بازدید 6956

از وضعیت کرونایی مازندران چه خبر؟

با وجود اینکه فراز و فرودهای شیوع کرونا همچنان در مازندران ادامه دارد، به نظر می‌رسد تزریق واکسن، توانسته مجال افزایش سرعت شیوع را بگیرد و استان را به نقطه ثابت برساند، هرچند به گفته متخصصان، این نقطه ثبات شکننده است و به میزان رعایت مسائل بهداشتی و دستورالعمل‌های مربوطه، بستگی دارد.
کد خبر: ۱۰۸۷۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶ 12 November 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، دکتر سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۷ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی تصریح کرد: در همین مدت تعداد ۹۰ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، خاطرنشان کرد: هم اکنون ۲۸۸ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۵۴ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

از سوی دیگر، بنابر اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر ۸۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر این اساس، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ بیمار جدید بستری و ۱۶ بیمار هم ترخیص شدند. همچنین، ۱۹ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش ایسنا، هم‌اکنون ۳۷۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ و یا مشکوک به ویروس کرونا، در مراکز درمانی زیرنظر دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران بستری هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل