زمان عرضه اولیه رایتل مشخص شد

عرضه اولیه‌ها همواره یکی از جذابترین بخش‌های بورس بوده اند و بسیاری از سهامداران به دلیل سود تقریبا تضمین شده ۳۰ تا ۵۰ درصدی عرضه اولیه‌ها اخبار آن‌ها را پیگیری می‌کنند. رایتل به عنوان سومین اپراتور بزرگ تلفن همراه کی عرضه اولیه خواهد شد؟
کد خبر: ۱۰۸۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴ 09 November 2021

به گزارش بورس تابناک، عرضه اولیه‌ها همواره یکی از جذابترین بخش‌های بورس بوده اند و بسیاری از سهامداران به دلیل سود تقریبا تضمین شده ۳۰ تا ۵۰ درصدی عرضه اولیه‌ ها اخبار آن‌ها را پیگیری می‌کنند.

به گزارش نبض بورس، هر چند به دلیل اوضاع نامساعد بورس در دو ماه اخیر تقریبا از آخرین روزهای شهریورماه تا به امروز عرضه اولیه انجام نشده است و آخرین عرضه اولیه مربوط به شکام می باشد، اما این روزها دوباره با رونق گرفتن بورس زمزمه هایی مبنی بر بازگشت عرضه اولیه ها مطرح است. 

در روزهای اخیر موضوع عرضه اولیه کایزد در هفته جاری مطرح شد که جزئیات این خبر را می توانید از اینجا بخوانید. 

زمان عرضه اولیه رایتل مشخص شد

همچنین روز گذشته مورخه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ دوباره خبری درباره عرضه اولیه رایتل به عنوان سومین اپراتور بزرگ تلفن همراه توسط علی رستمی مدیرعامل شستا رسانه‌ای شد.  

علی رستمی، مدیرعامل شستا با اعلام عرضه اولیه رایتل تا انتهای سال ۱۴۰۰ گفت: شرکت رایتل بعد از تجدید ساختار و بهبود وضعیت مالی و بعد از چند سال زیان دهی در دو سال گذشته به سود دهی رسیده است.

رستمی افزود: به زودی رایتل در بازار فرابورس ایران پذیرش خواهد شد. با عقد قرارداد با کارگزارى صبا تأمین، فرآیند بورسى شدن شرکت در حال انجام است.

به هر صورت این برای چندمین بار است که مسئله عرضه اولیه رایتل در سال جاری مطرح می شود و به نظر می رسد که این اتفاقات در سال جاری رخ دهد و شاهد حضور سومین اپراتور بزرگ تلفن همراه در بورس ایران تا انتهای سال جاری باشیم. 

 

منبع: نبض بورس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست