بازدید 14700

نورواره بروکس؛ تعویض لامپ فرسوده با لامپ سالم

در پی استقبال گسترده مردم از تعویض لامپ‌های کهنه و سوخته با لامپ‌های جدید و باکیفیت در قالب طرح ملی نورواره 1 و نیز درخواست‌های مکرر مردم و الکتریکی‌ها از بروکس، طرح ملی نورواره 2 در سراسر کشور اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷ 17 November 2021

طرح ملی نورواره 1، برای اولین بار در ایران به ابتکار بروکس به اجرا درآمد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

نورواره بروکس؛ تعویض لامپ فرسوده با لامپ سالم

نورواره؛ طرح تعویض لامپ سوخته با انواع لامپ باکیفیت

اگر به‌دنبال راهی برای تعویض انواع لامپ‌های کم‌نور، سوخته و معیوب هستید، اکنون فرصت مناسبی است تا با طرح ملی نورواره بروکس همراه شوید. این طرح از ۲۲ اذرماه آغاز شده و تا پایان دی‌ماه ادامه دارد.

در طرح ملی نورواره 2، شما مردم عزیز می‌توانید لامپ، چراغ، هالوژن‌های کهنه و سوخته و باتری‌های کارکرده را به الکتریکی‌های منتخب بروکس در سراسر کشور تحویل دهید و در ازای آن با کسر قیمت کالاهای تحویل داده‌ شده، یکی از محصولات متنوع و باکیفیت بروکس را تهیه کنید.

چه کالاهایی در این طرح قابل‌ تعویض هستند؟

کالاهای معیوب قابل تعویض شامل همه‌ی برندها با هر وضعیتی می‌شود. این کالاها عبارتند از: انواع لامپ با شکل ظاهری سالم، انواع چراغ و انواع باتری قلمی، نیم‌قلمی و شارژی.

کالاهای جایگزین نیز شامل لامپ‌های حبابی 10 و 12 وات، هالوژن 7 وات، اشکی 7 وات، لامپ FPL 18 وات، چراغ خطی 40 وات، چراغFPL 36 وات و باتری قلمی و نیم‌قلمی می‌شوند.

بروکس در سراسر ایران نمایندگی دارد و شما می‌توانید با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های فروش بروکس، در طرح ملی نورواره شرکت کنید. برای کسب آگاهی بیشتر و اطلاع از قیمت‌ها و نحوه تحویل و خرید، به نشانی https://shop.burux.com/ مراجعه کنید و از جزئیات این طرح بزرگ و محبوب ملی مطلع شوید.

بروکس؛ جریان زندگی

شرکت بروکس (Burux) ، تولیدکننده انواع لامپ‌هایLED ، هالوژن، چراغ‌ها و انواع تجهیزات روشنایی است که خدمات گسترده‌ای را در تهران و ۳۰ استان دیگر ارایه می‌دهد. تمرکز بر کیفیت، ایمنی، سلامت، اصلاح الگوی مصرف و محیط ‌زیست از مختصات بروکس است که این برند را از سایر رقبا متمایز می‌کند.

ارتباط با بروکس: 75116-021

سایت بروکس:  https://www.burux.ir

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر