اولین استارتاپ به عرضه اولیه نزدیک شد

مطابق اطلاعیه فرابورس ایران شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از ۷ آذر ۱۴۰۰ در فهرست نرخ های فرابورس ایران درج گردید.
کد خبر: ۱۰۹۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹ 28 November 2021

به گزارش بورس تابناک، امیر هامونی مدیرعامل فرابورس ایران چند روز گذشته از تصویب ضوابط خاص استارتاپ‌ها برای ورود به بازار سرمایه در سازمان بورس و همچنین پذیرش یک شرکت تاکسی اینترنتی در فرابورس خبر داده بود و گفت در قدم اول شرکت تپسی به عنوان اولین استارتاپ در فرابورس پذیرش شد. همچنین بیان نمود که  هفته آینده نماد این شرکت در تابلو درج می‌شود تا بتواند در هفته‌های آینده سهام این شرکت در فرابورس عرضه اولیه شود، امروز ۷ آذر ماه تپسی درج نماد شد.

تپسی از بهمن ۹۸ وارد فرایند پذیرش شده بود و استعلام رویه حسابرسی از کمیته فنی سازمان حسابرسی، تغییر حسابرس، انجام حسابرسی ویژه و برگزاری ۳ جلسه کامل پذیرش انجام شده است. انتهای مهر ۹۹ پذیرش مشروط انجام شد. با رفع شروط پذیرش مشروط در تاریخ ۲۹ دی ۱۳۹۹، پذیرش قطعی در بازار دوم فرابورس انجام شد.

تااینکه امروز مطابق اطلاعیه فرابورس ایران شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از ۷ آذر ۱۴۰۰ در فهرست نرخ های فرابورس ایران به عنوان دویست و هفتادمین نماد معاملاتی و یکصد و شصت و چهارمین شرکت در بازار دوم فرابورس ایران درج گردید. نماد این شرکت تپسی و در گروه رایانه و فعالیت های وابسته آن می باشد.

تپسی به عرضه اولیه نزدیک شد
 
 

در هفته‌های اخیر هیچ عرضه اولیه‌ای در بازار سرمایه رخ نداده است و انتظار می رود در هفته های آینده شاهد عرضه اولیه تپسی در بازار سرمایه باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر