داد مردم بر سید..
آقای زاکانی اگر آلودگی فقط مال این ماشین قراضه هاییه که دادید دست مردم چرا صبح های جمعه که پرنده تو خیابون پر نمیزنه وضع آلودگی قرمزه. چرا تو تابستون از ساعت یک تا چهار صبح وضع آلودگی به بنفش میرسید. علاوه بر ماشینای قراضه تون دارید یه کار دیگه هم میکنید که معلوم نیست چیه. به گفته خودتون تابستونا که دیگه مازوت نمیسوزونید. که من شک دارم. پس این آلودگی های سنگین ساعت خلوت که شهر خوابه از کجا میاد؟
احتمالا بعدا صداش درمیاد
نان اکثر سیاسیون در زدن هم دیگه است. وقتی قدرت از دست می دن شروع می کنن به زدن رقیب. فرقی هم نمیکنه چه جناهی باشن
به یاری خدا تا چند وقته دیگه شاهد تبدیل مدارس به مکتب خانه خواهیم بود
حضرت آیت الله مکارم. شیرازی از کدام دستاورد سخن می گویند آیا منظور ایشان فقر و بدبختی هست که گربیانگر مردم شده یا نه چیز دیگری هست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
منظورشان دستاوردی بود که نصیب ایشان شده نه برای ملت و کشور
قرار بود مذاکرات وین فرسایشی و ادامه دار نباشد ولی مثل ایتکه دارد همینطور میشود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
بلاخره کریسمس نزدیکه، توی اروپا هم خوش میگذره
آقای نماینده میتونست بره در نمازنه وزارت نمازاش را بخواند
.ایا نماز نماینده محترم داشته قضا میشده که بعلت ضیغ وقت.همانجا پشت میز اقامه نماز فرموده اند اگر نبوده چرا دیگران جلسه را برای نماز تعطیل نکرده اند؟.رکوع وسجود شان چگونه بوده؟مگر خدایناکرده دچار معلولیت هستند که به این صورت نماز میخوانند.؟اگر انور میز یعنی پشت به قبله بودند چه میکردند.؟؟؟؟راستی مگر در ان مکان اداری مثل همه اماکن دولتی که نماز خانه دارد .اینجا نداشته.... -وسخنی با اقای قاضی زاده عزیز...برادر بزرگوار طرح ها ونظرات مدیریرتی خودرا احتکار نفرمایید مخصوصا در خصوص حل معضل بورس .انرا رسانه ای کنید شاید مسیولین بورس بتوانند سه روز تنها مشکل باقیمانده را حل کندد
"قالیباف حرفش را در مورد سیلی نخوردن سرباز راهور پس گرفت"
انشاالله همانطور که جناب قالیباف حرفش را درخصوص سیلی و نماینده پس گرفت در خصوص شبکه ملی و نان شب هم پس بگیرد
سلام.
1-سیلی به صورت مردم توهین بزرگی است مهم نیست که اثر دارد یا بلا اثر است. حتی می گویند به پایین پشت مردم هم نزنیم که آن هم تحقیر است.
2-تهران چه ارتباطی با فرار مغزها دارد؟ اگر اتومبیل ها تردد نکنند هوا تمیز می شود!
3-با شرکت در اکو و شانگهای کسی دیپلماسی یاد نمی گیرد. مثل آن است که بگوییم وقتی پریدیم در آب شنا یاد گرفته ایم آن هم در سطح المپیک
چقدر مسئولین ما دلسوز و مسلمانند!!!!!
آٌقای قاضی زاده شاید رئیس جمهور نیستید و در تیم اقتصادی هم نیستید ولی زبون که دارید بتونید طرح رو تشریح و حتی برای مردم بگید!!!!
همه تون مثل اون مجمودی فقط بگم بگم بلدید و نمیگید تا سمت رو بگیرید بعدش شروع به بهانه تراشی میکنید.
اگر چیزی داری، به قول شماها برای رضای خدا هم شده باید در اختیار تیم حاضر بذارید!!!!
واقعا که!!!
اقامه نماز یک نماینده وسط جلسه با وزیر خارجه
ایشان باید به علت تظاهر و ریا بعد از نماز عزل میشد
اقامه نماز یک نماینده وسط جلسه با وزیر خارجه
ایشان باید به علت تظاهر و ریا بعد از نماز عزل میشد
ببین چقدر آدم خوبیه یک لحظه نمازش دیر نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!
آقای زاکانی: شهردار محترم:
این روزها تقریبا هر کس که بتواند از خودرو شخصی استفاده می کند ، بهتر است در این روزها سری به مترو ، اتوبوس ، بی آرتی و تاکسیها بزنید آیا متر و یا اتوبوس خالی می بینید:
1- بنابراین آلودگی هوا تقصیر خودروهای شخصی یا حتی مسافرکشهای شخصی نیست بلکه مقصر مسئول حمل و نقل عمومی شهر است که به تعداد کافی ناوگان ندارد.
2- می دانید فقط مسافرکشهای شخصی 30 درصد از بار حمل و نقل روزانه تهران را انجام میدهند ، هر چند طبق قانون مسافرکش شخصی شغلی غیر قانونی است ولی خدایی نکرده فرض کنید از فردا اینها اعتصاب کنند و هیچ مسافری را جابجا نکنند ، میدانید توقف این شغل غیر قانونی چه بلوایی در شهر ایجاد خواهد کرد.
3- فرض کنید سال 1500 شده و دو خط باقیمانده متر هم افتتاح شده و از مثلا پونک بخواهید به تحریش بروید.... مسیری که در اوج ترافیک حداکثر 40 دقیقه با اتومبیل زمان خواهد برد و به صورت نرمال نیم ساعت ولی طبق نقشه مترو ایی که طراحی کرده اید این مسیر با 20 ایستگاه و 3 خط مترو ، و خروج 8 دقیقه ای از مترو تجریش 90 دقیقه زمان خواهد برد......چرا؟ چون نقشه مترویی که ساخته اید برگرفته از مراکز جمعیتی دهه 50 بوده زمانی که همه در مرکز شهر بوده اند ولی امروزه اکثر جمعیت در بالای اتوبان همت زندگی می کنند...(مسیر شمال شرق به شمال رب) و این مسیر نه تنها مترو که اتوبوس و بی آرتی هم ندارد.... (راه حل: ایجاد دو حلقه دایره ای شکل در نقشه مترو ، همانند کمربندی)



پس به جای نعل وارونه زدن فکری اساسی بکنید.... ترافیک تهران با فکر درست و جدیت در حل مسائل به جای استفاده حداکثری در دو یا چهار یا 8 سال ریاست قابل حل است....
این رفتار آفت هستش. اگر خیلی مقید هستش میتونه بره نماز خونه یا مسجد درس بخونه و همه هم برند. ریاکاری تمومی نداره
رییس جمهور خودش چیکاره است که معاونش چیکاره باشه و شما فرمانده هان را با انها مقایسه کنید پست های خودشان درحال حاضر از اونا به مراتب بالاتر هست .
اقامه نماز در وسط جلسه با وزیر !!!! یعنی مرزهای دورویی بطرز عجیبی جابجا شد !!!
نماز فرادا در میان جلسه رسمی یعنی نهایت ریاکاری و دورویی!!! تا جایی که به ما گفتند درسیره حضرت رسول برزمین نهادن کار امت و بدنبال نیایش رفتن نکوهش شده
برای کشورم و ملتم متأسفم که کشور را بدست چه کسانی دادیم! حتی نمیدانست که طرف سیلی زده! و از آن فاجعه‌بارتر اینکه بگفته آن اعتماد کرده بود!! البته ساختار چنین است که نباید مسؤلین محکوم شوند! حتی دون پایه‌ای مانند عنابستانی!!
آیت الله مکارم: هیچ نشانه ای از فرهنگ غرب، نباید در نظام آموزشی ما وجود داشته باشد

به ایشون بفرمایید بیمارستان هم نروند دارو هم نگیرند چون همش ساخت اونوره و از نتایج فرهنگشونه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
متعجبم این آقایان چرا علاقه ندارند با شتر مسافرت بروند و از هواپیمای غربی استفاده می کنند
"زاکانی: اگر ماشین‌ها بیرون نیایند، ببینید آلودگی چقدر کاهش پیدا می‌کند."
از افاضات شیخ ما این است / شهد خورد و گفت شیرین است
جناب دکتر قالیباف متاسفانه نه خوشبختانه دادگاه رای بر محکومیت این کارمند متخلف ودروغگوی مجلس رای صادر کرده است پس نسبت به اجراج این کارمند متخلف و دروغگو اقدام لازم را به عنوان رئیس انجام دهید تا جامعه بر صدق گفتار شما صحه گذارد
به به چه نمازی بشه این نماز . این دنیا پست بهتر و آخرت هم جاش تو بهشت خواهد بود
باسلام . پس گرفتن حرف قالیباف از عمق بی خبری مسئولین از مشکلات مردم خبر میدهد. وقتی قالیباف از مهمترین خبر این چند ماهه مربوط به حوزه خودش بی خبر است چطور ما توقع داریم اولاً دردهای ملت را بداند و ثانیاً چطور به حرفهای دیگرش میتوان اعتماد کرد.
امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور در جواب اینکه چرا نتوانسته سه روزه مشکل بورس را حل کند باید میگفت که آن وعده یک دروغ انتخاباتی بوده و بس.
متاسفانه بسیاری از مسئولین در حال گول زدن ملت هستند از جمله نماینده ای که در جلسه با وزیر امور خارجه شروع به نماز خواندن کرده در صورتیکه حضرت امام خمینی (ره) فرموده بودند نماز خواندن اول وقت نباید مانع خدمت به ارباب رجوع شود که مردم هستند و مگر کار نماینده در جلسه بجز خدمت به مردم است؟ کار این نماینده فقط خودنمایی است که متاسفانه تظاهر به تعهد بعد از انقلاب رشد عجیبی داشته است.
آن نماینده محترم و با دیانتی که وسط جلسه اینگونه نماز می خواند حق الناس بر گردنش است. وسط جلسه باید به موارد مهم مورد بحث دقت کند. اگر قرار است برایش دوباره توضیح دهند زمان صرف می شود و اگر قرار است نفهمد پس از اول در جلسه شرکت نکند و به امر مهمتر دیگری بپردازد. این نمایشها فقط نشان از بی فکری و رفتاری شوآف گونه دارد.
به به چه نمازی بشه اون نماز .خیر دنیایی اش پست بالاتر آخرتیش هم البته ان شاالله بدون ریا و نماز خالص است.
ریا که شاخ ودم نداره رسیدگی بکار مردم آنهم درمقابل دریافت حقوق ومزایای نسبتا قابل توجه برای همه نمایندگان واجب است ولی نماز اول وقت مستحب یعنی از وقتی که متعلق بمردم وجزء حق الناس است نباید برای نماز اول وقت که مسحب است وجزء حق الله استفاده کرد
آقای مکارم با فرهنگ شرق مشکلی نداره؟؟
این دیگه چه نمازیه که دیگران نمی خوانندامان ازخودنمایی امان ازظاهرسازی امان ازسایزبیش ازاندازه شکم!
اقامه نماز یک نماینده وسط جلسه با وزیر خارجه
به نظر من ریاکاریست
مذاکره خوبی که موفقیت آمیز نباشد به چه درد مردم میخوره
همون انشا خوندنه
یکی بگه اگر قرار نیست موفق شید واسه چی ۴۰ نفر بردید
چه فایده داره نیروی انتظامی حقوق پرسنلش کمترین میگیرند،بخاطر همین رشوه میگیرند
۱- آقای شریعتمداری در این قبول خودشان وجیزه به نوعی‌اقای مهاجری را تهدید کرده اند. ایشان خودش جزیی از جریان « خط » درست کردن هستند ولی‌اگر‌دیگران سخنی به خلاف نظر ایشان و « خط » مورد قبول ایشان زده شود انرا تقبیح و‌ با استظهاری که به منابع قدرت دارند بزودی تهدیدشان عملی خواهد شد. در بیانات منقول از آقای مهاجری استنباط آقای شریعتمداری از انتخاب تک تیراندازی طالبان که شهردار شده‌ و کنایه به شهرداری آقای زاکانی چندان هویدا و مشخص نیست ولی اگر ایشان این مشابهت را دیده اند حکماً بر میگردد به شناخت ایشان از آقای زاکانی و بس.
۲- آقای مکارم شیرازی قبل از آنکه مرجع باشند یک انسان ایرانی هستند یعنی مرجعیت ایشان ذیل ایرانی بودن و شهروند بودن تعریف میشود. این توضیح نیز لازم به‌ذکر این‌که عمدهٔ علمای اعلام که مرجعیت دارند را نمیتوان بطور کامل جزیی از اجتماع به معنی آحاد مردم دانست. ایشان اگر سری بی واسطه به مردم عادی از کف خیابان نا دانشجو و خانه دار و پزشک و مهندسین و‌تولیدکنندگان‌ و غیره بزنند با فرهنگ جاری و حاکم را بهتر درک خواهند کرد . حتی در اطهار نظر ایشان در مورد سند ۲۰۳۰ً نشان میدهد که ایشان فرصت مطالعه کامل انرا نداشته اند. امروزه‌ به‌ مدد ارتباطات جمعی گسترده چنان فرهنگها. در هم تنیده شده است که حذف کامل و جدا سازی و خط کشی فرهنگها شدنی نیست و اگر هم سعی در آن با نگاهی خاص شود نتیجه جز انزوای همان فرهنگی که مدعی آن هستیم نخواهد داشت اگر آن فرهنگ‌‌رو به افول‌نرود.
۳- آقای قالیباف در مورد ماجرای سیلی به صورت مأمور ضابط قوه قضاییه هم یک دروغ‌ را به نقل قول از ضارب تکرار و اساعه داده است و هم اصل بزه را کمرنگ نموده اند‌که هردو به نوعی تخلف است.
۴- سخنان آقای زاکانی خالی از هرگونه نظریه کارشناسی و و شأن شهردار تهران است. وقتی قانونگذار سابقهٔ اجرایی مرتبط و تحصیلات مرتبط را برای شهردار شدن وضع کرده است و آن قانون در مورد ایشان رهایت نشده و حتی قانون را ریشخند و اشتباه میدانند و ناچاراً حکم ایشان را وزیر کشور بعدی تأیید میکند برای جلوگیری از همین نگاه غیر کارشناسی بوده است.
۵- معلوم نیست چرا مقامات امسال بزرگداشت روز دانشجو را در برنامه خود گذاشته اند . سخنان سردار فدوی از نفوذیها و غیره را با دقت بخوانید محتوایی مناسب با این روز نداشته است . از طرف دیگر چون جناح حاکم فعلی در تمام حد اقل بیش از یه دهه کذشته بیشترین امکانات و‌نأثیر را بر اداره کشور داشته اند لاجرم‌اینگونه به دهن متبادر میشود که اگر جریان نفوذ در تما م این سالها حضور و نأثیر گذار بوده اند لابد باید عقبه انرا در همین جناح جستجو کنند.
۶- نماز اول وقت امری پسندیده و سفارش شده است ولی اگر این نماینده سر میز مذاکره و به همین منوال که عکس نشان میدهد نماز را خوانده اند اگر‌نگویبم حتماً ریا در آن هست ولی میتوان‌به‌ ریای در این کار اندیشید و انرا عملی غیر ضرور در زمان و‌مکان نا‌مناسب دانست که عقل سلیم‌ می‌گوید عبادت خداوند و انجام واجب شریعت راههای زیادی‌دارد که این شخص مذموم انرا انتخاب کرده است.
۷- سخنان اقای قاضی زاده هاشمی جز اطهار تأسف از قول انتخاباتی ایشان‌و بیانات حال ایشان چه کاری میتوان کرد .
۸- کاش از شرکت آقای رییسی در دانشگاه شریف به مناسبت روز دانشجو هم مشروحاً گزارش منتشر میگردید
نتیجهٔ انتخاباتی چه در مجلس و چه در ریاست جمهوری و عواقب مترتب بر آن همینهاست و ادامه دار تا چند سال هم خواهد بود. دسنپخت شورای نگهبان و بنیان آن است . اما چه کسی مسئول وپایخگوست‌‌؟
لطفاً اتوبوسرانی شهر تهران را به وضعیت به سامان زمان بن شده قبل برگردانیدگردا
واقعا خجالت نمیکشین ، تازه گفتن هیچ ملتی بدون کشیدن سختی به جایی نرسیده ، چهل ساله همین را میگین ، هر روز بدتر ، شما مردم را فقط به ذلت می کشین ....
دولت شعار ، ریا ، ناکارامد که به فکر همه چیز هست غیر از مردم
ماشین‌ها را بیرون نیاورند مشکل آلودگی هوا حل می‌شود. واقعا اون کدوم دانشگاهی بوده که به تو مدرک دکترا داده؟ ، ازکرامات شیخ ما این است شیره را خوردو گفت شیرین است. نابغه ای نابغه
اقامه نماز یعنی انجام کار شخصی وسط جلسه ای که به عنوان نماینده مردم حضور داره....مشخصه این آقا صلاحیت نماینده مردم بودن ندارد....البته یه طرفه نباید قضاوت کرد شاید تو وقت استراحت بین جلسه انجام شده باشه
کارهای خداست همان جایی که نشسته قبله اش هم همان طرفه یک سوال یعنی این از کی وضو داشته یا باید بپرسیم باخوراکی هم میشه تیمم کرد
اینهمه سازمانهای موازی دارید بس نبود؟ که یکی دیگه هم‌ اضافه کردین؟!
وزارت اطلاعات
اطلاعات سپاه
اطلاعات ارتش
اطلاعات بیت رهبری
و حالا اطلاعات پلیس!!!
این نشانه ضعف مدیریت و جندگانگی است و به ضرر کشور و مردم است!
یکی میگیره اون یکی میگه نه بابا یارو بیگناهه!!!
در موقع بحران ها این موازی کاری ها گند میزنه به همه چی!
یه تجربه ناموفق را چند بار باید تکرار کرد؟!؟!
ازاین خواننده نماز ریا باید ترسید
خاوری هم‌ نماز میخوند هم چفیه می انداخت و مردم را در گزینش رد ‌و بیکار میکرد!!! الان هم در قمارخانه های کانادا نشسته داره به ریش هممون میخنده!!!
خدا وکیلی یک حرف از مسئولین پیدا کنید و بنویسید که مردم وقتی می خوانند بگویند: آفرین درست گفته
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل