بازدید 12961
۸

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۶ آبان/ ۱۲۵ بیمار دیگر جان باختند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۰۰ میلیون و ۱۷۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۶ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۴۶۳ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۸۸۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲ 17 November 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۵۶ میلیون و ۱۳۵ هزار و ۵۲۴ دوز اول و ۴۳ میلیون و ۳۹۶ هزار و ۲۹۶ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۶۴۳ هزار و ۱۷ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۰۰ میلیون و ۱۷۴ هزار و ۸۳۷ دوز واکسن در ایران که ۵۴۶ هزار و ۶۵۲ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۲۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۹۷۶ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۵۷ هزار و ۸۹۳ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۲۵ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۲۸ هزار و ۵۳۱ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۷۳۴ هزار و ۱۸۱ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۴۶۳ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۷ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۵۶۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.


در حال حاضر ۲۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۸۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۲ شهر در وضعیت زرد و ۱۱۳ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. همچنین بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۸ درصد؛ وضعیتی تقریبا مشابه میانگین جهانی.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
چرا اونجای آمار اونطوریه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
اول یه جور دیگه بود بعد عوض شد ظاهرا ماسمالی کردن
آنهایی که در این مصیبت پیش آمده شریک بودند خودشان را به آن راه زده اند تا همه چیز شامل مرور زمان شود و مردم فراموش کنند!! ولی این چیزی نیست که به این راحتی قابل فراموشی باشد
قرار است قرصهای فایزر در کشورهای دیگر هم تولید شود. اگر رودربایستی دارید برای خرید قرص از فایزر!!!؟ میتوانید با همین قوانینی که فقط خواص کشور ماست همان محصول
را هر چند با کیفیت پایین‌تر از یک تولید کننده دیگر وارد کنید و جریان واکسن نشود که نشستید منتظر مخبر تا برایتان واکسن تولید کند واین هم نتیجه آن!!!!
اگر این بیماری برای مردم مصیبت داشت برای بعضی آقایان هزار و یک منفعت داشت و احتمالا در آینده این بیماری هم از نعمات حساب میشود!!
پناه بر خدا از دست انسانهای نالایق!!!!
سلام. واقعا به این آمار ایمان دارید؟ مادرم بخاطر درد زانو رفت بیمارستان خصوصی. بلافاصله تشخیص کویید دادند !! داروی رمدسیویر تزریق شد. بعد مشخص شد که در خونشون عفونت باکتریایی از ناخیه زانو بوده و متاسفانه شوک سپتیک و فوت نتیحه این جنایت شد. جامعه پزشکی نه لیاقت تقدیر دارند نه شایسته اینهمه تعریف و تمجیدند. اصلا به بیمار به عنوان یک کیسه استخوان خاوی خون نگاه میکنند . پزشکی مثل فوتبال نیست که اشتباهات جزو داتش باشه.مساله بردو باخت نیست .مرگ و زندگی است .
ترس از خداوند و استغفار
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی