بازدید 18267
۴

تبعات دریافت یک گل عجیب در فوتبال ایران!

اشتباه همزمان و عجیب چند بازیکن تیم ملی فوتبال ایران روی صحنه گل لبنان در بازی روز گذشته، احتمالا جایگاه آنها را در ترکیب تیم ملی متزلزل خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۸۷۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱ 13 November 2021

 

به گزارش تابناک، تیم ملی فوتبال ایران که در چندین هفته اخیر حواشی بسیاری را تجربه کرده، روز گذشته موفق شد با گل‌های دقایق پایانی سردار آزمون و احمد نوراللهی تیم ملی فوتبال لبنان را در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی شکست دهد.

اسکوچیچ که به خاطر عدم دعوت از طارمی، مهاجم آماده این روزهای فوتبال ایران زیر فشار هواداران تیم ملی و رسانه‌ها قرار داشت، فکر این را هم نمی‌کرد که برد مقابل لبنان تا این حد برای ایران دشوار باشد.

در دقیقه سی‌هفت این دیدار ارسال عباس عاصی در حالی به محوطه جریمه ایران رسید که دروازه‌بان ایران به گمان بیرون رفتن این توپ ایستاد تا ارسال عاصی بدون مزاحمت به مهاجم لبنان برسد و گل اول لبنان روی اشتباهات دومینو وار بازیکنان ایران به ثمر برسد.

این اشتباهات که به نوعی یادآور گل تلخ ژاپن به ایران در جام ملت‌های آسیا بود، انتقادات زیادی را از چند بازیکن ایران در بر داشته است و احتمالا جایگاه ثابت این بازیکنان به خصوص بیرانوند را در ترکیب تیم ملی به خطر خواهد انداخت.

به نظر می رسد حواشی ایجاد شده در هفته های اخیر تاثیر زیادی را روی عملکرد ملی‌پوشان گذاشته و کادر فنی تیم ملی باید برای حل این مشکل چاره‌ای بیاندیشند.

 

شفقنا ورزشی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۴
عجیب است عابدزاده ذخیره بیرانوند است
بیرانوند افت کرده است. کاری به صحنه عحیب بازگشت توپ نداریم. اون شیرجه ای که رفت بر خلاف جهت خیلی اشتباه بزرگی بود. در ضمن وسط بازی یک تو سر توپ بسیار بی موقع هم داشت که شانس آوردیم گل نشد. بهتر است از عابدزاده استفاده شود. این سوتیها در سطح دروازه بان تیم ملی خیلی بد است.
حواشی نیست اینها بهانه است بازیکن باید کارش را بکند
چرا مساله طارمی رو اینقدر بزرگ میکنین؟ فرض کنین دوکارته بوده یا مصدوم. تیم ملی باید اینجوری داغون باشه؟ مشکل از ادعای بازیکنای الکیه
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی