بازدید 18148

انتقاد نماینده تهران از وزیر نفت

اگر بخواهیم یک مشکل را در کشور نام ببریم که ریشه همه مشکلات است آن هم نبود مدیریت جهادی و انقلابی و نبود اعتقاد به ظرفیت داخلی است.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ 05 December 2021

به گزارش تابناک به نقل از فارس، نماینده مردم تهران در مجلس گفت که برای پیشرفت صنعت نفت کشور می‌باید یک حرکت جهادی و یک مدیریت انقلابی وجود داشته باشد.

زهره الهیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز گفت: برای پیشرفت صنعت نفت کشور می‌باید یک حرکت جهادی و یک مدیریت انقلابی وجود داشته باشد.

وی افزود: چالشی که در دولت گذشته گریبانگیر کشور شد ناشی از همین عدم وجود مدیران جهادی و انقلابی بود، اگر بخواهیم یک مشکل را در کشور نام ببریم که ریشه همه مشکلات است آن هم نبود مدیریت جهادی و انقلابی و نبود اعتقاد به ظرفیت داخلی است.

نماینده مردم تهران در ادامه عنوان کرد: به آقای اوجی گله کردم که حلقه دورتان باعث شده صداها را نشنوید از ایشان خواستم وقتی بگذارند و هفته آینده راهکارهایی را مطرح کنیم، آنچه که اکنون در مجلس درگیر آن هستیم این است که خام فروشی یک معضل جدی کشور است و این ثروت عظیم که شما می‌فرمایید هزار محصول حداقل در کشورهای دیگر فراورده از این نفت تولید می‌شود اما ما در این قضیه متاسفانه نمی‌دانم به چه دلیل دولت‌های گذشته مخصوصا دو دولت گذشته توجهی به تولید فرآورده های نفتی نمی‌شد و خام فروشی را اولویت خود قرار داده بودند الان باید درصد تولید فرآورده‌ها را بالا برد تا رونق در صنعت نفت چشمگیر شود.

وی تصریح کرد: این آفت برای کشور است مخصوصا در شرایط تحریم که نفت خام قابل رهگیری است. شما می‌فرمایید که با پتروشیمی ها قرار است دیداری گذاشته شود و توافق شود، این خبر بسیار خوبی است به نظرم کاری که دولت گذشته نکرد شما با این ظرفیت اگر پای کار بیاید می‌توانید بسیار موثر شوید و با این ثروت عظیمی که در خوزستان است کارهای بسیار چشمگیری می‌توان برای کشور و مردم به اجرا درآورد.

وی خطاب به معاون وزیر نفت گفت: راهکاری ارائه بفرمایید که این ثروت با وجودی که ثروت ملی است، مردم خوزستان از این ثروت ملی چقدر برایشان کارساز است و این مردم هستند که امنیت را تامین می‌کنند.

الهیان خاطرنشان کرد: ایده مجلس این است که قانون را مشارکتی بنویسد و قانونی نباشد که بیشتر دست و پا گیر دولت شود و بیشتر مانع ایجاد کند، هر قانون که قرار است تصویب شود نماینده دولت، نماینده بخش خصوصی و مردمی در جلسات شرکت دارد. یک مثلث قانونگذاری مشارکتی ایجاد شده است.

وی بیان کرد: دولت، مجلس و بخش خصوصی یا سازمان‌های مردمی در کنار هم می‌توانند مشکلات را حل کنند و از موانع متعدد با یاری خدا عبور می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: ما در خدمت مردم هستیم و باید دینمان را به خطه عزیز خوزستان ادا کنیم خوزستانی که مردمش در سال های جنگ ایستادگی و مقاومت کردند . همه ما وظیفه داریم و فلسفه حضور ما هم در خوزستان همین موضوع می‌باشد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۲
خانم جان برو آشپزی ات را در منزل بکن و 3 تا بچه بیار ... شما را چی به بحث نفت و پتروشیمی ... شما حتی الفبای اصول کار را بلد نیستید حالا می خواهید راهکار معرفی کنید ...
حال مردمو خراب کردید با این انقلابی و جهادی و ...
یکی میاد میگه من دولت اصلاحاتم
یکی میاد میگه من دولت مردمی
بعدی میاد میگه اعتدال و تدبیر و امید
اینم اومده میگه انقلابی
بسه دیگه حال مردمو بهم زدید با این الفاظ تو خالی و تهوع آور
"حرکت جهادی و یک مدیریت انقلابی "
بعد از 43 سال هنوز گیر این جمله هستین؟این خانم فکر میکنه حقوقی که میگیره حلال باشه؟
دو ساله داخل مجلس نشسته اید و فقط شعار و حرف و ...
اوجی این کاره نیست از خودش چیزی نداره
خانم تو را به خدا کلمه جهادی و انقلابی را از گفتمانتان حذف کنید و به جای این مدریت علمی و تخصصی را به کار ببرید چون ایران را افراد انقلابی نابود کردند و حد اقل بیش از 30 هزار میلیارد دلار از قبل نادانی و حماقت اینها کشور متضرر شده
اوجی از زنکنه بدتره
این خانم مثل اینکه در ایران نبوده یا هنوز فکر میکنه دولت روحانی سر کار است که دستور دارد ان دولت را ناکار امد جاوه دهد.اگر فکر میکنید با استفاده از کلمات جهادی انقلابی کار پیش میرود اشتباه می کنید انجا جای تخصص و خلاقیت است بدون تسیل و تعامل بین المللی امکان توسعه ان نیست.
کشتین مارو با این لفظ جهادی و انقلابی
به هرچیزی با این کلید وازژه ورود کردین گندش رو در آوردین
خجالت بکشین دیگه
وزیرتونم یکیه مثل خودتون، چنان جهادی فاتحه صنعت نفت رو بخونه که هیشکی نفهمه
مدیر باید دارای علم تجربه ریزومه کاری قابل قبول شجاعت سلامت نفس و دارای تدبیر باشد صفاتی مثل جهادی یا انقلابی به تنهائی موثر نیست اگر مدیری صفاتی را که گفته شد داشته باشد و انقلابی یا جهادی بودن در درون صفت شجاعت ایشان تجلی یابد انوقت خروجی و بهره وری این فرد می تواند گره گشا باشد .
چرا تاریخ را تحریف می کنید ؟ زنگنه بیشترین تلاش را برای ایجاد پتروشیمی ها داشت
سلام سرکار خانم نماینده محترم تهران و توابع
همانگونه که اطلاع دارید کشور نیاز به پالایشگاه جهت صادرات محصولات نفتی دارد لذا اکنون پروژه گسترده فاز دوم پالایشگاه در پروسه ساخت میباشد. و برنامه ریزی 6پالایشگاه دوم ده سال پیش درشرف کلنگ زنی بود اما ب دلایلی مجال این کار را از دست مقاماتوقت گرفت. هرچند مگان ساخت پالایشگاه دوم مشخص گردید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار