بازدید 5787

جهانبخش چطور در فاینورد هم نیمکت نشین شد؟

کد خبر: ۱۰۸۹۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ 23 November 2021

یکشنبه بعد از ظهر تیم فوتبال فاینورد با اینکه علیرضا جهانبش روی نیمکت بود، مقابل زووله نمایشی عالی از خود به اجرا گذاشت و به برد پرگل ۴ بر صفر رسید.

در این بازی جهانبخش در دقیقه ۶۶ وارد زمین شد و عملکرد متوسطی داشت. او در دقایق پایانی البته می‌توانست به گل برسد که مهاجم فاینورد پاس آخر را به او نداد تا موقعیت بزرگ از دست برود. 

نمایش درخشان فاینورد باعث شد تا خبرنگاران و رسانه‌های هلندی در خصوص این تیم بنویسند. در جدول اردیویزه هلند، فاینورد اگر بتواند بازی عقب افتاده خود را با برتری پشت سر بگذارد، صدرنشین این رقابت خواهد شد. اکنون در جدول اردیویزه آژاکس با ۳۰ امتیاز صدرنشین، آیندهوون با ۳۰ امتیاز دوم و فاینورد با یک بازی کمتر و ۲۸ امتیاز در رده سوم جای دارد.

رسانه‌های هلندی در این فصل از ۳ نامزد بزرگ برای قهرمانی خبر می‌دهند و بسیاری معتقدند که فاینورد می‌تواند به سلطه آژاکس پایان دهد.

آرمان آوساروغلو، گزارشگر شبکه مشهور NOS در خصوص شرایط فاینورد گفت: آرسنس و تورنسترا بازیکنان بسیار خوبی هستند که شما اصلا نمی‌توانید آن‌ها را نیمکت نشین کنید. آرنه اسلات، سرمربی فاینورد متوجه شده که نیمکت عالی دارد و می‌تواند از بازیکنان دیگر نیز استفاده کند.

آرنو فرمولن، خبرنگار هلندی در خصوص بازی دادن به تورنسترا به جای جهانبخش اظهار داشت: اکنون اگر بگویی که فاینورد هیچ نقطه ضعفی ندارد کسی شما را متهم نمی‌کند که دیوانه شده‌اید. این تیم عالی است. به نیمکت نگاه کنید. جهانبخش یک بازیکن بسیار عالی در لیگ هلند است و شما در کنار او بازیکنانی مثل «دسرز» و «نلسون» را نیز در اختیار دارید.

فاینورد در این فصل درخشان ظاهر شده و تحسین همگان را با خود به همراه داشته است. بسیاری معتقد هستند که این تیم با ستارگانی مثل علیرضا جهانبخش می‌تواند در مسیر قهرمانی استوار قدم بردارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر